noua mea jucarie: xantia rosie...

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 13-Ian-2012 10:37

frate, 14 nu consuma nici a mea in conditii normale si e mai grea, mai tare, mai tot ce vrei tu.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 13-Ian-2012 14:37

poate nu e chiar 14, dar cu 18l fac cam 150km, iar la cand am luat-o faceam cam 200.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Sâm 14-Ian-2012 02:26

:)) Era mai frumos la Leonul meu 1.6 16V ca bagam 10-11 litri de benzina si faceam maxim 60 de km in oras :D. Claculti voi consumul ca mie imi venea rau mereu si nu ajungeam la sfarsitul calcului. Uff ce bine ca am scapat de el :))
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 14-Ian-2012 09:36

18.33. Sigur ceva nu mergea bine la motorul masinii respective.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 14-Ian-2012 13:49

MikePop scrie::)) Era mai frumos la Leonul meu 1.6 16V ca bagam 10-11 litri de benzina si faceam maxim 60 de km in oras :D. Claculti voi consumul ca mie imi venea rau mereu si nu ajungeam la sfarsitul calcului. Uff ce bine ca am scapat de el :))


ma gandesc cu C4 Hdi, faci peste 130km cu 10L...nu?!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 16-Ian-2012 23:37

THUNDER77 - Scuze pt. intarzierea cu care raspund, dar am mai incercat sa mai scriu o data si a picat forumul...Am pierdut tot ce am scris...De atunci am incercat sa mai intru de 2 ori si nu functiona forumul...
..........Daaaa! Pai nu stii ca de cand am ramas fara job, am intrat in hibernare ?!? :lol: ...Nu ti-am raspuns pt. ca am vazut tarziu apelul si sms-ul tau si nu am avut cum sa te sun pt. ca am telefonul suspendat de 1 luna...Scuze!!!
...Acum de putin timp mi-am luat o cartela si te voi suna...Deci nu e rea vointa !!! In plus....cu vremurile astea, nu mi-a mai ars de nimic...Nici de masina nu m-am mai ocupat...M-a demoralizat faptul ca plozii care joaca fotbal pe masina mea, mi-au spart parbrizul...apoi o oglinda, apoi cealalta oglinda...apoi un far...Ii las sa se potoleasca si le-oi schimba alta data...cand voi avea posibilitatea...
...........Parca am presimtit ce vremuri vin...de mi-am cumparat bicicleta... :lol: De altfel, nu am mai mers cu masina de pe 01Ian....Asta e situatia...Nu am ce face...Dar uite ca poate cade guvernul asta de hoti si isi revin lucrurile la normal...

dj01fad - Ar merita sa iei C5-ul ala si sa-l tii in sperantza ca se va modifica legea asta tampita...Mai ales ca ai cu ce sa circuli...Ai masina...
Daca motorul Xantiei tale merge rotund (nu are intreruperi in relanti) nu ai de ce sa demontezi chiulasa....Te apuci sa demontezi chiulasa, cand ai certitudinea ca are supape care nu mai etanseaza corect...Nu cred ca se pune problema sa ai garnitura arsa, pt. ca ti-ar fierbe motorul...ti-ar baga apa in ulei...ti-ar face chestii urate...Masoara compresia pe fiecare cilindru si te convingi imediat daca are ceva garnitura de chiulasa, sau supapele...
ATENTIE ! Compresia se masoara cu filtrul de aer demontat si cu motorul la 80 grd.
...Daca motorul merge rotund in relanti...nu are intreruperi...rateuri...etc...mai mult ca sigur are injectoarele ancrasate...murdare...
Dar vezi ca pot fi multe cauze care pot afecta urat consumul...:
- O roata care merge franat
- Bujii uzate
- Filtru de aer murdar
- Esapament infundat sau sugrumat dintr-o lovitura...
Vezi daca toate astea sant in regula si pe urma te mai gandesti daca te bagi sau nu la demontat chiulasa...Nu merita sa te grabesti !!! E si multa munca...e si frig afara acum...si risti ca noua garnitura sa nu fie de aceeasi calitate cu cea de pe motor....
...Niste supape care nu inchid cum trebuie, ar trebui sa genereze un relanti neregulat...Dar nu poti pune acest verdict decat dupa ce ai schimbat bujiile...fishele sant in perfecta stare...bobina in perfecta stare...etc...Deci sistemul de aprindere in perfecta stare....fiindca de obicei el este responsabil pt. intreruperi/sincope in functionare...
....A mea are o functionare al naibii de stabila in relanti...Nu da nici o sincopa pe evacuare...

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Mar 17-Ian-2012 00:03

bereczky_sandor scrie:
MikePop scrie::)) Era mai frumos la Leonul meu 1.6 16V ca bagam 10-11 litri de benzina si faceam maxim 60 de km in oras :D. Claculti voi consumul ca mie imi venea rau mereu si nu ajungeam la sfarsitul calcului. Uff ce bine ca am scapat de el :))


ma gandesc cu C4 Hdi, faci peste 130km cu 10L...nu?!


Cam 110 km numai in oras si drumuri scurte, asta iarna, astept sa vad cum o fi la vara. Victorios este C3 1.4 hdi fac aproape 160 de km in oras, dar ma simt cam inghesuit si cocotat in el, fara comfort, comparat cu Leon , C4, masini cu o clasa mai sus ce-i drept. Inca imi permit sa ma fatai cu C4, dar se pare ca nu pentru mult timp :) s-a facut 6 lei motorina :(
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Ian-2012 02:28

mbc, o fi a ta mai nush cum, dar a mea e mai rosie! sic! :lol:

dane, parca am scris mai sus, ca tembelul de la care am luat-o, nestiind de ce merge in 2 pistoane s-a apucat sa schimbe toate supapele cu unele noi. eu acum nu am de unde sa stiu ce a facut el acolo, dar stiu sigur ca NU a pasuit supapele si NU a schimbat simeringurile de la ele, deci clar tre' sa demontez macar sus. acuma... ma gandesc sa dau si chiuloasa jos, pentru ca vreau sa vad daca macar a curatat-o bine inainte sa remonteze motorul, pentru ca am mai auzit cazuri cand au dat jos, apoi au pus la loc si basta. pe de alta parte, a mea are un comportament cel putin dubios: pornesc; daca vreau sa plec din loc in urmatoarele 30 de secunde, ori da in nas ori da rateu :? daca o las 30-40 de secunde, apoi merge perfect. am schimbat iac, am schimbat ecu, am schimbat senzor volanta, injectoare, de fapt, e mai simplu sa spun ca singurul lucru neschimbat este senzor clapeta acceleratie. sa vina putin o zeama de caldura, totodata sa inscriu activa ca sa am cu ce sa merg fara stres, apoi asta intra la bricolat. oricum, mai am un motor identic, si o sa prelucrez chiuloasa de la ala, ca sa nu stau mult cu masina demontata. bineinteles, asta daca o fi buna :lol: mai este si alta varianta ajutatoare, si anume transformarea de la benzen la dizolina, pentru ca am un motor hdi absolut complet. dar... inca ma gandesc. oricum, daca ma hotarasc sa fac conversia, ori ii pun 2.1 ori ii pun hdi :twisted:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 17-Ian-2012 08:26

Profitorule... ai vazut ca vreau sa o fac rosie pe a mea si gata, ai si profitat de problema.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mar 17-Ian-2012 14:57

dj01fad - Nu am stiut de faza asta cu schimbarea supapelor....Daaaa! In cazul asta, ar fi bine sa demontezi chiulasa, sa vezi ce e acolo...Dar nu pe frigul asta...pt. ca vei fi stresat de frig...Las-o pt. in primavara...pt. ca mai merge asa...
....Oricum, daca motorul are un mers regulat, nu sant motive sa te legi de chiulasa...
....Legat de ce spui tu...cu datul in nas si rateul in primele 30 sec. la rece, aia e clar lipsa de benzina...Probabil injectia nu dozeaza bine amestecul...Sincer, si la a mea daca ii dau spritzuri la rece, are tendintza de a da in nas si daca insist cu cateva sprituri, da rateu...Dar daca astept sa se ridice suspensia (cum e si firesc...) oricum trec cateva zeci de secunde...Dupa aceea nu mai e nici o problema...Functioneaza perfect, oricat de frig ar fi....
Eu sant convins ca la masinile noastre sant de vina injectoarele murdare...Treaba cu rateurile este pt. ca injectoarele murdare nu pulverizeaza cum trebuie benzina si automat amestecul devine sarac (automat apar rateuri...in admisie)...Iar problema legata de consum, e tot din cauza injectoarelor murdare...Datorita faptului ca injectoarele nu mai pulverizeaza fin benzina (mai mult o scuipa in cateva jeturi si nu se mai vaporizeaza la fel de rapid...) motorul nu mai dezvolta aceeasi putere, iar soferul are tendintza de a calca mai mult acceleratia...De aici consumul marit de benzina...Pt. ca motorul nu mai foloseste eficient benzina inghitita...
...In plus, la masina mea apar si arderile detonante, tot datorita faptului ca amestecul aer/benzina nu intra in parametri...Este cand mai sarac, cand mai bogat, dar nici o data cum trebuie...pt. ca injectoarele nu mai pulverizeaza fin...
...........................................
De ce nu te apuci (daca tot ai atatea piese...) sa te duci cu un set de injectoare, la un sevice de incredere, sa le cureti perfect (ultrasunete + solvent) ???...Asta ca sa nu stai cu masina imobilizata...
E mai simplu sa incerci intai asta, decat sa te apuci sa dai chiulasa jos !!! Eu nu cred ca sant de vina supapele, pt. ca daca ar fi avut ceva, ar fi mers aiurea tare motorul....Daca ai o singura supapa aiurea pe un motor...motorul ala nu mai merge cum trebuie nici sa-l bati !!! Am patit asta la un Oltcit...
Deci nu cred ca e asta !!! Rateurile despre care vorbesti, sigur nu sant din cauza supapelor !!! Sant doar din cauza amestecului sarac si sant firesti in cazul de fatza...
...Tu ai zis ca ai facut o curatare a injectoarelor, cu solvent...Dar nu e suficient...Iese mizerie din ele, dar nu reusesti sa scoti toata mizeria...Mizerie pe care in scurt timp, se depune alta...pt. ca e o suprafatza aderenta...(pe metal curat nu se depune asa de usor calamina...)
....Eu asta as face in cazul tau....si asta urmeaza sa fac la masina mea...cand vor fi bani...
Scuze daca am insistat cu prea multe detalii !!!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mar 17-Ian-2012 15:05

dj01fad - Nu ti-as recomanda sa-i schimbi motorul cu unul Diesel...pt. ca masina aia nu va mai fi nici o data in regula...Nici cu actele...Nici cu instalatiile de pe ea...Cu nimic...
In plus, la cat s-a scumpit motorina, nu mai este o afacere...chiar daca Diesel-ul consuma mai putin...Te vei lovi de "binefacerile" Diesel-ului... :twisted: ...Si aici nu vreau sa intru in polemici cu colegii de forum Diesel-isti...E doar parerea mea...
...Daca peste astea mai adaugam si alergatura cu actele...ca sa intri in legalitate...chiar nu merita !!!
Foloseste-te de ea asa pt. ca merge prea frumos motorasul asta de 1,8-8v !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Ian-2012 17:49

actele sunt ultimul lucru cu care mi-as bate capul, problema asta nici nu se pune :lol:
legat de restul, nu imi fac probleme de improvizatii, pentru ca la fostul xm am construit personal toata instalatia de pe motor si a mers perfect. motorina o fi ea mai scumpa, dar cum eu merg cu dieselul pe amestec, nu mai e o problema costul motorinei, mai ales ca motorina mai fac rost! deci... avantaje pe toate partile. cu dieselul de 50 de lei faceam minim 200km, pe cand cu benzina abia fac 90. asa ca! pe de alta parte, e logic oarecum ce spui tu cu consumul care are legatura cu injectoarele, dar atunci, pe gaz (secvential) de consuma 20?! nu mai reusesc sa inteleg nimic. o sa iau si compresie, dar o simt ca NU trage, si am o mare banuiala ca cine a facut ce a facut, si-a batut joc mai mult. oi vedea ce o sa fac, dar deocamdata nu ma streseaza prea mult treaba asta.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 18-Ian-2012 00:39

