SilverSpider:Citroen XM,an ,2.1 turbo D12,culoare vert vega
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
WLD scrie:Merge infranata rau daca ai discurile uzate. Dupa cateva zeci de km si cateva franari puternice o sa-si dea drumul.
Mai poate fi de la mecanismul franei de mana, care are bunul obicei de a se bloca.
Discurile sunt intradevar uzate, ma gandesc ca daca mai merge si infranata or sa se toceasca si mai rau.Tin minte ca la BX am patit la fel dar nu mai stiu ce am facut a 2-a oara cand am schimbat placutele ca nu a mai mers infranata.Parca am impins pistonasul mai inauntru... Pana imi aduc aminte poate este cineva care a reusit ca trebuie sa ma duc sa fac ITP-ul si nu vreau sa ajung acolo sa miroasa a placute incinse. Frana de mana nu este blocata, am verificat.
Multumesc pentru sfat WLD! Vad ca pe la sectiunea Xm nu prea isi mai da nimeni cu parerea.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Nu prea are cine sa-si dea cu parerea pt ca am ramas foarte putini nebuni cu Xm.
Eu am avut problema asta de mai multe ori, din ce in ce mai rau, pana am schimbat discurile. Vei pati asta la fiecare schimbare de placute daca uzura e mai mare de 2-3mm pe fiecare fata. Discurile nu se vor uza prea tare in 20-30km. Daca nu-si dau drumul inseamna ca ai alta problema.
Ai insurubat destul pistonasele? Trebuie sa ai un joc de minim 2mm pentru ca placutele sa intre usor si sa nu ai probleme.
Apropo, nu te duce niciodata la ITP cu placute noi pe discuri uzate pt ca nu vei trece testul de franare. Trebuie sa se pasuiasca bine inainte.
Eu am avut problema asta de mai multe ori, din ce in ce mai rau, pana am schimbat discurile. Vei pati asta la fiecare schimbare de placute daca uzura e mai mare de 2-3mm pe fiecare fata. Discurile nu se vor uza prea tare in 20-30km. Daca nu-si dau drumul inseamna ca ai alta problema.
Ai insurubat destul pistonasele? Trebuie sa ai un joc de minim 2mm pentru ca placutele sa intre usor si sa nu ai probleme.
Apropo, nu te duce niciodata la ITP cu placute noi pe discuri uzate pt ca nu vei trece testul de franare. Trebuie sa se pasuiasca bine inainte.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
WLD scrie:Nu prea are cine sa-si dea cu parerea pt ca am ramas foarte putini nebuni cu Xm.
Eu am avut problema asta de mai multe ori, din ce in ce mai rau, pana am schimbat discurile. Vei pati asta la fiecare schimbare de placute daca uzura e mai mare de 2-3mm pe fiecare fata. Discurile nu se vor uza prea tare in 20-30km. Daca nu-si dau drumul inseamna ca ai alta problema.
Ai insurubat destul pistonasele? Trebuie sa ai un joc de minim 2mm pentru ca placutele sa intre usor si sa nu ai probleme.
Apropo, nu te duce niciodata la ITP cu placute noi pe discuri uzate pt ca nu vei trece testul de franare. Trebuie sa se pasuiasca bine inainte.
O sa dau cateva ture sa vedem daca isi dau drumu. Am vb cu cineva sa fac ITP-ul, ca daca ar fi sa-l fac pe bune as avea nevoie de cel putin 400 euro investiti. Nu ca nu as investi, nu am de unde. Nu stiu ce-mi place asa mult la masina asta. Cu siguranta nu faptul ca are piele,AC si mai stiu eu ce fite. Cred ca faptul ca este diferita, ca are Hydractivul, design-ul,electronica, cred ca astea sunt principalele lucruri care ma atrag la masina asta. Sunt sigur ca intr-o buna zi o sa realizez ca nu este nimic altceva decat o gramada de fiare. Desigur... bine aranjate.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Am rezolvat urmatoarele probleme:
-bucsele de la pistonul de directie schimbate, scoasa caseta de directie, curatata, unsa cu vaselina pe angrenaj, pusa la loc;
- reparat partile afectate de rugina, mai am la usi dar acolo este usor de reparat;
-schimbat cilindrul de pe dreapta care era cu cap de stanga si pus unul normal de dreapta;
-montat piesele lipsa la sistemul hydractiv, acum este perfect functional;
- umplut sferele spate care devenise foarte rigid, acum este mult mai bine si se poate si mai bine avand in vedere ca sferele pe spate sunt de hydractiv sport (0,5 mm diametrul gaurii);
-rezolvat mare parte a problemelor de electrica, mai am un geam din spate care nu se deschide dar pt moment nu ma afecteaza, deci sta asa;
-am facut itp-ul;
-am rezolvat problema la caloriferul de incalzire care avea scurgeri pe la legatura cu tevile de aluminiu unde are doua o-ring-uri de cauciuc;
-acum are si filtru de polen;
-geamul de la farul dreapta care era spart a fost inlocuit;
- cauciucuri de iarna pe fata;
- plus diverse maruntisuri de care nu-mi aduc aminte acum.
Urmeaza si poze cu noul look![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-bucsele de la pistonul de directie schimbate, scoasa caseta de directie, curatata, unsa cu vaselina pe angrenaj, pusa la loc;
- reparat partile afectate de rugina, mai am la usi dar acolo este usor de reparat;
-schimbat cilindrul de pe dreapta care era cu cap de stanga si pus unul normal de dreapta;
-montat piesele lipsa la sistemul hydractiv, acum este perfect functional;
- umplut sferele spate care devenise foarte rigid, acum este mult mai bine si se poate si mai bine avand in vedere ca sferele pe spate sunt de hydractiv sport (0,5 mm diametrul gaurii);
-rezolvat mare parte a problemelor de electrica, mai am un geam din spate care nu se deschide dar pt moment nu ma afecteaza, deci sta asa;
-am facut itp-ul;
-am rezolvat problema la caloriferul de incalzire care avea scurgeri pe la legatura cu tevile de aluminiu unde are doua o-ring-uri de cauciuc;
-acum are si filtru de polen;
-geamul de la farul dreapta care era spart a fost inlocuit;
- cauciucuri de iarna pe fata;
- plus diverse maruntisuri de care nu-mi aduc aminte acum.
Urmeaza si poze cu noul look
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- autoclasic
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
- Localitate: Sighisoara
- autoclasic
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
- Localitate: Sighisoara
initial masina a fost un 2.0tct cu cutie automata,inmatriculata in italia. eu am vazut-o prima data la Ludus in 2005 daca-mi aduc bine aminte. persoana care a luat-o avea un seria 1 2.1 turbo d12 jerpelit rau,deci masina este recarosata,conversia s-a facut la Citroen Ludus pe vremea aia. rotile de pe ea sunt de la mine,sunt de aliaj nivel de echipare Ambiance 89,iar rotile originale de pe cel verde sunt pe a mea acum pe cea rosie ca sa doarma bine iarna asta ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Ma bucur ca am aflat si eu ceva despre masina asta,cand am intrebat ce motor pe benzina a avut fostul proprietar nu a stiut sa-mi raspunda. Eu initial am crezut ca a fost V6. La vara vreau sa gasesc o caroserie fara rugina si sa o fac ca noua. Motorul este ok, cu exceptia unui injector care face figuri. In acte masina este trecuta cu anul de fabricatie 97 dar la un service mi-au spus ca pe toate geamurile scrie 94.
Acum are si cateva scurgeri de lhm neidentificate, lasa 3 pete de ulei pe asfalt. Un loc suspectat ar fi conexiunea la pompa hidraulica.
Acum are si cateva scurgeri de lhm neidentificate, lasa 3 pete de ulei pe asfalt. Un loc suspectat ar fi conexiunea la pompa hidraulica.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Project: Acum ca am tot ce-mi trebuie ma apuc sa fac XM-ul asa cum imi doresc.
Azi am adus acasa unul visiniu din 1999 2.1 td care se prezinta foarte bine la caroserie.
Urmeaza:
- scos usile,motorul,puntea fata,puntea spate;
- curatat, antifonat, schimbat conducte ruginite;
- vopsit, pus interiorul din piele, pus motorul, cutia si gata
O sa rezulte urmatoarea masina:
XM 2.1 turbo D12(ultima versiune cu injectie electronica) - Verde(posibil negru mat) - cutie manuala 5+1 - interior piele crem cu scaune electrice si incalzite - doua airbag-uri - hydractiv II - anti-sink - trapa electrica - stop-uri cu led-uri - Xenoane - jentile alea cele mai marfa care sau pus pe xm - diravi - geamuri fumurii - climatronic - DVD player cu camera pt. reverse - volan imbracat in piele cu comenzi - imobilizator cu keypad - 4 geamuri electrice - inchidere centralizata - alarma - oglinzi electrice incalzite - proiectoare ceata
Procesul o sa dureze probabil un an.
Azi am adus acasa unul visiniu din 1999 2.1 td care se prezinta foarte bine la caroserie.
Urmeaza:
- scos usile,motorul,puntea fata,puntea spate;
- curatat, antifonat, schimbat conducte ruginite;
- vopsit, pus interiorul din piele, pus motorul, cutia si gata
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
O sa rezulte urmatoarea masina:
XM 2.1 turbo D12(ultima versiune cu injectie electronica) - Verde(posibil negru mat) - cutie manuala 5+1 - interior piele crem cu scaune electrice si incalzite - doua airbag-uri - hydractiv II - anti-sink - trapa electrica - stop-uri cu led-uri - Xenoane - jentile alea cele mai marfa care sau pus pe xm - diravi - geamuri fumurii - climatronic - DVD player cu camera pt. reverse - volan imbracat in piele cu comenzi - imobilizator cu keypad - 4 geamuri electrice - inchidere centralizata - alarma - oglinzi electrice incalzite - proiectoare ceata
Procesul o sa dureze probabil un an.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib