noua mea jucarie: xantia rosie...

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

noua mea jucarie: xantia rosie...

Mesajde dj01fad » Joi 29-Iul-2010 00:37

sa nu dati cu piertre!
am decis sa cumpar o masina inmatriculata cu caroseria in stare perfecta, deoarece pe cea albastra nu am putut sa o inmatriculez din cauza ca vanzatorul avea datorii mari la financiar si nu putea sa imi dea certificat fiscal, iar dupa legea romanesasca, trebuie sa mi-l dea pt ca a scos pe numele lui un set de provizorii, chiar daca masina nu a fost inmatriculata definitiv in romania. ar mai fi existat si optiunea bulgaria, dar nu avea rost. asta este, am acceptat foarte repede ideea, mai ales ca am gasit-o pe asta inmatriculata, la un pret mai mic decat ar fi fost taxa de poluare.
sa revenim acum...
este vorba de o xantia 1.8i din 95, care a fost cumparata dupa urmatoarea regula: sa aibe caroseria perfecta; spre norocul meu, masina este intr-o stare foarte buna per total, fiind intretinuta la promotor valcea; motorul este (deocamdata) 1.8i 8 supape, merge super bine, dar singurul neajuns este ca nu are forta deloc. mecanic masina sta super bine, nu a fost nevoie sa inlocuiesc decat o bieleta antiruliu; a.... a avut o mica problema.... electronica la ecu, si s-a rezolvat prin inlocuirea unui tranzistor;
ca optiuni, cand am luat-o avea asa: geamuri electrice fata, abs, airbag, trapa, oglinzi electrice si incalzite, si instalatie gpl secventiala omologata.
dupa cateva zile de munca, au mai crescut ceva optiuni pe ea, si anumite lucruri au fost inlocuite pt ca aveam altceva mai interesant;
asadar: am pus geamuri electrice si pe spate, folosind si cablajul de la una dezmembrata, am pus proiectoare, eleronul de la activa; am inlocuit tot interiorul cu altul de la activa; este de plus, in stare perfecta; am pus un volan de piele, original, cu comenzi pentru aparat, care le-am si conectat si functioneaza; zilele astea urmeaza sa inlocuiesc casetofonul cu un radio-CD original de xantia procurat recent; am pus rotile de la cea albastra; sunt pe 16, et 10 si 7.5 latime; franele au fost inlocuite cu unele mai mari: discuri + etrieri + placute de turbo CT; asta cel putin pe fata, pt ca pe spate nu am mai avut timp, dar oricum trebuie sa umblu si acolo sa inlocuiesc discurile si placutele, si sa aranjez etrierii;
masina am cumparat-o in primul rand pentru ca aveam nevoie disperata de o a doua masina (deja nu mai puteam sa folosesc xm-ul in oras, si au si ceilalti nevoie de masina, ca sa nu mai depinda de mine... stiti voi... hai sa cumparam aia, hai sa cumparam ailalta, etc), si am ales xantia pentru ca am absolut orice piesa pentru ea daca e sa se intample ceva. mie personal nu prea imi convine pozitia de condus pt ca nu prea incap in ea, dar... merge, si imi place in rest. puteam sa o folosesc asa cum o cumparasem pt ca era foarte ok, dar am ales sa ii fac toate imbunatatirile astea pt ca oricum aveam toate acareturile si era pacat sa zaca aiurea;
urmeaza sa pun instalatia de ac-clima, dar singurul lucru in care ma proptesc momentan este baia de ulei pe care... nu o am. se pare ca o sa se rezolve si chestia asta, dar oricum nu e chiar asa de tragic, pt ca eu oricum nu prea am voie (medical) sa folosesc AC.
cam asa arata acum:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Ultima oară modificat Lun 25-Feb-2013 12:32 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 29-Iul-2010 07:17

Confirm si io: merge misto! 8)

Chiar ti-as face o oferta pe cazanu in discutie...da stii ca am banii blocati....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 31-Iul-2010 00:41

ee.... de 2 zile tot incerc sa setez suspensia in asa fel incat sa nu mai balanseze deloc, pt ca oricat de mult as intari-o tot confortabila este,si am incercat tot felul de combinatii de sfere la diferite presiuni. in momentul de fata am pus sfere de xantia hydractive multimembrana de fata incarcate la 40 pe fata, si sfere de xm hydractive de fata ifhs incarcate la 30 pe spate. tot mai balanseaza putin fata-spate, dar oricum este muuuuuult mai bine decat cum era inainte. cristi poate sa confirme in ce hal facea valuri pe drum :lol: in prima faza o lasasem jos cam 4 cm, dar apoi am mai ridicat-o cam 2, pt ca era prea jos 8)
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 26-Aug-2010 17:48

mda... se pare ca masina va prinde muschi, inca nu dezvalui exact ce inima va avea, spun doar ca ar fi 130 de iepe si 285 NM. momentan se fac calcule sa videm daca exista vreo sansa sa incapa inauntru, iar daca apare luminita de la capatul tunelului, o sa ma apuc treptat de treaba. poate unii din voi va prindeti cu motorul.... asa ca.... shhhhhh!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Sâm 09-Oct-2010 18:56

S-o folosesti cu placere! E frumoasa masina ! Uite ca exista si Xantii altfel decat de culoare verde. :D .
Nici Xantia mea nu prea trage, dar mai mult, consuma f. mult...13,5...16...19-22 L (iarna).
Am facut ceva masuratori pe la electronica si toti senzorii de injectie sant OK.
Am schimbat tot ce inseamna bujii, filtre...etc.
Am vorbit cu mai multe persoane si mi s-a spus ca e f. posibil ca masinile noastre sa aiba injectoarele murdare...Masinile noastre au multi Km, perioada in care nimeni nu a facut aceasta operatie. Eu sper ca a mea sa aiba doar atat si sa scap doar cu curatirea injectoarelor (pe un banc cu ultrasunete, apoi cu solventi). Curatirea doar cu solventi sau doar cu ultrasunete nu e suficienta !!!
Incearca treaba asta. La mine e or asta, ori presiunea in rampa de injectie (prea mica).
S-ar putea ca dupa ce cureti injectoarele sa nu mai vrei sa-i schimbi motorul. Un motor de 103 cp nu ar trebui sa fie chiar asa de moale. Eu am avut BX-ul 1,9 TRS de 105 cp si aprox. 1100 Kg. Masina aia aduna asfaltul sub ea cand o calcam pe coada. Nu se poate ca Xantiile 1,8-8v sa fie asa de slabe, chiar daca au 1272 Kg.
Sigur avem ceva probleme pe la injectie, iar multe din defectiunile sistemului, nu sant semnalizate de becul din bord.
Pacat de Xantia albastra !!! Mi-ar fi placut o masina de culoarea aceea.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Sâm 09-Oct-2010 19:00

Acuma e tambal masina :D M-am dat si eu cu ea :D Dar tot mai bine trage a mea :razz:
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Sâm 09-Oct-2010 20:26

