No bun, sambata facui o plimbare pana la Craiova unde l-am intalnit pt prima data in persoana pe Domnul Nick (@dj01fad).
Scopul plimbarii: inlocuirea radiatorului de caldura, cel pt care e nevoie sa scoti tot bordul afara.
Pe drum bag de seama ca pe la viteze de max 130km/h masina avea temperatura la ulei 130 si la apa de 110. Am ajuns la destinatie si in timp ce scoteau bordul au constatat ca racordul care face legatura intre compartimentul motor si habitaclu era rupt, s-a inlocuit acest racord impreuna cu radiatorul si voi lasa pozele sa va arate ce am gasit acolo.
Estimativ bordul a fost scos si pus inapoi (FARA piese sau suruburi ramase extra

) in cam 2,5-3h

si am zis ca daca tot sunt cu ceasurile pe afara sa repar vitezometrul, sa inlocuiesc becul ars de la display-ul de temp exterioara si sa inlocuiesc blocul de lumini care ocazional mai tacanea fara sa ii fie cerut.
Rezultatul:
- vitezometrul merge (am refacut lipiturile crapate)
- lumina merge la display-ul de temp exterioara
- blocul de lumini dupa niste bricolaj a intrat si el pe pozitie si functioneaza in parametri
- mirosul absolut neplacut care venea prin instalatia de climatizare aproape a disparut de tot
- baga caldura imediat (da, stiu e vara dar tot o face mai repede decat inainte)
- mi s-au "lipit" mainile de niste ornamente negre

(urmeaza ca intreg interiorul sa devina negru, pana acum partea de sus era gri)
- la intoarcere temperaturile la ulei si apa se linistisera si ele spre bucuria mea
- pe drum ventilatorul de la interior a decis sa isi ia o pauza, l-am reparat usor, cu "un imbold prietenesc" dar abia cand am ajuns acasa in parcare, noroc ca era seara nu a fost prea cald afara

- astazi mi s-a ars becul de la martorul pt faruri





