
Concluzia este clara, si anume ca rulmentul s-a intors fiindca siguranta s-a rupt. Dar de ce s-a rupt siguranta: Ei bine, ambreiajul avand punctul de cuplare-decuplare foarte sus, cand e apasat la maximum impinge rulmentul nejustificat de mult in placa de presiune. Dar atunci cand impinge rulmentul el tensioneaza usor si acea siguranta (nu-i la toate masinile la fel, dar la astea, cine a vazut cutia data jos stie despre ce vorbesc), iar rulmentul fiind impins prea "departe", si siguranta asta a fost suprasolicitata, intinsa mai mult decat trebuie, si in timp s-a rupt.
Si acum vine si sfatul, reglati-va inaltimea pedalei corespunzator, au mai facut si altii in garantie la Citroen si a fost bine. Nu veti mai uza discul degeaba (cu toate ca sta se poate evita), dar mai ales nu veti mai rupe siguranta asta (lucru inevitabil daca apesi ambreiajul NEreglat pana la podea, ca orice om).