Pagina 1 din 11

Probleme cu C1

Scris: Mar 19-Sep-2006 14:09
de bortosc
Tocmai mi-am luat un C1. As vrea sa stiu la ce probleme ar trebui sa ma astept pe viitor. SI daca tot suntem la capitolul asta, poate imi si dati niste sfaturi despre ce ar trebui sa-i fac si ce sa nu-i fac pt. ca sa nu regret mai tarziu ;)

Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).

O alta roblema pe care sper s-o remediez cu o foarte scurta vizita la service este legata de inchiderea portbagajului: trebuie sa il apas sau sa il trantesc tare ca sa se inchida (prefer prima varianta :P ) iar odata inchis, garnitura (chederul) scartie in mers.

P.S. Masina are in jur de 1.000 km

Scris: Mar 19-Sep-2006 18:39
de dionescux
Salut

Eu am trecut de 2000 de km si probleme majore (in afara de povestea cu aerul conditionat) nu am.

Portbagajul mi-a facut si mie probleme la inchidere la inceput, apoi s-a lasat.

Ce sa-ti spun, s-o stapanesti sanatos!

Re: Probleme cu C1

Scris: Mar 19-Sep-2006 18:41
de DanCld
bortosc scrie:Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).

La orice maºinã e un joc minor stânga-dreapta. La asta te referi?

Re: Probleme cu C1

Scris: Mar 19-Sep-2006 23:01
de bortosc
DanCld scrie:
bortosc scrie:Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).

La orice maºinã e un joc minor stânga-dreapta. La asta te referi?


Nu ma refer la cursa normala a schimbatorului.

E un joc de 2-3 mm in orice dirctie l-ai lua (nu doar stanga-dreapta). Jocul e acelasi indiferent daca e in viteza sau in punctul mort. Se simte clar ca provine din maneta si nu din cutie. Eu am asociat faza cu o piulita care nu e stransa...

probleme

Scris: Lun 08-Ian-2007 21:20
de nky
k, sunt nou p aici!
am citit tot ce atzi scris despre c1 vre-o 2-3 h shi e super interesant!
am un c1 d prin iulie2006, cool air, blue d'argon si k mai totzi sunt super incantat de el!
asta in ciuda unor mici probleme aparute(p care le-am vazut si la aygo&107, cel putzin prima) si anume:
- stopul de deasupra portbagajului crapa la stropitor, indiferent de model - c1, aygo, 107;
- butonul de la avarii mi-a crapat ( probabil din cauza diferentzelor de temperatura);
- doar au crapat, nu au cazut!.
evident la ats mi-au spus la revizia d 1500-2500 k garantzia nu acopera!
problema e k eu sunt mai bulangiu si am inceput o corespondentza cu www.citroen.fr. concluzia dupa cateva zile: atsu' m-a invitat sa trec p la ei sa se remedieze problemele! asta era p la inceputul lui dec.
atunci nu au avut piesele si a ramas k ma suna knd ajung! NU M-AU SUNAT INCA(08.01.2006)
da e k! k mi-e imi place sa corespondez cu francezii! :twisted: chiar si in engleza (nu se supara)!
si zic eu, k in vre-o 3-4 sapt le mai dau un mail la mama lor akolo, in fr ka sa se mishte lucrurile mai rpd!
ce ma mira e k nimeni nu a zis d chestiile astea!
iar stopul crapat, apare la toate modelele(c1, 107, aygo)!
cu tupeu! cat avetzi garantzie!
succes& astept puncte de vedere

probleme C1

Scris: Joi 11-Ian-2007 18:02
de mirceab
Masina e foarte buna cu o singura exceptie FRANELE...Nu e de gluma, dar masina asta imi aduce aminte de Oltcit. In rest e super OK!

Scris: Joi 11-Ian-2007 18:09
de eugenro2001
Adica in ce sens iti aduce aminte de Oltcit? Oltcitul are frane f bune, cel putin cel original, nu cel modificat cu piese de Dacia.

Re: probleme C1

Scris: Lun 15-Ian-2007 12:32
de snatchro
mirceab scrie:Masina e foarte buna cu o singura exceptie FRANELE...
Spune te rog la ce te referi!

Scris: Joi 18-Ian-2007 18:21
de mihaigpm
Mie mi se pare ca franele sunt excelente (am avut si Oltcit si functionau la fel de bine).

Am observat insa ca masina scoate fum negru la accelerari mai puternice. Se vede si daca turez masina pe loc. E normal asa ceva ? :shock: Deci motorul nu e cel diesel, e 1.0i. Masina are aproape 1000 km.. si nu am fortat-o prea tare fiind in rodaj.

Scris: Mie 07-Feb-2007 14:50
de mirceab
Ce spui tu e aiurea Fum negru la C1? Imposibil La fel de imposibil ca frane bune la Oltcit! Fii serios!
Trebuie sa verifici nivelul ulei si lichid racire. Filtrul de aer nu are probleme decat dupa 20000km Daca nivelel sunt bune mergi la service

Scris: Mie 07-Feb-2007 14:56
de eugenro2001
mirceab scrie:Ce spui tu e aiurea Fum negru la C1? Imposibil La fel de imposibil ca frane bune la Oltcit! Fii serios!
Trebuie sa verifici nivelul ulei si lichid racire. Filtrul de aer nu are probleme decat dupa 20000km Daca nivelel sunt bune mergi la service


Cred ca ai avut parte de un Oltcit vai de mama lui ca vad ca o tii una si buna cu franele astea. Oltcitul are niste frane super si nu e doar parerea mea.

Scris: Mie 07-Feb-2007 15:53
de Matrixu
Frane super comparate cu ce??
Asa si C1 are frane "proaste" comparat cu C4

Scris: Mie 07-Feb-2007 20:47
de MARIAN
Frane super comparate cu ce??

@ Matrixule inteleg ca omul sau C1 are ceva probleme cu franele dar, nu e cazul sa amestecam Oltcitul in necazurile lui. Franele Oltcitului sunt discuri ventilate fata, discuri spate, pompa dubla si o greutate relativ mica. Are un circuit de franare si o frana eficienta comparat cu multe alte masini.

Scris: Mie 07-Feb-2007 20:57
de Matrixu
O masina are frane bune sau frane proaste depinde cu ce compari.
Eu nu contest franele oltcitului sau ale C1-ului. Dar daca fac o comparatie cu C4 spre ex, nu o sa zic niciodata ca Oltcitul sau C1 au frane super.

Scris: Mie 07-Feb-2007 21:00
de mariuss
Conduc zilnic si Oltcitul si Xsara .Nu am absolut nicio problema cu trecerea de pe Xsara pe Oltcit la capitolul frane. Intr-adevar apas mai tare pedala pt ca oltcitul nu are servo,insa franeaza absolut in regula.

E posibil sa fie doar o problema particulara cu acel c1 .