THUNDER77 - De ce spui ca e OK ??? A rezolvat-o ??? Ce a avut masina???
Stiu ca 1,8-16V trage mai bine. Are 110...112 cp. E firesc. Dar trage bine doar daca o turezi...Trebuie sa o turezi peste 3500-4000 RPM ca sa traga bine. E un motor care se preteaza unui stil de condus mai sportiv. Pe cand cea de 1,8-8v trage la orice regim...Si la 1300 RPM pleaca rezonabil cu a-4-a, daca ai nevoie. Nu protesteaza.Are cuplul la turatie joasa si de aceea motorul e f.f.elastic. Iar diferentza de putere e mica (de la 103, la 110 cp).
In schimb, la a mea imi lipseste zgomotul acela de motor cu 16v si poate chiar si acei 7 cp in plus.
Mi-as fi dorit si chiar am cautat sa-mi cumpar un 1,8-16v, dar in acel moment nu am gasit una rezonabila. Am gasit una in stare buna, dar pt. ca era prea noua avea taxa de mediu prea mare. Urmatoarea era prea ruginita (din Italia) si f. alergata (tot cu taxa prea mare)...Daca era 16v, nu avea A/C....Daca avea A/C nu era 16v....
Nu am vrut sa renunt la A/C sub nici o forma, asa ca am preferat sa o iau pe cea pe care o am acum si care nu e o masina rea. Are caroseria in stare f. buna si nu a prea fost alergata. In Germania a fost masina de "pensionar" cu caine de companie...Am gasit numai par pe dupa toate plasticurile si m-am uitat si in acte la varsta proprietarului (53 sau 63 de ani parca). Probabil ca de aceea are si injectoarele murdare...Nu a alergat-o nimeni...Si acum a picat pe mana mea....:)...Nici eu nu merg tare de obicei.
Marile avantaje ale acestui model (1,8-8v) sant economia de benzina. Daca ar fi in regula cu sistemul de injectie, ar trebui sa consume la drum 5,5-6 l de benzina la un mers stabilizat la sosea. Si cand am venit eu cu ea de la Sibiu, mi-a consumat 7,2 L/100 in conditiile in care am mers mult timp cu 110-130, in conditii de iarna (ninsoare+vant puternic) si drum de munte.
Dupa aceea au aparut problemele cu consumul. Dar o voi rezolva pana la urma.
Chiar imi plac povestile despre masinile noastre!:).

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 10-Oct-2010 02:37

masina nu are nimic, dar nu trage cum as dori eu. a mea nu mai are 1272 kg, pt ca acum este super dotata, si dotarile atrag si greutate suplimentara, plus ca are si trapa; motorul de 2000 8V mi s-a parut cel mai misto, si stiu de la cea albastra ca manca asfaltul, si xm-ul la fel. si a mea la caroserie e absolut impecabila, si chiar si mecanica, in ciuda celor 250000 pe care ii avea cand am luat-o (acum are cam 265000 dintre care fro 4000 facuti in ultimile zile). troncane ceva pe la puntea spate, si o sa ma ocup de de ea cand i-o veni vremea.
cu consumul... nu e tragic rau. in oras, cu 12L fac 100 km, iar in exterior ia cam 7-8 alergata, iar la mers lejer, am reusit sa fac cu 60L 1000 km cu vreo 3 opriri; partea interesanta.... pe gaz am luat cu ea 175 si asta cu instalatia dereglata (e secventiala si nu e nimeni in stare sa o puna la punct), iar cu benzina am reusit sa iau aaaaaproape 200; mentionez ca vitezometrul indica absolut corect, probat pe gps, si asta din cauza ca am rotile alea imense. probabil ca nu luam atata cu rotile originale (185.70.14 fata de 205.55.16). s-ar putea totusi consumul sa fie mai maricel in oras din cauza rotilor, pt ca din ce am apucat sa ma dau cu ea pe rotile pe 14, stiu ca faceam cam 110km cu 12 L; saptamana viitoare, sper, sa dau bordul jos ca sa inlocuiesc radiatorul de caldura, si tot atunci o sa pun si clima pe ea daca tot umblu acolo. in rest, benzina si talpa; si... kilometrii :lol:
a.... am constatat ca am reusit sa ovalizez un disc fata :? wtf? ce frane sa ii pun ca sa nu le mai parlesc?!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 10-Oct-2010 10:06

De competitie :P Dane eu raman la parerea mea ;) si in plus vreau sa -l mai oftic pe Lucian :D Oricum si el a fost impresionat de cum trage "taraba" mea si daca nu recunoaste ii tai nasul cu patentul de la bicicleta !!!!!
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 11-Oct-2010 00:11

da, trage misto.
om vedea ce si cum, deocamdata cochetez cu ideea de a adauga la colectie o activa hdi. dar nu e graba, asa ca am timp destul de ma gandesc :lol:
chiar daca imi iau, nici pe asta nu o dau, o sa dau xm-ul... care vreau sa il dau, da nu gasesc doritor de asa ceva.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 11-Oct-2010 21:58

Iti trebuie un pasionat al modelului....Pe mine m-a amenintat nevasta cu divortul daca ii aduc alt "vapor" acasa :D
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 16-Oct-2010 14:04

mai baieti, eu nu inteleg traba asta cu nevasta care divorteaza daca aduci inca o masina acasa. Daca te-a luat te-a luat cu bune si rele. IN cazul in care sentimentele sunt intr-adevar puternice nu se interpune un amarat de fier in fata lor. Si pe langa asta, daca iti doresti foarte mult sa iei o masina si prin absurd nu o poti duce acasa, o lasi la 3 strazi mai incolo, o stergi de praf in dupa amiezele secrete, cand pleci mai repede de la serviciu si te dai cu ea in pauza de pranz. Ce, pe amanta o aduci in casa? Din contra, ai grija sa fie la cel putin 2 cartiere distanta.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Sâm 16-Oct-2010 18:03

In cazul meu nu merge regula celor doua cartiere......ci doar alte orase....In fine , la cat de maniac sunt pe masini alta solutie nu ar fi decat parcarea acasa , asa ca........
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 17-Oct-2010 20:20

Tare faza cu amanta la min. 2 cartiere distantza!!! :D Stiu pe cineva care avea amanta in acelasi bloc, dar la o alta scara...O data, cand a plecat in "delegatie"...la cealalta scara (la amanta) si l-a trimis amanta sa duca gunoiul noaptea, din reflex s-a intors acasa...S-a trezit nevasta-sa cu el in pijamale acasa (de unde il stia plecat in delegatie...). :D :D :D E reala faza!!! Dar sa revenim...
Treaba cu nevestele....Pai sant disperate saracele de cat cheltuim cu fiarele astea...dragi noua. Daca mai aud ca mai vrem inca o masina la usa...numai la auzul unei astfel de idei li se zbarleste parul pe ele si iau pozitia de razboi. :D
Realitatea e ca vremurile sant destul de grele si pana si detinerea unei singure masini incepe sa fie un lux. Voi nu vedeti ca nu mai ajung banii nici pt. mancare si strictul necesar in casa...Ramanem cu facturi de utilitati neplatite de la o luna la alta si santem nevoiti sa facem echilibristica cu banii de la un salariu la altul...(cine mai are salariu...eu am ramas fara job...).
E aiurea rau si nu a fost nici o data asa de rau cum e acum. Si sant convins ca si la voi e aceeasi situatie.

dj01fad - Si eu cred ca trebuie sa gasesti un pasionat ca sa dai XM-ul...Altfel e greu, pt. ca e o masina destul de exclusivista. Ar mai fi o varianta...sa intalnesti un novice care sa fie fascinat de suspensiile Citroenului.
Sint sigur ca o Xantia 2,0-8v trage excelent. Si eu mi-as fi dorit o masina cu motor macar de 2,0L (mai mare decat BX-ul) dar uite ca ne omoara astia cu taxele si impozitele si o sa ajungem sa ne cumparam masini cu motoare de 0,7 L pt. ca altceva nu ne vom mai putea permite (multi dintre noi). Acesta a fost motivul pt. care am ales o Xantia 1,8. Toate taxele sant semnificativ mai mici (inclusiv RCA-ul).
Daca ar fi fost dupa cum imi dicta sufletul, clar as fi ales un 2,0L - TCT sau 3,0L-V6. Dar uite ca nu se poate.

Consumurile obtinute de tine sant OK. Sant ca la carte. A mea consuma mult mai mult si sigur are ceva. Consuma 13,5L in oras vara (iarna ia 18...21L) iar la drum cu A/C ul pornit, dar cu masina aproape goala a luat 9,3 la un mers linistit. In plus nu trage in demaraje si "bate avansul" (e tzacanitul specific al mersului cu detonatii...ca atunci cand bagi o benzina prasta). Inca nu am depistat ce are, dar sper sa o rezolv cand voi avea bani.

Viteza obtinuta (200 Km/h) sigur e din cauza rotilor mai mari, dar ar fi trebuit sa-ti indice mai putin pe bord...Oricum, daca GPS-ul indica 200...aia e.
Aici mai intra in discutie si urmatorul lucru...Faptul ca pe Xantia 1,8-8v, s-au montat 2 cutii de viteze (un a lunga si alta scurta). Depinde ce cutie ai pe ea. Eu am impresia ca am cutie lunga pe a mea. Cea cu cutie lunga ar trebui sa consume mai putin cu 0,5L benzina si sa castige 1 Km/h la viteza maxima. Cel putin asa e data in specificatii.

Discurile de frana intotdeauna se ovalizeaza atunci cand sant incinse si intri cu masina prin balti. Probabil franezi prea violent...Stilul tau de condus e mai violent....Probabil sant de vina si rotile alea pe 16, care sant mai mari si mai grele si consuma energie suplimentara la franare....Poate sant si prea decupate si permit accesul apei direct pe discuri in mers (cele originale de Xantia sant destul de pline...acopera destul de bine discurile....E posibil ca asta sa fie cauza...
Mai e posibil sa se intample acest lucru si din cauza unor placute de frana proaste...Sistemul de franare la Citroen, are fortza impresionanta...Placutele de frana proaste, nu franeaza discurile si se incing mult mai tare.Dar tu nu simti acest lucru, fiindca sistemul de frana Citroen are resurse f. mari.
Incearca cu niste placute de frana de buna calitate, dupa ce schimbi discurile. Franele de Citroen nu prea au voie sa se incinga, datorita conceptiei (mai ales ca sant si ventilate la Xantia...)
Mai exista si varianta de a schimba discurile si etrierele fatza, cu unele de pe o Xantia cu o motorizare mai mare....Nu mai stiu exact...Ori de la 2,0L-16v, ori 2,0L-TCT in sus, au discuri mai mari (294mm in loc de 267 parca...E diferenta de vre-o 30 mm intre ele). Pe spate sant identice la toate versiunile.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Oct-2010 22:56

dane... am frane de TCT pe ea, si singurul upgrade posibil mai este cu cele de la hdi sau V6 pe care le si am, dar.... inca nu le-am pus. placutele sunt lucas, iar cauza cred ca este mersul meu... intr-adevar, am tendinta de a frana foarte violent si de regula nu prea ma tin nici placutele mult timp. lasa... asta sa fie problema; legat de vitezometru... indica corect deoarece nu mai e al masinii. e de pe alta, un 2000 16V 155 cp (am dinala cu 240 :razz: ). cine stie ce pinion avea aia la cutie, cine stie cum era calculat, dar ideea e ca in combinatie cu rotile astea nu are eroare. pe de alta parte, cutiile de viteze diferite erau la motoarele cu 16v din ce stiu eu, si pentru diferenta asta minuscula, erau diferentiate la impozit in franta. cine stie, poate de asta au facut 2 variante. oricum, mai mult stie sorin. pe tema asta, poate ne lamureste el.
pe de alta parte, cu xm-ul... nu trebuie neaprat pasionat. pasionatii doar se uita si admira. mie imi tre' un client, aka unu' de ii place cazanul si are banii care ii vreau eu. oricum, nu ma grabesc, fiecare lucru isi are clientul lui. iar daca este un necunoscator, trebuie sa fie lipsit de prejudecati, gen.... a.... asta e dinaia de curge din ea, etc...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos