BX in progresss

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 02-Dec-2009 21:37

salutare ...
deci presiunea variaza foarte mult in functie de debitul de motorina ... cu toba veche si cu setari normale doar cu filtru sport NU urca peste 0.8 ! si peste 3500 rpm scadea drastic presiune.. la 4200 ajungeam sa am 0.4 bar ! repet e o chestie doar de eama !
Dupa ce am refacut motorul ..chiuloasa cu modificari .. in starea "standard ... presiunea era cam la fel.. dar feelingul motorului total schimbat... parca se simtea "vana" !
Dupa am umblat la compensatorul de boost(cel care da eama mai multa in functie de presiune) si am inceput sa ma joc la surubu de debit(la miime ... face diferenta!) in boost maxim ... urca aproape de 0.9 bar (asta fara sa umblu la wastegate!) ... si scadea foarte putin boost dupa 3500 rpm(ajungea la 0.7 bar cand terminam treapta) ... mai departe am inceput sa ii mai dai motorina.. sa ma joc iarasi la debit ... am ajuns sa`l fac sa stea intre 0.8 bar si 0.9 bar ... deci pana la 4300 rpm... presiunea statea perfect.. automat putere mai mare (aceste lucru s`a verificat alaturi de masini care inainte imi dadeau clasa)
Bun ... mai departe am inlocuit evacuarea(cu una mult mai permisiva.. practic directa) ... am scapat de boost`u la turatie mica gen 1500 rpm ,turbina incepand sa lucreze mai sus cu 300 rpm(ce am pierdut sus... am recperat inzecit sus!) ... bun... acum inafara de gomot ... si un pic de boost sus.. nimic... nici o imbunatatire ... ba chiar parca mai prost !
Bun ... dupa am inceput sa adaug aer in fata la intercooler (am repozitionat nr de inmatriculare ... si am decupat bara ...) am captusit admisia... am captusit evacuarea cu banda termo... pentru o evacuare mai rapida a gazelor , si cateva grade sub capota in minus !
Si iarasi am inceput sa ma joc la "zeama" ..+ compensatorul de boost ... + inmuiat arcul (star wheel dupa cum zicea si cel de pe autospeed..automat mai multa zeama in boost) ... cu toate astea ... a mai crescut un pic boost ... dar si puterea ! problema mea este acum ca imi trebuie un pic de avans... dar nu pot umbla acolo momentan.. sa ma pot bucura de performante ! ideea este alta ... admisia/evacuarea/motorina/boost ! toate sunt in stransa legatura.. si orice lucru marunt conteaza !
Practic cand am "revenit " la normal pt o scurta bucata de timp ... am dat toate setarile pe initial ... masina se simtea foarte moale ... fata de cum eram eu obijnuit .. asa ca am revenit in starea actuala !(asta a fost pana sa pun toba .. si sa modific admisia )

1.1 bar sau 1.2 bar sau 1.3 ... voi urca doar cand o sa am alt intercooler ... sa asigur racire ideala a aerului ! Sunt in cautare de boost controler manual ... sa ma pot juca in juru valorilor ... insa nu e de joaca... caci este singurul meu motor.. si nu imi permit sa il stric ! oricum performantele vorbesc de la sine :wink:
Intreaba`l pe Dant ... am umblat cateva minute la debit si deja era alta masina ! abea astept sa`mi bag manutele sub capota lui.. sa iasa ceva frumos :wink:

oricum sunt f multe de povestit ... ramane sa facem un meeting.. cu bx.. si discutam pe larg... te ajut daca vrei sa te apuci de modificat :wink: bafta multa !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 02-Dec-2009 22:01

am captusit evacuarea cu banda termo... pentru o evacuare mai rapida a gazelor

Poti sa explici, de ce s-ar face o evacuare mai rapida?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 02-Dec-2009 22:07

temperatura nu mai este degajata de teava in exterior... este evacuata in spate.. automat... gaele isi "gasesc" iesirea mai rapid ! cred ca nu `am exprimat bine.. dar principiul de baza asta este... nu te`ai intrebat niciodata de ce cele mai performante sisteme de evacuare sunt din inox? (ce au oare diferit fata de teava banala?)
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 02-Dec-2009 22:13

Cod: Selectaţi tot

nu te`ai intrebat niciodata de ce cele mai performante sisteme de evacuare sunt din inox? (ce au oare diferit fata de teava banala?)

Poate ca sunt mai usoare, au suprafata interioara mai neteda, si nu ruginesc :wink:

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 02-Dec-2009 22:31

multumesc mult pentru toate detaliile pe care le-ai dat.sper si eu sa ne vedem si sa discutam mai detaliat
BX

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 02-Dec-2009 22:33

sorin. eu zic .. ca sunt alte motive... :wink:

marius , oricand.. te asteptam pe la ploiesti daca ai nevoie de ceva :wink: Bafta
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 02-Dec-2009 23:46

explicatia exacta pentru bandajarea admisiei e ca e bine sa ramina cit mai rece, cit mai putin influentata de caldura motorului pentru ca expandeaza gazele si practic cantitatea de oxigen/unitate de volum scade, scazind practic eficienta arderii. evacuarea in schimb se bandajeaza ca sa ramana cit mai calda, asta pentru ca gazele cu cit sint mai fierbinti cu atit isi pastreaza viteza, daca se racesc mult prea devreme viteza de evacuare scade si motorul lucreaza in plus ca sa le arunce afara. mai exact viteza scade din 2 motive: volumul gazului se contracta si condenseaza partial, devenind astfel mai "greu", de unde rezulta scaderea vitezei cu care se misca. in alta ordine de idei, la o masina de strada modificarea asta e aproape inutila, practic ea nu se vede in performante in mod direct, conteaza insa daca vorbim de o masina de curse, si mai ales daca evolueaza in conditii diferite pe parcursul unui traseu: balti, frig, zapada, noroaie, lucruri care racesc evacuarea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 03-Dec-2009 07:14

Merci. Eu as bandaja evacuarea ca sa tina toba finala mai mult :lol: Este scumpa banda asta?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 03-Dec-2009 10:01

in jur de 45 de euro o rola de 15m ! sau eu am luat de la un prieten 15m 100 de ron :D
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 04-Dec-2009 17:42

a primit un nou ulei in motor + un nou filtru de motorina cu tot cu suport .. aveam pe cel de diesel normal mai vechi.. acum am pus cel tip bosch de turbo :wink: in rest se prezinta bine... fac km foarte multi :D
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 06-Dec-2009 02:26

si starea actuala !


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Mesajde jony » Dum 06-Dec-2009 04:12

ii place la babutza sa fie pozata :) are si de ce ii sta bine asa hay norok si sa ne vedem cu bine cat de curand :P

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 06-Dec-2009 10:52

eheee .. da domne ! ne vedem si ciocnim o cana de vin fiert ... sau mai nou un JB fiert :lol: ! ho ho ho
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 06-Dec-2009 13:42

][/url]
Ultima oară modificat Dum 06-Dec-2009 13:56 de către mihaistan, modificat de 2 ori în total.
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 06-Dec-2009 13:42

Imagine

Imagine


Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst