Filiera elvetiana/franceza 2

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Filiera elvetiana/franceza 2

Mesajde eugenro2001 » Vin 08-Apr-2005 02:12

Pt ca sunt in tura de noapte, sa va spun si povestea GSA-ului.
Era in 1994. Lucram la Ana Electronic. Prin Noiembrie, un coleg avea o masina mai altfel. Un Citroen GSA Pallas din 1981. De vanzare.
Eu eram nestiutor in ale masinilor. In afara de faptul ca imi luasem carnetul de un an si condunsesem cativa kilometrii altceva nu prea stiam.
Am avut dintotdeauna o slabiciune pentru masinile cu profilul cu spatele inclinat asa ca GSA-ul m-a cucerit imediat. Ma inteleg cu colegul pentru 800$. O gramada de bani, dar eu credeam ca este un pret corect. NU aveam banii dar ma hotarasc sa imi vand computerul. Pana sa il vand ma imprumut de bani. Dar de la cine? Cu ajutorul directorului m-am imprumutat de la Copos 700$. Dupa o luna am reusit sa imi vand computerul un 286 cu 8MB RAM, HDD 20MB cu PLACA DE SUNET CREATIVE si CD-ROM (retineti ca era 1994) cu exact 700$.
Dupa ce am luat banii de la Copos, ma duc cu prietenul meu Relu si o aducem la el acasa.
Colegul meu era al treilea cumparator, masina fiind inca pe numele primului proprietar. Nu avea carte de identitate (nic nu stiu daca in '94 erau in vigoare). Tin minte numarul si acum, 1-B-64084.
Masina fusese albastru inchis metalizat dar era revopsita in celebrul bleu 616 al Daciilor, culoarea aia, nici bleu nici gri. Interiorul albastru in stare buna. Avea trapa iar la prima vedere parea destul de buna d.p.v. al tablei.
Prima lucrare pe care am facut-o a fost sa schimbam culbutorii si axele acestora. Am lucrat ca disperatii pana la 4 dimineata sub o prelata pusa pe capota GSA-ului si pe hayonul Oltcitului lui Relu pt ca incepuse sa ninga.
Eu imi luasem cateva zile libere in care am ramas la el acasa si am scos toate din interior, le-am spalat si le-am pus la loc. Tin minte ca imi cumparasem o baterie smechera care era compusa de fapt din doua baterii in aceeasi carcasa cu un comutator pt trecerea de pe una pe alta. A fost de mare folos. Dupa ce am spalat si am montat toate alea am plecat acasa cu masina.
A doua zi de dimineata, o sui pe nevasta-mea in masina sa o duc la servici. Stateam in Drumul Taberei si ea lucra la Stefan Gheorghiu. Cand sa virez de pe Timisoara spre Apaca, opresc motorul. Cand sa pornesc nu mai putea. Se descarcase bateria pt ca nu mergea releul de incarcare. Noroc cu bateria minune! Comut pe rezerva si pornesc.
Reparam noi asta si dupa cateva zile, intr-o seara, o iau pe nevasta-mea si copii si ne ducem in vizita la Relu. Cand ajung, el era afara si cand eu ma chinuiam sa parchez masina, el zice sa ma dau jos. Cand ne uitam, rotile din fata aveau niste unghiuri ciudate fata de caroserie. Punem cricul, miscam de roti - bucsele facute praf. Se misca roata 2-3 cm dreapta stanga!
Dupa ce am ajuns acasa, ma hotarasc sa bag masina in reparatie capitala.
Incep si demontez, transform sufrageria in depozit. Cu ocazia asta incep sa se vada problemele - podeaua gaurita, pragurile carpite, aripi spate lovite, o contraripa ca vai de ea.
Pe vremea aia, magazinul de pe Eminescu era chiar reprezentanta Citroen. ATS-ul nu exista inca. Acolo era sef de magazin dl Grama (sa-i fie tarana usoara, a murit din pacate) care a fost atat de amabil incat mi-a dat sa copiez manualul service original si mi-a cautat in microfise codurile pentru piesele pe care le voiam. Dupa ce a fost preluat de ATS, manualul si microfisele s-au evaporat.
Cum eu facusem niste reparatii la o ambasada, ma duc acolo si vorbesc sa nu imi dea bani ci sa imi aduca din Franta fete de usi, aripi spate, esapament. Le-am dat codurile si mi le-au adus! Noi noute!
Din esapament a venit doar Y-ul si tevile ondulate de sub motor.
Pretul depasise valoarea la care ne intelesesem si trebuia sa platesc diferenta. Am platit ceva dar si in ziua de astazi mai sunt dator :oops: .
Unde sa fac tinichigeria?
Un prieten avea un prieten care este un super mecanic, care lucra si tinichigerie. Vazusem lucrari de-ale lui si imi placusera. Vorbesc cu el, este de acord sa mi-o faca dar sa nu il grabesc. Masina nu mai avea punti, era doar caroseria. O sui intr-un camion si o duc la el acasa. A stat aproape un an si nu s-a apucat de ea. Intre timp gasesc in targ la Vitan pe unii care aveau elemente de caroserie de GSA dar erau din Turnu Magurele. Il iau pe Relu cu Oltcitul si mergem la ei si luam un set de usi. Le ingramadim in Oltcit si le aducem acasa.
Intre timp avusesem evenimente neplacute in familie, adica divortasem si nu mi-a mai ars de masina.
Cand mi-a revenit cheful de masina, mi-am dat seama ca am nevoie de alt tinichigiu. Gasesc unul la cateva strazi distanta de celalat, pe langa Soseaua Fundeni, si ii duc masina, piesele si usile. Acelasi tinichigiu a inlocuit stalpul la CX-ul lui rama in Decembrie anul trecut.
In doua saptamani masina a fost gata. O iau si o duc la Relu acasa care urma sa o vopseasca. Luasem vopsea si tot ce mai trebuia.
Ei bine, masina aceea nu a ajuns sa mai fie vopsita ci a ajuns la fier vechi.
Relu nu s-a apucat de ea niciodata. Intre timp eu am sablat puntile, le-am vopsit si le-am pus pe masina.
Au trecut cativa ani, si incepand sa am idee dince in ce mai mult despre masini, mi-am dat seama ca aceasta era de fapt ruginita rau. Pragurile aveau "inima", partea centrala, mancata de rugina, lateralele portbagajului erau ca si inexistente, etc.
In anul 2000, imi cad ochii pe un anunt in Anuntul Telefonic - Vand Citroen GSA bej metalizat. Dau telefon, imi spune omul ca masina e super dar ca nu mai are butuci pe spate pt ca a avut rulmentii stricati si nu a gasit. Nu-i nimic, am eu. Ma duc cu Relu sa o vedem. In Snagov sat, intr-un garaj in care ar fi avut loc sase masini, statea un GSA Pallas din 1984, asezat pe chituci. Statea acolo de trei ani. Culoarea un fel de bej-roscat metalizat, interiorul maro deschis, completa, nu lipsea nimic. Mai tarziu am aflat ca este Beige Sloushi, culoare folosita la GSA doar in anul 1984, la Pallas si la seria limitata GSA Cottage.
Batem palma pt 300$ :shock: adica 8.000.000!
Masina era cu carte de identitate, radiata. Fusese adusa din Elvetia (iata in sfarsit legatura cu titlul) dar produsa in Spania si era bineinteles un model special pt aceasta tara, avand sistem de recirculare a gazelor format dintr-o gramada de capsule vacuumatice legate cu tot felul de furtunele. Am mapa originala cu care se livra masina de noua, carnetul de intretinere, ultima asigurare si certificatul de imatriculare provizoriu din Elvetia.
Facem actele, iau numere provizorii, luam butucii spate si hai sa luam masina.
Montam butucii, rotile, o scoatem din garaj. Relu ii pune putina benzina in carburator, da de doua ori la cheie si porneste! Dupa trei ani! Se ridica imediat! Noroc ca dadusem deja banii pt ca altfel sigur crestea pretul.
Esapamentul nu mai exista iar sferele pe spate erau complet descarcate.
Am ajuns cu ea acasa cu sunete asurzitoare si cu dureri de spate pentru relu care o condusese.
Si acum de la inceput: demonteaza, spala, curata, etc. Acum se vede si starea masinii: -un singur accident usor in aripa stanga.
Pragul exterior stanga gaurit de-a lungul stresinii de sub usi.
Pragul interior pe dreapta, gaura de bagai pumnul.
Lateralul portbagajului pe stanga gaurit.
Arcada rotii spate dreapta gaurita de aici aripa dreapta spate gaurita de rugina din interior.
Usa soferului cu gaura de rugina in coltul din fata.
Podelele in dreptul locurilor fata.
Suportul de baterie gaurit.
Gasiti poze pe Yahoo citroenro group.
Taiem aripa spate.
Reparam gaura din portbagaj.
Schimbam pragul stanga.
Taiem podelele si inlocuim cu tabla din podeaua spate de la cea veche.
Reparam gaura din pragul interior dreapta, inlocuind si intaritura interioara. La ambele praguri "inima" pragului este ca si noua!
Totul dat cu grija cu spray de zinc si pe interior si pe exterior.
Puntea spate avea cateva fisuri din cauza mersului cu sferele descarcate.
Am sablat-o si am sudat-o cu MIG la o firma de confectii metalice. Acum este vopsita cu grund epoxidic si este ca noua.
Motorul a fost facut de la zero, set motor, axe cu came, culbutori, carburator nou, ambreiaj Sachs nou nemontat inca, discuri de frana ventilate noi, etrieri fata noi, etc, etc, etc. Motorul pus pe fostul meu Oltcit si facut rodajul vreo 15.000km!
Toate astea s-au facut in ~doi ani, cu multe insistente si multa munca din partea mea pentru ca cel mai bun lucru il faci cu mana ta.
In momentul acesta, la caroserie mai trebuie sudata aripa dreapta spate, de terminat podeaua fata si de sudat dublurile, vreau sa schimb arcada rotii stanga fata care este corp comun cu suportul bateriei si mai sunt cateva gauri mici, ~2cm diametru fiecare care trebuie astupate. Terosonata si vopsita complet. Refacuta izolatia termica si fonica.
Am usa sofer in perfecta stare, am scutul din fata in perfecta stare.
Trebuie refacuta instalatia hidraulica pe puntea spate. Trebuie montate puntile, motorul si cutia, interiorul. Toate sunt pregatite, curatate, doar sa le pun la loc imediat ce rezolv restul de sudura si vopsitoria.
Caroseria cu motorul si cutia de viteze sunt intr-un garaj inchiriat iar restul sunt prin casa. Vreau sa o vopsect cat mai profesional cu putiinta si cu materiale de cea mai bina calitate in culoarea originala.
Vechiul GSA a fost taiat in 2003 si am pastrat un sfert de masina, partea cu seria. Anul trecut am luat legatura cu proprietarul caruia i-am predat sfertul, talonul si numerele pt a isi putea radia masina.
De la GSA mi se trage toata pasiunea pt Citroen-urile hidropneumatice. M-am inscris pe Yahoo GSA-L, m-am imprietenit de la distanta cu oameni din Anglia, Ungaria, Franta, Suedia, Germania, Bulgaria.
Unul dintre cei din Anglia are (sau avea la un moment dat) 12 Citroen-uri, cele mai multe GS sau GSA! Face colectie de embleme de Citroen, avand aproape toate tipurile de embleme inclusiv una din primii ani ai lui Andre Citroen. I-am trimis si eu toate cel de Oltcit si Oltena. Mai am sa ii gasesc una de 12CS - papuc. El mi-a trimis prin posta doi rulmenti pt spate, ai mei nu erau prea buni. Si multe alte maruntisuri pe care nu aveam unde sa le gasesc aici.
Am cumparat de pe ebay capace de inox pt roti pe care am dat cu tot cu transport 5.500.000! Am cumparat esapament complet, nou, de la Walker.
Am cumparat cauciucuri noi pt toate cinci rotile.
Si multe altele.

Cam atat despre GSA-ul meu.
Daca aveti intrebari, voi incerca sa raspund atat cat stiu.

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Vin 08-Apr-2005 07:10

ai vointa nene
io unul, ma aruncam de mult in garla, daca eram nevoit sa fac toate astea... :lol:
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 08-Apr-2005 09:48

Intr-adevar, de admirat vointa si perseverenta. Totusi, ele sint subiect de pus in rama, nu de legat pietroiul de git si aruncat in girla... :wink:
Si ar fi pacat Eugen sa te ineci tocmai acum, ca tiganul la mal.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 08-Apr-2005 11:53

Buna aia cu aruncatul in garla!
Eu ma gandeam sa-mi dau foc pe o macara si sa ma transform in torta vie...Eugen, chiar nu te-ai plictisit de rablele astea? Cu atata vointa, iti cumparai vreo 5 masini impecabile.
Dar e si o parte buna in toate: daca ma hotarasc sa transform BX-ul meu in masina de colectie, peste 10 ani, cand mizeria va avea 30, il rog pe Eugen sa se ocupe de dansul si e ca nou!!!
Pe mine ma sperie perseverenta, mi se pare chin sisific.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 08-Apr-2005 12:43

Daca perseverenta si vointa s-ar putea transforma in bani ar fi o chestie. Asta a fost problema mea dintotdeauna - nu am avut bani destui deodata.
Si nu imi plac masinile noi.

Avatar utilizator
rainman
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Vin 14-Noi-2003 21:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde rainman » Vin 08-Apr-2005 12:55

Cind iti place un lucru, restul nu mai conteaza. Oricine te-ar intreba cum sau de ce nu poti sa ii spui decit simplu, "asa imi place mie". Uneori cind iti place un lucru foarte tare, nu mai conteaza cit costa, cit ai obosit de atita munca, cit nu ai dormit dupa tura de noapte si cite alte sacrificii mai faci. Toata stima si admiratia mea pentru ce ai reusit sa faci, Eugen.

cristi
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Vin 04-Mar-2005 10:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristi » Vin 08-Apr-2005 13:20

E intr-adevar o placere sa simti pasiunea unui om ca Eugen prin cuvinte. Am citit ambele parti ale postului si am ramas cu un zambet de admiratie. Felicitari ! Imi pare bine ca iti traiesti "visul" :)

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 08-Apr-2005 13:58

Eu remarc si talentul de narator!
Avem notatii extrem de scrupuloase si la obiect despre toate evenimentele, de la cele mai mici, la cele mai mari...
Istoria lumii prin restaurarea GSA-ului, fain.

:D Eugen, m-am linistit, peste 10 ani am cumparator la BX-ul meu, tu vei fi acela!!!

Avatar utilizator
Lucica
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 30-Mar-2005 10:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Lucica » Vin 08-Apr-2005 14:24

Ce sa mai o lungim...omul e super rabdator si tipicar. Altfel nu-mi explic cum a putut sa reziste atata timp. Am vazut si pozele. Am ramas mut.
Chiar nu ti-a venit niciodata sa renunti???

Felicitari pentru tot ce ai realizat!!!
Imagine

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 08-Apr-2005 14:40

In loc sa apreciati perseverenta lui Eugen, voi intrebati "si nu ti-a venit niciodata sa renunti?" Probabil ca i-a venit de multe ori, dar vointa a fost mai puternica. Poate avea si o motivatie. Acele masini, dateza dintr-o vreme in care masinile (ca si alte bunuri) nu se faceau la norma. Daca ajungi sa refaci o asemenea masina, dupa toate regulile, ai o masina cu care poti merge linistit si la capatul lumii, nu te va lasa in drum. Ginditi-va ca pe vremea aia nu existau rechemari in service.
Paco, din punctul de vedere al unui samsar, probabil ca toate masinile noastre sint rable, dar din punctul de vedere al unui pasionat, lucrurile nu stau deloc asa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 08-Apr-2005 14:56

Ai dreptate, dar eu tot ma sperii de ideea sa lucrez un deceniu la o masina, oricat n-ar fi facuta la norma. Iar, ca sa fiu si mai sincer, GSA-ul nici nu-mi place! Dar asta nu are legatura cu pasiunea lui Eugen. Cum s-ar zice, fiecare cu pasaricile lui!
In orice caz, daca inteleg pasiunea pentru o carte, pentru o femeie sau pentru Dumnezeu, la fiare mi-e mai greu sa ma pronunt. Eu, personal, nu cred ca trebuie sa-mi dedic viata fiarelor, desi imi place sa stau cu fundul in ele, dar atat! Fiecare cu sentimentele lui. Cum stiti, daca maine imi da cinea 2000 euro pe BX si cu banii astia pot cumpara o masina care sa nu ma enerveze (sau sa ma enerveze mai putin decat actualul), ii fac vant in 2 secunde. Sunt la al 5-lea BX in 5 ani si nu am de gand sa-l tin o vesnicie, ca doar nu s-a nascut din aceesi mama cu mine...De ce sa ma chiniuiasca el pe mine, cand pot sa ma folosesc eu de el? Cred ca, pe undeva Eugen exagereaza, cam in stilul occidentalilor care aduna cate 12 citroene vechi (a si mentionat un englez in "stadiul" asta) si ei mananca la cantina saracilor, numai sa-si hraneasca rablele cu piese de origine. Sa le ia dracu de rable, viata unui om e mai importanta decat capetele lor de bara!!!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 08-Apr-2005 15:43

Felicitari Eugen !Abia astept sa vad terminate "operele" :wink: .

In orice caz, daca inteleg pasiunea pentru o carte, pentru o femeie sau pentru Dumnezeu, la fiare mi-e mai greu sa ma pronunt.

E normal sa nu intelegi pasiunea pentru "fiare"... cu postul anterior pe mine m-ai convins ca ai ales un forum gresit :oops:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 08-Apr-2005 15:57

E simplu, administratorii sa ma dea afara, "democratic"! :D
Marian, eu nu-mi aleg forumul dupa marca masinii, desi am Citroen. NU stiu daca avand Peugeot, m-as lasa antrenat in alt forum (pejo.ro). Asta imi place cel mai mult, dar nu pentru masini, ci pentru oameni. Dar, daca tu arunci piatra, e altceva!
Accept provocarea si continuam duelul, de data asta scos din cazuistica: e bine sau nu sa ne petrecem tineretea sub masina cu suspensie hidraulica? Te invit sa raspunzi tu primul, argumentat. Pe urma, raspund si eu. :twisted:

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 08-Apr-2005 16:46

Nu arunc nici o piatra ... omul a explicat ce a facut din pasiune pentru ceva(probabil si tu ai face acelasi lucru pentru o carte sau...o femeie). E normal ca tu sa nu-l intelegi...multi din noi au ales forumul dupa marca si apoi s-au cunoscut oamenii :wink:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 08-Apr-2005 16:55

Pai, Eugen a cam trecut de prima tinerete si tot sub masina hidraulica e :D, dar asta e alegerea lui. Se pot aduce argumente pro si contra. Optiunea lui Eugen a fost asta. Tu poate vei avea alta. Ca o paranteza, tin sa iti spun ca acum citeva zile am vazut pe o strada un CX, fara faruri, fara stergator, cu ceva piese bagate prin masina, etc, dar care arata extraordinar de bine. Culoarea si jentile corespundeau cu ce am vazut eu prin pozele publicate de Eugen. Ma uit la spatele masinii si vaz o bulina cu CH. Ii dau un telefon lui Eugen, care imi confirma ca intr-adevar aia e masina. Mi-am pus imaginatia la lucru si am facut o poza in mintea mea cum ar arata masina aia cind va fi gata. Si mi-a placut poza.
Paco, nu stiu daca ai fost la intilnirea din august 2004, cind a venit un baiat din Tirgoviste cu un CX seria I absolut superb si exemplar intretinut: scaune de piele incalzite fata/spate, instalatie audio, clima cu alt gaz decit freon, motorul sters cu cirpa, etc, in fine pozele sint mult mai sugestive decit pot eu povesti. Masina aia a intrat in Romania in 1992 si de atunci a tot fost imbunatatita, pina la rezultatul pe care l-am vazut cu totii. Un alt mic detaliu: motorul, un 2400 GTi, cu 280.000 km :!: mergea ireprosabil, dincolo de aspectul optic cu totul deosebit.
Asadar, daca altii au pasiuni pe care tu nu le poti intelege, lasa lucrurile asa, nu te chinui sa le intelegi pentru ca de multe ori nici nu poti (e valabil pentru noi toti).
Ca o concluzie, din punctul meu de vedere, Eugen merita tot respectul nostru, chiar si pentru simplul fapt ca el a reusit ceea ce multi dintre noi nici nu au gindit macar sau daca au gindit, mai apoi au alungat acel gind "rau". Din punctul unora de vedere, Eugen poate fi catalogat ca fiind un "ciudat", dar mai sint si altii pe aici :wink:
Iar Citroen, mai ales cele hidraulice, nu este o masina pentru oameni obisnuiti 8) . Pentru ei avem dacia golan.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11709
    Cel mai nou membru csty41