BX 19 TRD, ex 16 TRS
Moderator: Echipa Tehnica
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Am pus acum informatiile de contact.
Astazi am constatat ca la apasarea pedalei de frana se aude un fasait mai puternic decat se auzea inainte, iar franele la rece cu H46 tin sunt destul de fade.
Astept sa vad ce noutati vor aparea in comportament odata cu golirea instalatiei,curatirea rezervorului de LHM si a filtrelor, umplerea cu Hydraurincage si aerisirea franelor.
Astazi am constatat ca la apasarea pedalei de frana se aude un fasait mai puternic decat se auzea inainte, iar franele la rece cu H46 tin sunt destul de fade.
Astept sa vad ce noutati vor aparea in comportament odata cu golirea instalatiei,curatirea rezervorului de LHM si a filtrelor, umplerea cu Hydraurincage si aerisirea franelor.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Toata ziua a nins in Brasov, iar masina care curata zapada de pe drum a lasat un strat imens de zapada la marginea parcarii. Pe treapta de inaltime maxima si cu anvelope de iarna sa trec peste a fost joaca de copii.
In weekend ma duc sa golesc instalatia, sa curatim tot ce se poate curata si sa umplu cu Hydraurincage.
Becurile de pe masina sunt momentan destul de slabe ca iluminat si pe ploaie sau drum umed nu imi plac deloc. Ati incercat vreunul ceva H4-uri de la Osram sau Philips de genul VisionPlus, CoolBlue, Power2Night etc. ?
Oare sunt mai mult trucuri de marketing sau chiar functioneaza si isi merita pretul de 60-100 RON pentru un set de 2 bucati ?

In weekend ma duc sa golesc instalatia, sa curatim tot ce se poate curata si sa umplu cu Hydraurincage.
Becurile de pe masina sunt momentan destul de slabe ca iluminat si pe ploaie sau drum umed nu imi plac deloc. Ati incercat vreunul ceva H4-uri de la Osram sau Philips de genul VisionPlus, CoolBlue, Power2Night etc. ?
Oare sunt mai mult trucuri de marketing sau chiar functioneaza si isi merita pretul de 60-100 RON pentru un set de 2 bucati ?
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Pai cand e frig nu prea ai frane cu h46-le..
Cand o sa pui lhm o sa ai frane indiferent de temperatura! Dar iti va fasai si mult mai repede si mult mai tare cu lhm...asta pt ca uleiul circula mai repede fiind mai subtire.
Sincer..franele se aerisesc singure...aeriseste, dar nu o sa aiba niciun efect.
Legat de becuri. Merita becurile philips-urile. Gandeste-te:doar le pui si nu faci nicio modificare.Rezultatul?Niste lumini mai bune si mult mai albe. Cele mai scumpe philips-uri sunt si cele mai bune ..
Cand o sa pui lhm o sa ai frane indiferent de temperatura! Dar iti va fasai si mult mai repede si mult mai tare cu lhm...asta pt ca uleiul circula mai repede fiind mai subtire.
Sincer..franele se aerisesc singure...aeriseste, dar nu o sa aiba niciun efect.
Legat de becuri. Merita becurile philips-urile. Gandeste-te:doar le pui si nu faci nicio modificare.Rezultatul?Niste lumini mai bune si mult mai albe. Cele mai scumpe philips-uri sunt si cele mai bune ..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
ehe.. ai prins gustu la citro
cat despre becuri.. eu am philips ... la inceput or sa se vada beton... dupa o vreme se ingalbenesc.. si nu o sa mai vezi asa bine! este totusi o solutie de moment(combinata cu relee pe faruri) insa daca ai faruri beton ... cu timpu strange sa iei un xenon... reglate bine ! nu se compara!!!!

cat despre becuri.. eu am philips ... la inceput or sa se vada beton... dupa o vreme se ingalbenesc.. si nu o sa mai vezi asa bine! este totusi o solutie de moment(combinata cu relee pe faruri) insa daca ai faruri beton ... cu timpu strange sa iei un xenon... reglate bine ! nu se compara!!!!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Nu prea sunt eu genul de om paranoic/patetic dar parca fiecare kilometru pe care il fac cu H46 ma doare.
Cand am cumparat BX-ul eram "sanatos la cap" si stiam ca la 25 de ani "vechime pe cartea de munca" si un Volvo Amazon necesita reparatii asa ca nu consider drept surpriza vreo reparatie sau inlocuire de piesa.
Probabil in luna martie (dar dupa 6 cand e ziua in care muncesc pe bani
) voi schimba becurile actuale cu unele Philips VisionPlus sau NightGuide. Sper sa aiba totusi o durata de viata acceptabila, mai ales ca eu circul cu faza de intalnire tot timpul.
Hydraurincage am gasit la WLD (Catalin) caruia ii multumesc pe aceasta cale
pentru promptitudine si disponibilitate.

Cand am cumparat BX-ul eram "sanatos la cap" si stiam ca la 25 de ani "vechime pe cartea de munca" si un Volvo Amazon necesita reparatii asa ca nu consider drept surpriza vreo reparatie sau inlocuire de piesa.
Probabil in luna martie (dar dupa 6 cand e ziua in care muncesc pe bani

Hydraurincage am gasit la WLD (Catalin) caruia ii multumesc pe aceasta cale

- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
stiu senzatia cu h46 ...
nu uita sa cureti bine de tot (sa luceasca dupa ce termini) vasul de lhm cu benzina, nu cu altceva, si la fel si sitele din interior... si sa lasi totul putin sa se usuce.
dupa ce-i pui hydra, fa niste genoflexiuni cu masina, si uita-te peste tot de scurgeri. este un lichid mai subtire, si e posibil sa scape prin unele locuri prin care h46 nu putea.
asteptam update-uri
nu uita sa cureti bine de tot (sa luceasca dupa ce termini) vasul de lhm cu benzina, nu cu altceva, si la fel si sitele din interior... si sa lasi totul putin sa se usuce.
dupa ce-i pui hydra, fa niste genoflexiuni cu masina, si uita-te peste tot de scurgeri. este un lichid mai subtire, si e posibil sa scape prin unele locuri prin care h46 nu putea.
asteptam update-uri
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
alexshelby427 scrie:Ati incercat vreunul ceva H4-uri de la Osram sau Philips de genul VisionPlus, CoolBlue, Power2Night etc. ?
Iti recomand Philips HightGuide ;) Nu e doar marketing

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Astazi nu am avut timp sa schimb uleiul, insa am facut niste "calistenica" si apoi m-am pus sa curat filtrele.
Am scos afara capacul de la rezervorul de H46
si am observat ca nu am filtru de retur, doar filtru de tur(credeti ca e o problema majora?). L-am curatat bine cu BPC (am vazut pe site-uri ca recomanda cu benzina dar imi e sa nu atace plasticul) si apoi cu "sufleta", l-am pus la loc si am sters cam tot ce era mizerie prin zona rezervorului avand grija sa nu ajunga inauntru.
Cu motorul pornit in ralanti vreo 5 minute nu a saltat dar am tras aproape maxim de volan stanga si s-a ridicat aproape instantaneu.
Nu stiu daca faptul ca suspensia e mai "fluida" e efect placebo dar stiu sigur ca momentan tacane mai rar.
Am scos afara capacul de la rezervorul de H46

Cu motorul pornit in ralanti vreo 5 minute nu a saltat dar am tras aproape maxim de volan stanga si s-a ridicat aproape instantaneu.
Nu stiu daca faptul ca suspensia e mai "fluida" e efect placebo dar stiu sigur ca momentan tacane mai rar.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
ah .. da, foarte bine ca remediezi scurgerile inainte sa pui hydraurincage, pe mine din pacate nu m-a dus atata capu', mai ales ca nu identificam ce fel de ulei imi curge, hidraulica sau de motor (avand culori similare) ...
nu cred ca trebuie neaparat sa aerisesti.. niste genofexiuni vor fi suficiente, ca oricum o sa mai ramana lichid in instalatie, ca nu scoti tot ...
nu cred ca trebuie neaparat sa aerisesti.. niste genofexiuni vor fi suficiente, ca oricum o sa mai ramana lichid in instalatie, ca nu scoti tot ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Am dus masina la canal, ne-am uitat si singura scurgere este pe la furtunul ala de la servo care sigur nu e cel original (e facuta o "romaneasca" acolo ), nu este deloc importanta insa si Hydraurincage are cu totul alta vascozitate fata de ce am eu acum in sistemul hidraulic, plus ca scurgerile acum sau mai incolo tot trebuie rezolvate.
Franele nu le-am aerisit niciodata de cand am cumparat masina si nici nu am idee cand au fost aerisite ultima oara asa ca ma gandeam sa combin cele doua operatiuni. (ma pregatesc cu multe "deruginoale" ca imi e tare frica sa nu rup aerisitoarele etrierilor).
Azi i-am facut presiunea corecta in roti si i-am schimbat filtrul de aer (cel vechi era totusi foarte imbacsit), poate adunate se vor vedea si la pompa, desi cred 7-7,5litri/100 km e rezonabil pentru Brasov si vreme de iarna.
Franele nu le-am aerisit niciodata de cand am cumparat masina si nici nu am idee cand au fost aerisite ultima oara asa ca ma gandeam sa combin cele doua operatiuni. (ma pregatesc cu multe "deruginoale" ca imi e tare frica sa nu rup aerisitoarele etrierilor).
Azi i-am facut presiunea corecta in roti si i-am schimbat filtrul de aer (cel vechi era totusi foarte imbacsit), poate adunate se vor vedea si la pompa, desi cred 7-7,5litri/100 km e rezonabil pentru Brasov si vreme de iarna.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
e foarte bun consumu', un 1.6hdi scoate atata... ma rog, in bucuresti.
sunt tare curios sa-mi zici ce culoare are lichidu' pe care-l vei scoate ... eu inca's uimit de culoarea chestiei pe care am scos-o io, care seamana izbitor de mult cu uleiu' de motor
... insa mi-a zis cineva ca la culoarea asta (un albastru foarte inchis spre galbui sa-i zic) ajunge h46le daca a stat mult in instalatie ...
sunt tare curios sa-mi zici ce culoare are lichidu' pe care-l vei scoate ... eu inca's uimit de culoarea chestiei pe care am scos-o io, care seamana izbitor de mult cu uleiu' de motor

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw