Cu ocazia asta mi-am schimbat tampoanele pe spate la evacuare,fiindca unul era rupt si statea intr-o parte,acum e mai bine
Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Am reusit azi sa schimb si dozatorul de frana,am aerisit-o si momentan pare ca e ok,insa la un drum mai lung dupa ce se incalzeste bine o sa vad diferenta,si cel vechi la "rece"nu scotea nici un sunet .
Cu ocazia asta mi-am schimbat tampoanele pe spate la evacuare,fiindca unul era rupt si statea intr-o parte,acum e mai bine
Cu ocazia asta mi-am schimbat tampoanele pe spate la evacuare,fiindca unul era rupt si statea intr-o parte,acum e mai bine
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
De ce or fi gandit injinerii care au proiectat cilindrii de pe fata,ca e mai bine sa foloseasca o ciuperca de cauciuc prinsa cu colier,din care ies 2 furtune cand puteau pune un stut metalic,sau doua pentru furtunele de retur si asa nu ma mai chinuiam eu ca prostul sa schimb saracia aia de ciuperca,si sa pun si colierul original inapoi.... 
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
Emil Paunas
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
ciuperca si furtunele se pun usor la loc, nu e mare chestie. legat de colier evident poti pune altul. probabil le au pus din plastic deoarece teoretic acolo presiune de ulei nu exista fiind returul, deci nu conteaza din ce e facuta ciuperca aia atata timp cat nu pica de acolo. problema ca la mai toate citroen urile o reprezinta imbatranitrea cauciucului din care sunt facute furtunele, unel articulatii la hidraulica, etc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Pai sa stii ca asta urmeaza sa fac
am un cilindru desfacut si o sa fac pe el niste probe de sudura,si daca tine figura cu urmatoarea ocazie cand umblu la suspensia fata o sa fac o dracie sa scap de porcaria aia de ciuperca,fiindca oricum scapa pe langa ea si am pus-o noua,am degresat cilindrul,am pus si putin silicon,iar peste colierul original(pe care nu l-am putut strange) am pus un alt colier;
Nu stiu daca din motive de economie,sau din motive de a aduna bani pe manopera si pe mai multe piese vandute(ciuperca+coliere)
trebuie doar sa-mi gasesc niste teava subtire de inox din care sa fac doua piese Y sa le am pregatite.
Furtun dinasta rezistent la lhm subtire pentru retururile de lhm unde gasesc?tine in timp furtunul de carburant?
Nu stiu daca din motive de economie,sau din motive de a aduna bani pe manopera si pe mai multe piese vandute(ciuperca+coliere)
trebuie doar sa-mi gasesc niste teava subtire de inox din care sa fac doua piese Y sa le am pregatite.
Furtun dinasta rezistent la lhm subtire pentru retururile de lhm unde gasesc?tine in timp furtunul de carburant?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
julaikos scrie:Pai sa stii ca asta urmeaza sa facam un cilindru desfacut si o sa fac pe el niste probe de sudura,si daca tine figura cu urmatoarea ocazie cand umblu la suspensia fata o sa fac o dracie sa scap de porcaria aia de ciuperca,fiindca oricum scapa pe langa ea si am pus-o noua,am degresat cilindrul,am pus si putin silicon,iar peste colierul original(pe care nu l-am putut strange) am pus un alt colier;
Nu stiu daca din motive de economie,sau din motive de a aduna bani pe manopera si pe mai multe piese vandute(ciuperca+coliere)
trebuie doar sa-mi gasesc niste teava subtire de inox din care sa fac doua piese Y sa le am pregatite.
Furtun dinasta rezistent la lhm subtire pentru retururile de lhm unde gasesc?tine in timp furtunul de carburant?
La bx-ul meu colierul e metalic,iar ciuperca aia am luat-o noua,de picat nu a picat niciodata de acolo,insa pe langa ea a curs mereu lhm
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
furtun de carburant am pus si eu parca si nicio problema. ideea e ca pe acolo daca zemuieste uleiul nu e ok. adica cu un simplu colier metalic rezolvi problema. probabil iti da ceva mai mult pe retur. maj bx urilor au cilindrii fata in stare proasta. eu acum cativa ani din vreo 6 buc am facut vreo 2 bunicei care ii am si acum pe masina. dar solutia cea mai buna o reprezinta kitul nou pus la cilindrii. dar costa. repet: eu nu cred ca e necesar ca acea ciuperca sa fie lipita cu silicon etc pt acolo uleiul e pt retur si nu e cine stie ce. repet: doar teoretic. pt ca la multe bx uri pe acolo curge ulei ca la balamuc datorita uZurii cilindrilor. eu unul am patit asta mai demult.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
cu dozatorul inlocuit cum stai? banuiesc ca pe caldura mare tot fasaie. si al meu fasaie pe caldura, dar masina nu pica de spate imediat si cobjunctorul nu tacane ff des deci e ok. eu cand am pus dozatorul nu fasaia aproape deloc, dar cu timpul a inceput sa fasaie mai ales pe caldura. oricum nu vad asta o problema atata timp cat conjunctorul tacane ok, deci ulei f mult pe retur nu e.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Furtun de combustibil am folosit acum cateva luni pe partea stanga , si momentan nu curge acolo dar as vrea sa stiu daca peste 1-2 ani nu curge iar, sau de fapt daca nu se intareste fiindca si furtunul original se intareste si apar fisuri in el sau chiar se rupe; m-am uitat si azi la cilindru si parese ca nu a mai curs, are uzura asta clar, dupa ce ridic la maxim masina si opresa motorul se aude cam la 3 secunde un fasait scurt si cade cam 1-2 mm pe minut ;
Cu dozatorul de frana e bine, cand franez se aude un fas doar daca apas frana, si doar cand apas, in sensul ca apas si daca o tin apasata nu se mai aude decat foarte foarte putin, insa de cazut de spate cade putin mai incet dar parca tot e prea repede fata de acum un am cand am luat masina, dar asta poate fi si din uzura cilindrilor fiindca pierderi de lhm nu am pe conductele de presiune acum ; iar disjunctorul si cand e incins bine lucreaza rar, nu am cronometrat dar se simte ca e o schimbare in bine, fiindca nici ca intensitate nu mai e asa puternic, se simtea in mers in pedala de acceleratie iar acum nu mai am treaba.
Am o alta problema , se dezamorseaza pompa de injectie, furtunele sunt toate stranse, sa fie oare de la oringul axului de acceleratie din capacul pompei?
Cu dozatorul de frana e bine, cand franez se aude un fas doar daca apas frana, si doar cand apas, in sensul ca apas si daca o tin apasata nu se mai aude decat foarte foarte putin, insa de cazut de spate cade putin mai incet dar parca tot e prea repede fata de acum un am cand am luat masina, dar asta poate fi si din uzura cilindrilor fiindca pierderi de lhm nu am pe conductele de presiune acum ; iar disjunctorul si cand e incins bine lucreaza rar, nu am cronometrat dar se simte ca e o schimbare in bine, fiindca nici ca intensitate nu mai e asa puternic, se simtea in mers in pedala de acceleratie iar acum nu mai am treaba.
Am o alta problema , se dezamorseaza pompa de injectie, furtunele sunt toate stranse, sa fie oare de la oringul axului de acceleratie din capacul pompei?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Eu am prins prostia aia acolo cu doua coliere de plastic si nu curgen nimic, ma. Am incercat sa ma invrednicesc sa ma chinui sa pun la loc idiotenia aia de colier, dar pana la urma am ales varianta simpla.
))))
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dar carligul nu cred ca e original, nu? al ei trebuie sa fie mult mai finut, asta pare butucanos rau de tot.
interesanta ideea cu 2 evacuari, 2 tobe
vrei sa o vopsesti integral? iar cu partile negre de pe la usi+ hayon.ce faci? ideal ar fi sa le vopsesti si pe ele negre...de fapt ele nu au fost negre ci un fel de gri-negru. asa daca o faci rosie pe toata o sa arate mai urat.
totodata vad ca iti trebuiesc si bandourile de pe usi. Le ai pe cele vechi? cu ce le lipesti la loc?
interesanta ideea cu 2 evacuari, 2 tobe
vrei sa o vopsesti integral? iar cu partile negre de pe la usi+ hayon.ce faci? ideal ar fi sa le vopsesti si pe ele negre...de fapt ele nu au fost negre ci un fel de gri-negru. asa daca o faci rosie pe toata o sa arate mai urat.
totodata vad ca iti trebuiesc si bandourile de pe usi. Le ai pe cele vechi? cu ce le lipesti la loc?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Carligul este original de bx,doar ca e de bx normal nu de break,si e putin mai scurt decat imi trebuie,inca nu e prins in toate 4 punctele,ci doar in cele din spate,pentru a-l prinde si de cele din fata(acolo unde se prinde suportul rotii de rezerva) trebuie sa confectionez 2 prelungiri din tabla 4-5mm si aia ar fi,plus ca trebuie sa-mi fac si instalatie electrica si sa pun priza noua.
De vopsit o vopsesc toata,bandourile nu le-am pastrat,iar daca o fi sa pun ma duc si cumpar ca se gasesc bandouri de toate felurile.
Partile care sunt negre sau gri negre or sa le vopsesc intr-o nuanta asemanatoare.O sa dau toata masina cu filler gri,dupa care izolez partile ce vor ramane negre,dau cu rosu,apoi cu negru :P
Haionul este singurul nevopsit cu negru,este un autocolant care se dezlipeste si lasa la iveala culoarea originala a masinii,care spre mirarea mea nu arata deloc rau ,dar nu am bani sa-i fac o vopsea mai scumpa...
De vopsit o vopsesc toata,bandourile nu le-am pastrat,iar daca o fi sa pun ma duc si cumpar ca se gasesc bandouri de toate felurile.
Partile care sunt negre sau gri negre or sa le vopsesc intr-o nuanta asemanatoare.O sa dau toata masina cu filler gri,dupa care izolez partile ce vor ramane negre,dau cu rosu,apoi cu negru :P
Haionul este singurul nevopsit cu negru,este un autocolant care se dezlipeste si lasa la iveala culoarea originala a masinii,care spre mirarea mea nu arata deloc rau ,dar nu am bani sa-i fac o vopsea mai scumpa...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady










