Citroen BX TRD Turbo Tecnic ABS - noua achizitie

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 19:33

inca o poza cu motorul
Imagine
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 19:35

inca o poza cu interiorul
Imagine
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 19:47

am schimbat filtrul+ uleiul
observati ce filtru a avut masina :wink:
Imagine
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 20:50

am pus filtru romanesc de buzau...e de o calitate mult mai buna decat cele italiene..eu am mare incredere in aceste filtre de buzau :wink:
pacat ca nu prea se mai gasesc :( mai erau doar cateva de BX..o sa mai iau si eu sa am.
Imagine
Imagine


vroiam sa iau si de aer..dar nu mai erau :cry:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 21:04

am o MARE denumerire legata de becul de ulei..de fapt de acul de la becul de ulei!!! Becul se stinge imediat, dar acul are o piztie dubioasa..
in ce pozitie ar trebui sa fie el?
sa va pun poze:


aunci cand pun contactul cam asa arata becul+indicatorul(stanga sus):
Imagine
observam ca at cand pun contactul se aprinde doar becul, limba nu se misca deloc


cand pun bujia sa vedeti ce se intampla.
Imagine
observam ca acul se deplaseaza spre dreapta uneori la maxim, alteori nu.


in final, poza cand pornesc motorul:
Imagine
asa imi sta acul la ulei indiferent daca o turez sau nu. Initial cum am pornit motorul sta putin becul portocaliu aprins(1-2sec),limba e in dreapta(dubios), iar apoi pica in stanga imediat(asa cm e in poza)


E f ciudat pt ca limba imi sta tot timpul in aceeasi pozitie dubioasa indiferent daca o turez sau nu..etc.. Cred ca sonda e de vina..sau bordul..voi ce ziceti?Ce sonda are ulei?Tot ca la 1.9?eu asa am vazut...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 08-Mai-2009 21:15

dar ala este indicator de nivel... cand pui contactul sau pornesti, arata nivelul cateva secunde, apoi se da inapoi, nu este indicator de presiune...
eu cel putin asa aveam si la cx si asa am si la xm, si cred ca si la tine e la fel.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 21:18

a..eu nu stiam ce e... :roll: merci de pont.
ma gandeam ca e de presiune si ma cam speriasem un pic..dar m-as bucura sa fie de nivel;)
Nivelul e ok pe joja. Am schimbat azi si uleiul+filtru..am pus 5 litri...deci totul la nivel e in regula. In concluzie indicatorul nu arata bine.

Tot azi am schimbat si uleiul la cutie. Intra mai usor in viteza acum. Totusi, pozitia vitezelor 1 si a 2-a e diferita cum e la 1.9. :!: Are alta pozitie..intra mult mai fix spre stanga.Tot cand am bagat masina pe canal am observat ca furca ambreiajului e altfel..e alt model... La ambreiaj e o problema in sensul in sensul in care se aude un zgomot cand iau piciorul de pe ambreiaj(banuiesc a fi rulmentul de presiune)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 08-Mai-2009 21:27

apropo... vezi ca stiu eu una identica cu asta, inmatriculata, dar alba, la 600-700 (nu mai retin exact) de euro de vanzare. e cam cazuta, nu stiu cat de rau, dar pentru o recarosare ceva, sau sa muti de pe asta pe aia, ar fi ok.
problemele care le stiam la ea erau tampoanele de la puntea spate, caracatita, si sonda de la electroventilator. de aratat... e cam valurita, dar nu pare trosnita. cred ca mai trec maine pe acolo, iti pot face o poza sa o vezi, daca nu o fi dus-o la reparat. cand am vorbit cu el (chiar ieri) era indecis daca sa o repare sau sa o vanda, dar a zis ceca de genul ca daca iese pretul o da, daca nu, o repara.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 08-Mai-2009 21:33

A..merci frumos. Un nr de telefon ceva..o poza eventual ar fi perfect.
Stiu...BX-ul asta al meu chiar s-ar merita inscris..sau puse toate piesele pe alta..De aceea nici nu il demontez deocamdata si incerc sa mai reapr cate ceva pe la el..sau macar sa curat ca in ca e plin de paianjeni..daca saracu a stat abandonat cativa ani.. :cry:
M-am bagat azi pe dedesubt si m-am minunat ca totul e uscat pe dedesubt(la sevo e putin umed..dar f putin). Am controlat azi si bucsi..pivoti..totul e in regula..sferele de pe ea sunt f bune...hidraulica in general e buna(lucru rar la BX)...bratele spate sunt perfecte..
Si motorul eu zic ca e in o stare f buna. Nu scoate fum..porneste f usor fara sa trepideze... si mai ales se infige :twisted:
Urmatorul pas e sa ii curat discurile ca sunt pline de rugina din ce am vazut asa in graba si eventual schimb placute(nu stiu starea lor). Ce e ciudat e ca pedala nu fasaie deloc(sta cam doua zile sus). Ar fi trebuit sa fasaie un pic totusi... :roll:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 08-Mai-2009 23:23

da, e indicatorul nivelului de ulei
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 09-Mai-2009 05:35

E ok daca e de nivel..ma speriasem ca ar putea fi de presiune si el sta tot timpul spre stanga..banuiam eu ca nu ar avea cum sa fie de presiune pt ca daca il turam chiar si la 4000 de ture, acea limba nu se clintea din loc. Totusi..limba ar trebui sa fie in dreapta, nu?Eu am nivelul f ok la ulei..am pus 5 litri cand am facut ieri schimbul:)

Si becul de ulei/presiune e cel rosu de langa limba, nu?E..acela mi se stinge imediat :wink:

Si mai am cateva nedumeriri(oricum masina asta e mult mult mai complicata de 1.9rd). Cand pun contactul se aude un clinchet de releu din zona centralei de ABS. :roll: Asa e normal???Cand pun bujia...se aude si releul de bujii cum e si normal.(ce am mai obs e faptul ca becul la bujii sta mai mult aprins decat la 1.9). Becul de ABS se stinge cand pornesc motorul..apoi imediat se aprinde scurt pt 1-2 sec maxim, iar apoi se stinge din nou. E normal?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 09-Mai-2009 08:17

ai observat daca iti intra ABS-ul la franari mai violente?
BX

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Mai-2009 09:10

mie becul de abs nu mi se aprinde si nici nu mi s-a aprins niciodata. o mare parte din timp, abs-ul a functionat. Acum nu mai functioneaza deloc, dar tot nu se aprinde nici un bec.
Becul rosu de langa nivelul de ulei este presiunea. Daca ti se aprinde, ai probleme cu presiunea.

Limba respectiva de la nivelul de ulei, de obicei nu merge maxim dreapta, ideea e sa fie pe partea alba, sa nu fie pe partea rosie a marcajului.

Eu nu am simtit diferenta intre 1.9 aspirat si 1.8 turbo la cat sta aprins becul de bujii.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 09-Mai-2009 09:21

Da..becul de presiune se stinge imediat :wink: Iar limba sta in stanga, dar peste partea rosie :) Sa inteleg ca asa e ok.

Becul la bujie sta mai mult aprins decat la 1.9.

Legat de ABS..becul se aprinde scurt cand pun bujia..iar apoi cand pornesc motorul se mai aprinde imediat scurt inca o data(1-2 sec) si cam atata.
Daca functioneaza?Nu prea stiu..dar cred ca funtioneaza...am mers doar in parcare cu masina si daca franez violent intr-adevar nu se blocheaza roata. Oricum, am frana buna doar cand apas la maxim pedala(asta pt ca am discurile cam cu rugina pe ele..o pelicula mica..siplacut uzate.. :cry: ..o sa le curat eu..) Si cum am mai spus..nu fasaie absolut deloc.
Am bagat masina pe canal si am observat undeva pe planetara daca nu ma insel acel abs..senzor sau ce o fi..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Mai-2009 09:45

in parcare nu ai cum sa testezi abs-ul. Cel mai ok e pe la 50 km/h pe nisip, pietris, zapada sau carosabil ud (pe linia de tramvai)
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo