the judge: Citroen Xantia, 1995, 1.8i, verde metalizat
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda... il pusesem si pe masina mea, dar nu mi-au convenit fro 2-3 detalii si l-am dat jos.
singurul lucru care nu e ca la carte, sunt butoanele de la avarie si degrivrare luneta care sunt de s1, iar cel de ceata lipseste pt ca nu ajungeau firele unde avea bortul asta gaura; se vede ca nu sunt de acolo, dar mufele de la butoanele de s2 sunt altfel, asa ca trebuie manarita instalatia; de asemenea, ceasul este deocamdata neconectat pt ca trebuie modificat, si se facuse foarte tarziu; o sa rezolvam si aspectele astea, dar nu e graba mare; in rest... a iesit perfect, nu se vede absolut nimic ca nu ar fi de acolo; a... airbag-ul din dreapta nu e legat, pt ca masina era din fabrica doar cu unul.
singurul lucru care nu e ca la carte, sunt butoanele de la avarie si degrivrare luneta care sunt de s1, iar cel de ceata lipseste pt ca nu ajungeau firele unde avea bortul asta gaura; se vede ca nu sunt de acolo, dar mufele de la butoanele de s2 sunt altfel, asa ca trebuie manarita instalatia; de asemenea, ceasul este deocamdata neconectat pt ca trebuie modificat, si se facuse foarte tarziu; o sa rezolvam si aspectele astea, dar nu e graba mare; in rest... a iesit perfect, nu se vede absolut nimic ca nu ar fi de acolo; a... airbag-ul din dreapta nu e legat, pt ca masina era din fabrica doar cu unul.
"La un moment dat ma batea gandul spre ceva cu suspensie clasica dar fiind muscat de hydractiva xantiei dinainte...toate suspensiile clasice mi se par de aruncat...asa ca...am revenit la vechea dragoste."
Ce ne facem fratilor cu virusul nostru LHM ?!?
Ca nici eu nu mi-as mai lua o masina cu suspensie clasica...Mi se par mult inferioare fatza de Citroen-urile cu suspensie hidropneumatica...
E adevarat ca aceasta suspensie e mai complicata si ceiaza multe probleme, in comparatie cu cea cu arcuri (sfere descarcate...conducte fisurate...componente din instalatia hidraulica care incep sa aiba pierderi de presiune...etc) dar senzatia pe care o ai intr-o masina cu hidropneumatica, e de neegalat...In plus, cu toate ca multe Citroen-uri au suspensia destul de moale si se inclina mai mult pe viraje decat alte masini...chiar ii sperie pe cei neavizati...totusi aderentza si stabilitatea pe traiectorie este mult peste celelalte sisteme...
Acum mi se pare de neconceput sa imi iau vre-o data o masina cu suspensie clasica...Probabil urmatoarea masina pe care o sa mi-o iau, va fi un C5...Si nu este o ambitie prosteasca...stupida...Ci pur si simplu simt ca nici o alta masina nu m-ar multumi...
Chiar ma uitam...niste rude mai indepartate, si-au luat de curand o Dacia Duster noua, pe care am vazut-o si eu de aproape...Impresii ???
- Caroseria??? ... o tinichea ieftina (capota suna ca la Tico cand o inchizi)
- Spatiu interior...foarte mic
- Finisare...mediocra cu materiale de proasta calitate
Cred ca expresia "COTETZ PE ROTI" i se potriveste de minune...Si ac costat undeva spre 14-15.000 euro...
Nu am vrut sa le stric cheful si buna dispozitie data de evenimentul cumpararii unei masini noi si m-am abtinut de la comentarii...Dar cand am plecat de acolo, toti se uitau compatimitor...cu un zambet ironic...spre mine si masina mea "veche"...fara sa stie ce poate un Citroen...Dar cand au vazut ca masina mea "veche", se ridica dupa ce am pornit motorul, li s-au schimbat trasaturile fetzelor...
..................
Nu as da la schimb Xantia mea cu 200.000 km la bord pe o astfel de masina, chiar si noua...
Este oare un virus ?!?
E ceva in suflet, ce nu ma mai lasa sa ma uit spre masinile cu suspensie clasica...Practic acestea nu mai valoreaza 2 bani pt. mine...Parca nu ar fi masini...
Asa se manifesta "VIRUSUL VERDE" ???

Ce ne facem fratilor cu virusul nostru LHM ?!?



Ca nici eu nu mi-as mai lua o masina cu suspensie clasica...Mi se par mult inferioare fatza de Citroen-urile cu suspensie hidropneumatica...
E adevarat ca aceasta suspensie e mai complicata si ceiaza multe probleme, in comparatie cu cea cu arcuri (sfere descarcate...conducte fisurate...componente din instalatia hidraulica care incep sa aiba pierderi de presiune...etc) dar senzatia pe care o ai intr-o masina cu hidropneumatica, e de neegalat...In plus, cu toate ca multe Citroen-uri au suspensia destul de moale si se inclina mai mult pe viraje decat alte masini...chiar ii sperie pe cei neavizati...totusi aderentza si stabilitatea pe traiectorie este mult peste celelalte sisteme...
Acum mi se pare de neconceput sa imi iau vre-o data o masina cu suspensie clasica...Probabil urmatoarea masina pe care o sa mi-o iau, va fi un C5...Si nu este o ambitie prosteasca...stupida...Ci pur si simplu simt ca nici o alta masina nu m-ar multumi...
Chiar ma uitam...niste rude mai indepartate, si-au luat de curand o Dacia Duster noua, pe care am vazut-o si eu de aproape...Impresii ???
- Caroseria??? ... o tinichea ieftina (capota suna ca la Tico cand o inchizi)
- Spatiu interior...foarte mic
- Finisare...mediocra cu materiale de proasta calitate
Cred ca expresia "COTETZ PE ROTI" i se potriveste de minune...Si ac costat undeva spre 14-15.000 euro...
Nu am vrut sa le stric cheful si buna dispozitie data de evenimentul cumpararii unei masini noi si m-am abtinut de la comentarii...Dar cand am plecat de acolo, toti se uitau compatimitor...cu un zambet ironic...spre mine si masina mea "veche"...fara sa stie ce poate un Citroen...Dar cand au vazut ca masina mea "veche", se ridica dupa ce am pornit motorul, li s-au schimbat trasaturile fetzelor...

..................
Nu as da la schimb Xantia mea cu 200.000 km la bord pe o astfel de masina, chiar si noua...
Este oare un virus ?!?

Asa se manifesta "VIRUSUL VERDE" ???


Apropos de hidraulica....Acum cateva luni am avut o tragere in poligon si am fost numit in patrula si paza perimetrului.....Initial trebuia sa o iau per-pedes 2 km si sa ma stabilesc apoi intr-un sector dat....O vreme de 2 bani afara , cu ploaie mocaneasca , cu frig , vant etc. etc......Verificand prin binoclu zona unde trebuia sa ma stabilesc , am intrebat pe unul din cei de la poligon daca e vreo problema intrarea cu masina , faza la care asta ma intreaba uimit : unde sa intri cu masina ? Acolo , ii raspund eu , indicand zona respectiva.....Dom'le , zice el , esti nebun ? Acolo nu intra nici ARO darmite dumneata cu "fierul" asta....Prietene , ii zic , pot sa imi iau masina cu mine ? NU ! face "verzisorul" hotarat , ca ramai cu ea acolo si o prapadesti pe aratura.....Biiiineeeee , concluzionez eu...si imi intreb unul din sefi daca are ceva impotriva sa merg cu masina acolo , la care seriful meu zice : Du-te nebunule , dara daca ramai acolo sa nu vii la mine sa te scot ca te iau cu AKM-ul la goana.....Zis si facut : ma urc in masina si ma infig la 1-2m de spatele ARO-ului care rula in fata mea dupa care , plictisindu-ma de noroiul care il arunca "zimbrul" ala , retrogradez intr-a 2-a , salt masina pe suspensie si-i dau talpa ! SOC ! Trec in fata lui si o iau de-a dreptul peste brazda tancurilor , ajung in sector , cobor masina pe pozitia normala , dau drumul la muzica si sa te tii servici timp de 6 ore acolo . Colegii mei au ajuns in posturile lor "in aer liber" si s-au pitit de ploaie care cum a putut pe sub pomi , garduri pleostite etc. Comunicam din cand in cand prin statii , ca asa sunt eu omenos ,invitandu-i la o cafea fierbinte din cana electrica pe care o aveam la dispozitie si din cand in cand le mai puneam cate o melodie "de inima albastra" de-a lui Parazitii , BUG Mafia etc. sa le mai treaca timpul , dar au refuzat baietii de ciuda , probabil , ca un "cazan frantuzesc" mai vechi cu mult decat "noutatile " lor a intrat cu bine si se simte in elementul lui acolo unde EI nu au putut intra cu masinile lor ( Logan , VW Golf 4 Variant )
In fine , cand am terminat "distractia" , am primit ordin sa ne repliem la baza , si-atunci am inceput sa ii culeg pe toti din drumul meu , la rugamintea lor , ca cei mai buni sfetnici sunt frigul si apa de ploaie in uniforma si bocanci
....Pana a venit ARO eu ajunsesem deja cu colegii mei "murati" la baza , cu masina ridicata bineinteles , dupa care debarcandu-i pe toti , inclusiv pe mine , i-am dat comanda de coborare si m-am dat jos sa fumez o tigara cu ceilalti colegi si sa beau o gura de "revigorant".....Au ramas MASCA si fara cuvinte cand au vazut ca masina mea a inceput frumos sa coboare de una singura iar eu nu intelegeam de ce si-au aprins toti tigarile invers
Dupa toata ghidusia asta au inceput sa curga intrebarile si scuipaturile in san
iar cel mai socat dintre toti a fost "verzisorul" care nu ma lasase la inceput sa imi fac "cursa".....care m-a si intrebat , dupa ce si-a revenit saracul om , la un moment dat "bine dom'le , dumneata iti bati joc de mine ? " "De ce camarade? " ii zic eu . "Pai tocmai m-ai lasat fara jumate' de salariu si doua navete de bere ca am pus pariu , cu banii jos , ca nu mai iesi de-acolo decat tractat de un tanc sau un TAB de-al nostru"...."Pai cine te-a pus frate ?" ii zic eu...."Dracu' m-a pus...eu de unde sa stiu ca azi voi avea , in poligonul meu , un nebun cu o masina care salta fusta-n sus in si ma face de rusine" zise el amarat , dupa care pleca cu capul in jos si tigara stinsa in gura sa faca plata "jucatorilor" care au mers pe mana mea
Una din navetele de bere a ajuns in portbagajul meu si 20 de litri de benzina dupa istoria asta.....de-atunci mi s-a interzis in mod oficial sa mai intru cu masina in poligon
Noroc ca am gasit ruta ocolitoare si le dau teapa ori de cate ori am ocazia
Concluzia : nu as da "cazanul , fierul , junghiul frantuzesc" cu suspensie hidropneumatica pe nici-o "bunaciune" tip VAG , Renault Group sau alte bazaconii !!! 











- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
Return to innocence! sau mai bine zis gata cu bordul de serie 2.De cand l-am montat, masina mea parca devenise alta...incercam sa ma acomodez cu el, torpedou mare,un pic mai rotunjit fata de primul, un pic de lemn...NU! ieri dimineata, m-am urcat in masina, m-am uitat la el si am zis...Gata!...jos cu el...e din alt film...vreau inapoi bara aia cel putin ciudata din dreapta, vreau inapoi alura aia supla din zona ceasurilor ( la modelul 2 bordul este un pic mai inalt in zona ceasurilor). Ma lipsesc si de torpedou, si de modernism, si de lemne si revin la ce e al ei.Bineinteles ca totul a cazut pe capul lui Nic ( eu de fapt ma gandeam sa nu se plictiseasca ieri)care, cu un pic de ajutor din partea mea ( cred ca mai mult l-am incurcat
) l-a pus la loc si asa a facut un om fericit 


CITROEN...covorul fermecat
Ma.....vrem poze cu bordul de X2 si fara el
Ce mi-ar place de la X2 pe masina doar ceasurile....in rest raman la ce e al meu.....vorba ta : daca nu vad bara aia parca imi lipseste ceva ;) Probabil ca ar trebui grefat pe masina tot interiorul de X2 ca sa aiba continuitate...altfel e ca o Dacie cu bord de "ursulet" 


hippo scrie:Thunder, mare dreptate ai... Multi latra ca si cainii mici si tembeli pe sub poarta pana vad ce poate un Citronel...
Asa e @hippo.....eu nu ma pot abtine sa nu rad cand imi aduc aminte de fetele lor


- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
Parerea mea este ca bordul de serie 2 merge cu exteriorul de serie 2.unul fara altul nu se poate.seria 1 este mai patrata( faruri, capota, bare), la fel si bordul, iar seria 2 mi se pare mult rotunjita, ca si bordul dealtfel.interiorul in sine, e cam acelasi, cu mici diferente la buzunarele usilor,ambele serii avand forme rotunde la fetele de usi.ambele sunt frumoase dar combinatia ramane 1 cu 1 si 2 cu 2...orice mix e nereusit.( probat pe propria-mi piele)
CITROEN...covorul fermecat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo