Pagina 3 din 4

Scris: Dum 13-Dec-2009 15:26
de khan
pai revin cu intrebarea: a fost probat pe banc alternatorul si incarca? se poate proba in menghina si cu o bormasina, o baterie si un bec. daca se stinge becul in timp ce se invirte alternatorul iar bormasina da semne ca merge greu brusc, atunci e ok, daca nu, atunci ala e problema

Scris: Dum 13-Dec-2009 17:17
de XENON
Alternatorul a fost probat pe banc cu bormasina, la un service specializat pe alternatoare si electromotoare. MERGE PERFECT. Dar, asa cum am spus, nu vad cum s-ar fi putut arde de la inceput, din moment ce nu mai era legat cu niciunul din fire cand am facut scurt-circuitul. Scurt-circuitul s-a facut cu firul gros dintre baterie si alternator atingand galeria de evacuare, dar dupa ce ambele fire fusesera deconectate de la alternator.

Scris: Dum 13-Dec-2009 22:57
de khan
mdea... nu stiu ce sa zic, daca ai cum sa ajungi cu masina la mine asa cum e incercam sa ii dam de cap, am si softul de diagnoza daca e cazul

Scris: Dum 13-Dec-2009 23:26
de XENON
ok, dar mai intai sa imi treaca raceala si sa-mi fac putin timp sa o pun la loc :).

Scris: Dum 13-Dec-2009 23:40
de khan
cind vrei tu. telefonul meu e 0723592793

Scris: Dum 13-Dec-2009 23:51
de XENON
ok. multumesc.

Scris: Mar 15-Iun-2010 21:14
de sind
xenon, omi pare rai ca ai trecut si tu prin asta! am si eu post- uri, intai cu sunetul apoi cu picarea pompei, cred ca le-ai citit. eu am ramas fara pompa in concediu cu familia la sighisoara la o luna dupa ce am iesit dingarantie fiind in prealabil la dealer unde mi s- a spus ca ramane bendixu' blocat, de parca as fi tampit, si ca o rezolva ei altadata. A trebuit sa las masina la sighisoara, sa inchiriez masina sa vin la constanta, sa iau singura pompa de la Ats si sarevin la timisoara unde am montat- o intr- un service de seat pierzand astfel garantia la pompa. Lucru bun. pentru ca dupa exact 18000km sta sa poce din nou. pompa noua model nou cu fulia neagra. prima pompa la 38619km, a doua la 56800km!!! misto nu? pe cine sa omor? pompa originala PSA. motor rebut pacat, ca e sprinten si zgomotos.....

PS am dat search pe google si am ajuns in mijlocul subiectului. imi cer scuze, la revenire in topic am observat ca ma sunt pagini! scriu de pe mobil!

Scris: Mar 15-Iun-2010 21:43
de XENON
Sorry pentru ce ai patit. Si din pacate da, ne referim la aceeasi piesa, modelul nou, din aluminiu, cu fulia neagra. Intre timp eu nu mai folosesc masina in Bucuresti aproape deloc, beneficiind cu succes de serviciile combinate ale RATB si Metrorex. In stilul asta mai mult de 5000km/an preponderent extraurban nu voi mai parcurge, masina se va vinde peste 2 ani cand mi se termina leasingul (probabil pe un pret de nimic) in starea actuala, care este chiar foarte buna.

Pompa apa C1 dusa

Scris: Mie 17-Noi-2010 11:31
de Tiesto
si eu am avut probleme cu pompa a picat s-a blocat, nu e de joaca, asa incepe cu un zgomot mic la pornire, acum verificati si voi sa nu patiti ca mine sa iasa fum de la motor si sa se rupa si cureaua de distributie. la 63.000 km
Se schimba usor costa in jur de 400 ron pompa de apa+ 80 cureaua in jur de 500 ron
Nu e de joaca

Scris: Mie 17-Noi-2010 11:45
de XENON
Stai linistit, ca ce ti s-a rupt e cureaua de accesorii, distributia fiind pe lant la masinile astea. Daca ti s-ar fi rupt cureaua de distributie e belea MARE.
Apropo, nu ti s-a aprins si vreun martor de supraincalzire in bord?

Scris: Vin 12-Iul-2013 14:02
de Cristian_2007
Salut,

Am patit-o si eu sa se rupa cureaua in timpul mersului. Se aprinde martorul de la incarcare baterie si cel de temperatura ulterior.

Scris: Dum 15-Sep-2013 21:33
de dionescux
Cum imi dau si eu seama daca scartiitul de rulment, pe care il aud destul de puternic cam 30 de secunde la prima pornire a zilei, este de la pompa de apa sau de la rulmentul de alternator?

Ps:
nu scartie cureaua, am mai trecut prin asts si stiu cum se aude
daca trag de volan, dau drumul la AC, nu influenteza cu nimic scartaitul

Scris: Sâm 09-Noi-2013 12:22
de Cristian_2007
simplu, demontezi cureaua de accesorii si apoi le invarti pe fiecare, alternator si pompa de apa. Verifici si jocul fuliilor. La mine se aude un zgomot ciudat la pompa de apa de cateva luni (cam 10.000km) dar totul este ok, se aude urat dar functioneaza, are un joc mic fulia pompei de apa si abia recent am observat ca a disparut cam 100-200g din lichidul de racire

Scris: Sâm 16-Noi-2013 08:36
de dionescux
Multumesc pentru raspuns. Vazand ca sectiunea C1 este parasita, nu am mai postat nici eu, dar intre timp, am profitat de un weekend calduros, si mi-am schimbat cureaua de accesorii (a rezolvat scartaitul, aprox 30 ron) si radiatorul care supura pe la imbinarea plastic/aluminiu (asta a rezolvat scaderea lichidului de racire pe care o tot vedeam, aprox 350 ron) si cu ocazia asta am schimbat si tot antigelul (4 litri de la reprezentanta, aprox 120 ron).

Tot ce am facut se poate rezolva foarte usor in fata blocului, eu m-am ghidat dupa manualul de service.

Scris: Sâm 16-Noi-2013 18:00
de james kilowatt
Nu e parasita sectiunea asta.... mai vorbesc eu singur pe aici....

Care manual de service? Vreau si eu!