Are cineva montat pe C1 1.0i filtru de aer tip panel K&N

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Are cineva montat pe C1 1.0i filtru de aer tip panel K&N

Mesajde RUTHLESS » Sâm 09-Feb-2008 22:32

Ma bate gandul sa-mi pun un astfel de filtru si doream sa stiu daca si-a montat cineva si daca se simte vreo imbunatatire a timpului de raspuns al acceleratiei , mai ales in zona turatiilor mici si medii . Din ce am mai citit si auzit , la alte autoturisme la care s-a montat un astfel de filtru se simte un raspuns ceva mai rapid al acceleratiei in zona respectivelor turatii .
Link-ul filtrului cu pricina , exact modelul destinat C1-ului 1.0i :
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2131
Esentele tari se tin in sticlute mici.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 22:49

la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Sâm 09-Feb-2008 23:05

XENON scrie:la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.


N-as vrea sa mi-o iei in nume de rau , dar "am vrut sa pun si eu" nu este acelasi lucru cu am avut sau am pus si intr-adevar nu s-a simtit nici o imbunatatire . In rest sunt cam de acord cu tine .
Merci de raspuns .
Esentele tari se tin in sticlute mici.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 23:48

"am vrut sa pun si eu" dar am vazut efectul pe o ibiza de 1.2 si o supernova de 1.4 (prieteni) rezultat: 0. mult zgomot pt. nimc. si ambele erau filtre conice, care ar trebui sa aduca mai multa performanta decat cel de tip panel.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Dum 10-Feb-2008 01:35

XENON scrie:"am vrut sa pun si eu" dar am vazut efectul pe o ibiza de 1.2 si o supernova de 1.4 (prieteni) rezultat: 0. mult zgomot pt. nimc. si ambele erau filtre conice, care ar trebui sa aduca mai multa performanta decat cel de tip panel.



Tu stii mai bine , dar daca acele filtre , fie ele si conice erau cumparate din targ normal ca nu aveau cum sa imbunatateasca in vreun fel performantele respectivei masini . Si mai trebuie stiut ca are o foarte mare importanta faptul cum sunt montate aceste filtre conice : daca nu au admisie directa de aer rece si trag aerul cald de la motor fac mai mult rau motorului .
Esentele tari se tin in sticlute mici.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 10-Feb-2008 11:45

nu omule erau filtre GreenFilters, vezi ca ti-am postat acelasi lucru si pe peugeotclub, sper ca te-ai prins ca era o gluma. ai grija cu chiptuningul. pe langa faptul ca la motoarele aspirate e egal cu 0 (a facut un tip de acolo pe 107 si zice ca s-ar simti ceva DUPA 5000rpm, probabil in mintea lui), mai uzezi si prematur motorul, dereglezi consumul etc. baietzasul care detine acel forum detine si dimsport, "celebra" firma de chiptuning. daca chiar vrei, intra pe sectiunea tuning de aici de pe forum si al doilea thread (parca)se numeste chiptuning. citeste acolo despre respectivii "profesionisti".
deci, la turbo (benzina sau diesel) efectul chip-ului este f. pronuntat, la aspirate e doar o dereglare e electronicii motorului.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 10-Feb-2008 13:02

Eu am pus filtru K&N odata cu toba finala. Nu stiu dc e efectul placebo, dar mi se pare ca trage un pic mai bine la turatii mici(bineinteles ca aceasta senzatie poate fi si de la surplusul de sunet provocat de toba :D )
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 10-Feb-2008 13:10

eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar! :D
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?
Ultima oară modificat Dum 10-Feb-2008 14:52 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 10-Feb-2008 14:08

Filtrul si toba le-am luat de la Augsburg.
Filtrul scrie ca te tine 50 000 mile/80 000 km fara intretinere...adica pe la noi in jur de 30 000 km(la cat praf avem). http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
Eu nu am cumparat si kit de intretinere, astfel ca dupa 30 000km o sa cumpar altul(oricum merg putin cu masina, nu o folosesc zilnic ca nu am timp, mai degraba saptamanal - o tin cum tin bogatasii supercar-urile :D .
Filtrul a costat in jur de 250 Lei, iar toba, fiind special fabricata de firma austriaca Sebring a costat 1100 Lei :!: Stiu, e foarte mult, dar am zis ca daca iau ceva, sa iau macar ceva calumea, care respecta cica si normele de poloare fonica, nefacand foarte mult zgomot(la relanti e foarte linistita).
Amandoua le-am montat la PROMOTOR Valcea(la showroom-ul/service-ul dl-ui Mugurel). Montarea a durat mai putin de un minut la filtru, si in jur de 5 min la toba, nefiind vorba de suduri sau alte chestii.
Am atasat si un filmulet cu sunetul tobei(e filmat pe seara, iar in film o sa auziti si reactia unui caine nemultumit :D ) - sunetul se aude exact ca in realitate dc il ascultati pe un sistem cu sub sau cu niste casti mai de calitate(40 Lei in sus). Sper sa va placa:
http://www.youtube.com/watch?v=X53fOTZKTJE
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 10-Feb-2008 14:49

deci este toba transversala, exact pt. C1, ca cea originala?

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 10-Feb-2008 14:54

Exact, e identica ca dimensiuni si elemente, iar tips-ul se cumpara separat(eu l-am cumparat)
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 10-Feb-2008 15:24

Dc facem un calcul cu filtrul stock schimbat la 7000km si cel K&N rezultatul este cam la fel in materie de bani cheltuiti, numai ca la tine o sa fie mereu un filtru curat, iar la mine un filtru mai permisiv, dar nu la fel de curat :D
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 10-Feb-2008 15:38

pai asta e problema, ca 30.000 e cam mult. daca tot ai investit in cumpararea lui, de ce nu cumperi si kitul de intretinere?

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 10-Feb-2008 15:55

Eu zic ca la 30 000 km abia incepe sa se infunde, daca e garantat 80 000...o sa vad cum se comporta, poate cumpar si kitul :)
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Dum 10-Feb-2008 23:16

XENON scrie:eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar! :D
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?


Filtrul K&N de tip panel de care banuiesc ca si-a pus si ram84 nu este un "filtru sport", ci este un filtrul care se monteaza in locul celui original , fiind superior din punct de vedere calitativ si tehnologic .
Esentele tari se tin in sticlute mici.


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS