comportamentul la drum lung

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 16-Mar-2008 23:10

Mishoo scrie:
Si atunci mishoole, daca tu nu ai fortat nici o masina pe ce baza iti sustii afirmatiile? Pe cunostiintele tale de la fizica?
De unde stii tu cum se comporta o masina intr-un viraj de 90 grade daca o fortezi? De unde stii tu ce fuge prima data cand te invarti cu masina si o fortezi?


Tu cu cate masini te-ai rasturnat ca sa poti da sfaturi sau parerei despre stabilitate?Ai testat vreo masina pana la limita?...adica te-ai rasturnat cu ea si ai vazut ca domle e de rahat pt ca la cealalta masina testata te rasturnasesi la o viteza mai mare ca la asta?E vorba de cum merg eu.pentru mine vorbesc asa cum iti exprimi parerile personale mi le exprim si eu.La viteza maxima cu care merg eu masina asta nu mi-a dat senzatia ca ar fi instabila.Stiu... daca as fi mers cu 250 la ora probabil muream, insa nu am mers si deci nu am de unde sa stiu.Tu la cat te-ai rasturnat cu C1?dar cu Loganul?Te intreb ca sa vad ca iti bazezi afirmatiile pe mai mult decat pareri personale.

Si da...mie nu-mi place C1 e prea mica, prea buburuza, n-are putere, stabilitatea e care e ...dar asta nu o face o masina proasta pentru cineva care chiar nu tine cont de cele enumerate mai sus, si totodata asta nu ma impiedica sa imi spun parerea aici pe forumul Citroen.
Altii insa au o problema o iau prea personal cand eu vorbesc doar de niste fiare vai mama lor, sau vorba colegului Xenon "sarace cu duhul...fiarele".


Daca nu iti place masina e o chestie ce tine de gust si deci e subiectiva.Parerea ta este subiectiva si deci nu pot tine cont de ea...pe ce te bazezi decat pe propriile tale senzati?Tu spui ca e instabila eu zic ca e stabila...cine are dreptate?Ce vrei sa demonstrezi aici?Ca suntem prosti ca nu ne-am luat C4?Nu, merci nu e genul meu si nici Loeb nu ma cred...

Sa o stapanesti sanatos si sa n-ai nici un fel de probleme cu ea Wink


Merci... la fel.


Prietene da-mi voie sa iti zic ca tu n-ai nici o treaba cu sportul asta numit masini.
Tu asa verifici masinile ca-s stabile rasturnadu-le? A duce o masina la limita inseamna sa o rastorni??Trezeste-te sau abtine-te mai bine..

Eu cand nu ma pricep sau n-am habar mai bine tac, decat sa debitez numai prostii...
Nu sunteti nici prosti nici destepti ca v-ati luat C1. Fiecare isi ia dupa gusturi si posibilitati...

@Skynet, stabilitatea si handlingul nu inseamna numai suspensie tare(care la C1 numai tare nu e) si centru de greutate coborat. Eu sunt dispus sa pun un logan la bataie la orice fel de test contra unui C1.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 16-Mar-2008 23:19

Prietene da-mi voie sa iti zic ca tu n-ai nici o treaba cu sportul asta numit masini.
Tu asa verifici masinile ca-s stabile rasturnadu-le? A duce o masina la limita inseamna sa o rastorni??Trezeste-te sau abtine-te mai bine..

Eu cand nu ma pricep sau n-am habar mai bine tac, decat sa debitez numai prostii...
Nu sunteti nici prosti nici destepti ca v-ati luat C1. Fiecare isi ia dupa gusturi si posibilitati...


Prietene tu ce intelegi prin a duce o masina la limita?unde e limita ei?Daca tu spui ca o duci la limita si nu o rastorni de unde stii ca nu mai era putin pana la limita?Esti vreun expert in pilotaj si nu am auzit noi de tine?Cum iti dai tu seama unde e limita unei masini?
Nu stiam ca exista un sport numit masini insa merci ca ma luminezi.Eu nu ma bat cu caramida in piept ca as fi vreun maestru in ale condusului si nu dau lectii nimanui, poate ar trebui sa incerci sa fii mai modest...nu ar strica.
Inca ceva...cine ti-a spus tie ca te pricepi ca sa poti sa iti dai cu parerea?Poate ai tu parerea ca te pricepi dar asta nu te face mai credibil.
Intr-adevar nu suntem nici prosti nici destepti , suntem asa cum suntem noi si nu avem nevoie sa parem mai mult decat atat.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 17-Mar-2008 00:01

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:11 de către XENON, modificat 1 dată în total.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 17-Mar-2008 00:12

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:12 de către XENON, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Lun 17-Mar-2008 07:51

@nicum: poate ca da, poate ca nu. m-am invatat de-a lungul vremii sa am sau nu incredere in masina "de sub mine". cu c1 m-am simtit extrem de in siguranta, chiar daca rafalele de vant erau extrem de puternice. mai mult, daca eram singur, masina era mai usoara, si implicit mai putin stabila decat cu 2 persoane in ea. a doua persoana, sofer cu experienta mult mai mare decat a multora de-aici, pensionat la volan ca sa zic asa, n-a avut nici cea mai mica senzatie de disconfort sau de teama, ba din contra, a fost extrem de incantat de modul in care s-a purtat bubu la conditiile acelea.
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 17-Mar-2008 17:36

XENON scrie:
Matrixu scrie:care la C1 numai tare nu e


e clar, ai condus 107-le ala in vis... :lol: :lol: :lol: hiade mai fratioare ca deja devii penibil, pe bune, chiar ai asa mania contrazisului? vorbesti numai din auzite, din imaginatia ta, doar ca sa fii tu gica contra, pe bune. daca tu imi spui mie ca la C1/107 suspensia "numai tare nu e" inseamna nu numai ca nu ai condus-o vreodata, dar nici macar nu ai mers intr-una sau nu te-ai apropiat de ea vreodata.
lasa-ne si pe noi sa vorbim linistiti pe sectiunea noastra, scrie si tu acolo la tine la C4, poate ai mai mare succes si cu asta, basta! nu crezi ca asa ar fi cel mai indicat? sunt satul de zmei d-astia care conduc masinile de la tastatura. si eu pot sa afirm cu mana pe inima ca Viperul are un pronuntat comportament supravirator si Carrera GT are un demaraj formidabil iar Gallardo nu e chiar asa rapid pe cat pare in varianta stock (ca deh, am jucat NFS Carbon... :lol: ).


Tu chiar nu intelegi ca avem termeni de comparatie diferiti? Pt mine suspensie tare inseamna ceva, pt tine inseamna altceva. E chiar asa greu sa intelegi? Uite sambata am mers cu minicooper S, pai sa vezi acolo nene suspensie tare ca dupa 2 ore de mers prin Bucuresti te duci direct in spital.
Aia e suspensie tare pt mine nu, pocnitoarea aia de pe C1.

Te deranjeaza cu ceva posturile mele? Daca da, esti un frustrat.
Vad ca tot nu te potolesti cu remarci personale, chiar asa nu esti in stare sa te rezumi doar la niste fiare?
Daca te simti jignit ca iti fac masina o pocnitoare, suna la Sprite Hot Line, canta un pic aia cu Bing Bang, te racoresti dupa care vii si postezi aici.

M-as bucura daca ai fi condus macar jumatate din masinile cu care am mers, si jumatate din km pe care i-am facut. Dar la cum postezi si la ce debitezi se vede clar care este experienta ta in condus, si faptul ca in continuare traiesti cu impresia ca ai o super masina, o racheta, cand de fapt e o cutie cu motor de 1l si 68CP.

Legat de colegul tau de facultate(esti student? daca da,asta explica multe)cu E Klassul din 2005 si 100 000km...iar vb aiurea...
Prima data zici ca e Elegance apoi zici ca e Avantgarde

O alta aberatie grosolana "Varianta Elegance cu kit interior Avantgarde" ..sa nu mai zici la nimeni asta.

La E Klass ai asa(exceptand versiunile puternice unde nu exista Classic si versiunea 63AMG unde nu exista nici una din cele de mai jos):
1. Classic
2. Avantgarde
3. Elegance
Poti opta pt piele artificiala, piele naturala, stofa/piele sau doar stofa. Exista delimitarea foarte clara intre variantele de echipare la Mercedes, dar tu nu prea ai de unde sa stii ca astea nu sunt scrise in revistele alea care le citesti

Mananci caramele iar cu suspensia aia confort pe care a dat el bani.
Suspensia este de 4 feluri la E Klass:
1. Suspensia Confort aia care e standard si nu costa nici un ban
2. Suspensia Sport
3. Suspensia Airmatic
4. Suspensie AMG.
Suspensia stock de la Mercedes este orientata spre confort, un E Klass cu asemenea suspensie e destul de balenuta pt gusturile mele(retine pt gusturile mele).

Legat de socurile resimtite, prietenul meu atotstiutor, ti-ai pus vreodata problema cum se resimt socurile astea cand ai cauciucuri cu balon mare si cauciucuri cu balon mic?
Nu tine numai de suspensie la fel cum si stabilitatea nu tine numai de suspensie poate o sa te documentezi si tu si o sa intelegi pana la urma lucrurile astea.

La fel cum o masina nu e stabila doar daca are suspensia tare, o alta masina nu este confortabila daca are suspensia moale.. Dar e greu ti-am mai zis, e greu sa citesti din reviste dupa care sa vii sa debitezi pe forumuri.

Poate intervine cineva, pt ca atata timp cat mi se raspunde cu jigniri si chestii personale nu voi tace nici eu.

@Bogdan98..prietenul ala pensionat la volan e cam teribilist(nu o lua in sensul rau :lol: ). Unele lucruri pur si simplu nu se fac, dar cu totii ne dam seama de asta doar atunci cand DOAMNE FERESTE!! o comitem cumva..

@Mishoo...un exemplu aberant. Te-ai uitat la Top Gear? Ai vazut cum duc aia masinile la limita? Rastoarna vreo masina?

Bai baieti puneti mana si documentati-va inainte sa veniti cu ineptii si sa debitati aici diverse(nu o luati personal),

Avatar utilizator
skynet
pasionat
Mesaje: 154
Membru din: Mar 03-Iul-2007 14:24
Localitate: Brasov

Mesajde skynet » Lun 17-Mar-2008 17:53

eu zic sa o lasati balta ca nu ajungeti nici unde cu discutia asta. cel mai bine va intalniti (la o intalnire citroen) si vorbiti fata in fata. Citroen e cea mai scumpa si buna din clasa ei si loganul e cea mai ieftina si cea mai buna calitate/pret din clasa ei. PUNCT
Totusi suspensia ca suspensia care te obisnuiesti ea, dar cu pozitia la volan la drum lung cum va descurcati ca pe mine ma cam doare spatele si gatul dupa 500 de km :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 17-Mar-2008 19:33

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:12 de către XENON, modificat de 2 ori în total.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Lun 17-Mar-2008 19:34

Aia e suspensie tare pt mine nu, pocnitoarea aia de pe C1.


Domnilor moderatori de forum, mi se pare aberant si jignitor sa faci un model al Citroen "pocnitoare" atat fata de posesorii acelui model cat si fata de fanii marcii careia ii este dedicat forumul....

Te deranjeaza cu ceva posturile mele? Daca da, esti un frustrat.


Jignirile continua fara ca epitetele sa aiba ceva de-aface cu subiectul topicului, fiind echivalente cu puerilul "prostule"...

Daca te simti jignit ca iti fac masina o pocnitoare, suna la Sprite Hot Line, canta un pic aia cu Bing Bang, te racoresti dupa care vii si postezi aici


Eu ma simt jignit de afirmatiile acestea asa ca va rog sa inchideti topicul pentru ca a denaturat intr-o discutie de mahala care nu isi are rostul.

[/quote][/b]

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 17-Mar-2008 19:45

:mrgreen:
Ultima oară modificat Mar 18-Mar-2008 01:22 de către XENON, modificat de 4 ori în total.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 17-Mar-2008 20:02

GATA, promit sa nu te mai bag in seama ca n-are rost si ma plictisesc.

ÂŞi doar fĂŁcusei promisiunea cĂŁ nu-l mai bagi ĂŽn seamĂŁ... :lol:
De ce nu sterge un admin toata porcaria asta, chiar nu pot sa inteleg... cred ca asa ar fi cel mai bine, parerea mea .

O lĂŁsĂŁm ca exemplu pentru ceilalĂži Âşi poate aÂşa ĂŽnĂželgeĂži cĂŁ vĂŁ comportaĂži ca doi puÂşti rĂŁsfĂŁĂžaĂži. No offence.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 17-Mar-2008 21:30

XENON scrie:Matrixe, se vede ca ai stat mult pe net. pe saitu Mercedes. felicitari, vezi ca oferta pe care o vezi tu pe net difera de cea ce e in realitate. cum iti explici (daca tot esti asa de intelighent ca desi masina a venit inscriptionata peste tot Elegance (la exterior, ca dovada care niste jante cam penale pe 16"), la interior are badge-uri, inclusiv pe maneta schimbatorului cu Avantgarde? :?: vezi ca tu ma acuzi pe mine ca vorbesc din reviste dar mi se pare mie ca tu esti cel care abereaza de una si alta (inclusiv suspensia aia "moale" de C1 fara sa le fi pipait vreodata.... :lol:
(paranteza) Dar ce, esti invidios ca eu sunt student? asta e, nu toti au posibilitatea sa faca studii suprioare...imi pare sincer rau pt. tine, dar nu e asa de grav, e timp pt. toate.
GATA, promit sa nu te mai bag in seama ca n-are rost si ma plictisesc.

De ce nu sterge un admin toata porcaria asta, chiar nu pot sa inteleg... :?: :?: :?: cred ca asa ar fi cel mai bine, parerea mea :idea: .


Intamplator asteptam un Mercedes, si stiu oferta aia cu ochii inchisi.Cand o sa astepti si tu unul sau cand o sa stai 2 luni sa te hotarasti ce sa fie si cum sa fie atunci sa vii sa zici ca oferta din realitate difera.O sa ma uit si pe site poate a mai aparut ceva nou de o luna de zile incoa'. Cum nu ai de unde sa stii care e schema cu avantgardeul scris la interior.. intreaba-l pe colegul tau poate te lamureste...Cu suspensia cum e? Tot de pe site o stiu si p-aia ?? Nu mai informa lumea aiurea ca exista suspensie confort la Mercedes alta decat stock si care o mai si platesti
Legat de C1..nu am in familie decat 2 C1 si 1 107. Unul din C1 fiind ala cel mai dotat si "mai smecher" care tot cutie ramane la cei 11 000 cat a costat.
Frumos in studentie...dar asa sunt studentii din ziua de azi mai impulsivi si foarte prost informati, dar vor sa dea impresia ca le stiu pe toate.

Xenoane, esti foarte amuzant....nu vrei sa intelegi ca asta e parerea mea legata de cutii. E chiar asa greu? Tu daca compari C1 cu supernova sau cu vreo 1310 atunci e de inteles fanatismul...
Uite iti promit eu ca data viitoare cand mai e o intalnire ClubCitroen vin cu C1-ul ala de 11 000 EUR sa iti arat de ce zic eu ca e instabil si praf..cu toate ca nu prea am ce sa iti demonstrez, fanaticii tot fanatici raman

Apropos de masini confortabile..pai mergi cu un CX sa vezi confort acolo, am ramas marcat, chiar daca masinile vechi nu ma atrag deloc, si pare ca se si tine bine cand se umbla la suspensia aia..

Retineti si voi ca nu aveti rachete, ci doar niste buburuze de oras care isi fac treaba onorabil fara nici un fel de pretentii sportive.

@Mishoo...relax man ca nu ti-am jignit familia. O sa te convingi de ceea ce zic eu in momentul cand o sa mergi sau o sa doresti o masina intr-adevar masina si nu o buburuza.Obisnuieste=te sa zica lumea lucruri nu tocmai frumoase despre o buburuza. Asta e o buburuza care incanta fetele enorm de mult si mor dupa ea.

@Marian si restul..gata promit sa ma opresc aici ca prea devine tiganie. Discutia era demult incheiata daca nu incepeau baietii veseli cu aberatii si mai ales jigniri, jigniri care denota exact maturitatea si bunul simt al unora de pe aici(insa cum am mai zis..asa e cu studentii si pustanii).,

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Lun 17-Mar-2008 21:50

Omule, mi se rupe mie ca ai mers tu cu mercedes...esti prost crescut si gata.Eu nu am venit la tine pe forum la C4 sa zic ca e de kkt masina aia(personal nu imi place cum arata si e 1 motiv sufiecient sa nu imi cumpar).Eu zic ca aceasta filosofie ar trebui sa o tii membrilor familiei tale care si-au cumparat C1 si sa le explici lor ce mare greseala au facut.E problema mea cati bani dau si cum merg cu ea, nu cred ca te priveste ce o sa fac eu si de ce o cumpar.Nu imi cunosti motivele, capacitatile financire, etc...

@Moderatori.Daca nu inchideti acest topic sau mai lasati sa se aduca jigniri, indiferent cine le face, eu parasesc formul ca nu am venit aici sa imi explice unul sau altul ca sunt de kkt citroenurile si ar trebui sa imi cumpar Logan.Ma gandesc ca e clubul impatimitilor de Citroen si nu a celor impatimiti de Logan...

Avatar utilizator
Bogdan98
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Sâm 08-Mar-2008 17:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Bogdan98 » Lun 17-Mar-2008 22:08

@Mishoo: crede-ma pe cuvant, nu's un copil :) .. pana anul trecut, cand am luat - pur si simplu din intamplare - buburuza, nu suportam masinile frantuzesti. In primele zile dupa ce-am luat-o, am inceput sa-mi schimb parerea despre frantuzoaice. Cel putin despre hibridul asta japonezo - frantuzesc. Pentru clasa ei, dupa parerea mea, este poate nu number 1, dar oricum este in top.

Cat despre minunatul Golan, numai de bine... mai bine nu s-ar fi nascut. Pentru ca nu este nici macar umbra de masina. In afara de volumul portbagajului, nu inseamna nimic. In ochii mei. Doar o valiza pe roti. Si-atat despre Golan. Mai ales ca minunatii nostri producatori o ridica in slavi, si din punct de vedere tehnic, este moral depasita. Motor euro 3, mecanica - vax .. electrica/electronica - ce-i aia? ... Vreau si eu sa vad un C(aici puneti orice) cu tabla ondulata si decojita dupa .. retineti ... 6 luni de la iesirea din fabrica.

Nu stiu daca am specificat pana acum, dar lucrez in domeniul pieselor auto (chiar daca eu nu am treaba cu partea asta, eu mi's cu IT-ul), avem si service, extrem de bine dotat si calificat, primii din Romania care au produs si reparat profesional cardane, care pot repara pompe de injectie si injectoare, in garantie (pt cine stie ce inseamna). Si stiu ce inseamna din punctul de vedere al calitatii multe din masinile aflate in momentul de fata pe piata romaneasca.

Ca epilog la tot ce-am spus: C-urile sunt masini, indiferent de an, model, clasa. Golanul ... e un mare bullsh$%%$#it. In orice moment as alege orice C, inclusiv pe C1, in locul unui Golan (chiar daca trebuie sa imi atarn rulota in spate, pt bagaje).
Si ca sa revin la subiectul topicului: DA, C1 se comporta impecabil la drum lung. Normal, nu trebuie sa o consideri masina de raliu (desi atat cat poate, face fatza cu mare succes)
C1 1.0i 68CP 5P Rosu B61VBF (2007) + C4 1.6i 16v 110CP 5P (2008) B04VBF

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 18-Mar-2008 13:13

Matrixu scrie:Apropos de masini confortabile..pai mergi cu un CX sa vezi confort acolo, am ramas marcat, chiar daca masinile vechi nu ma atrag deloc, si pare ca se si tine bine cand se umbla la suspensia aia..


La DS e inca si mai moale. De-aia am zis ca lucrurile sint relative, dar se pare ca nu am fost suficient de explicit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv