Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Sper ca a evoluat suficient tehnologia in ultimii 20 ani incat sa compenseze diferenta pt ca altele nu mai cumpar curand
Revin cu impresii dupa ce voi mai fi facut cateva sute de km cu ele dar nu cred ca va fi curand pt ca luna ce vine va fi una de interventii capitale
Revin cu impresii dupa ce voi mai fi facut cateva sute de km cu ele dar nu cred ca va fi curand pt ca luna ce vine va fi una de interventii capitale
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am revenit cu vesti...
In ultimele zile am plimbat noile gume de vara, pana acum pot spune despre ele ca sunt silentioase si mi-au depasit cu mult asteptarile la franarea pe uscat. Nu am avut ocazia inca sa le verific la cea pe umed si cred ca in curand va trebui sa le re-echilibrez.
Zilele trecute am observat ca am o problema cu racirea lichidelor, mai exact antigelul se invartea pe la 95-100C cu 110C fiind maximul iar uleiul pe la 110C cu 150C fiind maxim. Am observat uitandu-ma prin grila ca unul din ventilatoare nu functiona (cel din stanga) si dupa ce m-am uitat mai insistent am vazut ca palele erau desprinse de motor asa ca am decis sa demontez bara ca sa vad ce-i dedesubt...si aici a inceput distractia.
Bara era prinsa in doar 2 din cele 4 suruburi care sunt pe laterale (evident nu in cele din suporturile ranforsate) si cele 3 de dedesubt.
Imediat cu am dat bara jos lucrurile au devenit foarte clare, masina a fost lovita destul de strasnic si reparata doar cat sa nu se vada la exterior:
- bara, grila si aripa dreapta(de asta mi-a fost spus la cumparare) au fost revopsite, destul de prost incat acum vopseaua de pe elementele de plastic a inceput sa se cojeasca
- tragger-ul este facut piure, probabil motivul pt care farurile nu prea stau drepte si masina vibreaza mai ceva ca un tractor cand pornesc ventilatoarele
- suportul pe care stau prinse ventilatoarele este rupt in atat de multe locuri incat am renuntat sa le mai numar
- radiatorul desi nu pare sa fie spart este concav, posibil motivul pt care instalatia de AC era goala cand am cumparat masina
- intaritura de fibra din spatele barei este crapata in mai multe locuri
- proiectoarele sunt prinse cu bride(soricei) pt ca mecanismele lor de prindere s-au dezintegrat
- pe langa cele 2 suruburi lipsa din bara mai sunt si altele care au fost "concediate"
- posibil altele "reparatii/concedieri" pe care inca nu le-am aflat
Si pt ca am zis ca nu mi-a fost de ajuns am zis sa-i fac si un diagnostic pt ca nu mai facusem demult, am gasit si acolo 2 erori simpatice
Cum ar spune englezii: "The gift that keeps on giving"
In ultimele zile am plimbat noile gume de vara, pana acum pot spune despre ele ca sunt silentioase si mi-au depasit cu mult asteptarile la franarea pe uscat. Nu am avut ocazia inca sa le verific la cea pe umed si cred ca in curand va trebui sa le re-echilibrez.
Zilele trecute am observat ca am o problema cu racirea lichidelor, mai exact antigelul se invartea pe la 95-100C cu 110C fiind maximul iar uleiul pe la 110C cu 150C fiind maxim. Am observat uitandu-ma prin grila ca unul din ventilatoare nu functiona (cel din stanga) si dupa ce m-am uitat mai insistent am vazut ca palele erau desprinse de motor asa ca am decis sa demontez bara ca sa vad ce-i dedesubt...si aici a inceput distractia.
Bara era prinsa in doar 2 din cele 4 suruburi care sunt pe laterale (evident nu in cele din suporturile ranforsate) si cele 3 de dedesubt.
Imediat cu am dat bara jos lucrurile au devenit foarte clare, masina a fost lovita destul de strasnic si reparata doar cat sa nu se vada la exterior:
- bara, grila si aripa dreapta(de asta mi-a fost spus la cumparare) au fost revopsite, destul de prost incat acum vopseaua de pe elementele de plastic a inceput sa se cojeasca
- tragger-ul este facut piure, probabil motivul pt care farurile nu prea stau drepte si masina vibreaza mai ceva ca un tractor cand pornesc ventilatoarele
- suportul pe care stau prinse ventilatoarele este rupt in atat de multe locuri incat am renuntat sa le mai numar
- radiatorul desi nu pare sa fie spart este concav, posibil motivul pt care instalatia de AC era goala cand am cumparat masina
- intaritura de fibra din spatele barei este crapata in mai multe locuri
- proiectoarele sunt prinse cu bride(soricei) pt ca mecanismele lor de prindere s-au dezintegrat
- pe langa cele 2 suruburi lipsa din bara mai sunt si altele care au fost "concediate"
- posibil altele "reparatii/concedieri" pe care inca nu le-am aflat
Si pt ca am zis ca nu mi-a fost de ajuns am zis sa-i fac si un diagnostic pt ca nu mai facusem demult, am gasit si acolo 2 erori simpatice
Cum ar spune englezii: "The gift that keeps on giving"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7662
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
ca sa fiu putin rautacios... la masina asta s-a intamplat ceva corect?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Da, de cand am cumparat-o
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Când mai ai ocazia sa pui lexia pe ea, sa te uiți să vezi dacă au re-aparut erorile alea.
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Sambata am duc scaunele din fata la retapitat si montat incalzire plus ventilatie, in teorie ar trebui sa fie gata la sfarsitul saptamanii
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Cum e cu scaunele? Poze, poze!
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Probleme cu furnizorii, astept dupa pielea perforata pentru a incepe
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
A venit iepurele cu ceva frumos
Le-am montat ieri provizoriu, inca nu am legat incalzirea si ventilatia la sistemul electric.
Imi place la nebunie cum a iesit in ciuda faptului ca sistemul de ventilatie aproape ca a dat peste cap toata lucrarea.
Recomand artistul cu drag
https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... ent_filter
O sa revin si cu poze din timpul constructiei
Le-am montat ieri provizoriu, inca nu am legat incalzirea si ventilatia la sistemul electric.
Imi place la nebunie cum a iesit in ciuda faptului ca sistemul de ventilatie aproape ca a dat peste cap toata lucrarea.
Recomand artistul cu drag
https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... ent_filter
O sa revin si cu poze din timpul constructiei
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
N-am avut stare in vacanta si am mai facut urmatoarele:
- montat fete de usi retapitate de serie 2. Pt cei ce vor vrea sa faca asta pt usile din fata vor trebui date alte 2 gauri pt suruburile manerelor si o a 3-a (pe care eu nu am mai facut-o) pt unul din suruburile din jurul difuzorului. Pt usile din spate sunt aceleasi gauri
- schimbat oglinda laterala dreapta
- schimbat motoare oglinda laterala stanga
Am observat ca am o problema cu senzorul/intrerupatorul care simte cand schimbatorul este in marsalier, daca vreunul din voi s-a mai lovit de aceasta problema imi puteti spune cum ati rezolvat-o?
In continuare astept chip-urile comandate de la faimosul "diagrostoto" care pt 23euro a reusit sa le puna la posta in 2 saptamani de la comanda si de atunci (12.03.2019) tot calatoresc catre destinatie
Raspunde greu la mail-uri iar per ansamblu o experienta total neplacuta ...
Mai jos am pus si niste poze cu interiorul dupa finalizare:
- montat fete de usi retapitate de serie 2. Pt cei ce vor vrea sa faca asta pt usile din fata vor trebui date alte 2 gauri pt suruburile manerelor si o a 3-a (pe care eu nu am mai facut-o) pt unul din suruburile din jurul difuzorului. Pt usile din spate sunt aceleasi gauri
- schimbat oglinda laterala dreapta
- schimbat motoare oglinda laterala stanga
Am observat ca am o problema cu senzorul/intrerupatorul care simte cand schimbatorul este in marsalier, daca vreunul din voi s-a mai lovit de aceasta problema imi puteti spune cum ati rezolvat-o?
In continuare astept chip-urile comandate de la faimosul "diagrostoto" care pt 23euro a reusit sa le puna la posta in 2 saptamani de la comanda si de atunci (12.03.2019) tot calatoresc catre destinatie
Raspunde greu la mail-uri iar per ansamblu o experienta total neplacuta ...
Mai jos am pus si niste poze cu interiorul dupa finalizare:
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Si pt ca nu am mai scris nimic de mult revin cu update:
- lasat nuca schimbator pt reconditionat
- legat ventilatie si incalzire la instalatia electrica (momentan doar pt scaunul soferului)
- sarit curea de accesorii (s-a descompus rola de ghidaj in mers, pe la 110km/h) noroc ca am avut suficienta presiune in instalatie pt a frana in siuranta
- inlocuit rola ghidaj si curea de accesorii
- ridicat de puntea fata (era aplecata cativa cm) activa shuffle s-a diminuat considerabil, se manifesta foarte rar si atunci este aproape insesizabil
Urmeaza in viitorul nu foarte indepartat:
- legat ventilatie/incalzire pt scaun pasager
- inlocuit tragger, ventilatoare, radiator ac
- inlocuit galerie admisie
- multe altele pt ca nu te plictisesti cu masina asta )
- lasat nuca schimbator pt reconditionat
- legat ventilatie si incalzire la instalatia electrica (momentan doar pt scaunul soferului)
- sarit curea de accesorii (s-a descompus rola de ghidaj in mers, pe la 110km/h) noroc ca am avut suficienta presiune in instalatie pt a frana in siuranta
- inlocuit rola ghidaj si curea de accesorii
- ridicat de puntea fata (era aplecata cativa cm) activa shuffle s-a diminuat considerabil, se manifesta foarte rar si atunci este aproape insesizabil
Urmeaza in viitorul nu foarte indepartat:
- legat ventilatie/incalzire pt scaun pasager
- inlocuit tragger, ventilatoare, radiator ac
- inlocuit galerie admisie
- multe altele pt ca nu te plictisesti cu masina asta )
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Nu imi mai amintesc exact despre ce au fost ultimele postari din iunie pana la "pana de curent" dar din amintiri parca erau:
- am gasit far nou , pereche pt cel TYC
- concluzionat ca dupa vara ce a trecut izolatia facuta la plafon este ok, nu s-a dezlipit si nici nu a inceput sa miroasa
- mici ajustari la suspensie in incercarea de a o pastra dreapta si de a aleimina "activa shuffle"-ul
- schimbat tragger
- schimbat ventilatoare
- curatat si vopsit radiator AC
- schimbat planetare
- schimbat galerie de admisie cu una portata din aluminiu polishat
- reconditionat demarorul
- reconditionat nuca schimbatorului de viteze
- conectat incalzirea si ventilatia pt scaunul soferului
- mi-a luat aproape un an dar am reusit sa gasesc si sa schimb si stergatorul pt luneta
- am gasit far nou , pereche pt cel TYC
- concluzionat ca dupa vara ce a trecut izolatia facuta la plafon este ok, nu s-a dezlipit si nici nu a inceput sa miroasa
- mici ajustari la suspensie in incercarea de a o pastra dreapta si de a aleimina "activa shuffle"-ul
- schimbat tragger
- schimbat ventilatoare
- curatat si vopsit radiator AC
- schimbat planetare
- schimbat galerie de admisie cu una portata din aluminiu polishat
- reconditionat demarorul
- reconditionat nuca schimbatorului de viteze
- conectat incalzirea si ventilatia pt scaunul soferului
- mi-a luat aproape un an dar am reusit sa gasesc si sa schimb si stergatorul pt luneta
Ultima oară modificat Vin 08-Noi-2019 17:02 de către Criminus, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
In continuare pt puntea fata:
- pivoti (Lemforder)
- burdufuri planetare (SKF)
- capete de bara (Lemforder)
- bielete directie (Lemforder)
- burduf caseta
Cu altele urmand sa fie facute, asa...ca de final de an
- pivoti (Lemforder)
- burdufuri planetare (SKF)
- capete de bara (Lemforder)
- bielete directie (Lemforder)
- burduf caseta
Cu altele urmand sa fie facute, asa...ca de final de an
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv