Pagina 1 din 1
A picat timoneria...
Scris: Mar 15-Iun-2010 17:46
de MosBabacu
47500km, luata second la 44000 km. Pe loc, in parcare, cand sa bag in marsariere, s-a auzit ca a picat ceva sub masina. Era unul din clips-urile in forma de "U" din poza. Mai mergeau doar treptele 1,3 si 5. A rezolvat-o un mecanic, "romaneste", cu niste soricei de plastic, dar trebuie comandata timonerie ca s-a mai stricat ceva pe-acolo si nu mai mergea pusa siguranta la loc.
Ce sa zic...ma cam enerveaza, pt ca incepe sa depaseasca cei 500 lei / an calculati pt reparatii, avand in vedere ca anul asta programasem pompa de apa

.
Uploaded with
ImageShack.us
Scris: Mar 15-Iun-2010 17:50
de dj01fad
dar se poate repara.... bag mana in foc pentru treaba asta. rabdare numai , si mergi cu ea la doftor ca se rezolva.
Scris: Mar 15-Iun-2010 18:17
de mbc

Doar 500 RON / an calculati pentru reparatii? Numai consumabilele te duc mai mult de atat. Cred ca esti un pic cam optimist.
Scris: Mie 16-Iun-2010 06:28
de MosBabacu
Din pacate cica trebuie schimbat pt ca oricum va ceda si al doilea cablu...
Cat despre buget, cred ca am fost foarte clar: 500 pt REPARATII. Consumabilele, inclusiv placute si cauciucuri, asigurarea si benzina sunt altceva.
Ca idee, anul trecut in decembrie, chimbul de ulei+filtre a fost 260.
Scris: Mie 16-Iun-2010 09:39
de dj01fad
am reparat cabluri dinastea, si unele au tinut ani de zile asa. ideea e sa nu se rupa mufa aia fixa din camasa, sau cablul propriu zis; daca doar la mufa se intampla ceva de nu mai sta siguranta pe ea, se poate pacali. eu zic sa incerci, mai ales daca spui ca nu iti surade ideea sa dai atata banet pe el.
Scris: Vin 18-Iun-2010 16:38
de MosBabacu
Din pacate nu ma bag la reparat, pt ca nu ma pricep si nici n-am timp. De cautat alt mecanic e foarte greu, pt ca abea l-am gasit si pe asta. Pana la urma av in vedere ca n-as vrea sa ramana nevasta-mea cu masina in drum, am sa-l schimb, mai ales ca am gasit un pret bun chiar la reprezentanta.
concluzie
Scris: Dum 08-Aug-2010 13:27
de MosBabacu
Scris: Joi 12-Aug-2010 01:16
de XENON
Acum, ca tocmai am schimbat ambreiajul si a trebuit sa umblu exact la cablurile alea si avand in vedere ca masina ta era second, sunt convins ca masinii i s-a umblat probabil chiar la ambreiaj, unde un nene cu muschi nu a stiut cum se scot corect acele sigurante si a fortat "buzele" alea de antimoniu. Sau, poate, cand a pus sigurantele la loc. Alea SIGUR nu aveau cum sa cedeze in exploatare. SIGUR!
Scris: Joi 12-Aug-2010 15:08
de MosBabacu
O fi si asta, dar cred ca totusi a fost prost turnat, sau un viciu de material. Am luat masina la vreo 3 luni dupa ce a iesit din garantie, am facturi de la toate reviziile de pana atunci (din reprezentanta) si nu se vedea umblat nicaieri la motor. Chiar si celebrul scartait de la pompa de apa era acolo cand a dat frigul.
De asemenea cand am fost initial sa vada mecanicul care-i buba, nu se vedea umblat pe-acolo.
Sau poate am eu ghinion...la fostul focus mi s-a rupt stift-ul de la pedala de ambreiaj care actiona pompa. Toti la care am sunat sa-mi comand pedala, ma intrebau ce s-a stricat la ea ca aia e "pe viata".
Ma rog...cred ca asteptarile mele initiale au fost cam mari apropo de masina asta, dar invat

.