Dan1972:Citroen Xantia,1995,1.8 i-8v,101 CP,verde metalizat

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 27-Feb-2011 20:48

nu vreau sa transformam discutia intr-una despre americani. Cat despre permis, se vede foarte frumos acum ce isi permit americanii si de ce. Chiar si masinile americane incep sa se micsoreze si sa aiba motoare mai mici si cu mai putini cilindri.

Ca idee, eu port un mic dispret pentru ideologia celor din state.
"If in doubt, flat out!"

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 27-Feb-2011 21:16

Eu am ramas impresionat de toate obiectele pe care scrie made in usa.
Sunt altfel lucrate decat cele europene. Pana si un slefuitor cu banda bosch verde, pe care scria made in usa, era facut altfel de ce am vazut la un bosh verde facut in europa.Nu s-au zgarcit nici la tensiunea de la retea.Desi trebuie sa foloseasca cabluri mai groase, au ales o tensiune mai putin periculoasa.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 02-Mar-2011 05:42

Salutare tuturor!
Imi pare rau, dar nu am mai avut timp sa intru pe forum...

sorin - Daaa! Asa este! Am batut recordul la scris data trecuta... :lol: 8) . Dar imi place ca de fiecare data cand scriu sau vorbesc, sa fiu foarte explicit...sa dau cat mai multe detalii...Thunder77 stie asta... :lol:
Imi cer scuze ca va solicit rabdarea, dar detest sa fiu zgarcit la vorba, daca am ceva de spus...
......Sa stii ca gresesti in privintza fiabilitatii...Multe din masinile noi se defecteaza mai ceva decat vechiturile noastre de 15 ani...Am vazut asta in service-uri...Am lucrat mult timp in domeniu si te ingrozesti ce vezi intr-un service...
Masinile noastre sant enervante, pt. ca fac defectiuni bizare / enervante...(gen contactor rotativ ABS...fir rupt intre usa si stalp...motor de aeroterma...arc de supapa la motor...)...Dar sa vezi cum e sa-ti pice la un Megane 2 DCI 3 injectoare, in timp ce te afli la 400 Km de casa si care costau acum vre-o 3-4 ani, vre-o 16 mil...Si nu ai ce-i face. Trebuie sa le schimbi pe toate 4, pt. ca trebuie recunoscute de catre calculatorul de injectie...
...Sau sa inceapa din senin un VW Passat full (ultima generatie)...sa inceapa sa-ti toceasca din senin cauciucurile de pe spate...de cate 500 RON bucata...asta asaaa...intr-o gluma...pt. ca s-a-u dus bucsele bratelor...S-au chinuit si cei de la VW sa faca o punte spate cu roti independente, si a iesit o mizerie...Se stramba din ce-a mai mica lovitura, iar bucsele nu se pot schimba decat cu tot cu brate si costa o avere...
......Asa este. Te gandesti uneori sa iti iei o masina noua (0 Km) ca sa nu mai ai dureri de cap...sa nu se mai strice...Dra nu e nici pe departe asa...Mai ales la masinile ieftine (gen Dacia...Fiat...etc...). Pur si simplu, nu ai cum sa eviti astfel de riscuri, nici macar daca cumperi o masina noua...Putine masini sant f. fiabile (ex. BMW X5) dar cum noi avem resurse modeste....Prefer o Xantia cu 200.000 Km decat un Logan sau altceva ieftin...
Oricum nu se strica asa de des cum se strica cele ieftine...si oricum reparatiile ma costa mult mai putin decat la Dacia...
Un simplu exemplu...Pana si un parbriz de Logan, cu manopera costa vre-o 1000 RON...Pe mine ma costa la Xantia aprox 500 RON...
Si chiar daca ar fi sa se strice mai des Xantia....se strica pe 850 euro...cat am dat eu pe ea...Dar daca dai 8000...11000...15000 pe o masina si sa se strice aproape la fel de des ca Xantia ?!? Pai nu te apuca toti dracii ?!?
Dai 300...400 euro pe luna rata si CASCO (obligatoriu)...te duci si mai lasi si in service sute de RON ?!? Pai unde ajungi ?!?
Te bucuri ca ai garantie ??? FALS!!! Sa te fereasca Sfantul sa ajungi la garantii in Romania !!! Mai bine te lasi pagubas.
Atunci unde e afacerea ?!?
Singura chestie care atrage omul, e faptul ca miroase a nou...nu are nici un zbengi pe caroserie...stii tu ca esti primul care o conduce...e psihica treaba...
Dupa aceea vezi tu ce te asteapta la revizii si cu defectiunile... :roll: :evil:
Fiecare masina are punctele ei slabe. Unele au mai multe, altele mai putine. Cele moderne au din ce in ce mai multe...Asta e partea cea mai proasta....
Uite...La Laguna se rupe la aprox. 40-50.000 Km bieleta care sustine motorul in partea inferioara...Se schimba din oficiu in service, pt. ca se stie ca cedeaza...Stiti cat costa bieleta aia ?!?...Numai 700 RON acum 8 ani !!! Dupa o revizie de 60.000 Km toti clientii ies ca electrocutati din service, dupa ce vad factura de 3500 RON... :lol:
.................................
Este clar!!! Xantia nu e la nivelul lui BMW, Mercedes sau SAAB ca performantze...fiabilitate...finisare.... Dar nici una din acestea nu au suspensia Citroen...Citroen e unic ! De aceea mi-am luat BX...apoi Xantia...si probabil urmeaza C5...peste cativa ani...
Nimic nu ma poate face sa-mi schimb preferintele in materie de masini...Nici una din marcile de mai sus nu face ce face Citroen...Nu-mi ofera acelasi comfort...aceeasi tinuta de drum...aceeasi capacitate de trecere peste obstacole...etc.
Poate par vorbe goale toate acestea, dar va veti convinge ce inseamna suspensia asta, numai in situatii dificile, din care masinile voastre va vor ajuta sa scapati ca prin urechile acului, sau veti ajunge acasa, in loc sa ramaneti inzapeziti cine stie pe unde...in camp...Situatii din care cu nici o alta masina nu ati fi scapat...Pt. ca Citroen e altceva...
Acesta este motivul pt. care am si voi avea Citroen. Cand o gasesc dimineatza in parcare, lasata cu burta pe asfalt....sau cand o simt cum se leagana la drum, chiar n-as putea sa-mi mai iau o alta masina...

the judge - Referitor la greutate...1200 Kg...Pai cam atat are si BMW 3, dar gandeste-te ca are transmisia aia cu cardan, care e destul de grea....plus altele...
E adevarat. Acum masinile sant din ce in ce mai grele...O masina din clasa medie, poate avea si 1600 Kg...Dar tinand cont ca BX avea doar 1030 Kg sau chiar mai putin....mi se pare destul de mult 1200 Kg. Asta te obliga sa folosesti motoare puternice...mareste consumul in oras, pt. ca la fiecare demaraj trebuie sa urnesti din loc o greutate mai mare....etc...De aceea BX-ul 19 consuma 9,5L in oras (si era pe carburator) iar Xantia 1,8 consuma 12L in oras, cu toate ca are injectie...Greutatea e de vina!!!
Nu spun ca Xantia 1,6 nu se descurca, dar toata lumea o considera sub-motorizata...Si inclin sa cred acest lucru, pt. ca nu sant multumit nici macar de performantzele masinii mele (1,8-8V...103 cp). Imi imaginez ca 1,6-8v...90 cp e mult mai lenesa....
Singurul avantaj este ca are asigurarea si impozitul mai mici...si probabil ca si consuma ceva mai putin...

mbc - De ce spui ca nu-ti place 2,0 HDI ??? Poate ca nu merge masina tatalui tau cum trebuie...Poate are o problema...E suficient sa aiba compresia motorului slaba si s-a dus viatza motorului...Poate a fost alergata de fostii proprietari, daca spui ca tot face probleme...Eu nu ma pricep la Diesel, dar mi-e greu sa cred ca un motor mai mare, trage mai prost decat unnul mai mic...
In plus ar trebui sa fie mai linistit si mai placut la condus decat un Diesel clasic care e mai brut...
E clar! Cu cat e mai simpla, cu atat pune mai putine probleme...BX-ul tau e Diesel clasic...Merge si un an in continuu, daca ii torni motorina...Dar nu ofera comfortul pe care il ofera un motor mai modern...
........................
Permite-mi sa te contrazic...Americanii inoveaza enorm, pt. ca au adunat creiere din toata lumea (crema cremelor) dar nu neaparat in domeniul auto...La ei apar prima data materialele performante...tot felul de inovatii in electronica si electrica...si tot asa...
Nici eu nu sant de acord cu ideologia americana...Ii detest ca natie si ma scoate din minti faptul ca tot ce patimim acum...cu criza asta, e nimai din vina lor...plus multe alte lucruri josnice...manipulari...boli si alte minuni care ni se trag tot de la ei...Asta ca sa nu mai vorbim de cat de inculti sant si cati indivizi retarzi au....
Asa este. Si la ei masinile au inceput sa fie din ce in ce mai mici. Si vor fi si mai mici in curand, pt. ca se pare ca nu peste mult timp, nu va mai exista petrol...Vor fi nevoiti sa se alinieze la exigentele actuale.
Totusi, cel putin la acest moment, acolo e o alta lume...Exact cum a spus sorin...Si eu am remarcat ca toate marfurile venite de acolo, au alta calitate...Si mi-au confirmat acest lucru multe alte persoane...
Si acolo exista marfa Made in China, dar pana si un tricou din bumbac sau o pereche de ochelari de soare chinezesti, au alta calitate decat cele care ajung la noi...Asta pt. ca comerciantii romani cumpara de acolo numai gunoaiele...ce e mai ieftin, pt. a se putea imbogati cat mai mult...Iar pe alta parte, americanii au agentia aia de standarde si nici o marfa nu intra pe piata de la ei, daca nu indeplineste acele standarde foarte exigente...De aceea marfurile de la americani au alta calitate.
.........................
Referitor la C5 (ca sa ne intoarcem la Citroen)....Ce te-a dezamagit la el ???
Eu am mers cu un C5 2,0 sau 2,2 HDI si nu mi s-a parut deloc moale...Mi s-a parut o masina ferma, care reactioneaza f. bine...chiar daca eu nu sant adeptul Diesel-ului...
...Asa este! Motorizarile de la Xantia nu mai sant de actualitate...VW pe Golf 1,4 TFSI are 145 cp (nu mi-a venit sa cred cand am auzit cati cai are motorasul ala de 1,4...)...C5#2 are puteri de la 140 cp si urca la peste 200...Dar asta e situatia. Xantia e o masina conceputa la inceputul anilor 90...Acum santem in 2011...In plus a fost din start o masina de familie, nu una sport...
...Nu te grabi sa faci aprecieri legate de puterea motoarelor BMW si celelalte....BMW pierde cu 20% (sau 20 cp...nu mai stiu exact) mai multa putere pe transmisie datorita transmisiei cu cardan, decat una cu tractiune fatza...Asa ca in final masina aceea nu da performantze mai bune...
Compara de curiozitate performantzele unui BMW 318 - "pisicutza" cu cele ale Xantiei 1,8 (8 sau 16V)...si ma refer aici la demaraj, viteza si consum...Ai sa vezi ca sant f.f. apropiate...Degeaba motorul ala e impins spre 130 cp (parca....sa nu gresesc) fatza de cei 100...110 ai Xantiei, daca pierde mult pe transmisie...
Stai linistit...L-am fugarit eu pe unul si m-am convins ce poate "pisicutza"... :twisted:
...........................
Stai linistit...De-a lungul timpului vei conduce tot felul de masini...Care ar mai fi farmecul daca le-ai sti pe toate... :D
BMW...Mercedes...SAAB...japoneze...Am mai spus-o si mai devreme...Fiecare are farmecul ei (pt. oamenii de rand...as adauga eu... 8) ). Pe mine sincer, nu ma mai incanta...Daca imi arati un Mercedes ultimul model, sau o alta marca...ma uit...imi place...dar nu ma mai impresioneaza, cand stiu cum pluteste masina mea....
In schimb, arata-mi un Citroen cu suspensii hidropneumatice, oricare ar fi el...C5...C6...DS...CX...XM...si nu ma mai pot desprinde de langa el...Raman ca un copil...lipit parca de masina aceea...de nu-l mai poti lua de langa ea...
Si asta nu pt. ca as avea o fixatie ilogica pe marca asta, ci pt. ca le consider opere de arta si tine de gusturi treaba asta...Sant altfel decat celelalte masini si sant destul de putine pe strazi...nu vezi in fiecare zi unul...cum vezi BMW-uri la fiecare coltz de strada...la toti cocalarii...la toti prostalaii cu 8 clase...
Peste toate, nici una din celelalte marci nu-mi ofera ce ofera Citroen, in materie de comfort...Nu discutam aici de scaune ventilate...cu masaj in ele...cu spatarul reglabil pe 3 segmente...etc....Ci vorbim de faptul ca mergi 600 de km intr-o zi doar cu o oprire si nu ai nimic...Ai mai face inca pe atat...chiar daca nu te maseaza scaunul... :lol:
Vorbim aici de faptul ca iti produce placere cand o conduci...Eu de foarte multe ori rid cand o simt cat de fain se conduce...Spun asta chiar cu riscul de a ma lua drept nebun...
Vorbim de multele situatii urate din care suspensia Citroen m-a scos din incurcatura...Cine vedea BX-ul meu..."sleampad"...cu formele alea "neterminate" si colturoase...si care se mai si legana ca o omida, ar fi zis ca n-am avut bani de o Dacia-berlina si mi-am luat BX......Fara sa-si imagineze ca masina aia era o fiara si cand aveam nevoie de demaraje cu cauciucuri lasate pe asfalt, era in plina fortza...aveam senzatia ca o sa-i plece motorul si o sa ramana caroseria in urma...Iar daca aveam nevoie de frane, sau sa evit ceva din volan, aparut in ultimul moment...se agatza de asfalt de parca avea ghiare...
Vorbim aici de faptul ca daca aveam de carat cateva sute de Kg de piese de BX, in ea si am incarcat-o la refuz...obosit fiind dupa o zi de dezmembrat o masina, in ploaie...sub cerul gol...m-am spalat pe maini, m-am schimbat, iar cand m-am suit la volan, cu toate ca drumul era numai gropi si noroaie (la tara...intr-un sat) m-am simtit in masina de parca as fi ajuns in pat...acasa...Cu toate ca afara continua sa ploua, era frig, drumul era mizerabil...
Ba! Mai mult...Atunci masina mi-a dat impresia ca cu cat e mai greu, cu atat e mai bine...Se legana asa frumos si statea atat de bine pe sosea....de nu mi-a venit sa cred...
Au fost multe momentele in care am avut impresia ca masina aia tine cu mine...vrea sa ma menajeze...sa ma scape de neplaceri...
Probabil ca si de aceea am patit ce am patit cu ea, in ziua in care am vandut-o...Cred ca nu a vrut sa plece de la mine... :oops:
..........................
Sant convins ca nici Xantia nu ma va dezamagi, chiar daca ma mai supara ea din cand in cand si se mai strica...Nu am apucat sa ma plimb f. mult cu ea, din lipsa banilor (in ultima perioada) dar sant convins ca nu e o masina rea. :wink:

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 02-Mar-2011 05:43

sorin - Cum stam cu recordul??? :lol:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mie 02-Mar-2011 09:02

Frate.....trebe sa luam legatura cu adminii forumului sa puna optiunea de voice chat ca nu se mai poate cu tine.....Nu mi-e de noi....mi-e de tastatura calculatorului....:razz: Si nu , nu stiu nimic in privinta luxului de detalii , eu sunt om serios nu stau de vorba , la telefon cu orele , cu toate tacaniturile dintre volanul si scaunul unei Xantia verzi cu numere de Braila......:razz:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 02-Mar-2011 09:42

@dan1972:

1. mi se pare ca scrii mult dar nu citesti ce scriu altii. Nu e corect. Ti-am spus clar ca vorbesc despre ultimul c5 cu motor de 2.0 hdi 140 cp.

2. cu americanii, am spus mai devreme ca nu transform discutia in una pentru americani. Ramane cum am stabilit.

3. Poate ca nu m-am exprimat prea bine. Masina a mers foarte bine pana la un moment dat. Si acum merge bine cateodata. Eu judec, bineinteles dupa comportamentul bun al ei. Si acel comportament bun este dezamagitor pentru mine. Faptul ca are probleme am zis-o doar pe partea de fiabilitate. Mai mult, daca e asa greu de rezolvat o astfel de problema, prefer sa nu ma bag la o masina de genul.

3. Tractiunea spate, din cate am inteles eu (poate gresit) este mult mai fiabila decat tractiunea fata. Nu sunt mecanic, deci nu pot avea o parere personala despre asta. Bineinteles ca este un cosmar pe zapada sau gheata, dar asta e o alta discutie. Nu stiam insa ca pierderile sunt mai mari decat o tractiune fata.
"If in doubt, flat out!"

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Mie 02-Mar-2011 10:54

Cand citesc toate aceste post-uri frumoase despre suspensia Citroen imi vine sa vand C3-ul si sa iau o Xantia sau BX, dar ce ma fac... a-tehnic fiind, la cel mai mic defect trebuie sa cer ajutor sau sa merg la un service. Pana una-alta...sau pana imi fac curaj...citesc cu drag tot ce scrieti voi :). Va admir priceperea si va urez succes!
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 02-Mar-2011 10:58

nici sa nu indraznesti sa iei BX. Pe bune, ia mai bine prima generatie de xantia daca gasesti.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 02-Mar-2011 18:15

THUNDER77 - Nu ?!? Nu stii nimic despre convorbirile care se opresc automat la 2 ore ?!? 8) ...Despre proiectoare...eleroane...jante...etc.etc.etc.

mbc - Nu! Chiar citesc tot ce se scrie, dar probabil nu am picat pe aceeasi frecventza...Sau probabil fiind foarte multe de spus, mi-au scapat mie anumite lucruri...Oricum, am inteles ce ai spus...Probabil ca nu m-am exprimat cum trebuie...
...Ok! Vorbesti despre ultimul C5...Ce nu ti-a placut la el???
...Depre 2,0-HDI...Mai exact...Ce nu-ti place la acest motor ?!?
Despre fiabilitatea lui, in comparatie cu BX-ul 1,9 TRD...E clar! BX-ul e simplu si usor de intretinut...La toate masinile la care apare electronica in exces, apar problmele...Asta e! Daca vrei o masina mai moderna (pt. ca inteleg ca te bate gandul sa iti iei o alta masina...) trebuie sa suporti "binefacerile" electronicii... :evil:
...Tractiunea spate...Asa este! Este mai fiabila si in plus, asigura plecari de pe loc mult mai bune cand asfaltul e uscat, pt. ca se incarca cu greutate si mai mult la plecare...Dar pe ud si pe gheatza, e belea...
Da! Pe tractiunea spate se pierde multa putere...Arborele cardanic consuma multa putere ca sa fie pus in miscare...De aceea nici nu se monteaza asa ceva pe masinile cu motoare mici...

MikePop - E adevarat! Citroen-urile cu suspensie hidropneumatica, nu se compara cu nici o alta masina...Si sant toate sansele ca daca iti vei lua unul, sa nu mai vrei sa iti mai iei o altfel de masina...E virusul LHM... :twisted:
...Spui ca esti atehnic...Pai daca cumperi un Citroen mai nou (Xantia...C5...) nu te solicita tehnic mai mult decat C3-ul...
Cu C3-ul nu trebuie sa te duci la service ?!?....Macar pt. revizii si intretinerea periodic... Nu s-a inventat o masina care sa nu mearga la service...
Asa este! Citroen-urile cu suspensie Hidropneumatica, necesita un plus de atentie...sau mai precis, o buna cunoastere a masinii, pt. a nu strica ceva....Dar e simplu. Trebuie doar s-o intelegi, nu sa o repari tu. Nu e chiar asa de greu...
...Despre modelele de Citroen...Asa este! BX-ul este un pic cam batran...motiv pt. care pune multe probleme...Cu toate ca multi dintre noi si-au inceput experientza Citroen, pe BX si n-au murit...chiar daca fiecare a avut si momente in care si-a muscat mainile ca a facut aceasta alegere... 8).
Dar incepand cu Xantia si C5 cred ca e OK...Xantia e suficient de fiabila incat sa nu se strice mai des decat orice alta masina...Mai ales daca ii faci intretinerea si schimbarea consumabilelor la timp...
In plus, pt. Xantia, cred ca nici nu trebuie sa-ti vinzi C3-ul...pt. ca pretul cerut pe ele e de ordinul a cateva sute de euro...Apoi o inmatriculezi pe Bulgaria....si ai rezolvat-o...Iti satisfaci curiozitatea...Cred ca daca ai cauta, s-ar putea chiar sa gasesti una gata inmatriculata pe RO, cu un pret rezonabil...
C5-ul e mai scump....In Germania preturile pleaca de la 4000 de euro parca, dar sant masini Euro 3 (au taxa mare...)...Ar trebui sa gasesti macar una Euro 4, ca taxa de mediu sa fie acceptabila...
Dar si rezultatele vor fi pe masura...
Oricum...Xantia cred ca e suficienta pt. un roman....Nu e cu nimic mai prejos decat o masina noua...Iar placerea de a o conduce, va fi mult peste asteptarile tale...Te asigur! Totul e sa iti gasesti o masina cu care s-a mers rezonabil...Nu una care a fost pe mana unui cocalar...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mie 02-Mar-2011 19:23

Care convorbiri despre jante , proiectoare , tec. etc. etc. dom'le ? Nu recunosc nimic , nici in fata pustii !!! :D

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Joi 03-Mar-2011 11:11

Cand am spus ca sunt atehnic ma gandeam la BX...poate Xantia...ca un C5 nu mi-l permit acum. Dar pe viitor clar am in vedere cel putin o Xantia; la una din intalnirile viitoare nu mai scapati de mine, trebuie sa ma dati si pe mine o tura :P ca sa iau virusul mai bine :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 03-Mar-2011 14:47

Conteaza pe mine :D

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 03-Mar-2011 15:16

esti aproape de mine... hai la craiova si te dai cu activa...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 04-Mar-2011 03:14

Nuuu! Sa nu faci prostia sa te dai cu THUNDER77 (Ionut) !!! Mai bine mergi cu dj01fad...cu ACTIVA...ca e mai "linistit"....Dar sa nu mananci inainte !!! :lol: :lol: :lol:

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 04-Mar-2011 06:48

dan1972 scrie: Mai bine mergi cu dj01fad...cu ACTIVA...ca e mai "linistit"....Dar sa nu mananci inainte !!! :lol: :lol: :lol:

Asta e impresia ta Dane.... :twisted: :twisted:
Eu l-am vazut mergand pe serpentine cu Xantia rosie cu jante pe 16', ma intreb cam cum e cu ACTIVA....


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen