Bataie motor la rece ?

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Noi-2007 00:53

ce ai schimbat??? ca n-am inteles. apropo, clantanitul ala se aude si la mine.

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Mar 20-Noi-2007 08:16

Si la mine se aude clantanitul acela....dar mi se pare ca suna numai cand calc pedala de ambreiaj sau cand o eliberez, si la marsalier si viteza 1 intra mai greu......poate la revizia de 30.000 o sa-i rog si yo sa schimbe pe colo ce zici tu radu
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Mar 20-Noi-2007 09:35

eu le-am spus de prb aia cu clantaitul si au schimbat schimbatorul si nu mai stiu eu ce. la ambreiaj nu stiu ce au facut dar si de aia le-am spsu si acuma s-a rezolvat. pai ce mama lor daca e ceva le spun ca doar e in garantzie nu????

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Noi-2007 13:09

sincer, m-as duce si eu , dar mi-e cam frica sa ii las pe romanasii nostrii sa puna mana.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Noi-2007 13:13

nu poti sa afli de undeva exact ce ai schimbat?

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Mie 21-Noi-2007 00:31

pai schimbataorl cred ca era in pastic sigilat si na atat stiu.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 21-Noi-2007 00:44

adica tot ansamblul ala de sub tija schimbatorului, de sub imitatia de piele??? descrie ce ai vazut in ambalaj.

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Joi 22-Noi-2007 13:32

dap:)

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Vin 18-Ian-2013 18:12

Revin cu informatii:

Am deschis topicul asta in 2007, la aprox 22000 km
Acum am 85000 km.

Simtome: bataie motor la rece, in sarcina, sub 3000rpm, sub 30 grade celsius apa la motor.

Bataia la motor s-a acutizat incet incet... Daca in 2007 batea putin la rece, acum nu pot sa plec de pe loc pana cand motorul nu ajunge la 30 de grade, clancane urat de tot, si mai nou nu mai bate doar in sarcina, cand e motorul rece bate(huruie) si la acceleratie in gol ...

Ce e ciudat, este faptul ca dupa 3000 rpm zgomotul se opreste brusc ...
La fel, daca apa din motor are peste 30 grade celsius, totul e normal ...

Ulei nu consuma, ce ar putea fi totusi?

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Mesajde aximisu » Mar 22-Ian-2013 14:02

Si eu am observat ca tacane ceva la motor si variaza odata cu turatia motorului
Colegul radu_dude raspundea ca ar fi ceva schimbator (parca asa zicea) de plastic.

Eu am aprox 40000km si am observat asta cam acum 3-4000 km. Zgomotul se aude pana se incalzeste motorul, atat in anotimpurile calde cat si in cele reci.
Imi faceam probleme pentru ca pe forum nu vazusem topicul asta cu zgomotul. Acum parca m-am mai linistit.

Din pacate nu mai am garantie.
As fi putut prelungi garantia, insa in garantie nu intra mai nimic in afara de grupul moto.
Insa mi-am inchipuit ca aici vor fi cele mai mici probleme, dar uite ca nu e asa.
Acum parca a fi prins bine garantia aia.

Ulei nici la mine nu consuma.
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.

Imagine

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Mesajde aximisu » Mar 07-Mai-2013 20:12

Dupa ultimul schimb de ulei la 40000 km zgomotul metalic, tacanitul la motor a disparut.
Ce s-a intamplat de fapt:
La revizia de 30000 mecanicii de la Casa Auto (reprezentant citroen in Iasi) mi-au pus uleiul Total Quartz Matrix 10W40.
Acest ulei se recomanda a fi utilizat dupa 100.000 km.
Acum, la 40000 am pus Total Quartz 5W40 cumparat de mine de la Autocenter.
Si surpriza a disparut zgomotul.

In concluzie cred ca cei de la Casa Auto aveau pe stoc ceva ulei (10W40), eu nu mai aveam garantie, asa ca mi l-au impins mie.

Sper sa nu fi afectat motorul :roll:
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.



Imagine


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv