bestia eliberata in jungla...C4 coupe negru

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 24-Oct-2006 17:58

In momentul in care o sa ti-o indrepte sare vopseaua !!! Ceea ce se vede in poza cred ca la un polish profesionist se duce (poate mai ramane ceva dar foarte putin ) !! Marea ta problema este indreptatul , acolo cu siguranta sare vopseaua !!! Iar de vopsit trebuie vopsita toata aripa nu ai cum doar portiunea aia !!!

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 24-Oct-2006 18:34

nu ai tu idee cat chit o sa intre in aripa aia.. Nu iti dai seama ca nu se poate indrepta perfect? O sa bage pe putin 2 kg de chit ca sa iasa ca la carte! Nu uita ca pe forma asta ondulata daca nu este lucrat calumea se alege prafu de linia masinii...
Asta este un motiv pt care un coupe ceva mai mare, lovit pe lateral, este o pacoste.. Daca aveai berlina, era floare la ureche!

PS: Ca sa te linistesti, eu am vazut masina rasturnata, Megane 1 Coupe, care a iesit SUPER bine la tinichigerie si pregatire - vopsitu a iesit naspa rau :( .. Masina a fost facuta de tipul care mi-a facut mie barele si pragurile pregatite!

O sa ramai fara masina cel putin o saptamana! Dar stai linistit, putea sa fie mai rau !
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 24-Oct-2006 19:39

deci de pe toate partile primesc cam aceeasi opinie.
asta inseamna ca baietii de la cartec (dealerul citroen) sunt super cuminti
pentru corectitudinea asta chiar ca ii recomand (tot la ei am facut si scut metalic)
mai ramane sa vad rezultatul final
va multumesc pt prezenta, moral ma simt sustinut...chiar am nevoie
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 24-Oct-2006 19:39

La casco ti-o schimba fara sa clipesti , nu statea nimeni sa o indrepte !!!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 24-Oct-2006 19:49

O sa bage pe putin 2 kg de chit ca sa iasa ca la carte

Hai sa nu exageram. Tencuieste sau astupa eventualele denivelari?

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 24-Oct-2006 20:03

dmw dami si mie te rog argumente contrargumente pt care ar alege sa schimbe toata aripa... ce i-ar avanja pe ei in treaba asta??
ce m-ar avantaja pe mine??
daca stii, mi-ar fi de mare ajutor, pt ca sa imi fac o imagine ( impartiala )asupra situatiei , a.i. sa iau cea mai buna decizie...adik ar trebui sa vreau sa inlocuiasca aripa decat sa se chinuie cu refacutul??
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 24-Oct-2006 20:24

Nu-mi dau seama cum e la coupe, daca se poate scoate bucata aia de tabla care tine locul usilor de la berlina. Daca se poate scoate fara sa se actioneze cu flexul si sudura pentru asta, atunci poti inlocui si vopsi aripa noua in culoarea pe care o ai tu. Daca inlocuirea e posibila (intreaba la service), atunci poate te intelegi cu asiguratorul si o rezolvati cumva. Reparatia va costa cu siguranta mai mult, dar n-o sa-ti bage chit. In mod normal, chiar si cu indreptat si cu chit, n-are voie sa nu iasa perfect, asta daca si meseriasii sunt priceputi. Singura problema cu chitul este ca poate sa cada in timp, dar asta o spun din auzite. Daca chitul e de buna calitate, se lucreaza profesionist si cu garantie la lucrare, n-ar avea de ce sa nu tina. N-ar trebui sa se puna un strat gros de chit, pentru ca atunci apar probleme. Adica sa-ti rascheteze aripa de vopsea si pe urma sa-ti "tencuiasca" cu chit. In mod normal, trebuie data jos vopseaua veche, indreptata tabla atat cat se poate, dar cat mai aproape posibil de starea initiala, aplicat chit (mi se pare ca se pune si o plasa de fibra de sticla pentru armare), aplicat grund si restul straturilor pregatitoare, dupa care revopsit.

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Mar 24-Oct-2006 21:22

@T.rac3Er : quote :tot la ei am facut si scut metalic
explica te rog, l-ai facut sau l-ai montat pe ala de 850 ron de la citroen ?
daca l-au facut ei, cat a costat si cum arata ( adica ce grosime are tabla ) ?
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 24-Oct-2006 21:27

In primul rand chitul nu prea crapa... Adica din ce stiu eu, daca e bine proportionat - iesi la pensie cu masina! :)

In al doilea rand, nu vad de ce sa inlocuiasca aripa aia.. Nu prea vad cum! Vad, dar cu flexu si cu aparatu de sudura :( Si daca se apuca de asta, nu scapi nici de chit la imbinari!

Cum vad eu reparatia: se dezechipeaza masina la interior, se ia una bucata ciocan mare, se bate pe interior, pana cand se indreapta cat de cat... Se da una bucata MARE de chit la exterior, se da cu sprit chit, se freaca bine cu 2000 pana iese bec, se da vopsea intermediara, vopsea, lac - 2 maini si se echipeaza masina la interior! De mentionat, ca se vopseste toata piesa! Adica juma de masina :) ..

Partea nasoala: cand mi-am vopsit eu barele, lacul folosit nu a fost la fel de bun ca cel din fabrica: adica se observa ca barele si pragurile sunt mult mai matuite- zgariate... Daca nici la tine nu e lacul bun, vei avea surpriza ca juma de masina sa fie zgariata (la suprafata lacului) si jumate sa fie doar un pic.. Asta dupa ceva timp, bineinteles...

Oricum, sefule, stai calm, se face, ca doar nu e sufletul femeii dezamagite :lol:
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mar 24-Oct-2006 21:41

De inlocuit, exista puncte tehnologice de unde se taie, puncte acoperite de fabrica cu vopsea+ chit. Nu este cazul la tine, unde este minora problema, nu ar fi in interesul tau sa puna meseriasii nostrii flacara pe masina. La tine se indreapta frumos, pentru ca s-a intins putin tabla o sa dea un punct-2 de cald, apoi vor vopsi. Nici la vopsit, daca o fac ca in afara nu or sa dea decat pe jumate din piesa, prin tehnologia vopsitului "pierdut". Este o tehnologie mai greu de priceput pentru nea Nelu care vopsea dacii cu aerograful, dar poate s-au mai destupat la cap si astia cu service-urile.

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 24-Oct-2006 21:46

Da-mi voie sa te contrazic puternic... Cum sa se faca pierdut? Ce anume? Cum pierde vopseaua (pigmentul) in lac? Tu nu iti dai seama ca pentru un asemenea procedeu ar trebui mai intai sa se polish-eze lacul, se ajunge la vopsea, si se da lac iar pe toata piesa?
Nu stiu, dar sunt tare curios cum se face treaba asta cu pierdutul? Ce faci cu gazele de la vopsea? Ce faci cu marginea stratului? Cum dai lacul? Nu se umfla straturile, unele peste altele?
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mar 24-Oct-2006 21:53

tocmai de aceea iti spuneam ca este o tehnica speciala, cam acelasi lucru, dar in alt scop este folosit la masinile cu modele in vopsea, cele "profi", unde nu faci diferenta intre straturi. Din cate citeam se folosesc straturi fine multiple cu diverse tonalitati atent alese pentru a nu se observa linia de demarcatie intre vechi si nou. Era romanesc site-ul, ceva cu vopseleauto.ro...

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 24-Oct-2006 21:58

Pai, da pana la urma, vopseaua iese la fel, caci se ia dupa codul culorii! Oricum, grosimea stratului e dat de lac! Este teoretic posibil ce spui tu, dar piesa trebuie curata in intregime de lac, vopsit unde este defectul, iar polishat si adus stratul de vopsea la nivel, si dupa iar lac... Si ar fi o munca dubla, daca nu tripla, pentru accelasi rezultat!
Si fac zgarcitii astia din Romania asa ceva? Pai de ce sa nu faca ei in service 3 masini, in loc de 1? In acelasi interval de timp...
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mar 24-Oct-2006 22:10

Adrian scrie:Pai, da pana la urma, vopseaua iese la fel, caci se ia dupa codul culorii! Oricum, grosimea stratului e dat de lac! Este teoretic posibil ce spui tu, dar piesa trebuie curata in intregime de lac, vopsit unde este defectul, iar polishat si adus stratul de vopsea la nivel, si dupa iar lac... Si ar fi o munca dubla, daca nu tripla, pentru accelasi rezultat!
Si fac zgarcitii astia din Romania asa ceva? Pai de ce sa nu faca ei in service 3 masini, in loc de 1? In acelasi interval de timp...


Nu merge asa. Daca vopseaua e afectata, trebuie revopsit TOT! Se da jos lacul si vopseaua pana la tabla pe portiunea respectiva si se revopseste de la zero.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 24-Oct-2006 22:53

-decat s-o ia cu ciocanul s-o indrepte dupa care s-o chituiasca , (daca tu consideri ca e mai bine asa s-o indrepte ,asta e ) , eu unul as prefera sa schimbe toata aripa cu una noua si s-o vopseasca , mi se pare si mai simplu , atata vreme cat o faci pe casco si nu platesti !!
-oricat de meserias ar fi ala , nu ti-o mai face ca o aripa noua !!!
-Cand vinzi masina exista un aparat special care iti masoara grosimea vopselei (in portiunea in care a fost chituita o sa indice mai mult ) , asa incat cel care o ia o sa-si dea seama ca a fost lovita si o sa-si puna intrebari !!


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh