Pagina 17 din 17

Scris: Mie 19-Mai-2010 11:02
de abarth_mcm
Bunatati pentru BX 8)
duzele de injectoare Bosch France
http://img576.imageshack.us/img576/2262/1001591.jpg


Kit ambreiaj: placa+disc LUK si rulment SKF
http://img198.imageshack.us/img198/9057/1001592b.jpg

Scris: Sâm 22-Mai-2010 18:57
de abarth_mcm
Achizitii tot pentru BX:
-proiectoare de ceata galbene ( made in USA )specifice anilor '80. Pont: ca sa nu gauriti bara, puteti sa prindeti de caroserie proiectoarele (sunt deja gauri date acolo unde le-am pus eu..trebuiesc facuti doar suporti)
http://img695.imageshack.us/img695/9356/1001616.jpg

Scris: Mar 01-Iun-2010 20:12
de abarth_mcm
Interesant...
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... /bx-6.html
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... ogie1.html
Cautand pe net, am vazut ca unele BX-uri (seria 1 ce-i drept) au avut proiectoare galbene in genul cum mi-am pus eu...(posibil ca cele din poza de pe net sa fie Cibie, Marchal sau Valeo). Sev Marchal galbene am vazut mai demult la cineva exact ca cele din poza :wink:

Scris: Mar 01-Iun-2010 20:31
de mihaistan
Sunt cibie majoritatea pt bx ... tatal meu si`a facut un set galbene pt cx .. si mai avem unele in stare mai proasta pe alb :wink:

Scris: Mar 01-Iun-2010 21:33
de abarth_mcm
Sincer...nu stiam ca au fost si astfel de proiectoare galbene pe BX..(adica nu montate in bara)
Le stiam doar pe cele montate in bara pe care toata lumea le cauta ;)
Mai gasisem si unele similare albe (Hella), insa nu erau in stare asa buna.
Cele americane pe care mi le-am pus eu nu stiu de pe ce masina or fi fost :lol: important e ca seamana cu cele originale Cibie si sunt in stare aproape noua..

Scris: Dum 05-Sep-2010 07:34
de abarth_mcm
Am mai lucrat si la BX un pic.
Pe spate nu mai aveam aerisitoare..erau rupte.Asa ca am inlocuit semietrierul pe partea cu aerisitorul. Era cea mai simpla varianta. (sa schimb tot etrierul nu se putea pt ca ar fi presupus sa pun si alta conducta, nu se desfacea...iar ca sa scot aerisitorul rupt mi-ar fi luat mult timp)

Scris: Sâm 20-Noi-2010 14:40
de abarth_mcm
Mai lucrez si pe la BX, dar mai rar..asta e de bine oricum :lol:

Noutati: tocmai am schimbat injectoarele. Le-am pus pe cele care le achizitionasem (BOSCH - made in France). Dupa cod par a fi de Mercedes C220.Sunt inca in faza de observare. Motorul parca e mai putin zgomotos. Fum nu scoate, motorul nu bate, sa vedem de dimineata cum porneste. Nu am facut nicio ajustare majora la pompa de injectie (doar i-am dat relantiul mai mare un pic).

Duzele vechi de pe masina erau cele originale din fabrica. Probate pe aparat nu pulverizau absolut deloc, dar bagau toate la fel. Curios e ca inca masina mergea bine cu ele :lol: Insa daca era frig, imi balbaia motorul la rece la pornire un pic...tocmai pt ca nu pulverizau deloc. De aia le-am si schimbat, sa nu ma prinda temperaturile extreme cu ele.

In rest, am verificat si bujiile (sunt ok)..si am schimbat filtrul de motorina.
I-am pus si cauciucurile de iarna.

Scris: Lun 29-Noi-2010 21:26
de abarth_mcm
Parti bune dupa schimbatul duzelor:
-motorul nu bate
-nu mai scoate fum, chiar daca e motorul rece. Asta e lucrul cel mai important
-nu trepideaza la pornire..doar cand si cand...dar rar..cum nu am nici soc, e super ok pornitul.

Parti proaste:
-daca o accelerez aproape cu pedala la fund, iar apoi eliberez pedala, motorul incepe cateodata sa tremure ca si cum ar tinde sa se opreasca...dar isi revine daca o accelerez un pic. Nu stiu de ce face faza asta :roll:
Sugestii??
Multumesc.

Scris: Sâm 18-Dec-2010 16:22
de abarth_mcm
Problema s-a rezolvat... imi lacrima de fapt motorina pe la un injector, la imbinarea port-injectorului. I-am pus o pasta si l-am strans bine. Cica ar exista si niste garnituri... :roll: din fabrica nu au avut ce-i drept..
Acum merge f bine cu noile duze si porneste mult mai ok dimineata decat inainte 8)

Scris: Dum 13-Feb-2011 12:26
de abarth_mcm
Masina a primit doua claxoane noi-noute, fabricatie anii '60 - care au fost facute pentru Fiat 1800.

Sunetul claxonului e acum mult mai frumos ca inainte :)