Ma bate gandul sa-mi pun un astfel de filtru si doream sa stiu daca si-a montat cineva si daca se simte vreo imbunatatire a timpului de raspuns al acceleratiei , mai ales in zona turatiilor mici si medii . Din ce am mai citit si auzit , la alte autoturisme la care s-a montat un astfel de filtru se simte un raspuns ceva mai rapid al acceleratiei in zona respectivelor turatii .
Link-ul filtrului cu pricina , exact modelul destinat C1-ului 1.0i :
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2131
Are cineva montat pe C1 1.0i filtru de aer tip panel K&N
Moderator: Echipa Tehnica
Are cineva montat pe C1 1.0i filtru de aer tip panel K&N
Esentele tari se tin in sticlute mici.
la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.
XENON scrie:la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.
N-as vrea sa mi-o iei in nume de rau , dar "am vrut sa pun si eu" nu este acelasi lucru cu am avut sau am pus si intr-adevar nu s-a simtit nici o imbunatatire . In rest sunt cam de acord cu tine .
Merci de raspuns .
Esentele tari se tin in sticlute mici.
XENON scrie:"am vrut sa pun si eu" dar am vazut efectul pe o ibiza de 1.2 si o supernova de 1.4 (prieteni) rezultat: 0. mult zgomot pt. nimc. si ambele erau filtre conice, care ar trebui sa aduca mai multa performanta decat cel de tip panel.
Tu stii mai bine , dar daca acele filtre , fie ele si conice erau cumparate din targ normal ca nu aveau cum sa imbunatateasca in vreun fel performantele respectivei masini . Si mai trebuie stiut ca are o foarte mare importanta faptul cum sunt montate aceste filtre conice : daca nu au admisie directa de aer rece si trag aerul cald de la motor fac mai mult rau motorului .
Esentele tari se tin in sticlute mici.
nu omule erau filtre GreenFilters, vezi ca ti-am postat acelasi lucru si pe peugeotclub, sper ca te-ai prins ca era o gluma. ai grija cu chiptuningul. pe langa faptul ca la motoarele aspirate e egal cu 0 (a facut un tip de acolo pe 107 si zice ca s-ar simti ceva DUPA 5000rpm, probabil in mintea lui), mai uzezi si prematur motorul, dereglezi consumul etc. baietzasul care detine acel forum detine si dimsport, "celebra" firma de chiptuning. daca chiar vrei, intra pe sectiunea tuning de aici de pe forum si al doilea thread (parca)se numeste chiptuning. citeste acolo despre respectivii "profesionisti".
deci, la turbo (benzina sau diesel) efectul chip-ului este f. pronuntat, la aspirate e doar o dereglare e electronicii motorului.
deci, la turbo (benzina sau diesel) efectul chip-ului este f. pronuntat, la aspirate e doar o dereglare e electronicii motorului.
eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar!
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?
Ultima oară modificat Dum 10-Feb-2008 14:52 de către XENON, modificat 1 dată în total.
Filtrul si toba le-am luat de la Augsburg.
Filtrul scrie ca te tine 50 000 mile/80 000 km fara intretinere...adica pe la noi in jur de 30 000 km(la cat praf avem). http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
Eu nu am cumparat si kit de intretinere, astfel ca dupa 30 000km o sa cumpar altul(oricum merg putin cu masina, nu o folosesc zilnic ca nu am timp, mai degraba saptamanal - o tin cum tin bogatasii supercar-urile .
Filtrul a costat in jur de 250 Lei, iar toba, fiind special fabricata de firma austriaca Sebring a costat 1100 Lei Stiu, e foarte mult, dar am zis ca daca iau ceva, sa iau macar ceva calumea, care respecta cica si normele de poloare fonica, nefacand foarte mult zgomot(la relanti e foarte linistita).
Amandoua le-am montat la PROMOTOR Valcea(la showroom-ul/service-ul dl-ui Mugurel). Montarea a durat mai putin de un minut la filtru, si in jur de 5 min la toba, nefiind vorba de suduri sau alte chestii.
Am atasat si un filmulet cu sunetul tobei(e filmat pe seara, iar in film o sa auziti si reactia unui caine nemultumit ) - sunetul se aude exact ca in realitate dc il ascultati pe un sistem cu sub sau cu niste casti mai de calitate(40 Lei in sus). Sper sa va placa:
http://www.youtube.com/watch?v=X53fOTZKTJE
Filtrul scrie ca te tine 50 000 mile/80 000 km fara intretinere...adica pe la noi in jur de 30 000 km(la cat praf avem). http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
Eu nu am cumparat si kit de intretinere, astfel ca dupa 30 000km o sa cumpar altul(oricum merg putin cu masina, nu o folosesc zilnic ca nu am timp, mai degraba saptamanal - o tin cum tin bogatasii supercar-urile .
Filtrul a costat in jur de 250 Lei, iar toba, fiind special fabricata de firma austriaca Sebring a costat 1100 Lei Stiu, e foarte mult, dar am zis ca daca iau ceva, sa iau macar ceva calumea, care respecta cica si normele de poloare fonica, nefacand foarte mult zgomot(la relanti e foarte linistita).
Amandoua le-am montat la PROMOTOR Valcea(la showroom-ul/service-ul dl-ui Mugurel). Montarea a durat mai putin de un minut la filtru, si in jur de 5 min la toba, nefiind vorba de suduri sau alte chestii.
Am atasat si un filmulet cu sunetul tobei(e filmat pe seara, iar in film o sa auziti si reactia unui caine nemultumit ) - sunetul se aude exact ca in realitate dc il ascultati pe un sistem cu sub sau cu niste casti mai de calitate(40 Lei in sus). Sper sa va placa:
http://www.youtube.com/watch?v=X53fOTZKTJE
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu
XENON scrie:eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar!
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?
Filtrul K&N de tip panel de care banuiesc ca si-a pus si ram84 nu este un "filtru sport", ci este un filtrul care se monteaza in locul celui original , fiind superior din punct de vedere calitativ si tehnologic .
Esentele tari se tin in sticlute mici.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187677
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS