are io. ce te roade? ah... si sa imi aduc aminte luni sa iti trimit alea, ca am tot uitat. cumva, rama de la cd-ul cela o mai ai? ma refer la rama ce venea in jurul fetei.
pe de alta parte... azi... noutati: masina demontata, adica tot bordul afara, grupul de caldura la fel... si cred ca maine le pun pe foc. a crescut in ea un bord cu 2 airbag-uri, si o instalatie de clima. munca nu a fost asa de mare cum credeam, plus ca ieri am mai schimbat la cineva un radiator de caldura si doar ce facusem antrenament, nu? si la mine tot de aici a pornit totul: radiatorul din bord spart, iar rezultatul era ca dupa ce porneam motorul, in maxim 5 minute nu mai vedeam nimic prin geamuri. si... daca tot am demontat ca sa schimb radiatorul, am zis ca e pacat sa nu profit de ocazie ca sa ii pun si matele de la clima. radiator... am avut pe aici un BEHR de prin 2006, ce l-am gasit intr-una dintre xantiile demontate. nu e original, dar sper sa tina cat mai mult. am avut si original dar era din 96, si am zis ca asta o resista mai mult... cine stie. acum... partea cu instalatia de clima a fost destul de simpla la mine, deoarece a trebuit doar sa inserez in caroserie tuturoiul de scurgere de la grupul de caldura, si sa pun grupul de caldura de la v6 cu totul. bineinteles... instalatia climatizarii era mult diferita, dar... culmea... masina mea era preechipata pentru asa ceva. de fapt... cand am dezbracat-o detot, am constatat ca era preechipata pentru orice. deci practic doar am infipt mufele si a inceput sa mearga, bineinteles ca fara compresorul de AC, pe care nu il mai pun acum ca nu are rost. si.. dupa cum spuneam, masina e preechipata pentru orice. vazand asta, am montat senzorul de pe pedala de acceleratie, pe care l-am mufat in instalatie, am montat senzorul de pe volan si l-am mufat in instalatie, si... am montat si butonul de la hydractive si l-am conectat si pe ala la instalatie. (si senzorul acceleratiei si al volanului tot pt hydra sunt). am studiat putin pe la instalatia motorului, si am constatat ca daca pun matzul de la hydractive cu calculator cu tot, am si unde sa il conectez cu restul instalatiei... deci efectiv, am unde sa cuplez totul. asa ca... este posibil dupa iarna, daca mai tin masina sa o transform in hydractive, pt ca nu e chiar asa de mult de munca. bordul nu l-am schimbat neaparat din cauza airbag-ului de la pasager, ci pentru ca al masinii era cu torpedou mare, pe care nu mai puteam sa il pun, si nu se potrivea torpedoul de la celalalt bord, asa ca daca tot l-am avut desfacut, am zis hai... punem pe asta. sincer sa spun, numai de asta nu aveam chef, dar... daca s-a intamplat, trebuia facuta. ce nu inteleg... de ce nu a crapat pana acum? de ce se strica radiatorul cela numai cand vine frigul? enigma totala, si la toate masinile care mi-au facut asa, s-a intamplat iarna
