Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Desi nu planuiam asta, ba chiar la un moment dat eram hotarat sa nu o fac, am schimbat toate luminile de la interior cu led-uri.
Toate sunt cu soclu T10 impartite:
- in habitaclu 6 bucati w5w (desi cele 2 de pe stalpi erau w6w)
- in portbagaj un al 7-lea w5w
Sa vedem pe seara cum lumineaza
Toate sunt cu soclu T10 impartite:
- in habitaclu 6 bucati w5w (desi cele 2 de pe stalpi erau w6w)
- in portbagaj un al 7-lea w5w
Sa vedem pe seara cum lumineaza
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am uitat de cel din torpedou tot cu soclu T10, w5w.
Sunt multumit de felul in care lumineaza seara, albul rece contrasteaza bine cu interiorul negru, pe stalpi in schimb cred ca voi pune led-uri mai puternice un pic.
Sunt multumit de felul in care lumineaza seara, albul rece contrasteaza bine cu interiorul negru, pe stalpi in schimb cred ca voi pune led-uri mai puternice un pic.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
No bun, sambata facui o plimbare pana la Craiova unde l-am intalnit pt prima data in persoana pe Domnul Nick (@dj01fad).
Scopul plimbarii: inlocuirea radiatorului de caldura, cel pt care e nevoie sa scoti tot bordul afara.
Pe drum bag de seama ca pe la viteze de max 130km/h masina avea temperatura la ulei 130 si la apa de 110. Am ajuns la destinatie si in timp ce scoteau bordul au constatat ca racordul care face legatura intre compartimentul motor si habitaclu era rupt, s-a inlocuit acest racord impreuna cu radiatorul si voi lasa pozele sa va arate ce am gasit acolo.
Estimativ bordul a fost scos si pus inapoi (FARA piese sau suruburi ramase extra ) in cam 2,5-3h si am zis ca daca tot sunt cu ceasurile pe afara sa repar vitezometrul, sa inlocuiesc becul ars de la display-ul de temp exterioara si sa inlocuiesc blocul de lumini care ocazional mai tacanea fara sa ii fie cerut.
Rezultatul:
- vitezometrul merge (am refacut lipiturile crapate)
- lumina merge la display-ul de temp exterioara
- blocul de lumini dupa niste bricolaj a intrat si el pe pozitie si functioneaza in parametri
- mirosul absolut neplacut care venea prin instalatia de climatizare aproape a disparut de tot
- baga caldura imediat (da, stiu e vara dar tot o face mai repede decat inainte)
- mi s-au "lipit" mainile de niste ornamente negre (urmeaza ca intreg interiorul sa devina negru, pana acum partea de sus era gri)
- la intoarcere temperaturile la ulei si apa se linistisera si ele spre bucuria mea
- pe drum ventilatorul de la interior a decis sa isi ia o pauza, l-am reparat usor, cu "un imbold prietenesc" dar abia cand am ajuns acasa in parcare, noroc ca era seara nu a fost prea cald afara
- astazi mi s-a ars becul de la martorul pt faruri
Scopul plimbarii: inlocuirea radiatorului de caldura, cel pt care e nevoie sa scoti tot bordul afara.
Pe drum bag de seama ca pe la viteze de max 130km/h masina avea temperatura la ulei 130 si la apa de 110. Am ajuns la destinatie si in timp ce scoteau bordul au constatat ca racordul care face legatura intre compartimentul motor si habitaclu era rupt, s-a inlocuit acest racord impreuna cu radiatorul si voi lasa pozele sa va arate ce am gasit acolo.
Estimativ bordul a fost scos si pus inapoi (FARA piese sau suruburi ramase extra ) in cam 2,5-3h si am zis ca daca tot sunt cu ceasurile pe afara sa repar vitezometrul, sa inlocuiesc becul ars de la display-ul de temp exterioara si sa inlocuiesc blocul de lumini care ocazional mai tacanea fara sa ii fie cerut.
Rezultatul:
- vitezometrul merge (am refacut lipiturile crapate)
- lumina merge la display-ul de temp exterioara
- blocul de lumini dupa niste bricolaj a intrat si el pe pozitie si functioneaza in parametri
- mirosul absolut neplacut care venea prin instalatia de climatizare aproape a disparut de tot
- baga caldura imediat (da, stiu e vara dar tot o face mai repede decat inainte)
- mi s-au "lipit" mainile de niste ornamente negre (urmeaza ca intreg interiorul sa devina negru, pana acum partea de sus era gri)
- la intoarcere temperaturile la ulei si apa se linistisera si ele spre bucuria mea
- pe drum ventilatorul de la interior a decis sa isi ia o pauza, l-am reparat usor, cu "un imbold prietenesc" dar abia cand am ajuns acasa in parcare, noroc ca era seara nu a fost prea cald afara
- astazi mi s-a ars becul de la martorul pt faruri
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Update:
- si-a revenit becul de la martorul pt faruri
Ca sa citez pe cineva "cred ca doar a vrut sa iti testeze nervii" )
- si-a revenit becul de la martorul pt faruri
Ca sa citez pe cineva "cred ca doar a vrut sa iti testeze nervii" )
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Un mic update:
- am refacut conectorii de la ventilatorul de clima, cateodata se intrerupea si isi revenea dupa ce se mai racea un pic sau dupa"un imbold pritenesc". Ramane de vazut daca a ajutat.
- becul de la martorul pt faruri merge intermitent, banuiesc ca are legatura cu cel de la afisajul pt temp exterioara care si el mai palpaie cateodata. Banuiesc un contact imperfect pt tot "jocul asta de lumini" doar ca trebuie demontat din nou pt a verifica iar asta nu ma incanta deloc )
- am refacut conectorii de la ventilatorul de clima, cateodata se intrerupea si isi revenea dupa ce se mai racea un pic sau dupa"un imbold pritenesc". Ramane de vazut daca a ajutat.
- becul de la martorul pt faruri merge intermitent, banuiesc ca are legatura cu cel de la afisajul pt temp exterioara care si el mai palpaie cateodata. Banuiesc un contact imperfect pt tot "jocul asta de lumini" doar ca trebuie demontat din nou pt a verifica iar asta nu ma incanta deloc )
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Probleme cu aeroterma , simptome:
- se opreste dupa ce functioneaza o vreme
- scoate un sunet ciudat
- ventilatia pusa pe maxim nu mai este la fel de puternica
- reporneste de cele mai multe ori daca opresc si pornesc masina sau dupa niste "atingeri" prietenesti
Banuiesc carbunii dar nu am desfacut-o inca pt a confirma.
Stie cineva de unde as putea sa gasesc de cumparat sau care sunt dimensiunile lor?
- se opreste dupa ce functioneaza o vreme
- scoate un sunet ciudat
- ventilatia pusa pe maxim nu mai este la fel de puternica
- reporneste de cele mai multe ori daca opresc si pornesc masina sau dupa niste "atingeri" prietenesti
Banuiesc carbunii dar nu am desfacut-o inca pt a confirma.
Stie cineva de unde as putea sa gasesc de cumparat sau care sunt dimensiunile lor?
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am demontat aeroterma in cautarea carbunilor/perii colectoare.
Este prinsa sub bord cu 3 suruburi si se desface usor dupa ce se deconecteaza cablurile.
Nestiind dimensiunile ca sa cumpar inlocuitori a fost doar ca sa vad unde se afla si ce presupune inlocuirea lor. I-am intors invers sper sa mai tina un pic pana gasesc sa cumpar unii noi.
Este prinsa sub bord cu 3 suruburi si se desface usor dupa ce se deconecteaza cablurile.
Nestiind dimensiunile ca sa cumpar inlocuitori a fost doar ca sa vad unde se afla si ce presupune inlocuirea lor. I-am intors invers sper sa mai tina un pic pana gasesc sa cumpar unii noi.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Putina mentenanta ieri, am demontat bordul pt inlocuirea led-ului pe care l-am pus la iluminarea display-ului de la temp ext. Motivul inlocuirii este ca desi era bine fixat lumina palpaia, banuiesc ca led-urile fiind mai sensibile reactioneaza la fluctuatiile de tensiune. Intre timp am descoperit cum devine casant plasticul dupa mai mult de 25 de ani
Si pt ca daca tot eram pe acolo am zis sa mai verific si din celelalte sa vad daca mai este vreunul ars. Am mai gasit, am mai inlocuit unele din cele care dau lumina de fundal pt ceasuri. Greseala aici am observat-o dupa ce am pus totul la loc, cand folosesc potentiometrul pt intensitatea luminoasa led-urile nu reactioneaza )
Trebuie sa il desfac iarasi )
Si pt ca daca tot eram pe acolo am zis sa mai verific si din celelalte sa vad daca mai este vreunul ars. Am mai gasit, am mai inlocuit unele din cele care dau lumina de fundal pt ceasuri. Greseala aici am observat-o dupa ce am pus totul la loc, cand folosesc potentiometrul pt intensitatea luminoasa led-urile nu reactioneaza )
Trebuie sa il desfac iarasi )
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Vesti bune in aventurile mele de demontare a bordului, am reusit sa stric spira de la airbag
Am mai inlocuit unele din becurile din bord cu led-uri insa nu toate pot fi inlocuite, dupa cum spuneam si mai sus, deoarece nu mai reactioneaza la scaderea luminozitatii iar in cazul unor martori raman aprinsi desi nu e cazul.
Deci, are cineva o spira/spirala de vanzare ? atasez si o poza cu piesa in cauza
Am mai inlocuit unele din becurile din bord cu led-uri insa nu toate pot fi inlocuite, dupa cum spuneam si mai sus, deoarece nu mai reactioneaza la scaderea luminozitatii iar in cazul unor martori raman aprinsi desi nu e cazul.
Deci, are cineva o spira/spirala de vanzare ? atasez si o poza cu piesa in cauza
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
A inceput reparatie capitala pe partea mecanica si hidraulica.
Cooperare Craiova - Ploiesti )
Cooperare Craiova - Ploiesti )
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Hai Universitatea, hai Petrolul!
Web design profesionist.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7662
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
uraaaaaaa mergem la plimbare! hai unde?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Partea cu motorul s-a terminat, Ploiesti TotCitro Serv:
- turbina noua "hibridizata" la AVD Turbo
- ambreiaj upgradat cu niste kevlar
- garnitura chiuloasa
- prezoane chiuloasa
- simeringuri si garnituri
- kit distributie cu pompa apa
- tacheti hidraulici
- planare chiuloasa
- supape/scaune
- egr off
- termostat
- mult curatat
Am pasat "mingea"(motorul) sambata asta la Craiova, urmeaza faza 2.
- turbina noua "hibridizata" la AVD Turbo
- ambreiaj upgradat cu niste kevlar
- garnitura chiuloasa
- prezoane chiuloasa
- simeringuri si garnituri
- kit distributie cu pompa apa
- tacheti hidraulici
- planare chiuloasa
- supape/scaune
- egr off
- termostat
- mult curatat
Am pasat "mingea"(motorul) sambata asta la Craiova, urmeaza faza 2.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187743
Total subiecte 18609
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru lucicv