comportamentul la drum lung

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 18:47

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:10 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 18:52

Dragul meu..eu n-am etichetat nimic. Am facut o comparatie, mi-am spus parerea, pe baza unor lucruri concrete nu povestite, nu citite etc.
Masina nu era nici o coaja, era chiar noua si am fortat-o destul ca d-aia e masina sa o mai si fortezi nu sa o tii bibelou.

Ma simt privilegiat ca am cunostiinte care imi permit sa merg cu masinile lor la limita :lol: :lol: .. Dar daca e a mea? :D

Offtopic total:
0-100 este total irelevant pe sfertul de mila, atata timp cat diferenta este mica 1-2 secunde.. banuiesc ca stii asta!!
1 secunda pana la suta de kilometrii, presupunand ca amandoi plecam perfect inseamna mult. Degeaba ajungi tu cu a II a pana la 120, daca masina urca ff greu pana la viteza aia.

O sa iti arat un filmulet cu 0-100 cu al meu C4, sa vezi cat de mult pierd eu cand schimb a III a. Deci e foarte irelevanta viteza de 120km/h in treapta a II a, la C1-ul tau!

Cand zici te-ai tras, te-ai facut la semafor sau ai facut ceva organizat pe 400-1000m. Ca asa pe 100-200m toti suntem zmei si pe la semafoare.. I-am dat-o si eu unui Toareg la semafor ala cel mai prapadit de vreo 175CP, dar s-a terminat strada, ca daca faceam pe 400m, se urca cu totul pe mine.,

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 20:13

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:10 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Mar-2008 21:04

Atunci nu poti zice ca ai facut masinile de care vorbesti..

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 14-Mar-2008 21:52

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:10 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Vin 14-Mar-2008 22:33

Fac o paranteza (nu ma bag in polemici de genul: x masina e mai buna ca alta).
Nu tin neaparat sa laud buburuza, dar in privinta stabilitatii este exceptionala. Prin octombrie am facut Buc - Piatra Neamt. 2 persoane la bord. Afara ploua cu bulbuci, iar dupa Buzau s-a pus pe rafale de vant, crunte. Ma plimba juma de banda la o suflatura (deh, masina usoara). Dar am mers constant cu 110-120, si de la Buzau pana la Bacau, numai cateva jeepane (si nu orice) m-au depasit. Ceilalti mergeau tiptil, ca nu prea erau stabili pe sosea.
Ori am fost eu inconstient (desi sunt un sofer prudent, si nu ma dau in barci, mai ales cand am pasageri) dar mai mult inclin sa cred ca am avut o incredere exceptionala in masina de sub mine.
Asa incredere am avut pana acum numai in bmw-ul meu cel batran (ma refer numai la masinile conduse de mine, si am plimbat si eu destule la viata mea, am permisul din '93)
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Sâm 15-Mar-2008 00:48

Si atunci mishoole, daca tu nu ai fortat nici o masina pe ce baza iti sustii afirmatiile? Pe cunostiintele tale de la fizica?
De unde stii tu cum se comporta o masina intr-un viraj de 90 grade daca o fortezi? De unde stii tu ce fuge prima data cand te invarti cu masina si o fortezi?


Tu cu cate masini te-ai rasturnat ca sa poti da sfaturi sau parerei despre stabilitate?Ai testat vreo masina pana la limita?...adica te-ai rasturnat cu ea si ai vazut ca domle e de rahat pt ca la cealalta masina testata te rasturnasesi la o viteza mai mare ca la asta?E vorba de cum merg eu.pentru mine vorbesc asa cum iti exprimi parerile personale mi le exprim si eu.La viteza maxima cu care merg eu masina asta nu mi-a dat senzatia ca ar fi instabila.Stiu... daca as fi mers cu 250 la ora probabil muream, insa nu am mers si deci nu am de unde sa stiu.Tu la cat te-ai rasturnat cu C1?dar cu Loganul?Te intreb ca sa vad ca iti bazezi afirmatiile pe mai mult decat pareri personale.

Si da...mie nu-mi place C1 e prea mica, prea buburuza, n-are putere, stabilitatea e care e ...dar asta nu o face o masina proasta pentru cineva care chiar nu tine cont de cele enumerate mai sus, si totodata asta nu ma impiedica sa imi spun parerea aici pe forumul Citroen.
Altii insa au o problema o iau prea personal cand eu vorbesc doar de niste fiare vai mama lor, sau vorba colegului Xenon "sarace cu duhul...fiarele".


Daca nu iti place masina e o chestie ce tine de gust si deci e subiectiva.Parerea ta este subiectiva si deci nu pot tine cont de ea...pe ce te bazezi decat pe propriile tale senzati?Tu spui ca e instabila eu zic ca e stabila...cine are dreptate?Ce vrei sa demonstrezi aici?Ca suntem prosti ca nu ne-am luat C4?Nu, merci nu e genul meu si nici Loeb nu ma cred...

Sa o stapanesti sanatos si sa n-ai nici un fel de probleme cu ea Wink


Merci... la fel.

Avatar utilizator
borstefan
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Dum 20-Ian-2008 19:48
Localitate: Bucuresti

Mesajde borstefan » Sâm 15-Mar-2008 17:20

Dragilor, take it easy! ca sa zic asa...

Bubu sta bine pe curbe, intr-adevar. Nu va lua curbe la 140 km/h cum iau cu fordul focus, de asta sunt sigur. Insa e foarte fun la condus! Imi place. Este adevarat ca pe A2 (spre Constanta si retur) ma cam batea vantul chiar si cand ma depasea vreun jeep, de tiruri nu mai vorbesc...

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Sâm 15-Mar-2008 17:22

De ce Stefane? Pe mine pe A2 nu m-a luat vantu' ... am venit (aproape) constant cu 150, dand cu nesimtire flash-uri sa se dea "mormolocii" la o parte de pe banda II. Care mormoloci, intamplator aveau masini :)
O singura data (am povestit anterior) m-a suflat vantu cu buburuza, dar atunci a fost cu totul altceva. Cat despre Tir-uri, bubu se comporta mai bine ca multe alte masini, chiar din clase superioare.
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Avatar utilizator
borstefan
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Dum 20-Ian-2008 19:48
Localitate: Bucuresti

Mesajde borstefan » Sâm 15-Mar-2008 17:26

Esti tare Bogdane! Eu am inca 1500 de km cu bubu si nu vreau sa dau tare in ea... Si cred ca mi-ar fi si frica, sa fiu sincer!

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Sâm 15-Mar-2008 17:31

Nu's tare, stai linistit. Numai ca micuta buburuza POATE :) Ce-i drept, peste 155 nu i-am dat, nu ca n-ar putea, dar mi-a fost frica de o aparitie neprevazuta in fatza, ca la viteza aia daca te infigi in frane, nu se stie ce se intampla. Chiar cu ABS. Cu cealalta babutza (bmw 520 din '82), e altceva... la 140 calcat pe frana cu simt de raspundere (fara abs), si pe langa faptul ca am lasat 1% din cauciucuri pe sosea si o ceata de ziceai ca a dat SWAT-ul cu fumigene :) .. comportamentul a fost ireprosabil. Ceea ce n-as vrea sa incerc cu asta mica.
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 15-Mar-2008 21:02

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:11 de către XENON, modificat 1 dată în total.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 15-Mar-2008 21:20

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:11 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Dum 16-Mar-2008 17:52

Bogdan98 scrie:De ce Stefane? Pe mine pe A2 nu m-a luat vantu' ... am venit (aproape) constant cu 150, dand cu nesimtire flash-uri sa se dea "mormolocii" la o parte de pe banda II. Care mormoloci, intamplator aveau masini :)
O singura data (am povestit anterior) m-a suflat vantu cu buburuza, dar atunci a fost cu totul altceva. Cat despre Tir-uri, bubu se comporta mai bine ca multe alte masini, chiar din clase superioare.


:roll: :roll: :roll:

PS: Nu comparati c1 cu logan ca nu are rost....dar chiar nu inteleg cum de o suspensie mai rigida si cu un centru de greutate mai jos sa fie mai instabila decat una mai "moale" si cu un centru de greutate mai ridicat . Cand mai prind si eu c1 imi place sa mai fac balans la 30 de km/h :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 16-Mar-2008 23:01

XENON scrie:cu C1 intru in curba de la barajul Lacul Morii cu 90-100km/h fara ca masina sa se incline sau sa piarda aderenta, in timp ce cu loganul mi-era frica sa fac "slalom printre cretini" la 60km/h. nu zic ca se rasturna, dar balansul era imens, desi masina era noua, pur si simplu iti taie absolut orice placere a sofatului. comportament de d-u-b-a. repet, f. confortabila pe gropi. ATAT! iar la viteza mare forma de dulap isi spune cuvantul, zgomotul crescand enorm, iar tinuta de drum e proasta fiindca cu o asemenea garda la sol, si suspensie moale, orice hop se transforma salturi mai mult decat neplacute. nu e o masina asezata pe sosea. in C1 simti EXACT pe unde mergi, directia este f. precisa, si toata soseaua o simti sub sezut.


Daca si golanul e masina comfortabila, ma duc si ma fac popa, ca barba am deja :lol: :lol: Ma rog, sa zicem ca eu sint unul care m-am invatat cu hidraulicele...
Taticul Einstein ne-a invatat ca lucrurile sint relative. Comparatia C1 - golan sau C1 - C4 sau orice comparatie de masini care nu sint in aceeasi clasa e din start deplasata. Din punctul meu de vedere C1 e o masina reusita in clasa ei si atit. Sporturi gen frina brusca la 130, 155 pe autostrada, 0-100 sau sferuri de mila sint lucruri pentru care aceasta masina nu a fost proiectata. C1 este o excelenta masina de oras, nu una de raliu. Majoritatea masinilor mici au suspensia rigida pentru a oferi stabilitate.

@Bogdan98: inclin sa cred ca ai fost mai degraba inconstient, mai ales ca spui ca nu erai singur in masina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv