Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Inca nu s-a terminat sederea la TotCitro pt "atelaj" dar o lista preliminara cu cele facute pana acum ar fi:
- indreptat motor (era montat stramb)
- schimbat bujii
- schimbat discuri de frana fata/spate
- schimbat placute de frana fata/spate
- reparat frana de mana (cupla doar stanga)
- incarcat instalatie AC cu freon (era goala)
- racorduri admisie
- refacut evacuare (era stramba si ruginita)
- schimbat LHM
- schimbat toate cele 10 sfere
- schimbat distributie completa
- schimbat ulei motor + filtru
- filtru motorina
- filtru de aer K&N
- filtru polen (lipsea)
- revizie la sistemul hidraulic (suspensie, frane, directie)
- indreptat motor (era montat stramb)
- schimbat bujii
- schimbat discuri de frana fata/spate
- schimbat placute de frana fata/spate
- reparat frana de mana (cupla doar stanga)
- incarcat instalatie AC cu freon (era goala)
- racorduri admisie
- refacut evacuare (era stramba si ruginita)
- schimbat LHM
- schimbat toate cele 10 sfere
- schimbat distributie completa
- schimbat ulei motor + filtru
- filtru motorina
- filtru de aer K&N
- filtru polen (lipsea)
- revizie la sistemul hidraulic (suspensie, frane, directie)
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Se mai adauga pe lista si urmatoarele
:
- inlocuire bucsa bieleta hidraulica spate
- inlocuit toate tampoanele motor (erau rupte)
- "activa shuffle" (dansul stanga-dreapta) se manifesta acum muuult mai rar
- indreptat faruri (deoarece masina avusese o pozitie gresita, ridicata fata, acestea au fost aplecate manual pt a compensa)

- inlocuire bucsa bieleta hidraulica spate
- inlocuit toate tampoanele motor (erau rupte)
- "activa shuffle" (dansul stanga-dreapta) se manifesta acum muuult mai rar
- indreptat faruri (deoarece masina avusese o pozitie gresita, ridicata fata, acestea au fost aplecate manual pt a compensa)
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
ce bucsa ai folosit la cilindrul activa spate?
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
nice. poti sa imi zici codul de la ea?
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Ehe ... codul oem 517113 nu se mai fabrica.. asa ca alternativa este 405911 de citroen xsara picasso ... o informatie gasita cu greu ! insa extrem de utila .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
de asta te si intrebam... stiam de bucsa de la xsara picasso... insa credeam ca ai gasit originala pe undeva... cu toate ca e otravita
sa iti zic si ce ma framanta: am pus una de xsara picasso, si a tinut mai putin de un an apoi a inceput sa pacane... de aici a aparut intrebarea daca materialul sau ceva de genul sunt indentice... de doi ani am pus una second recuperata de pe o masina de 120.000 - aia de pe care ti-am dat tie motorul, si vad ca merge binemersi.

sa iti zic si ce ma framanta: am pus una de xsara picasso, si a tinut mai putin de un an apoi a inceput sa pacane... de aici a aparut intrebarea daca materialul sau ceva de genul sunt indentice... de doi ani am pus una second recuperata de pe o masina de 120.000 - aia de pe care ti-am dat tie motorul, si vad ca merge binemersi.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
A primit si weekend-ul asta niste atentie:
- desfundat traseu pt stropitoarea de pe luneta
- reglat duze parbriz (a durat o eternitate!!!)
- lipit masca manetei de la frana de mana
- fixat bara spate
- fixat palnia pt lichidul de parbriz
- desfundat traseu pt stropitoarea de pe luneta
- reglat duze parbriz (a durat o eternitate!!!)
- lipit masca manetei de la frana de mana
- fixat bara spate
- fixat palnia pt lichidul de parbriz
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Saptamana asta a primit o revigorare:
- acumulator nou Exide Premium EA770 (77Ah 760A)
- anvelope de iarna 205/60/15 91H Falken Eurowinter HS01 (aderenta B, consum E, zgomot 70db)
- acumulator nou Exide Premium EA770 (77Ah 760A)
- anvelope de iarna 205/60/15 91H Falken Eurowinter HS01 (aderenta B, consum E, zgomot 70db)
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
A venit mosu' si la mine
cu o pompa de injectie defecta. Partea mai naspa e ca mi-am dat seama abia dupa 2 zile, timp in care s-a spoit motorul bine si la fel si drumurile capitalei cu un sfert de rezervor de motorina 


-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Anul nou a adus niste progres:
- pompa de injectie rezolvata (mama lui de surub!)
- inlocuit buton AC (acum are lumina ca sa imi dau si eu seama cand e pornit)
- inlocuit display ceas (fara pixeli sparti)
- desfacut si curatat faruri
- schimbat becuri faza scurta si lunga cu Osram-urile cumparate anterior
- inlocuit becuri pozitii cu led-uri
- inlocuit siguranta bricheta
- pompa de injectie rezolvata (mama lui de surub!)
- inlocuit buton AC (acum are lumina ca sa imi dau si eu seama cand e pornit)
- inlocuit display ceas (fara pixeli sparti)
- desfacut si curatat faruri
- schimbat becuri faza scurta si lunga cu Osram-urile cumparate anterior
- inlocuit becuri pozitii cu led-uri
- inlocuit siguranta bricheta
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Norma pe saptamana trecuta:
- faruri noi (unul DEPO si celalalt TYC, din pacate nu le-am gasit la fel) a trebuit sa le schimb pe cele vechi pt ca oglinzile erau duse la ambele si carcasele erau destul de crapate/sparte si ele si faceau condens ca la balamuc
- am pus siguranta de fixare pt acumulator, surubul original de care ar fi trebuit sa fie prinsa cea veche era retezat si acumulatorul dansa in suport (posibil si motivul pt care s-au stricat vechii conectori la borne)
- faruri noi (unul DEPO si celalalt TYC, din pacate nu le-am gasit la fel) a trebuit sa le schimb pe cele vechi pt ca oglinzile erau duse la ambele si carcasele erau destul de crapate/sparte si ele si faceau condens ca la balamuc
- am pus siguranta de fixare pt acumulator, surubul original de care ar fi trebuit sa fie prinsa cea veche era retezat si acumulatorul dansa in suport (posibil si motivul pt care s-au stricat vechii conectori la borne)
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am inceput lucrul si la interior cu:
- repararea plafonului pe care prietenii ajunsesera sa il numeasca cu afectiune "Cortul". Buretele care era intre panza si forma din fibra de sticla era descompus intr-o pasta maronie si lipicioasa si panza atarna in capul pasagerirol din spate. Intregul plafon era lipit de tabla acoperisului cu silicon negru (mastic).
- daca tot l-am dat jos (plafonul), la recomandarea unui prieten, am decis sa fac o mica inbunatatire, si anume lipirea unui strat de izolatie bituminoasa (de tip Aluband) pt izolatie termica si fonica.
- am facut rost de fete de usi de serie 2, cele cu spatiu de depozitare, pe care le-am dus la tapitat (piele sintetica neagra)
- a mai ramas niste folie bituminoasa de la plafon pe care cel mai probabil o voi pune pe interiorul usilor
- repararea plafonului pe care prietenii ajunsesera sa il numeasca cu afectiune "Cortul". Buretele care era intre panza si forma din fibra de sticla era descompus intr-o pasta maronie si lipicioasa si panza atarna in capul pasagerirol din spate. Intregul plafon era lipit de tabla acoperisului cu silicon negru (mastic).
- daca tot l-am dat jos (plafonul), la recomandarea unui prieten, am decis sa fac o mica inbunatatire, si anume lipirea unui strat de izolatie bituminoasa (de tip Aluband) pt izolatie termica si fonica.
- am facut rost de fete de usi de serie 2, cele cu spatiu de depozitare, pe care le-am dus la tapitat (piele sintetica neagra)
- a mai ramas niste folie bituminoasa de la plafon pe care cel mai probabil o voi pune pe interiorul usilor
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Daca ai luat chiar Aluband sau alt fel de izolatie bituminoasa pt acoperisuri, o sa cam plangi la vara, pentru ca pute si se dezlipeste de la caldura. In usi mai rezista cat de cat, dar pe plafon e imputita treaba...
In schimb, daca ai folosit ceva dedicat pt auto (care nu e pe baza de bitum), nu vei avea probleme atata vreme cat e presat bine pe toata suprafata.
In schimb, daca ai folosit ceva dedicat pt auto (care nu e pe baza de bitum), nu vei avea probleme atata vreme cat e presat bine pe toata suprafata.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
De partea cu dezlipitul nu prea imi fac griji, la partea cu mirosul in schimb m-ai pus pe ganduri. Am un prieten care a folosit acelasi lucru si nu a avut de reprosat nimic. De presat este presat foarte bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO