Citroen BX TRD Turbo Tecnic ABS - noua achizitie

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 26-Apr-2009 15:54

Nu, nu ..in buzau e masina..si oricum doar in parcare te poti da cu ea :lol: cat am mers eu cu ea in a 1-a si a 2-a e f nervoasa :wink: Motorul e in super stare 8) ..si azi de dimneata l-am pornit si nu balbaie..nimic nimic.. :D
Am vazut si eu ca are vas :D Probabil o sa imi montez vasul la al meu(se poate sa il pun la break doar daca il pun cu tot cu radiator cred). Cred totusi ca imi voi pune mai multe chestii...si tot ansamblul de la filtrul de aer..timp sa fie, ca in rest vointa am :razz:
Imagine


Imagine
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 26-Apr-2009 16:02

scuzati mizeria de la motor..cred ca sunt si gandaci..paianjeni pe acolo..nu l-am curatat deocamdata nici de frunze.. :lol:

oricum, deocamdata m-am apucat sa ii curat interiorul..ca sa il pot pune la a mea..scaunele sunt f misto..bombate :wink:

mai trebuie sa ii dau rotile jos si sa curat pe la frane. Stand atata timp nemiscata din loc s-a strans mizerie..rugina pe la discuri.. :cry:
Ce e ciudat e ca pedala de frana nu fasaie absolut deloc desi am fatait-o ceva timp..o fi din cauza la abs-ul ala?ce-i drept masina nu se lasa de spate deloc..ce-i drept nici break-ul nu se lasa deloc, dar mai fasaie uneori..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 27-Apr-2009 09:14

intrebare pt cunoscatori: injectoarele de la motorul turbo de BX se potrivesc la motorul de 1.9 diesel simplu??? Adica au acelasi debit?Sau macar sunt compatibile?
vreau sa ii iau injectoarele si sa pun le pe break..cateodata imi mai tremura un pic cand pornesc prima data dimineata(mai ales cand e frig)..si stiu ca e datorita injectoarelor(le-am probat). :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Lun 27-Apr-2009 14:17

de ce nu pui tot motoru' pe break?? nu prea o sa mai poti vinde masina (o sa trebuiasca autentificare, ca nu cred c'o sa-ti faca nesimtitii de la rar omologare -sau cine stie?-)

apropo de motor... cati kilometri are? turbina aia mai merge, se aude? :lol:
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 27-Apr-2009 14:23

Are destui km: 300.000 km...dar fiind facuti in Germania nu prea se simt.
Motorul merge f bine..turbina functioneaza 8) nu scoate fum..porneste usor..Hidraulica iarasi e f buna.Functioneaza tot pe masina..cred ca si ABS-ul merge din moment ce mi se stinge becul..

As putea sa ii pun motorul..dar il mai las pe al meu. Oricum eu nu am numarul seriei pe motorul de la break :wink: (am fost la RAR si mi-au scris in carte ca motorul nu poate fi poansonat - motor fara serie ). Decat ca mi se pare ca nu corespunde codul de la turbo la aspirat..nu m-am uitat..asta ar fi o problema daca l-as pune.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 27-Apr-2009 14:28

mai andrei ... usor de zis... pune motoru dupa aia pe aia... cand e sa faci e problema :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 27-Apr-2009 14:34

Corect: nu cred ca ar fi asa usor..
Oricum, nu l-as pune pana nu i-as schimba distributia..pompa de apa..sa-i curat baia(mai ales ca masina nu mai fusese pornita de 4 ani)..
Deci ar fi ceva de munca. Se poate face pt ca am toate sculele necesare..etc...am garaj..nu e problema...decat ca am nevoie de masina, iar proritatile mele sunt altele deocamdata(schimbatul interiorului si al geamurilor fumurii). Motorul mai poate sa astepte.. :wink: Cand o sa dea semne de slabiciune al meu..at o sa il schimb..sau cand o sa am timpul necesar..deocamdata nu il am absolut deloc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Lun 27-Apr-2009 15:34

oricum ... cand te hotarasti s-o faci (si sper ca te vei hotari :D), vorbeste cu DanT, care a facut exact asta, si-a pus turbodiesel in loc de 1.9 aspirat, legat de costuri, acte, riscuri, etc :P am inteles ca operatiunea s-a desfasurat la Cristi Stan, deci si Mihai cunoaste probabil detalii.

e supermisto turbodizlu ala! in zilele de azi, gatuiesc astia motoarele cu fap-uri si catalizatoare, de abia scot puterea aia din acea cilindree :D
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 28-Apr-2009 09:05

injectoarele difera, nu cred ca le duce pompa de diesel simplu si e posibil sa mearga mai prost. dar de ce nu le cureti pe cele pe care lei ai?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 28-Apr-2009 18:15

Le-am curatat.
Nu e vb de curatat. (nu mai pulverizeaza...ma mir cum de inca merg pentru ca probate nu pulverizeaza mai deloc).
Oricum vara merg fara probleme. La iarna s-ar putea sa sa imi faca probleme..asta iarna au mers cu o curatare..dar la anu nu se stie..

Stiu ca poate sa nu aiba nicio legatura..dar exista un abtibild la compartimentul motor atata la BX-ul asta turbo cat si la al dieselul simplu...un abtibild pe care scrie parca 1.34.(parca asta era valoarea..o sa ma uit mai bine)(oricum era aceeasi valoare la ambele masini). Abtibildul se refera la injectoare?Sau..la ce anume? :roll:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 29-Apr-2009 09:00

calajul (avansul) pompei este ala si e dat in gr.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 01-Mai-2009 20:41

Am inteles. Merci frumos...chiar nu stiam.
Si o alta intrebare(doar de curiozitate): pompa de injectie nu merge cu totul pusa, nu?(oricum eu o am buna nefiind niciodata umblata in ea..dar trebuie sa ma pun in tema cu potrivirile de piese).

Ce vreau sa ii iau de la BX-ul Turbo e un electroventilator. BX-ul Turbo are doua electroventilatoare...eu am doar unul la Break. Astfel fac si eu doua. Pe cel al masinii il las normal(sa porneasca automat), iar la cel de al doilea ii pun buton cu releu ( sa ii dau drumu in caz de nevoie sau in cazul in care nu mai porneste primul eletroventilator din cauza termocontactului..nu poti avea incredere in el cu toate ca l-am pus nou)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 01-Mai-2009 20:49

pompa de TD are alta curba de avans si debit, va merge mai prost. in plus aia de TD e gindita sa suplimenteze debitul in functie de presiunea din admisie si din cauza asta nu prea are debit cit ar trebui sus in turatie pentru un aspirat. da mai bine muti tot motorul de la una la cealalta, nu e o treaba usoara, dar nici imposibila (eu am facut asta de 3 ori pina acum). nu se poate face in spatele blocului, dar crede-ma ca merita sa investesti niste bani si sa faci schimbarea

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 01-Mai-2009 20:56

Motorul mi-l schimb singur cu tata..ca am unde: am garaj cu canal..macara..si toate sculele aferente... :D (chiar saptamana trecuta am terminat de facut un motor de Fiat 600..l-am facut de la ZERO..alezat peste tot..etc..daca vreti de curiozitate fac poze)
Cand o ma apuc de schimbatul motorului o sa va cer sfatul legat de montaj..etc..sau ce mai trebuie daca nu ma descurc (oricum khan tu mi-ai mai dat niste sfaturi f utile atunci cand am schimbat un rulment la roata si iti multumesc si acum).Cred ca in vara asta dupa ce scap de licenta si masterat ma apuc de treaba :wink:

Si eu zic ca s-ar merita. Sa strang niste bani pt ca nu il pun asa..trebuie neaparat. sa ii schimb distributia si pompa de apa(nu stiu cand au fost ultima data schimbate).

Oricum, motorul de turbo porneste mult mai frumos..nu trepideaza deloc...zici ca e pe benzina...se aude si mai frumos..am vazut ca si tobele sunt altfel..
Imi sta totusi vreo cateva sec becul la ulei aprins cand il pornesc prima data. E explicabila chestia asta: masina nu mai fusese pornita de 4 ani, iar fostul proprietar mi-a zis ca el nu schimbase niciodata uleiul de cand a adus-o din germania :shock: Trebuie neaparat sa ii schimb uleiul+ filtrul :!:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 19:31

poza cu trapa..chiar functioneaza :wink: fara sa ploua in masina :lol:
Imagine
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo