nou posesor BX

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

papyan
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 08-Mar-2009 16:18
Localitate: bucuresti

nou posesor BX

Mesajde papyan » Lun 09-Mar-2009 06:42

salut la toti fanii posesori! de curand am "mostenit" destul de ieftin un BX destul de bine intretinut, (cu acte), doream asa ceva, mai ales ca designul celor folosite in filmele vechi frantuzesti ma mai incanta si azi (apropo cum se numeau?) http://img127.imageshack.us/img127
insa...,
1. totul pare a fi "in mare" OK, dar cred ca ar merita o revizie tehnica(inca nu la RAR sau ITP), de un nene stiutor sau cineva specializat.
o mare problema ar fi dupa schimbarea pneului spate, un tip de la serviciul respectiv a scapat "LIMuzina" pe cric (nu a stiut nici el nici eu despre chestia cu ridicatul partii spate), si dupa scurgerea "sangelui verde", nu se mai ridica "curu".
unde gasesc conducta(tele) respedtive, si pe cineva care sa remedieze "buba"?
inteleg ca trebuie o interventie mai ampla pentru asa ceva
si mai doream si niste adrese pentru piese schimb, serviceuri care sa se bage la BX
2. aaaa si contactul, problema mare la contact cheia este vraiste si abia mai cupleaza
multumesc mult si scuze moderatorilor daca nu am "postat" in locul potrivit
ID mess papynelu
Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 09-Mar-2009 09:44

cata pe forum pe la adrese si telefoane utile, mecanici si service-uri independente si ai sa gasesti pe cineva sa te ajute. depinde care conducta ti s-a rupt pe spate. daca e cea de la telescop se schimba usor, fara dureri de cap, trebuie numai sa salti masina sa ai loc acolo. vezi sa nu bagi alt fel de ulei in ea. conductele merg cele de oltcit de la frane, trebuie numai sa le modelezi dupa forma de la tine.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 09-Mar-2009 13:12

1Conducta spate intr-adevar merge de Oltcit...dar s-ar putea sa o innadesti pt ca nu stiu daca ajunge...
Parerea mea e ca poti sa o sudezi pe cea veche..eu am sudat conducte..costa cam 20 lei punctul de sudura sau ceva de genu..dar oricum sa stii ca tine.
Si nu se mai ridica in ce sens? Pai nu se ridica ca nu are ulei...nu? Alt motiv nu are. verifica totusi si tija de corector..sa nu o fi deranjat nenea ala care nu a stiut sa umble cu masina.
2. Contactul e boala lor se pare...incearca ca il demontezi si sa il ungi cu ulei de mecanisme fine sau cu LHM. Nu pune de Dacie. Parerea mea e ca mai bine il lasi pe cel vechi decat sa pui de dacie pt ca are doar 4 fire.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 09-Mar-2009 13:31

poti sa il ungi pe cel vechi insa va tine pana cand vor crapa microcontactele din el

poti pune si de dacie, in 4 fire ..

nu are nici o problema atat timp cat stii sa legi firele ..
spor la treaba ..:):)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 09-Mar-2009 16:46

Parerea mea e ca poti sa o sudezi pe cea veche..eu am sudat conducte..costa cam 20 lei punctul de sudura sau ceva de genu..dar oricum sa stii ca tine.

Mai bine ia conducta cea mai lungĂŁ de Oltcit Âşi o scurteazĂŁ la dimensiune; este adevĂŁrat cĂŁ trebuie sĂŁ cauĂži atelier care face bercuiala specificĂŁ, dar e mai sigur.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 09-Mar-2009 18:54

da..stiu...dar poate ii e mai usor sa o sudeze..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 09-Mar-2009 19:58

decat sa innadesti prin sudura sau alamire, mai bine folosesti olandez de imbinare. eu am facut asa la mine, si nu din cauza ca nu as fi avut conducta, dar era munca titanica sa o inlocuiesc pe cea care se rupsese.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 09-Mar-2009 20:04

Nu prea tine prin alamire..la mine a cedat. Totusi, solutia propusa de tine (dj01fad)poate fi viabila

Eu am sudat la un atelier care sudeaza chiuloase. Nu stiu ce au folosit..dar se pricep. Iau cam multisor ce-i drept pt o sudura..dar asta e..Eu sunt f multumit. Am sudat conducta de la pompa la disjunctor.Mi-am refacut si o conducta cu bucla(destul de greu de facut) la ei..nu am pus-o pe masina pe asta(o am de rezerva)

A..si ca sa va spun: eu am portbagaj conducte..fel de fel de furtune de diverse dimensiuni..coliere..sarme..lhm..tot tacamul in caz de necesitate..pana si pompa hidraulica am :lol: le port cu mine cand sunt cu masina plecat din buzau..just in case Sunt service citroen-mobil :D
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 09-Mar-2009 20:15

lipire cu aliaj de argint (frigotehnic) ,tine fara probleme

papyan
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 08-Mar-2009 16:18
Localitate: bucuresti

Mesajde papyan » Lun 09-Mar-2009 20:18

Contactul e boala lor se pare...incearca ca il demontezi si sa il ungi cu ulei de mecanisme fine sau cu LHM. Nu pune de Dacie. Parerea mea e ca mai bine il lasi pe cel vechi decat sa pui de dacie pt ca are doar 4 fire.

cheia este foarte tocita
va multumesc foarte mult pentru sfaturi

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 09-Mar-2009 20:19

crezi ca cel de dacia sughite ? nu,nu,nu ....

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 09-Mar-2009 20:20

si cam cat costa?eu tin minte ca am dat 20 ron cand am sudat o conducta..am schimbat capatul cu bercuiala de la alta conducta.
Iar la refacerea conductei cu bucla de la disjunctor de sub masina am dat vreo 50 ron..dar au muncit ceva la ea..nici nu se cunoaste ca au sudat-o .
Nu stiu ce au folosit...stiu doar ca ei sudeaza chiuloase si i-am intrebat daca se baga la niste conducte si au acceptat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 09-Mar-2009 20:22

cbx scrie:crezi ca cel de dacia sughite ? nu,nu,nu ....


mi se cam nefiresc sa unesc 8 fire si sa rezulte 4...
de descoperit,le descoperi firele..dar. nu mi se pare o idee buna. Nu am incredere sincer.
barem stiu ca al ei nu se poate incalzi...etc...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Mar 10-Mar-2009 09:36

Daca nu ai neaparata nevoie de contact poti face un montaj cu 3 relee (daca nu ma insel), 2 comutatoare si 1 buton pentru pornire. Asa aveam eu facut la oltcit, si dupa ceva vreme am descoperit asa ceva facut din fabrica pe un GSA X1.
--
I @m the B0Rg`
Blog RPR - www.oltcit.eu

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 10-Mar-2009 09:50

@abarth-mcm: nefiresc nu ti se pare ca de la baterie pleaca doar doua fire si se fac apoi o puzderie? :?: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

incercati sa faceti un calcul cu formule de fizica elementara, aplicand legile lui Kirchoff si legea lui Ohm .. e super simplu.

Tot ce trebuie retinut apoi ca toate legaturile electrice trebuiesc facute foarte bine pentru a se elimina (scurta) pe cat posibil regimul tranzitoriu .. (arcul electric de la inchiderea circuitului). Ca solutie se pot monta relee.

Oricum, esential mi se pare sa gandesti! .. Nimic nu este TABU! :!:
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo