noua mea jucarie: xantia rosie...

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 21-Iul-2011 22:55

mersi dane, dar i-am dat de cap. am montat instalatia de la bitron, si totul functioneaza perfect. pleaca prima treapta la 92-93 grade cu ventilatoarele la jumatate, si a doua la 100 parca, cu ambele la maxim, iar cand pornesc ac-ul pleaca la prima treapta. totodata, daca se incinge motorul foarte tare, adica sa ajunga peste 100, imi opreste automat ac-ul; m-am chinuit ceva pana sa vad ce si cum, dar noroc ca am avut-o pe cealalta la indemana sa fac masuratori. misto faza cu senzorul bitron: daca ii scot mufa pleaca ventilatoarele pe prima treapta, preventiv probabil; dupa ce am reusit sa fac asta, am fost sa incarc cu freon instalatia. mi-au vidat (21 minute :shock: ), apoi inca cateva minute aparatul a verificat pierderile, si a dat rezultatul 0mg, de se mirau si aia de acolo, mai ales ca le spusesem ca instalatia e facuta de mine de la cap la coada; dupa tipul compresorului au bagat 900 grame freon, si face un frig de crapi. compresorul cica este ca si nou, baga 14,5-15 in relantiu, ceea ce este extraordinar de bine. culmea... nu prea imi ia din putere cand il pornesc, desi ma asteptam sa fie tragica situatia. per total sunt multumit, si oricum sper sa nu am probleme curad, ca la cat am scobit prin ea si la cate am modificat, nu se stie.
legat de trapa si clima... sa stii ca au fost. doar 3 am vazut in felul asta: 2 activa cu piele, si inca una 1.9 td a lui tzaka, ce a fost de vanzare si la noi pe forum, ce avea si hydractive, dar oricum nu era un nivel de echipare cine stie ce. eu am vrut sa o iau si pe aia de la el, dar din cauza problemelor cu actele am renuntat la idee si am luat activa aia 2.1 td; in rest, cat am cautat sa imi iau eu si cu trapa si cu clima, nu am gasit, cel putin la noi.
si da, sa stii ca mi-a fost foarte folositoare munca de asta toamna cand am montat totul in interior, dar culmea, a fost munca mai usoara decat asta cu montatul instalatiei la capota!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 22-Iul-2011 17:52

:shock: Ajunge la 100 grd ??? A mea nu urca mai mult de 92...95 grd, orice i-as face si oricat de cald ar fi afara...O singura data am vazut ceasul de temp. la 100...102 grd. ...cand am luat masina...iarna...culmea...Mergeam cu ea prin Sibiu dupa acte si mi s-au aprins becurile rosii de STOP...m-am uitat la ceas...indica 100 grd dar pana sa trag pe dreapta, s-a linistit...a scazut la 90...95 grd...Cred ca ori a fost termostatul intzepenit, ori a fost un contact imperfect pe la vre-o mufa electrica...De atunci nu a mai facut nimic de genul asta...Masina a stat mult timp pe dreapta in Germania, apoi cateva luni in Romania, pana sa o cumpar...si cred ca asta a fost cauza...
Dar in rest, nu urca mai mult de 90...92 grd...si oricum f. rar...Este f. constanta ca temperatura a motorului !!! Pornesc electroventilatoarele pe diverse turatii cand si cum vor ele, dar sta permanent intre 85...90 grd. Si imi place teribil treaba asta...Si iarna face la fel, dupa ce se incalzeste...Sta temperatura acolo...
Si...culmea !!! Daca ma gandesc ca are injectoarele murdare si nu se alimenteaza cum trebuie...lucru care ar trebui sa incinga motorul......Probabil ca daca si alea ar fi OK, ar functiona si mai constant...
...............................
E super ca ai rezolvat-o !!! Acum ai masina cu A/C !!! Asta, pe langa faptul ca te face sa calatorestei mai comod, si sporeste valoarea masinii, in cazul in care te vei hotara sa o vinzi...
....Da! Daca ai lucrat cum trebuie, ti-a iesit cum trebuie...De aceea nu are pierderi instalatia...Si in plus, se pare ca ai avut norocul sa prinzi un compresor bun, daca zici ca ridica presiune OK. Norocul tau !!!
...A mea nu da frig exagerat in ea...Face frig doar cat sa simt ca e racoare in masina...Probabil ca nu mai are suficient freon in instalatie, pt. ca am vazut ceva bule de aer pe fereastra aia de vizitare de pe dezumidificator...Dar nici nu o suspectez de pierderi, pt. ca da la fel de frig de 1,5 ani...Daca ar fi avut pierderi, pana acum nu ar mai fi facut frig....Probabil ca nu a facut nimeni nici o data o umplere si o curatare a instalatiei...O sa fac operatia asta cand voi sta mai bine cu banii...
Eh !!! Daca ar fi sa le facem pe toate ca la carte....si dezumidificatorul ala ar trebui schimbat cu unul nou-nout, dupa un timp...Dar am inteles ca e un pogon de bani...De unde naiba ?!? :evil:
...............................
Asa este ! Cand te bagi in compartimentul motorului, deja e munca de rupt oasele...In cabina de obicei e munca de migala, la care iti trebuie nervi tari... :lol: ...Ia imagineaza-ti cum ar fi fost ca acum sa nu fi avut bordul schimbat...si sa ai de treaba si acolo...Era crancen...Si asa cred ca te-a rupt cu munca...
Oricum e mare lucru ca ti-ai pus A/C pe masina !!! Mai ales ca se anuntza si luna August tot asa de calda...
A/C-ul cred ca e cel mai important de pe lista de optionale ale unei masini...Nu cred ca conteaza sa ai nustiu ce motor 2,0L-TCT sau oglinzi electrice...sau nustiu ce vopsea pe masina....Xenon sau alte minuni....Daca nu are A/C, e de pomana... la ce calduri sant pe la noi in ultimul timp...Deja e de neconceput dupa parerea mea, sa mai cumperi o masina fara A/C.....
............................
Oricum, bine ca ai terminat operatia si mai si merge !!! Ce urmeaza acum ?!? :twisted: :roll: :lol:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 22-Iul-2011 19:50

Bai acesta....Dane...Ai ceva impotriva xenon-ului ? Spune sincer , ca sa stiu cu cine stau de vorba !!! Deci eu imi iau "xenoane" , capisci ? ? ? Luciane , sa-mi dai si mie o lista de preturi si niste "trick"- uri de montare , ca am inteles de la tine ca e cam de munca....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 22-Iul-2011 22:45

dane, e simplu sa o faci sa se incinga, daca vrei: dupa ce am probat la ce temperatura pleaca prima treapta, am tras siguranta de la unul din ventilatoare, si deoarece pe prima treapta le pune in serie... nu au mai pornit, si a pornit direct doar unul din ele pe maxim la 100 de grade. simplu de facut testul asta...
ma... instalatia din interior este facuta toara fara nici un fel de modificare, adica original. la motor, ca sa nu mai dau aripile jos si sa schimb toata instalatia din fata masinii, am preferat sa fac altfel: am demolat o instalatie de la o masina cu ac, si am prelevat doar firele necesare, pe care le-am badijonat si le-am aranjat pe masina, le-am cuplat la mufe, si basta. deci... tot original este, doar ca nu sunt bagate in copex alaturi de instalatia deja existenta pe masina. oricum, o sa fac poze la compartimentul motor cand o sa am timp, sa vedeti toti cum a iesit. doar un expert poate sa isi dea sema ca e ceva inventie acolo.
per total, dintr-o masina foarte simpla ca nivel de echipare, am acum o masina full, fara piele, si cu suspensie simpla; am pe ea acum asa: abs, 4 geamuri electrice, clima, trapa, proiectoare, abs, 2 airbag, interior activa, eleron activa, etc; urmeaza pilot automat, de la care am deja butonul din bord si maneta de actionare, impreuna cu instalatia din interior!!!, si mai am nevoie decat de matele de la capota, si s-a rezolvat si cu ala... sa vedem pe unde gasesc, si ii dau eu de cap;
pe de alta parte, dupa ce am mers atata timp cu activa, acum ma enerveaza asta ca se inclina, dar ma obisnuiesc eu repede.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 24-Iul-2011 16:35

ia de aici schema si verifica daca e ok

http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... php?t=1517

e valabila cam pentru orice aplicatie cu Bitron, fie Peug sau Citroen
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 03-Aug-2011 21:56

THUNDER77 - Nuu! Nu sant neaparat impotriva xenoanelor...Doar am unele rezerve in sensul acesta, pt. ca am vazut foarte multe care lumineaza aiurea...Unele lumineaza prea albastru si creiaza umbre pe sosea...Altele se ard fiind de proasta calitate (fie becul...fie montajul-balast)...Si mai am rezerve, pt. ca nu stiu cat de bine lumineaza un xenon montat intr-un far clasic...Pt. ca am vazut foarte multe masini care nu au avut montate xenoane din fabrica si care deranjeaza cu lumina lor, avand montate xenoane after-market...Deja am inceput sa am alergie cand vad astfel de masini (in special Logan...)
In ce ma priveste, deocamdata sant nehotarat...Nu stiu daca merita sau nu sa-mi pun xenoane pe masina...
.........Acolo am spus-o in alt context...Am spus ca degeaba ai pe masina diverse accesorii, daca nu ai A/C...A/C-ul e esential !!! Nu a fost o opinie impotriva Xenoanelor...

dj01fad - Sant sigur ca ai montat cum trebuie instalatia...Pana la urma inteleg ca i-ai dat de cap la partea de fire...
Nu ne-ai spus pana acum ca ti-ai montat atatea acesorii pe masina... :D ...Pe cand niste poze actuale cu masina ?!? :D .
De ce nu te concentrezi mai mult pe suspensie (ma refer la imbunatatiri....) De ce nu incerci sa pui pe ea o suspensie de Hydractive 2 sau de Activa ?!? Stiu ca e un volum enorm de munca, pt. ca ai f. multe componente de schimbat, dar cred ca merita...Mai ales ca inteleg ca te dai tare cu masina....E drept ca daca tii masina asta pt. mers la serviciu....cu treburi...etc...e mai bine sa fie mai simpla, ca sa fie mai ieftin si mai simplu de intretinut...poate chiar mai fiabila...
.........Treaba cu pilotul automat, e interesanta, dar e utila daca mergi mult pe autostrada...Altfel e un accesoriu inutil...Doar sa stii ca il ai pe masina...
Personal nu agreiez acest accesoriu, pt. ca vreau sa simt ca conduc...Nu mi-e greu sa tin piciorul pe acceleratie...Treaba asta chiar te tine treaz atunci cand esti obosit....Pilotul automat chiar mi se pare periculos de montat, daca masina nu e dotata si cu senzori de mentinere a benzii de mers si cu dispozitiv de vibratii in scaun...de avertizare/trezire....asa cum au unele C5...
Dar in esentza vreau ca masina pe care o conduc, sa aiba cat mai putine automatisme si sa simt ca o conduc...Acesta este si motivul pt. care nu suport masinile cu cutii de viteze automate....Nu mi-as lua o astfel de masina in viatza vietzilor mele...Detest ideea asta...
Mai aud pareri de genul:..."Sa vezi ce usor e sa conduci o masina automata prin oras..." Extraordinar!!! Ce sa spun!!! Nu pot sa calc ambreiajul...Pai daca mi-e greu sa calc ambreiajul, mai bine stau acasa...Nu ma mai sui la volan...doar asaaa...sa ma aflu in treaba...
Detest automatismele !...Dar e o parere personala....
............................
Ceva modificari viitoare pe la CIP-ul de injectie...esapament...??? :D

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 03-Aug-2011 23:05

:cry: Uite...daca ma deranjeaza ceva la masina mea acum, nu este faptul ca nu lumineaza mai alb farurile (pt. ca le-am facut deja sa lumineze rezonabil...) nu faptul ca nu are Hydractive 2 ( pt. ca sta totusi destul de bine pe drum cu rotile pe 15")...etc.
Ma deranjeaza f. tare faptul ca nu are nerv...sau nu mai are acelasi nerv pe care-l avea BX-ul meu 19 TRS....Dar nu ma agit pe tema asta, pt. ca deocamdata nu am bani sa ma ocup de ea (injectoare...catalizator...etc...). Probabil ca o sa-i vina timpul...
...........................................
Inca ceva legat de masinile laudate de multi romani...
Am un amic-motociclist, care a avut de curand accident conducand un .... Logan...Nu mi-a venit sa cred ce mi-a povestit...
Lucra la o firma de livrari de pizza...In ziua aceea ia fost dat de la firma un Logan cu amortizoarele varza...Se deplasa cu viteza un pic mai mare (70 Km/h) pe o strada mai prost asfaltata....A nimerit cu ea intr-o groapa, pe el l-a proiectat cu capul in tavan, apoi a pierdut controlul, apoi s-a izbit de un rond din beton pt. flori, l-a aruncat afara pe geam, a aterizat cu fatza pe asfalt, dupa care masina s-a rasturnat si a aterizat pe picioarele lui, rupandu-i ambele picioare....
Tragic...Sinistru!!!...Am spus...I-am zis tipului ca poarta si el o vina pt. ca nu si-a pus centura....
Dar tipul mi-a replicat ca daca avea centura de siguranza, era in "lumea dreptzilor"... pt. ca la minunata "masina" Logan, in momentul impactului, s-a rupt bara de directie si s-a infipt coloana volanului prin scaun...Daca soferul mai era acolo, sigur nu ar fi scapat...
Ai putea crede ca sant minciuni sau faze dintr-un film SF....Dar sant faze cat se poate de reale...Sant convins ca intr-o Xantia nu s-ar fi intamplat asa ceva...Dar cum multi romani vor o "masina" noua...nu harburi dinastea aduse de afara....
........................................
O alta faza....A trebuit sa merg de curand cu un alt cunoscut la Bucuresti sa-si cumpere o motocicleta...Am mers cu un mult laudat si ridicat in slavi Renault Megane 2 Sedan 1,6 Benzina - Full (cu Klima, piele, pilot automat...etc...)...la prima vedere masina mi s-a parut frumushica si muuult mai moderna decat Xantia mea batrana si prafuita din fatza blocului....Am zis ca e din alt film... :lol: :oops:
Numai ca drumul de 240 +240 Km avea sa confirme altceva...
Primul neajuns a fost locul pe bancheta spate (pt. ca am fost 3 persoane in masina...) (cu toate ca masina e destul de mare...)...La cei 1,95 m ai mei am intzepenit dupa 20 min....pt. ca spatiul de picioare e f. mic, bancheta are spatarul prea drept si toate sant tari...Noroc ca eram singur pe bancheta spate si m-am asezat in diagonala...Dar nici asta nu a rezolvat problema...Si cu toata pielea si Klima, la destinatie m-am dat jos cu tricoul ud in spate, pt. ca Klima nu da suficient aer rece si in spate, fara sa-i paralizeze pe cei din fatza....
Apoi dupa cateva depasiri de la 100 la 130, l-am imtrebat pe proprietar ce motorizare are ?!? Este 1,5 DCI???...Am zis eu...
Si-mi zice ca este 1,6-16V benzina...Zgomotul motorului m-a indus in eroare si am zis ca e Diesel...Si va rog sa ma credeti ca am auzit ceva motoare la viatza mea....Din momentul acela am inceput sa fiu mai atent la zgomotul si reprizele motorului....
Ca zgomot...Dezastru total !!! Cand il turezi, zici ca e un Diesel ceva mai bine antifonat....La capitolul reprize, trage cam cum trage a mea acum cu injectoarele ancrasate...Lucru laudabil pt. un motoras de 1,6, dar insuficient pt. o astfel de masina...Trebuie sa-ti calculezi depasirile ca sa nu ai surprize si sa-l turezi vartos peste 4000 rpm.
........Am ajuns la Bucuresti, am rezolvat treaba, iar cand ne-am intors, am stat in fatza...Am zis ca sant eu prea mare si nu e de vina masina....Deceptie si de data asta !!! Dupa 100 Km a inceput sa-mi amortzeasca spatele si a fost nevoie sa-mi bag pe rand cate o mana sub mijloc, ca sa stau intr-o pozitie rezonabila...Scaunele la fel de tari ca si bancheta spate...
...Asa ceva n-as fi patzit in nici un caz in "batrana mea Xantia" !!!...Cat ii critic eu scaunele cu sezutul prea scurt si prost profilat....Nici nu se compara...In Xantia stau 200 Km la volan fara probleme...
Despre zgomotul motorului...nici nu poate incapea vre-o comparatie...La masina mea, cu toate ca are motor mai mare, pur si simplu nu-i auzi motorul...Nici cand e turat la peste 3000 rpm...Nu stii cat e de turat...
........Despre suspensii si despre tinuta de drum oare mai are rost sa va spun ceva ?!???? :D
Sigur...Renault-ul s-a comportat ca o masina cu 10.000 km in bord...N-as putea sa spun ca a avut comportamente periculoase...Dar te zgaltzaie ca o masina ieftina....Apare si un usor ruliu al spatelui la manevre mai bruste...lucru necunoscut pt. Xantia...
Si puntea spate este f. zgomotoasa....Se aud in masina toate zgomotele de rulare ale rotilor pe asfalt....Orice schimbare a consistentzei asfaltului se face simtita prin zgomot in cabina...mai ales la locurile din spate....
Stau si ma intreb.....oare cat de neinspirat trebuie sa fii, sa dai 13-15.000 Euro pe o astfel de masina???...Fiindca banuiesc ca a costat ceva, avand toate accesoriile posibile...
Nu are nici o legatura cu ce ar trebui sa fie o masina buna...Daca as avea de ales intre un BMW (3...5...sau 7) din 1990 si un Megane din 2011 nou, n-as sta nici o secunda pe ganduri...chiar daca ar fi sa dau aceiasi bani pe cele doua...
Le vedeam prin showroom-urile Renault....dar nu am putut sa cred ca un Renault Megane 2, poate fi atat de slab...in special la capitolul comfort si motorizare !!!
La sfarsitul zilei, ma simteam ca si cand as fi mers intr-o masina de marfa pana la Oradea...Inca o data ma felicit ca am Citroen....si nu stiu ce s-ar putea intampla ca sa ma poata face sa renunt la aceasta marca...

Scuze ca am fot off-topic, dar am vrut sa va impartasesc si voua aceste 2 experientze...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 03-Aug-2011 23:47

dane... tu te plangi de megane 2? nici laguna 2 nu e mult peste, sa stii... tot foarte zgomotoasa, doar ca fiind mai mare nu mai arunca asa de tare; sa mergi cu safrane, si ai sa vezi ca si renault stia sa faca masini, si inca smechere rau, comparabile la confort cu citroen; daca ar fi sa renunt la citroen si sa imi iau altceva, acel altceva va fi mercedes, cu siguranta, pentru ca sunt cu adevarat din alta lume fata de multe alte masini. am avut pe mana honda accord din 2008, si nu m-a impresionat la ea decat zgomotul inexistent dinauntru. in rest... era ca o scandura.

acum... consumul asta ridicat si lipsa de putere am inceput sa le am si eu la asta, dar o sa schimb injectoarele zilele astea sa vedem ce si cum; i-am "montat" azi un itp pe inca 2 ani, si cu toate ca am toate tobele beton, inclusiv catalizatorul, nu au iesit noxele de nici o culoare, iar amestecul este total varza! deci... e cam clara treaba.
suspensie hydractive nu montez pe ea, nu are rost. masina asta e beton asa cum este, si nu mai fac modificari la ea. merge super pentru o masina cu atatia km si asemenea varsta; si nu, nu o folosesc sa merg cu ea la servici zilnic sau mai stiu eu pe unde, pentru ca ma nenoroceste la consum. la servici si prin oras merg cu aia diesel, pentru ca merge pe degeaba: la 40 de kile de motorina, adica 220 lei bag pana la plinul rezervorului ulei ars "bricolat" pe care il iau gratis, si merg cam 1000 km, oarecum mixt, deci... io zic ca e alta treaba. plus ca, 2.1 este efectiv avion pe langa asta pe benzina. asta o folosesc la concedii, la deplasari mai lungi, pentru ca este super silentioasa, si nu ma deranjaza cu nimic la un mers indelungat - si restul familiei o prefera, pentru ca e MULT mai eleganta. plus ca este super bibilita, totul e in perfecta stare la ea, plastice, elemente interioare, butoane, si pur si simplu nu zornaie/scartzaie absolut nimic inauntru; la aia diesel nu prea ma intereseaza ce si cum cu ea, pentru ca e de terfeleala, si nu stau sa bibilesc, decat daca cumva chiar se strica ceva si nu mai pot sa merg cu ea; tu zici de 200 km, dar sa vezi cum e sa mergi cateva mii si sa nu obosesti :lol: la esapament nu umblu exact din cauza elegantei, adica nu vreau sa se auda nimic cand merg cu ea; la motor... nu ai ce sa ii faci! m-am tot gandit, vroiam sa pun turbo pe ea, dar ce rost are?! dupa cum am spus: merge perfect asa cum este, si nu vad rostul modificarilor; o am pe cealalta care e activa, motor fortos care rupe asfaltul, si dau in ea ca surdu'n tobe, fara sa ma doara sufletul :razz: mi-ar fi placut mie sa o am si pe aia inscrisa pe romania, dar la ce motor are, nici nu ma gandesc la aspectul asta... ar trebui sa fiu cel putin fraier; ca fapt divers, pt 2.1 td avem asa: itp la romania 25 euro, la bulgari 15 euro; asigurare la romania 120-130 pe an, la bulgari putin sub 100 pe an; piesa de rezistenta, impozitul, la romani cam 210 euro pe an, la bulgari fro 14 euro pe an. sa traiti bine :evil:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 08-Aug-2011 00:12

Bine...Stiu ca si Renault-urile din perioada 90 erau destul de faine si de frumos finisate...Stiu....Am mers pe vremuri cu un Renault 21 Turbo, care era f. silentios si foarte fain la interior...Totusi Safrane a fost o masina mai mare...din alta categorie...Era din clasa lui XM...
Nu stiu de ce Dumnezeu s-au prostit in halul asta toti producatorii de automobile...Parca merg din rau in mai rau...La Citroen parca nu e asa vizibil fenomenul acesta, dar la alte firme e jale...Pana si Honda, care era un lider in fiabilitate, au inceput sa apara tot felul de fenomene si defectiuni...gen chit de ambreiaj distrus in garantie....si alte minuni de genul acesta...Despre masinile germane medii, nici nu mai vorbesc...
Asa este ! Mercedes si BMW sant din alta lume...Pacat ca la noi in tara au ajuns sa aiba astfel de masini cocalarii...Deja daca vezi un BMW 3 sau un X5, mai mult ca sigur vei vedea coborand de la volan un "gibon" cu ceafa lata...
Pacat !!! Afara nu vezi astfel de masini decat la medici, avocati, sau la oameni cu afaceri grele...
Totusi sant niste masini lucrate si gandite altfel...E o placere sa te plimbi de exemplu cu un BMW 5 chiar si din prima generatie...(rechinul...)
Citroen ?!? Are marele avantaj al acestei suspensii extraordinare...pe care nu o poate egala nici o alta marca, oricat s-ar chinui...In plus sant lucrate cu mare rafinament si se apropie sau egaleaza marcile de top... Nici o alta marca nu face masini care sa se comporte pe sosea cum se comporta Citroen-urile cu suspensie hidropneumatica...Felul in care trece un Citroen peste denivelari este de neegalat...De aceea intr-un Citroen nu obosesti la volan...
...Nu am avut astfel de experientze...sa merg atat de mult cu masina...cum spui tu...cateva mii de km...Totusi pot spune ca atunci cand am cumparat Xantia de la Sibiu, am venit acasa dintr-o bucata (450 km pana la Braila...)...N-am oprit decat cate 5 min la benzinarii sa-mi cumpar cafea (pt. ca-mi era pofta...) dar nu pt. ca m-as fi simtit obosit...In plus...avea sferele descarcate pe spate, dar nici asa nu m-a obosit...A fost o placere s-o conduc...Dupa fiecare oprire, simteam nevoia sa ma sui mai repede la volan si sa continui calatoria...
Imi pare rau ca imediat dupa ce am cumparat-o, am ramas fara job...au inceput problemele cu banii si nu am mai putut pleca in plimbari...N-am mai facut decat 2 drumuri la Bucuresti la fratele meu...
...Si BX-ul, in ciuda vechimii lui, era o masina foarte comfortabila...Faceam drumurile la rude la Sibiu, dintr-o bucata...Am mai facut un drum pana in jud. Dambovita, cu trecere prin Bucuresti, pe centura Bucurestiului...aprox 550 km in total, in 3 ore dus...3 ore intors (in aceeasi zi, iar seara cand am ajuns acasa, am mai iesit si cu amicii in oras, pt. ca nu ma simteam obosit...
...Am mers acum 3 veri in vacantza in Grecia (cu fratele meu) cu un SAAB 9-7 X (SUV cu motor de 4,3L pe benzina...cutie automata...sasiu separat...suspensie spate pneumatica...)
Cu toate ca masina era excelent finisata la interior, era f. bine antifonata si avea si acea suspensie pneumatica pe spate, comfortul lasa muuult de dorit....Chiar si pe autostrada tot scutura pasagerii, iar dupa 1-2 ore petrecute pe bancheta din spate, am amortit de simteam ca nu mai am stare...Ma durea mijlocul, fundul, spinarea...In plus, cu toate ca masina avea motor pe benzina de 4,3L si 230...260 cp, era extrem de lenesa...Cu 5 persoane, trebuia sa te gandesti serios inainte de a face o depasire, pt. ca nu avea nerv...si riscai sa o ratezi...
Nu as renuntza la Xantia pt. o astfel de masina...Poate doar pt. valoarea ei, ca sa o vand si sa-mi iau apoi tot un Citroen... :twisted: :lol:

Asa este! Daca ai de unde sa faci rost de combustibil mai ieftin, Diesel-ul e mai ieftin in exploatare decat benzina...Chiar si daca cumperi de la pompa, o scoti mai ieftin, pt. ca motorul in sine consuma mai putin...Una e sa-ti consume cea pe benzina 12-13L/100 si alta e sa mergi cu 7-8 L/100 cu un Diesel...Dar zgomotul fumul si vibratiile nu mai au nici o legatura cu consumul...Totusi pt. mers la treaba cu ea.........
Asa este...Poate ca n-are sens sa te mai complici sa mai faci modificari la cea rosie...mai ales daca spui ca merge ireprosabil !!! Chiar n-are sens!!! Xantia chiar si cu suspensia standard, sta excelent pe sosea, in orice conditii...Pur si simplu, eu unul nu-i pot gasi nici un cusur...Daca pleci sa te plimbi si nu faci curse de viteza, iti ofera tot ce poti avea nevoie...Nu ai nevoie de mai mult, dupa parerea mea...Este o masina superba din toate punctele de vedere...
Si pana la urma mai trebuie sa ne mai si plimbam, nu doar sa mesterim la masinile noastre...
....A mea a trecut fara probleme de RAR si ITP cand am luat-o...S-a inscris in limitele de noxe...Nu stiu care mai e situatia acum, dar nu cred ca sta rau, pt. ca gazele de esapament miros fain... :D In plus am si mers f. putin cu ea in ultima vreme, din lipsa de bani...
Sa-mi spui si mie ce se intampla dupa ce schimbi injectoarele !!! Tare sant curios cum se va comporta dupa...
Asa este! Taxele la noi in tara sant insuportabile !!! E inadmisibil ce se intampla in sensul asta, dar uite ca persista toata treaba asta de ani buni...Nu stiu...Ma intreb daca tara asta va avea vre-o data guvernanti OK....Ca parca e un blestem...Ne-au facut in foi de varza...Am senzatia ca tara asta nu va avea nici o data oameni rezonabili in frunte...De la guvernele interbelice care au trimis tezaurul tarii la rusi, in mod deliberat si pana la guvernele de dupa 90...toti sant o apa si-un pamant...Parca numai sa faca rau...Numai in contra intereselor noastre au condus...
Stau si ma intreb...Oare pt. ce avem nevoie de astfel de guverne ?!? Sa plece frate si sa ne lase in pace !!! Sa traim asa cum stim noi !!!Nu mai avem nevoie de nici un guvern...Ca numai rau ne-au adus cocotele astea de politicieni...
Oare nu se poate fara guvern si guvernanti ?!? Cred ca ne-ar fi muuult mai bine !!!
Daaaa!!! Am trait bine de ne-am rupt!!! Si s-ar putea ca cu noua criza care se prefigureaza si in care ne tarasc imbecilii astia si marile puteri ale lumii, sa ne fie si mai bine !!!
Se va mai indulci un pic traiul inainte de alegeri, in 2012 si dupa aia...
Cred ca la un momentdat ne vom intoarce la ogor si la plug...pt. ca alta sansa nu vad...in felul in care merg lucrurile acum...Si bine am face!!! Sa n u mai depindem de coclitii astia care se imbogatesc pe spatele oamenilor...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 10-Ian-2012 17:44

e... nu am mai scris de multa vreme pe aici.
jucaria merge bine, nu a avut nevoie de nici o interventie intre timp, doar de benzinol si oloi, in rest toate bune. i-am pus intre timp roti pe 15 (205.60.15) si a scazut consumul cu 1,5 litrii in oras :shock: deci... nici nu vreau sa ma gandesc cat ar scadea daca i-as pune originalele ei pe 14, dar oricum nu mai pot sa fac asta. apropo dane, poate ca si de aici ai tu consumul exagerat, ca ai trecut de la 14 la 15. eu nu am schimbar rotile din cauza consumului, ci pentru ca le-am mutat la cealalta jucarie, surioara astia pe care o voi prezenta probabil in alt topic.
am dus intre timp bara de V6-turboCT la vopsit, si abia astept sa o schimb, ca imi place mult mai mult decat asta banala.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 10-Ian-2012 19:59

Eu ti-am zis sa mi-o vinzi mie, nu ai vrut. Acuma ai ramas cu o masina buna :)
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 10-Ian-2012 20:08

acuma, chiar daca as vrea sa ti-o dau, si tot nu as putea, ca e inscrisa in 2006 in tara, deci urmatorul cumparator va fi remat daca nu se modifica cumva iar legile.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 11-Ian-2012 02:08

Salut Nick !
Nici eu nu am mai intrat de mult pe aici...
Nu...Nu e din cauza rotilor consumul la mine...Anul acesta nu am mai mers decat 3-400 km max cu masina si nici nu le-am mai schimbat pe cele de iarna...Asa ac acum la venirea iernii, masina mea avea deja rotile de iarna pe ea... :mrgreen: ...
Deci am mers numai cu roti pe 14 si tot la fel consuma...Peste 10L in oras...vara (probabil 11-12)...la un mers f. retinut (50 Km/h)...
Sigur...consumul s-ar mari si mai mult daca as monta rotile pe 15...
...Nu! La mine e ceva din motor...Probabil injectoarele murdare...pt. ca atunci cand se incalzeste motorul, se aude zgomotul ala de arderi detonante (ca si cand ar fi benzina proasta...)...de amestec sarac...Si nici nu trage motorul cum trebuie...
Am masurat cam toti senzorii si sondele care s-au putut masura (anul trecut) si toti sant in regula...cum da cartea...
...Si cum nu am avut bani sa-mi curat injectoarele pe un stand cu ultrasunete...a ramas asa...Mai ales ca nici nu am mai prea mers cu ea aproape deloc...
O sa-i vina si ei timpul, dar cine stie cand...Cu vremurile astea...Deja nu ma mai gandesc ca-mi fac sange rau...
....................................................
Cu taxa...stati linistiti ca asa ramane...Ne-au pus imbacsitzii astia bocancul pe gat...
S-ar putea totusi sa se mai poata vinde si fara taxa (deocamdata...Am impresia ca inca n-a intrat in vigoare...Chiar nu stiu...
...Dar oricum se va putea face o vanzare la notar cu act...se schimba si proprietarul la Fisc si ramane doar la politie pe numele si numerele vechi...Nu au ce sa ne faca...
Au tot zis ca vor fi pedepse f. severe pt. cei care nu-si fac actele de vanzare cumparare...si alte gogomanii de genul asta...Dar nu au ce sa ne faca...Nu te poate opri nimeni sa inchiriezi masina spre exemplu altcuiva, pe o suma minima (ca sa nu ai de platit impozit pe venitul realizat...) Pot sa faca ei tumbe ca nu au ce sa ne faca !!!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 11-Ian-2012 02:25

Am uitat...Am facut ITP-ul (pe bune) la Xantia mea acum o luna si culmea!!! ...A trecut...Mai la limita dar a trecut...
Si ce e culmea, e faptul ca la noxe, nu a stat rau cu CO (monoxidul de carbon) si cu hidrocarburile nearse...Din contra...Era sa pice testul pt. ca am o fisura in esapament si nu iesea Oxigenul in limite...defapt a fost la limita superioara...
Stau si ma intreb...daca ar avea injectoarele curate...ca sa dozeze corect amestecul, oare mai scoate noxe de vre-un fel??? :lol:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 11-Ian-2012 10:07

dj01fad scrie:acuma, chiar daca as vrea sa ti-o dau, si tot nu as putea, ca e inscrisa in 2006 in tara, deci urmatorul cumparator va fi remat daca nu se modifica cumva iar legile.


Parca auzisem undeva ca inca nu a intrat in vigoare legea :)
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos