In sfarsit am reusit sa-mi cumpar un Citoren Xantia HDi, model pe care mi l-am dorit foarte mult!
Automobilul se prezinta excelent, are o tinuta de drum impecabila si pot sa spun ca sunt foarte multumit de el.In comparatie cu Bx-ul precedent mi se pare ca suspensia de pe xantia este putin mai rigida, rezultand o stabilitate mai buna in curbe.Motorul este HDi de 90 de CP insa are un culpu bun - 205 Nm la 2000 rot/min.
As vrea sa stiu daca intre acest motor si cel de 110 CP sunt mari diferente - proiectarea motorului, putere, etc....
Din cate am observat eu masina are 3 sfere pe puntea spate si 3 pe fata.Se poate sa am suspensie hidractive pe masina din moment ce puntea spate are 3 sfere?Din cauza protectiilor de pe motor nu am observat prea bine eventualele sfere, si ca urmare ii intreb pe cunoscatori daca ar mai exista eventuale sfere.
Citroen Xantia 2.0 HDi 90 CP - 2001
Moderator: Echipa Tehnica
Daca este hydractive 2 iti dai seama simplu:
- butonul sport - din spatele schimbatorului de viteze
- tevile de la sferele fata (sunt groase)
- nr sfere ... dar aici e discutabil :
de ex daca ai sistem antisink asta presupune o sfera suplimentara care e pozitionata in zona puntii spate, iar pe fata e cam grau sa-ti dai seama.
Oricum felicitari pentru achizitie si s-a stapanesti sanatos si fara evenimente ... Asa mai inclinam si noi balanta ca la capitolul Xantia stam cam prost in club
- butonul sport - din spatele schimbatorului de viteze
- tevile de la sferele fata (sunt groase)
- nr sfere ... dar aici e discutabil :
de ex daca ai sistem antisink asta presupune o sfera suplimentara care e pozitionata in zona puntii spate, iar pe fata e cam grau sa-ti dai seama.
Oricum felicitari pentru achizitie si s-a stapanesti sanatos si fara evenimente ... Asa mai inclinam si noi balanta ca la capitolul Xantia stam cam prost in club
fost posesor Xantia 2.0 16v
hydractive e sigur, nu stiu daca e hydractive 2. din cunostiintele mele doar Xantia Activa a fost Hydractive 2, dar se poate sa ma insel. si, apropos, hydractive 2 nu presupune neaparat sistemul antisink, care nu se manifesta decit la puntea spate, si care presupune intre 8 si 10 sfere in total (mamaaaaa cite ar fi de incarcat/schimbat!!!!!)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
si s-o stapinesti sanatos!!! poate ajungi pe 9 la intilnire, sint curios sa ma uit la cite ceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Multumesc pentru urari!
Cred ca voi ajunge pe 9 la intalnire; si eu vreau sa aflu mai multe despre ea si sa vad ce mai faceti .
Masina este adusa din Belgia, iar consumul este de sub 5 %(mergand mai mult prin afara oraselor ), dar in oras nu sare de 6.
Nu cred ca are hydractive 2(nu am nici un buton langa schimbator), dar sigur mai are o sfera pe puntea spate.
Pretul masinii a fost, in opinia mea, unul foarte rezonabil tinand cont de faptul ca este fabricatie 2001 si de nr de km, oricum este cu aproximativ 3000 de euro mai putin decat sora ei geamana Peugeot 406.
Cred ca voi ajunge pe 9 la intalnire; si eu vreau sa aflu mai multe despre ea si sa vad ce mai faceti .
Masina este adusa din Belgia, iar consumul este de sub 5 %(mergand mai mult prin afara oraselor ), dar in oras nu sare de 6.
Nu cred ca are hydractive 2(nu am nici un buton langa schimbator), dar sigur mai are o sfera pe puntea spate.
Pretul masinii a fost, in opinia mea, unul foarte rezonabil tinand cont de faptul ca este fabricatie 2001 si de nr de km, oricum este cu aproximativ 3000 de euro mai putin decat sora ei geamana Peugeot 406.
Daca te-a costat 7000 de euro, nu e mare diferenta fata de un Peugeot 406. Eu am vazut unul din 2000 cam la vreo 7500, tot HDI, cu mahon, break etc.
Cred ca e normal sa coste mai mult 406-le, fara suparare, mi se pare mai frumos decat Xantia (si, neavand hidraulica...nu mai zic nimic, ca ma aresteaza Nicu!).
Oricum, Xantia e o masina eleganta si, pare-se, destul de buna.
Cred ca e normal sa coste mai mult 406-le, fara suparare, mi se pare mai frumos decat Xantia (si, neavand hidraulica...nu mai zic nimic, ca ma aresteaza Nicu!).
Oricum, Xantia e o masina eleganta si, pare-se, destul de buna.
Ala cred ca o fi fost vreun caz izolat...; din cate stiu eu, peugeot 406 din 2001 cu 100.000 km nu gasesti sub 9000, hai 8500 de euro.Eu am preferat Xantia tocmai din cauza susensiei si per ansamblu mi se pare mai frumoasa decat un 406, cel putin la partea din spate.
Parerea mea este ca Xantia costa mai putin decat un 406(la noi), deoarece lumea nu prea cunoaste acest model si cand mai aude si de hidraulica...;ca urmare cam greu sa vinzi aceste masini si trebuie sa lasi un pret mai mic ca sa atragi eventualii clienti si acest lucru este speculat de cunoscatori
Vorba unui prieten: n-as fi vandut-o la banii astia...
Parerea mea este ca Xantia costa mai putin decat un 406(la noi), deoarece lumea nu prea cunoaste acest model si cand mai aude si de hidraulica...;ca urmare cam greu sa vinzi aceste masini si trebuie sa lasi un pret mai mic ca sa atragi eventualii clienti si acest lucru este speculat de cunoscatori
Vorba unui prieten: n-as fi vandut-o la banii astia...
Despre aspect, eu zic ca P 406 e peste Xantia, dar e treaba de gust, nu se discuta. Si, in fine, mi se pare ca Citroenul nu mai e chiar asa de ieftin din motive de hidraulica, s-au mai obisnuit oamenii cu ea. NUmai BX-ul e ieftin, am vazut CX-uri peste 2000 de euro (unul e chiar acum pe autovit si cere 2800!). Cam piperate barcile astea, ce sa zic...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos