Motorul mi-l schimb singur cu tata..ca am unde: am garaj cu canal..macara..si toate sculele aferente...

(chiar saptamana trecuta am terminat de facut un motor de Fiat 600..l-am facut de la ZERO..alezat peste tot..etc..daca vreti de curiozitate fac poze)
Cand o ma apuc de schimbatul motorului o sa va cer sfatul legat de montaj..etc..sau ce mai trebuie daca nu ma descurc (oricum khan tu mi-ai mai dat niste sfaturi f utile atunci cand am schimbat un rulment la roata si iti multumesc si acum).Cred ca in vara asta dupa ce scap de licenta si masterat ma apuc de treaba
Si eu zic ca s-ar merita. Sa strang niste bani pt ca nu il pun asa..trebuie neaparat. sa ii schimb distributia si pompa de apa(nu stiu cand au fost ultima data schimbate).
Oricum, motorul de turbo porneste mult mai frumos..nu trepideaza deloc...zici ca e pe benzina...se aude si mai frumos..am vazut ca si tobele sunt altfel..
Imi sta totusi vreo cateva sec becul la ulei aprins cand il pornesc prima data. E explicabila chestia asta: masina nu mai fusese pornita de 4 ani, iar fostul proprietar mi-a zis ca el nu schimbase niciodata uleiul de cand a adus-o din germania

Trebuie neaparat sa ii schimb uleiul+ filtrul

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.