mda, se poate sa ai dreptate cu injectoarele, dar totusi am pus unele de pe o masina mearsa numai in franta, care mergea incredibil de bine. mai e o varianta, eu am o bobina mai veche pe ea, recuperata de pe o masina din 93, si s-ar putea si asta sa faca figuri. cine stie, am sa verific si problema asta, dar trebuie sa imi fac curaj sa cumpar una noua :lol:
cu dieselul tin sa te contrazic. am avut xantia aia cu 2.1 si pot spune ca e cel mai interesant motor citroen cu care m-am dat, bineinteles ca ma refer la cel cu pompa lucas epic. sportivitate... sa vezi cum ajunge de la 2 la 5500 de ture aproape instant, sa vezi cum ia aproape 150 cu a 3-a, aproape 190 cu a 4-a, si sa vezi cum umileste un hdi, iar de cele pe benzina nici nu mai vorbesc. fiabilitate... extraordinar. am mers pe ulei ars peste 20.000 km, forja zilnica, condus foarte agresiv, ture multe, si asa mai departe, si nu a carait nimic. da... tragea aer pe la filtru, dar asta a fost o problema cu lenea mea de a rezolva situatia, si nici nu am rezolvat. poate decat motorul v6 era mai misto de condus, dar in rest nici macat turbo ct nu era asa de brutal! bibratiile erau minime, fum nu prea dadea, iar de la 40 la ora in sus puteai sa juri ca conduci o masina pe benzina, inclusiv din cauza sunetului care il scotea motorul. e... chinuiala luata de la mine, cursele facute de cel care mi-a dat-o si folositul masinii in regim de mers pe camp efectiv, iar in rezervor si el baga direct titei amestecat cu motorina, cele cateva zeci de drumuri de germania facute de cel care a adus masina in tara, tot nu au reusit sa beleasca motorul ala. dupa toate astea, va poate spune andrei (khan)a cum arata motorul inauntru, pentru ca a ajuns la el. i l-am dat lui pentru ca a avut nevoie, nu pentru ca vroiam sa scap de el. daca nu mi-l cerea, il puneam pe asta rosie! imi pare rau ca nu ai apucat sa conduci asa ceva, si iti spun sincer ca ai fi ramas uimit. altul care poate sa iti confirme asta este cit_a care a avut si el una in paralel cu hdi-ul pe care il are acum. da, 1.9 td si mie mi se pare slabut, dar 2.1 dupa mine a fost un motor extrem de smecher, ma refer la a 2-a generatie. si hdi-ul e foarte misto, e foarte sportiv, dar e mai greoi de urnit din loc. totusi, la viteze de peste 120 da clasa celor pe benzina, si la tras, si la consum si la zgomot. eu spun asta din proprie experienta, facand comparatie intre cele care le-am avut si le-am condus ceva vreme, nu din auzite si teste facute cum prindeam cate una.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 27-Ian-2012 01:21

DiscuĂžia diesel vs. benzinĂŁ a fost mutatĂŁ aici: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... c&start=45

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 29-Iun-2012 16:00

mda.... pana la urma am dat-o cu totul si am inlocuit-o cu una diesel. nu neaparat din cauza masinii in sine, pentru ca am tinut la masina asta, si m-a plimbat si prin concedii si prin europa, dar... a venit timpul sa fac o schimbare. deja nu mai pot tine prea mult o masina, si 2 ani si ceva cat am tinut-o pe asta, e destul de mult. probabil noul proprietar o sa continue topicul, asa ca il las deschis. a fost cea mai buna masina a mea, sau mai bine zis singura in care nu a fost nevoie sa bag bani... sper din tot sufletul sa isi mentina obiceiul si de acum incolo.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos