Masina mea e fara comenzi pe volan...Nu are decat 2 fire pe acel contactor...
Totusi nu as prea vrea sa pun tot unul folosit, pt ca uite ce se intampla !!! Gandeste-te cum ar fi fost sa fiu in camp...intre localitati...eventual si in viscol...si sa nu pot porni nici macar motorul, pt ca ar lua foc instalatia electrica a masinii...Acum ramane de vazut cat ma costa o piesa noua...
Deocamdata nu ma grabesc sa-l schimb, in primul rand pt. ca nu am bani de nici o culoare si nici nu plec in afara localitatii cu masina, ca sa merg cu viteza si sa se puna problema ca ar putea folosi Air-Bagul...Merg numai prin oras cu 40-60 Km/h....
......................
Exact la varianta asta m-am gandit si eu pt. moment...Aseara am reusit sa salvez corpul contactorului, pt. ca nu era topit (doar firele s-au prajit...Am oprit motorul la timp...) Am extras lamelele din interior si l-am asamblat la loc...Ma bate gandul sa-l pun deocamdata asa...fara fire...ca sa-mi declanseze semnalizarea...Sa vedem cand reusesc, pt. ca s-a pus pe un viscol pe aici...
Clar nu-l voi lasa asa, pt. ca ma enerveaza sa stiu ca Air-Bagul nu e functional...dar inca nu m-am hotarat ce fac...
Oricum, cand gasesti timp, uita-te te rog daca ai o astfel de piesa si ce model este (cu sau fara comenzi pe volan si cu folie sau cu lamele...)....
Multumesc mult pt. intentie, dar momentan evit sa ma mai angrenez in ceva pt. stau f. prost cu banii...Nu ma pot intinde mai mult decat imi pot permite....
Totusi stiu ca sant multe Xantii cu cate 250.000 Km si nu s-a plans nimeni de acest defect....A mea are "doar" 190.000 si a facut figura asta...De ce Dumnezeu s-a dus asa "devreme" contactorul ala ???
.......................
Totusi apar 2 intrebari:
1 - Dece nu s-a ars intai sigurantza, inainte de a lua foc firele ???...Inteleg ca si tu ai patit...Ce sa inteleg?!? Ca acel circuit nu e trecut prin sigurantza ???
2 - Oare chiar exista riscul sa-mi sara Air-Bagul in "pupatoare"

THUNDER77 - Vad ca vrei sa ma zgandari !!!

Daaa! Ma sperie si pe mine ideea cu Air-Bagul sarit de aiurea in mutra...Nu cred ca e de ris...Nu mai faceam nici o fatza...Iti dai seama ca ma lasa KO...Probabil as fi bushit masina...as fi intrat in ceva cu ea...E nasoala rau faza !!!
Ala cand sare, iti sparge fatza...ti-ai luat NV-ul...E AN (fapta cu autor necunoscut)...


...........................
Cu semnalizarea....Stai linistit!!! Am avut Oltcit 10 ani...Stii ca Oltcit-ul nu are revenire la semnalizare, pt. ca are blocurile alea de lumini ciudate...Dar m-am dezobisnuit...Oricum si la Oltcit mai uitam semnalizarea aprinsa la drum, dupa cate o depasire, de nu stiam de ce ma claxoneaza si-mi face semne disperate cu farurile cate unul din spate...

Dar n-ai cum...Daca e soare, e putin probabil sa vezi martorul din bord...daca ai muzica in masina, clar nu auzi nici releul de semnalizare ticaind...si daca nu-ti formezi reflexul de a verifica periodic butonul de semnalizare, ai toate sansele sa-l uiti actionat...
E nasol oricum...O sa vad ce-i fac...Probabil ca deocamdata o sa montez doar corpul contactorului, ca sa-mi actioneze semnalizarea...
Aseara eram prea inghetzat, ca sa mai dezmembrez in strada si prostia aia de contactor in bucatzele...Am montat volanul si toate plasticurile asa, ca sa pot pleca cu masina de acolo si mai vad eu cand va fi timp sa o rezolv cum trebuie....
.........Cand am terminat treaba, eram asa de inghetzat, incat nu mai eram in stare sa apas cu degetele...sa tastez codul de pornire...Am tastat cu monturile mainii...Simtzeam ca-mi pica degetele...ca se sparg ca grisinele...