xm resuscitat

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 28-Mar-2009 17:40

acum... daca tot am ajuns la concluzia ca masina asta mai face pureci pe la mine, m-am gandit sa mai fac una alta la ea;
ca articulatii am cumparat pivoti, capete de bara si bielete stabilizatoare; am cumparat burdufe de planetare si de caseta de directie; am cumparat rulmenti pentru bratele spate, dar, trebuie sa cumpar iar altii pentru ca fac o mica modificare si nu se potrivesc;
am facut rost mai demult de un set de discuri ca si noi de 2.5TD, impreuna cu etrierii de pe fata, si am un set de brate cu etrieri si cu discuri de spate, ca si noi, de break (de aia nu pot folosi rulmentii cumparati la ele, sunt altfel); acum, sa vedem cand oi avea timp sa le pun, pt ca sunt dependent de masina, si treaba asta se intinde pe mai multe zile :?
apropo, stie cineva ce cod au rulmentii pentru bratele spate la xm break? (SKF)
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 31-Mar-2009 00:10

astazi am reusit sa mesteresc pe la cazan. am pus pe fata pivoti, capete de bara si bieletele de directie; pe spate am schimbat doar rulmentii de la roti, am lasat bratele cu etrierii si discurile de berlina, pt ca... m-am gandit ca e diferenta prea mare intre ele si apoi frana mult mai rau spatele. pe fata, ca sa schimbi pivotii, cel mai simplu e sa scoti fuzeta cu totul afara, si in felul asta cand incercam sa desfac planetara, am constatat ca era stransa... la mana :shock: . bineinteles rulmentul era zapacit, asa ca am schimbat fuzeta cu totul, a fost mult mai simplu. discurile cele mari nu le-am pus pana la urma deoarece am ceva probleme cu unul dintre etrierii mari, si anume picura putin... le-am lasat pe cele mici deocamdata pana reusesc sa repar etrierul, si le pun pe ambele odata. diametrul pistonului cred ca e la fel intre cei 2 etrieri, dar, in primul rand difera suportul, si bineinteles ca intre suporturi difera si ghidajul etrierului, asa ca nu am putut sa combin nimic. sa vedem ce reusesc sa ii fac. maine o sa schimb si tampoanele la puntea spate (multumesc pe aceasta cale lui cristi stan pt ca el mi le-a furnizat). pe spate am apucat sa desfac doar un brat, si m-am uitat la rulmenti... erau buni, si era plin de vaselina acolo, asa ca l-am pus la loc. (cel care mi-a dat-o mi-a spus ca a facut reparatie la bratele spate, dar... la cum era masina nu puteam pune baza pe nimic)
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 01-Apr-2009 22:56

azi am facut bucati etrierii de fata; cel de dreapta l-am ansamblat la loc, este ok, iar cel din stanga este partial terminat; picura pe la oringul de la comanda de frana de mana, l-am schimbat, curatat, pus burduf bun, si sper sa nu mai faca bube; problema este ca nu am simeringul de la piston, si nu pot sa il montez asa. astept sa vaz daca gasesc nou, iar daca nu gasesc, nu am incotro si trebuie sa scobesc dupa un alt etrier. as putea sa incerc sa scot de pe alt etrier pt ca mai am unset care sunt zapaciti, dar cred ca nu reusesc sa il scot intreg. are cineva vreo idee?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 06-Apr-2009 01:10

am facut rost de set de reparatie pentru etrieri, astept sa vina zilele astea. am gasit la khan, asa ca daca aveti nevoie, apelati la el.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 05-Mai-2009 00:16

ee... hai ca am mai mesterit una-alta :lol:
daca tot am cumparat set de reparatie pentru etrieri, i-am refacut pe ambii, ca doar asa era frumos; astazi am reusit sa schimb si eu in sfarsit franele: am schimbat discurile de pe fata, etrierii, si am pus placute de frana noi... mintex (khan); sa vedem cat or tine si astea, ca cele vechi in 5000 km s-au tocat aproape 1/4, si erau lucas; am constatat ca sunt si furtunele de la frane cam imbatranite, dar... astept sa le primesc, iar pana atunci sper sa nu crape. ceea ce ma nedumireste putin... intre janta si etrier mai raman fix 2-3 mm.... este vreun pericol sa fi asa de apropiate sau merge fara probleme?
am schimbat si dozatorul de frana, pentru ca pica de spate in maxim un minut... culmea e ca nu fasaia, dar cred ca era uzata garnitura de la compensatorul de greutate si de aceea se comporta asa, pt ca dadea destul ulei pe retur chiar daca nu apas pe pedala, iar treaba asta cu picatul de spate a inceput-o brusc, pt ca statea si 2 zile sus cand am luat-o. cred ca se poate si repara, am sa il desfac sa vad cand oi mai avea timp. cert e ca de la 3-4 secunde cat incepuse sa tacane, acum a zburat la peste 40. sa vedem si cat tine minunea...
mai am pregatite pentru ea si un disjunctor si un distrbuitor de servo, sper sa reusesc sa le montez zilele astea; pot sa le las si asa dar ma enerveaza 2 lucruri: 2 minute pana se incalzeste fasaie continuu, iar disjunctorul are tacanitul cam tare si se aude din masina :shock:
ah... intre timp i-am schimbat toata partea fata, adica tragarul, aripile si capota, si arata cu totul altfel. momentan este bicolor, adica fata este gris meteore, dar cred ca o las asa, nu mai arunc banii pe vopsele, mai bine bag tot la mecanica. o sa revin cu poze.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 02-Iul-2009 01:16

mda... se pare ca pataniile continua;
am rezolvat cu esteticul, acum e toata aceeasi culoare; am rezolvat pragul ala lovit; am facut toate esapamentele, si alte maruntisuri;
totusi, se pare ca nu se opreste totul aici; acum am constatat ca trebuie sa schimb ambreiajul; de... dadea el semne, dar acum s-a agravat. poate reusesc inainte de nationala, daca nu, mere si asa, de crapat nu are cum sa crape; pe de alta parte am crapat un tampon de motor, adica contrabalansorul de sus (daca are cineva unul bun, ne intelegem); si ultima, dar cred ca cea mai tampita problema este cam in felul urmaritor: am umila impresie ca am cam zapacit ceva supape, simeringuri, ghiduri deoarece cum sar de 5000-5500 de ture se cam da la ulei; daca merg incet pana la 5000 la drum lung nu face porcaria asta, si spun asta pt ca am facut cateva mii bune de km il ultima vreme, si am vazut ca papa ulei decat daca merg foarte tare, in rest cam deloc, iar fum nu scoate neam; iarasi, sa videm daca rezolv curand asta, daca nu, poate merge si asa, nu-i bai :lol: colac peste pupaza s-au prostit definitiv si injectoarele, care pana la 3000-3500 fac numai galme, dar asta nu ma mira, pt ca li se trage de la gaz. am incercat sa merg putin prin bucuresti cu ea pe benzina sa isi mai dea drumul dupa ce mi-a spus khan ca trage aiurea, dar nu am reusit, mi-a facut numai draci; iarasi, daca are cineva 4 injectoare BUNE de motor de 2000 sau.... cat mai mare, sa ma anunte.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 21-Sep-2009 23:00

am bagat agregatul la hibernat cam de o luna, timp in care am mai mesterit pe la el... (am masina de la servici cu care pot umbla)
asadar... mi-am tras interior de piele care l-am si montat, clima digitala care urmeaza sa intre in lucru... e mult de munca, trebuie scos tot bordul; mai zace pe acilea prin ograda un motor v6, dar... sa vedem ce si cum;
pe de alta parte, am tot umblat la dozator, aerisesc si e totul ok cam 2-3 zile, dupa care prinde iarasi aer. ce mama dreaq o avea nush, da innebunesc; cred totusi ca furtunul care vine la pompa are ceva, altfel nu imi explic.
ambreiajul intra in lucru saptamana asta, am strans toate piesele necesare si urmeaza sa il urc sus...
dupa ce fac ambreiajul urmeaza sa ii schimb chiuloasa cu una care este in lucru, si... am mai si luat din ea, considerabil chiar; as putea sa o fac pe cea care e acum pe masina ca nu e mare lucru, dar vreau sa mai vitaminizez putin ce se poate, si pe partea cealalta nu vreau sa o stric pe cea care e pe masina... daca as face rost de o evacuare de 2000 turbo CT (vreau doar galeria pana la turbina pt ca restul am), as face ceva frumos detot :lol:
o sa revin si cu poze zilele astea...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 22-Sep-2009 06:22

I-ai reparat si becurile ? :mrgreen:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 22-Sep-2009 09:21

o parte, ca mi s-a terminat intre timp wolframul. sper sa fac rost curand la un pret atractiv...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 18-Oct-2009 02:43

mda.... am reusit si eu sa schimb ambreiajul. pana la urma m-am enervat si am cumparat set complet nou, si am mai cumparat si cele 3 simeringuri de la cutia de viteze daca tot am umblat pe acolo, ca sa nu mai am probleme, iar in ea am pus ulei motul.
ambreiajul masinii era facut de-a dreptul prastie: rulmentul semiblocat, scartzaia, se rupsese o ureche laterala de la carcasa si se rotise putin, la modul ca mai avea cam 2-3 mm de rotit si sarea furca peste el; discul era descentrat si uzat neuniform, placa plina de fisuri, si volanta la fel, plus ca erau albastre :lol: ; neavand ce sa mai aleg din ele, adunat cu faptul ca nu aveam placa buna, m-a facut sa cumpar tot setul nou pt ca am iesit mai bine la pret decat pe componente; oricum am ramas in plus cu un rulment nou si cu un disc perfect, dar.... nu strica prin ograda :roll:
urmeaza sa schimb si chiuloasa la care tot pilesc, dar... nu e graba;
a... uitasem... am terminat de reparat becurile la dansa; totusi ma gandesc sa le inlocuiesc cu neoane, dar nu am starterele corespunzatoare :shock:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 18-Oct-2009 23:47

in sfarsit am aflat cum se aerisesc franele la masina asta :axe:
acum e tarziu dar maine ma apuc sa vaz ce si cum ca m-a disperat: are o mica ezitare la franare, si o mica tendinta de a bloca la eliberarea pedalei... ceva extrem de fin, dar totusi deranjant; oricum facea asa de cand am luat-o, si nu reuseam sa inteleg ce si cum.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 19-Oct-2009 05:29

Cum se aerisesc?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 13-Dec-2009 16:45

cu putin timp liber si o mica pofta de munca, saptamana asta s-au rezlovat la masinica neste trebusoare, cum ar fi:
reparat bratele spate, schimbat filtrul de benzol, schimbat fuzeta dreapta fata pt ca uruia rulmentul, schimbat discurile de frana spate pt ca mai aveau cam 2-2.5 mm :lol: , si.... inca cateva detalii... in afara de o trancaneala cretina pe partea dreapta nu mai are nici o problema mecanic, acum ramane doar sa fac cumva sa nu mai zornaie plasticele prin spate, placa din spatele banchetei, etc... ce va urma, demontarea bordului pt montajul climei digitale, dar... mai poate sa astepte ca deocamdata mergem cu caldura la maxim la ce frig e afara...
cu motorul mai vedem, nu e graba
va urma...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Liviu-Florin
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
Localitate: Suceava

Mesajde Liviu-Florin » Dum 13-Dec-2009 20:02

Vrem pozeeeee....
Spor la treaba!!!
=D> =D> =D>
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 13-Dec-2009 22:09

o sa pun si poze, dar acum nu am cum pt ca nu am aparatul la indemana;
motorul care o sa vina pe ea cred ca o sa fie un 2000 16V de la xantia din dotare pe care o tai, dar manarit...
am impresia ca pot sa pun toate internele in blocul meu ca sa scap de omologare, si studiez foarte serios montarea unui arbore de 1.9, plus alte manareli care se pot face la el... dar, dupa cum am spus, lucrul asta nu e graba pt ca e singura masina care o mai am acum, si mergand zilnic cu ea nu am cum sa o tin demontata pt experimente; o sa mai iau alt cazan cu care sa ma pot deplasa local si abia atunci ma apuc... alt cazan, care va fi tot xm sau xantie...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS