
Citroen BX TRD Turbo Tecnic ABS - noua achizitie
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
am pus filtru romanesc de buzau...e de o calitate mult mai buna decat cele italiene..eu am mare incredere in aceste filtre de buzau
pacat ca nu prea se mai gasesc
mai erau doar cateva de BX..o sa mai iau si eu sa am.
vroiam sa iau si de aer..dar nu mai erau

pacat ca nu prea se mai gasesc



vroiam sa iau si de aer..dar nu mai erau

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
am o MARE denumerire legata de becul de ulei..de fapt de acul de la becul de ulei!!! Becul se stinge imediat, dar acul are o piztie dubioasa..
in ce pozitie ar trebui sa fie el?
sa va pun poze:
aunci cand pun contactul cam asa arata becul+indicatorul(stanga sus):
observam ca at cand pun contactul se aprinde doar becul, limba nu se misca deloc
cand pun bujia sa vedeti ce se intampla.
observam ca acul se deplaseaza spre dreapta uneori la maxim, alteori nu.
in final, poza cand pornesc motorul:
asa imi sta acul la ulei indiferent daca o turez sau nu. Initial cum am pornit motorul sta putin becul portocaliu aprins(1-2sec),limba e in dreapta(dubios), iar apoi pica in stanga imediat(asa cm e in poza)
E f ciudat pt ca limba imi sta tot timpul in aceeasi pozitie dubioasa indiferent daca o turez sau nu..etc.. Cred ca sonda e de vina..sau bordul..voi ce ziceti?Ce sonda are ulei?Tot ca la 1.9?eu asa am vazut...
in ce pozitie ar trebui sa fie el?
sa va pun poze:
aunci cand pun contactul cam asa arata becul+indicatorul(stanga sus):

observam ca at cand pun contactul se aprinde doar becul, limba nu se misca deloc
cand pun bujia sa vedeti ce se intampla.

observam ca acul se deplaseaza spre dreapta uneori la maxim, alteori nu.
in final, poza cand pornesc motorul:

asa imi sta acul la ulei indiferent daca o turez sau nu. Initial cum am pornit motorul sta putin becul portocaliu aprins(1-2sec),limba e in dreapta(dubios), iar apoi pica in stanga imediat(asa cm e in poza)
E f ciudat pt ca limba imi sta tot timpul in aceeasi pozitie dubioasa indiferent daca o turez sau nu..etc.. Cred ca sonda e de vina..sau bordul..voi ce ziceti?Ce sonda are ulei?Tot ca la 1.9?eu asa am vazut...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
a..eu nu stiam ce e...
merci de pont.
ma gandeam ca e de presiune si ma cam speriasem un pic..dar m-as bucura sa fie de nivel;)
Nivelul e ok pe joja. Am schimbat azi si uleiul+filtru..am pus 5 litri...deci totul la nivel e in regula. In concluzie indicatorul nu arata bine.
Tot azi am schimbat si uleiul la cutie. Intra mai usor in viteza acum. Totusi, pozitia vitezelor 1 si a 2-a e diferita cum e la 1.9.
Are alta pozitie..intra mult mai fix spre stanga.Tot cand am bagat masina pe canal am observat ca furca ambreiajului e altfel..e alt model... La ambreiaj e o problema in sensul in sensul in care se aude un zgomot cand iau piciorul de pe ambreiaj(banuiesc a fi rulmentul de presiune)

ma gandeam ca e de presiune si ma cam speriasem un pic..dar m-as bucura sa fie de nivel;)
Nivelul e ok pe joja. Am schimbat azi si uleiul+filtru..am pus 5 litri...deci totul la nivel e in regula. In concluzie indicatorul nu arata bine.
Tot azi am schimbat si uleiul la cutie. Intra mai usor in viteza acum. Totusi, pozitia vitezelor 1 si a 2-a e diferita cum e la 1.9.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
apropo... vezi ca stiu eu una identica cu asta, inmatriculata, dar alba, la 600-700 (nu mai retin exact) de euro de vanzare. e cam cazuta, nu stiu cat de rau, dar pentru o recarosare ceva, sau sa muti de pe asta pe aia, ar fi ok.
problemele care le stiam la ea erau tampoanele de la puntea spate, caracatita, si sonda de la electroventilator. de aratat... e cam valurita, dar nu pare trosnita. cred ca mai trec maine pe acolo, iti pot face o poza sa o vezi, daca nu o fi dus-o la reparat. cand am vorbit cu el (chiar ieri) era indecis daca sa o repare sau sa o vanda, dar a zis ceca de genul ca daca iese pretul o da, daca nu, o repara.
problemele care le stiam la ea erau tampoanele de la puntea spate, caracatita, si sonda de la electroventilator. de aratat... e cam valurita, dar nu pare trosnita. cred ca mai trec maine pe acolo, iti pot face o poza sa o vezi, daca nu o fi dus-o la reparat. cand am vorbit cu el (chiar ieri) era indecis daca sa o repare sau sa o vanda, dar a zis ceca de genul ca daca iese pretul o da, daca nu, o repara.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
A..merci frumos. Un nr de telefon ceva..o poza eventual ar fi perfect.
Stiu...BX-ul asta al meu chiar s-ar merita inscris..sau puse toate piesele pe alta..De aceea nici nu il demontez deocamdata si incerc sa mai reapr cate ceva pe la el..sau macar sa curat ca in ca e plin de paianjeni..daca saracu a stat abandonat cativa ani..
M-am bagat azi pe dedesubt si m-am minunat ca totul e uscat pe dedesubt(la sevo e putin umed..dar f putin). Am controlat azi si bucsi..pivoti..totul e in regula..sferele de pe ea sunt f bune...hidraulica in general e buna(lucru rar la BX)...bratele spate sunt perfecte..
Si motorul eu zic ca e in o stare f buna. Nu scoate fum..porneste f usor fara sa trepideze... si mai ales se infige
Urmatorul pas e sa ii curat discurile ca sunt pline de rugina din ce am vazut asa in graba si eventual schimb placute(nu stiu starea lor). Ce e ciudat e ca pedala nu fasaie deloc(sta cam doua zile sus). Ar fi trebuit sa fasaie un pic totusi...
Stiu...BX-ul asta al meu chiar s-ar merita inscris..sau puse toate piesele pe alta..De aceea nici nu il demontez deocamdata si incerc sa mai reapr cate ceva pe la el..sau macar sa curat ca in ca e plin de paianjeni..daca saracu a stat abandonat cativa ani..

M-am bagat azi pe dedesubt si m-am minunat ca totul e uscat pe dedesubt(la sevo e putin umed..dar f putin). Am controlat azi si bucsi..pivoti..totul e in regula..sferele de pe ea sunt f bune...hidraulica in general e buna(lucru rar la BX)...bratele spate sunt perfecte..
Si motorul eu zic ca e in o stare f buna. Nu scoate fum..porneste f usor fara sa trepideze... si mai ales se infige

Urmatorul pas e sa ii curat discurile ca sunt pline de rugina din ce am vazut asa in graba si eventual schimb placute(nu stiu starea lor). Ce e ciudat e ca pedala nu fasaie deloc(sta cam doua zile sus). Ar fi trebuit sa fasaie un pic totusi...

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
E ok daca e de nivel..ma speriasem ca ar putea fi de presiune si el sta tot timpul spre stanga..banuiam eu ca nu ar avea cum sa fie de presiune pt ca daca il turam chiar si la 4000 de ture, acea limba nu se clintea din loc. Totusi..limba ar trebui sa fie in dreapta, nu?Eu am nivelul f ok la ulei..am pus 5 litri cand am facut ieri schimbul:)
Si becul de ulei/presiune e cel rosu de langa limba, nu?E..acela mi se stinge imediat
Si mai am cateva nedumeriri(oricum masina asta e mult mult mai complicata de 1.9rd). Cand pun contactul se aude un clinchet de releu din zona centralei de ABS.
Asa e normal???Cand pun bujia...se aude si releul de bujii cum e si normal.(ce am mai obs e faptul ca becul la bujii sta mai mult aprins decat la 1.9). Becul de ABS se stinge cand pornesc motorul..apoi imediat se aprinde scurt pt 1-2 sec maxim, iar apoi se stinge din nou. E normal?
Si becul de ulei/presiune e cel rosu de langa limba, nu?E..acela mi se stinge imediat

Si mai am cateva nedumeriri(oricum masina asta e mult mult mai complicata de 1.9rd). Cand pun contactul se aude un clinchet de releu din zona centralei de ABS.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
mie becul de abs nu mi se aprinde si nici nu mi s-a aprins niciodata. o mare parte din timp, abs-ul a functionat. Acum nu mai functioneaza deloc, dar tot nu se aprinde nici un bec.
Becul rosu de langa nivelul de ulei este presiunea. Daca ti se aprinde, ai probleme cu presiunea.
Limba respectiva de la nivelul de ulei, de obicei nu merge maxim dreapta, ideea e sa fie pe partea alba, sa nu fie pe partea rosie a marcajului.
Eu nu am simtit diferenta intre 1.9 aspirat si 1.8 turbo la cat sta aprins becul de bujii.
Becul rosu de langa nivelul de ulei este presiunea. Daca ti se aprinde, ai probleme cu presiunea.
Limba respectiva de la nivelul de ulei, de obicei nu merge maxim dreapta, ideea e sa fie pe partea alba, sa nu fie pe partea rosie a marcajului.
Eu nu am simtit diferenta intre 1.9 aspirat si 1.8 turbo la cat sta aprins becul de bujii.
"If in doubt, flat out!"
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Da..becul de presiune se stinge imediat
Iar limba sta in stanga, dar peste partea rosie
Sa inteleg ca asa e ok.
Becul la bujie sta mai mult aprins decat la 1.9.
Legat de ABS..becul se aprinde scurt cand pun bujia..iar apoi cand pornesc motorul se mai aprinde imediat scurt inca o data(1-2 sec) si cam atata.
Daca functioneaza?Nu prea stiu..dar cred ca funtioneaza...am mers doar in parcare cu masina si daca franez violent intr-adevar nu se blocheaza roata. Oricum, am frana buna doar cand apas la maxim pedala(asta pt ca am discurile cam cu rugina pe ele..o pelicula mica..siplacut uzate..
..o sa le curat eu..) Si cum am mai spus..nu fasaie absolut deloc.
Am bagat masina pe canal si am observat undeva pe planetara daca nu ma insel acel abs..senzor sau ce o fi..


Becul la bujie sta mai mult aprins decat la 1.9.
Legat de ABS..becul se aprinde scurt cand pun bujia..iar apoi cand pornesc motorul se mai aprinde imediat scurt inca o data(1-2 sec) si cam atata.
Daca functioneaza?Nu prea stiu..dar cred ca funtioneaza...am mers doar in parcare cu masina si daca franez violent intr-adevar nu se blocheaza roata. Oricum, am frana buna doar cand apas la maxim pedala(asta pt ca am discurile cam cu rugina pe ele..o pelicula mica..siplacut uzate..

Am bagat masina pe canal si am observat undeva pe planetara daca nu ma insel acel abs..senzor sau ce o fi..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo