Corespondenta turatie-viteza

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

sebastian_moroianu
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mie 01-Aug-2007 14:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde sebastian_moroianu » Vin 26-Oct-2007 10:53

Se poate monta...
Se gaseste in Marea Britanie la 164 lire fara taxe, la Peugeot Prance pe la 190 euro fara taxe si la Eurial 800 lei cu tot cu TVA. Daca faci cateva calcule ajungi la acelasi pret.
ATS-ul inca nu a auzit ca exista aceasta piesa si separat

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 26-Oct-2007 11:24

cum sa dai 800Ron pe asa ceva? doamne fereste!!! :shock: :shock: :shock: .
la 7mil mai bine cumperi scangauge ca are si turometru plus multe altele.

owystyle
simpatizant
Mesaje: 90
Membru din: Mie 15-Aug-2007 11:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde owystyle » Lun 12-Mai-2008 12:26

owystyle scrie:eu nu am turometru .. am masina de cateva luni .. si am conduso numai in turatii joase .. asta ptr k asa m-am obisnuit .. sunt uimit acum sa vad k de cate ori mai apasam acceleratia era ok .. eu credeam k o supra turez ..

cam asa statea treaba:

viteza 2 - sub 30km/h
viteza 3 - peste 30kmh
viteza 4 - peste 50km/h
si a 5a - dak treceam de 70 km/h

.. si cu toate astea consumam destul de mult .. cu 10l faceam cam 120km .. chiar dak aveam sau nu ac pornit ..

Acum vin cu o intrebare .. oare am reusit sa invat motorul asa?


am c1 din iulie anul trecut .. motor de 1.0l pe benzina .. si pot spune k tot la turatiile astea am condus-o si eu pana acum .. sa fii invatat motorul asa lent? sau as putea se incerc sa schimb la turatiile din tabel .. ceea ce mi s-ar parea prea bine :d

simona
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Joi 28-Aug-2008 11:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde simona » Joi 28-Aug-2008 13:16

Am si eu aceeasi intrebare k a voastra. Eu schimb a3a la 30 la ora a 4 la 40+ si a 5a la 50-60 la ora.. Gresesc? se va intampla ceva rau pe termen lung? Si inca ceva.. este posibil ca motorul sa fie invatat altfel avand in vedere k masina mea nu e noua deci a avut alt "instructor de mers"
in trecut :)?

Ca o paranteza, Xenon eu stau vis a vis de damaroaia.. ar trebui sa facem club al buburuazelor de zona damaroaia- paJura - Bucurestii noi k pe la mine pe langa bloc mai sunt vreo 2 :D
If you don't like smth, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 28-Aug-2008 15:17

Iti vom fi recunoscatori daca renunti la limbajul mirc, cel putin eu unul voi fi. In manualul masinii ar trebui sa scrie si cind se schimba treptele de viteza pentru un mers normal.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 28-Aug-2008 16:19

nicum, hai sa iti zic faza cea mai tare: in manual scrie exact asa: "cand indicatorul atinge zona rosie a turometrului, schimbati treapta urmatoare". :lol:
@simona: in a 3-a de exemplu, la 3000RPM (cand e recomandabil sa schimbi la un mer normal) ai 50km/h. deci la 30km/h ai probabil in jur de 2000RPM.
1.nu-i face bine pe termen lung la injectoare.
2.ajungi mult mai tarziu la destinatie :wink: :lol: .

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Vin 29-Aug-2008 09:06

La 25 la ora ii dai a doua. La 45-50 ii dai a treia. La 70 ii dai a 4-a. La 90 a 5-a. Asta e mers normal, adica schimbat putin sub cuplu maxim. Asta inseamna ca pana accelerezi (LENT) pana la cuplu maxim, consumi putin.

Atata timp cat motorul e sub 3600 rpm, NU calcati pedala de acceleratie tare. Pe langa faptul ca nu face bine motorului, o sa si consume mult!

simona
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Joi 28-Aug-2008 11:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde simona » Mar 02-Sep-2008 14:08

imi pare rau nicum, insa cred ca intelegeam si daca imi spuneai o singura data :) la urmatorul plin voi aplica ce mi-ai zis xenon, sa vad daca simt ceva la consum sau la sunete.
If you don't like smth, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain!

Avatar utilizator
robyja
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Vin 18-Ian-2008 10:51
Localitate: Brasov

Mesajde robyja » Mar 02-Sep-2008 19:42

pacat ca pt mine nu au facut una cu 6 trepte :twisted:[/quote]



si eu mai caut a 6-a cate odata...pun mana pe schimbator si....mai ca imi vine sa bag in a6-a imaginara:).....ar fi fost superb....cred ca se ducea pe la 200km!

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Mar 02-Sep-2008 21:13

sau nu pentru ca nu are puterea necesara. atat timp cat prinde viteza maxima in treapta a 4-a, eu treapta 5 o vad ca pe una de economie.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 03-Sep-2008 00:24

corect. in a 5-a pur si simplu nu mai poate trece deaprox. 4300RPM, ceea ce inseamna ca mai mult nu merge. nu mai are forta necesara. poti sa ii pui si 7 trepte ca nu va merge mai repede. poate mai incet. :wink:

Avatar utilizator
robyja
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Vin 18-Ian-2008 10:51
Localitate: Brasov

Mesajde robyja » Mie 03-Sep-2008 11:13

Pai aia e...sa puna a 6-a ptr super economie:)..sa ajunga la un consum de 3%

ionitaflorin
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Vin 12-Sep-2008 20:43
Localitate: Bucharest

Mesajde ionitaflorin » Vin 12-Sep-2008 21:33

Am cumparat turometru de la dezmembrari cu tot cu carcasa de la killometraj cu 250 ron.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 13-Sep-2008 00:33

si cum l-ai adaptat pe C1? ai poze?

sind
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mie 02-Iul-2008 23:28
Localitate: Constanta

Mesajde sind » Mar 23-Sep-2008 12:38

170 km/h are cca. 4750 rpm, la 180 are cca 5050 rpm!
pe autostrada, croatia, ungaria, mergea la 170--180, cu pedala foarte putin apasata, lua ceva timp sa o duc la vitaza respectiva, dar dupa , statea acolo. la rampe scadea putin la 160km/h, daca o fortezi, (se aude motorul altfel, mai grav..), creste consumul, si merge mai prost, iti spune singura cand ajunge la limita.....
Viteze max atinse!
A I-a 48km/h
A II-a 100km/h
A III-a 148km/h
A IV-a 160km/h
A V-a 180km/h 185km/h la vale.... :lol:
750km in 6h viteza medie 125 km/h.
Masina poate.., Daca iesea si cu motorul de 1,3 VVT-i de la toyota, pneuri de 175, 185/50 R14, era altceva, 0-100 cca 10,5 sec. ....... :lol:
Carpe diem C1 SX 1.0 VVT-i 5p rosu scarlet, airbag-uri laterale, CAPAC torpedo-u, rev-counter RCD TOYOTA, velour.etc. NEW Focus, OLTCIT "88


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS