Probleme cu C1

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 05-Apr-2008 00:14

eu i cam "rup rotile" zilnic. ideea cu gumele era cu totul alta, si anume: de ce sa platesc 3mil pe un Michelin care "duce" cu 10-15.000km mai mult cand pot sa dau 1,8 mil pe un Fulda (sau orice altceva) cu performanta de 5 stele? cred ca la 20.000km/an cat fac eu nu mi-as scoate banii dati pe Michelinuri. NU A VORBIT NIMENI DE CAUCIUCURI "IEFTINE" gen Lassa, Kleber, Matador sau Debica, adica proaste. Dunlop, Pirelli, Fulda etc. etc. sunt gume de CALITATE cu preturi BUNE. Michelin sunt gume tot de CALITATE cu preturi NEJUSTIFICAT de MARI. atat!

si apropo, si eu sunt colectionar de cuie, si merg FOARTE des pe sina de tramvai unde se stie ca e pericol de taiat gumele :oops: .

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Sâm 05-Apr-2008 06:16

Nu Mishoo, din fericire in anul de cand avem C1, asta micu n-a luat nici un cui, surub etc prin gume. Cu bmw-ul colectionam toate alea, dar bate-ma omoara-ma, ca nu stiu de unde si cum. Mers la fel doar in Buc. Pt buburuza, da, am bagat ceva parale in gumele de iarna, niste Dunlop-uri, vreo 8 mil, dar asta pentru ca stiam ce inseamna gume bune de iarna pe masina. Pe bmw am vredestein, si la tractiunea lui spate, sunt numai bune.
De schimbat odata pe an? Nu ... la cat mergem, gumele de vara le schimb la 3-4 ani, iar alea de iarna si mai rar. Si numai o data din '93 incoace, de cand am permisul, am reusit sa tai o anvelopa. Deci nu se poate spune ca sunt un "mancator" de cauciucuri. Poate cei care fac 40-50k/an sa spuna altceva. Dar cand faci 15k/an, o pereche de gume te poate tine si 4-5 ani. Ceea ce mi se pare ok.
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 06-Apr-2008 16:38

vorbiti de pene, dar de cheia de roti nu ziceti nimica ? :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 16:39

ce ar fi de zis? :shock:

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 06-Apr-2008 16:43

inseamna ca numai eu am cazut in fund de vreo 3-4 ori la 5 dimineata chinuindu-ma sa desfac roata la 4 km de casa ? :D :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 17:06

incearca sa te urci cu un picior pe cheiesi sa te lasi cu toata greutatea. la 98kg ale mele, se deschide imediat. daca nu, incerci sa topai putin pe cheie si daca nici asa nu merge, mananca mai mult :lol: .

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 06-Apr-2008 17:17

Pt data viitoare i-ati un spray degripant ;)

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 06-Apr-2008 17:18

m-am urcat cu ambele picioare pe ea si problema nu era de forta (am ~ 70 de kg, nu m-am cantarit de un an :lol: ) ci materialul prost din care a fost facut cheia. parca era una din piata de la rusi, s-a dus filetul imediat si cheia mi-a fugit de sub picioare lovind si aripa spate (noroc ca nu s-a zgariat), apoi am incercat sa trag cu mana de ea si iar scapa...so...daca trecea un echipaj de politie si ma vedea creca imi punea fiola :lol: :lol:

Le: ce spray degripant, acum am o cheie sanatoasa de la vechea dacie

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 06-Apr-2008 18:04

Incearca inainte sa desfaci prezonul sa bati putin cu cheia in capul lui.Isi mai da drumul.Eu am rupt 2 chei "sanatoase" de dacie pe o dacie, evident, pana mi-a zis un nene mai experimentat sa bat prozonu in cap nitel.

P.S incearca urmatoarea data cand ajungi la vulcanizare sa le zici bajetilor sa stranga roata cu mana nu cu pistolul pneumatic ;)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 06-Apr-2008 18:06

ciudat! de obicei cheia de roti originala a masinii este una FOARTE solida. am avut la 2 dacii o cheie de roti originala dintr-o trusa de Cielo (coreean), arata la fel ca a noastra de pe C1. o imprumutam si la vecini cand li se indoia propria cheie. era indestructibila.
vedeti? avea dreptate bunicu' cand zicea ca "nu se mai fac lucrurile ca altadata..." :lol:

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Mar 08-Apr-2008 06:40

despre cuiele de la luneta spate in care este prinsa nu intra la loc am incercat sa le imping inapoi dar nu reusesc si scartaie haionul de numa :|||| scartaie foarte tare si imi este frica sa nu pierd lunete ped rum:||||| am uitat sa fac poze dar incerc sa fac. am auzit pe cei de la citroen ca trebuie [b]stransa caroseria [/b]dupa un anumit nr de kilometrii,WHATTTTTTT???????

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Joi 21-Aug-2008 00:25

am si eu nijte bube la ambreiaj cand schimb vitezele se aude o pocnitura si o scartaitura cand ridic picorul de pe ambreiaj :(( nu stiu de ce si la motor se aude un zumzet najpa cand o accelerez mai tare ca si cand ai porni o rasnita de cafea dar mai incet stie cineva ceva despre aceste lucruri sau a mai patit cineva?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 21-Aug-2008 00:31

s-a mai discutat, pocnitura aia la ambreiaj se aude la toate. eu sunt f. atent la chestii dintr-astea pt. ca inainte am avut o Dacie :lol: , si am constatat de cand am luat masina. al doilea zgomot "ciudat" este unul metalic pe care il vei auzi cand pornesti masina cu motorul rece. suna a zgomot de culbutori/tacheti, ceea ce probabil si este. piesele fiind reci, deci nedilatate, jocul culbutorilor este probabil mai mare.
in legatura cu celalalt zgomot, nu stiu exact la ce te referi, dar eu am sesizat un zgomot "nou" care apare sub forma unui usor fluierat cand accelerez puternic cu A/C-ul pornit. zic "nou" fiindca folosesc rar A/C-ul si nu mi-am dat seama de existenta zgomotului pana de curand. incearca cu aerul oprit.

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Joi 21-Aug-2008 03:16

zici ca ai turbo :lol: :lol:

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Joi 21-Aug-2008 14:37

Suieratul de turbo il am de cand am cumparat masina.

Am intrebat la revizia de 15.000 la ATS si s-au uitat la mina ca la avioane.

Concluzia, zgomot tehnologic.


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot