Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Scris: Sâm 21-Mai-2022 22:01
Am avut de asteptat un pic dar pana la urma ziua cea mare a venit.
Astazi a fost montat cilindrul de Activa (fata) reconditionat insa a fost o experienta dulce amaruie:
- nu mai pierde ulei hidraulic, deloc
- "Activa shuffle" a disparut, absolut nici o manifestare in cei ~70km parcursi astazi (intra si extra urban)
- corectiile sistemului Activa sunt intarziate
- cateodata se smuceste, banuiesc ca nu simte ca modificarea ceruta s-a efectuat si suplimenteaza cu presiune
- treapta intermediara de inaltime pare ca a acum e aceeasi cu ultima, cea mai inalta, ultima incercare a fost pe teren denivelat, am sa mai fac niste probe si pe teren plat
- mi s-a aprins de 2 ori martorul STOP pt lipsa presiune in instalatia hidraulica, am oprit si repornit motorul si a disparut in ambele dati (nu am vazut pierderi de ulei hidraulic in afara instalatiei)
Am sa merg o vreme cu el asa in speranta ca poate dispar din probleme odata cu rodajul.
Acum 1-2 sapt am cumparat niste faruri Valeo sh dar din pacate oglinzile nu erau in cea mai buna stare asa ca astazi am bricolat un pic si am mutat oglinzile bune de la cele aftermarket in carcasele Valeo. Asa am scapat de "soricelul" care tinea fixat semnalizarea stanga si per ansamblu s-ar parea ca am reusit sa obtin un aliniament mai bun cu restul elementelor.
Recent am aflat si de ce pornirile dupa o perioada de sedere sunt greoaie, se dezamorseaza circurtul de alimentare carburant.
Problema este la pompa de injectie care se pare ca si-a pierdut etanseitatea pe la una din garnituri, dupa ce amorsez de la pompita de mana porneste dar daca insist cu amorsarea prin acelasi loc pe unde intra aer iese motorina ))
Asa ca sunt in cautarea unei pompe Lucas Epic fie buna, fie buna de reconditionat
Astazi a fost montat cilindrul de Activa (fata) reconditionat insa a fost o experienta dulce amaruie:
- nu mai pierde ulei hidraulic, deloc
- "Activa shuffle" a disparut, absolut nici o manifestare in cei ~70km parcursi astazi (intra si extra urban)
- corectiile sistemului Activa sunt intarziate
- cateodata se smuceste, banuiesc ca nu simte ca modificarea ceruta s-a efectuat si suplimenteaza cu presiune
- treapta intermediara de inaltime pare ca a acum e aceeasi cu ultima, cea mai inalta, ultima incercare a fost pe teren denivelat, am sa mai fac niste probe si pe teren plat
- mi s-a aprins de 2 ori martorul STOP pt lipsa presiune in instalatia hidraulica, am oprit si repornit motorul si a disparut in ambele dati (nu am vazut pierderi de ulei hidraulic in afara instalatiei)
Am sa merg o vreme cu el asa in speranta ca poate dispar din probleme odata cu rodajul.
Acum 1-2 sapt am cumparat niste faruri Valeo sh dar din pacate oglinzile nu erau in cea mai buna stare asa ca astazi am bricolat un pic si am mutat oglinzile bune de la cele aftermarket in carcasele Valeo. Asa am scapat de "soricelul" care tinea fixat semnalizarea stanga si per ansamblu s-ar parea ca am reusit sa obtin un aliniament mai bun cu restul elementelor.
Recent am aflat si de ce pornirile dupa o perioada de sedere sunt greoaie, se dezamorseaza circurtul de alimentare carburant.
Problema este la pompa de injectie care se pare ca si-a pierdut etanseitatea pe la una din garnituri, dupa ce amorsez de la pompita de mana porneste dar daca insist cu amorsarea prin acelasi loc pe unde intra aer iese motorina ))
Asa ca sunt in cautarea unei pompe Lucas Epic fie buna, fie buna de reconditionat