Repet, discul arata IMPECABIL, iar arcurile stau in el "beton", sunt FOARTE fixe, deci nu e problema de fortat masina, fiindca ar fi cedat primul. Eu schimb la turatii de peste 4000 DOAR dupa treapta a II-a si dau drumul instantaneu pedalei. In rest, la mine e regula: fara scartait de roti la plecare, fara scartait de roti de la I la II, fara ambreiaj apasat daca nu se misca cel din fata mea sau daca nu s-a facut verde in cazul in care sunt primul la semafor. Ca sunt si posesori care nu au probleme la 80.000km stiu, dar eu cunosc in jur de 20 de masini C1/107/AYGO cu ambreiajul picat in 50.000km si asta e foarte grav.
In schimb, revin cu ceva in plus. NU AM SCHIMBAT TOT KITUL DEGEABA. Am verificat conform manualului de reparatii si am constatat ca placa de presiune este exact la limita maxima de uzura in locul unde face contact cu rulmentul. Iata ce zice manualul:
"INSPECT CLUTCH COVER ASSEMBLY
Using vernier calipers, measure the depth and width of the diaphragm spring wear.
Maximum:
0.5 mm (0.020 in.) for part A (Depth)
6.0 mm (0.236 in.) for part B (Width)
If necessary, replace the clutch cover."
Uploaded with
ImageShack.us
Adancimea santului de uzura o am FIX 0.5mm si latimea uzurii fix 6.0mm.
Deci, trebuia schimbata. Acum nu-mi mai pare rau
POZE CU DISCUL, pentru cine nu crede ca arata bine
:
http://img716.imageshack.us/i/imagine0320.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/imagine0323b.jpg/