Pagina 1 din 2
vioreaska: Citroen BX 14 TGE, 1991, from Moldova!
Scris: Vin 29-Apr-2011 12:32
de vioreaska
Salut, are si tata meu un bx 14 tge din 1991 de akuma 11 ani!
Stricindumi-se cutia de viteze a stat 2 ani!
Dupa 4 luni de munca in ea arata akum asa!
Asa arata akum!
Poate imi ziceti nsite sfaturi cum sa o mai inbunatatesk sau ceva idee de genul asta!
Scris: Vin 29-Apr-2011 19:30
de THUNDER77
Adu masina la linie , e cam stramba in anumite zone , scoate urateniile alea de pe capota , renunta la emblema suplimentara , scoate ornametele alea "cromate" de pe bara si grila capotei , da-i un luciu frumos la vopsea , remediaza bara fata ca din ce vad eu in partea stanga parca lipseste o bucata din buza si curata adezivul ce a ramas de la "aripioara de rechin" de pe pavilion . Indreapta stopurile ca sunt "cazute" , pune-i un set de jante frumoase , eventual o folie si fa ceva la teava aia de esapament ca arata ca dracu' . Pune un tips original din inox eventual si o sa vezi ca o sa arate muuult mai bine.....A ! Vospeste si carligul de remorcare sa nu mai iasa asa in evidenta . Cam atat....mai departe las colegii sa mai adauge ce am sarit eu din lipsa de experienta....Bafta !
Scris: Vin 29-Apr-2011 21:21
de vioreaska
Da mersi am sa ma stradui! Da as vrea sa procur niste jante Thunder tu ai vre un set pe 14 ??
Scris: Vin 29-Apr-2011 21:25
de vioreaska
Thunder zici ca asa arata mai bine uite cum este fara farurile anticeata si fata plasticurile de capot!

Scris: Sâm 30-Apr-2011 08:50
de THUNDER77
Farurile de ceata aratau ok unde erau.......Eu am zis ca arata ca dracu' cu grilele alea negre , ornamentele alea de pe partea fata a capotei si scoate naibii emblema suplimentara si las-o pe aia originala....Unde ai vazut tu Citroen cu doua embleme ???? Cat despre jante pe 14 nu am si ti-am mai explicat eu : e complicat cu trimisul in Republica Moldova pentru ca te costa mai mult expeditia decat produsul.....
Scris: Sâm 30-Apr-2011 12:38
de abarth_mcm
Farurile de ceata sunt ok.
Poti incerca sa vopsesti bara in culoare masinii si sa ii cauti bandouri pt bara. Bandouri negre (vezi ca sunt doua modele..cauta din acelea mai groase)+bara rosie vor schimba aspectul zic eu.
Parerea mea e sa nu investesti in jante cand poate poti face lucruri mai utile cu banii.
De ex: sunt de principiu ca decat sa imi iau jante pt estetic , mai bine imi iau un set de cauciucuri noi.
Puneti totusi mai bine masina la punct, sa ai baza pe ea, folosind in principiu piese noi.
Scris: Sâm 30-Apr-2011 20:37
de retro
THUNDER77 scrie:Unde ai vazut tu Citroen cu doua embleme ????
Uite aici
si mai multe embleme sunt in spate:
@vioreaska: mergi pe ideea colegului abarth_mcm.
Mult succes!
Scris: Dum 01-Mai-2011 07:57
de THUNDER77
Cred ca alea doua embleme la BX-ul asta
@retro subliniaza faptul ca masina este 4x4
Abarth sa nu imi spui ca nu iti plac jantele de aliaj pe o masina sau ca sunt o investitie proasta....
Scris: Dum 01-Mai-2011 10:03
de dj01fad
eu prima data mi-am cumparat roti pentru xantia, si dupa aia masina actuala... deci... dupa mine rotile sunt cele care schimba radical aspectul. restul... poate conteaza mai putin. mie imi place cat mai simplu: niste roti frumusele, fara embleme, fara scrisuri, fara steme, si daca se poate, teava de la esapament sa nu se vada deloc (cum au dieselurile mai noi)
Scris: Dum 01-Mai-2011 12:05
de abarth_mcm
THUNDER77 scrie:Cred ca alea doua embleme la BX-ul asta
@retro subliniaza faptul ca masina este 4x4
Abarth sa nu imi spui ca nu iti plac jantele de aliaj pe o masina sau ca sunt o investitie proasta....
Nu sunt deloc o investitie proasta.Nu am zis asta. Ba chiar imi plac foarte mult jantele si corect: ii dau cu totul alt aspect., dar cand e vorba de o masina veche, oricand poti face altceva cu banii aceea ce tin de a aduce masina in o stare cat mai buna. Si sincer..nu cred ca la BX-ul de Moldova nu mai e de lucru a.i. sa se investeasca banii din prima in jante.
Totusi: intre un set de anvelope noi si un set de jante s-h de aceeasi valoare, personal am preferat anvelopele noi pt BX.
Scris: Dum 01-Mai-2011 13:36
de THUNDER77
Aici sunt de acord cu tine Abarth : nu merita investiti banii in jante ( indiferente ca sunt noi sau sh ) in conditiile in care masina are probleme serioase de functionare care ar trebui sa constituie prioritate in finantare si a caror rezolvare indicat este sa se faca cu piese originale noi .
Nick ai mare dreptate : la masina mea aspectul s-a schimbat radical.....Dar , dupa cum stii bine , jantele le-am pus numai dupa ce am scapat de problemele de functionare.....
Scris: Lun 02-Mai-2011 18:41
de vioreaska
La masina tatalui hidraulica lucraza perfect! Motorul fuge de o ia dracul imi place! Nu bate nimik in ea!
Akuma vreau sa-i schimb segmentii dar nustiu ce firma sa-mi cumpar ca am mai procurat si nu mult au tinut !
Apoi vrea sami gasesco torpeda neagra ca aceasta sura numi place!
Si in ultimul rind sa umplu toate sferele cu azot!
Si endul va fi jantele!
Nu mai pot scoate emblema suplimentara deoare am gaurit in capot si apoi se vor vedeea gaurile!
M-ar interesa ceasul din mijlocul torpedei la bx si inca mar interesa butoanele si motorasele de la geamuri electrice!
Ma ajuta cineva??

Scris: Sâm 29-Sep-2012 22:44
de vioreaska
Bx meu .....Nishte poze mai noi cit am fost acasa la moldova , Akum is la cluj la faculta!
Ca dotari noi am bat ceasul din mijlocul torpedei ... facut motorul tot ...semeringuri supape .. curea noua de distributie ... toate furtunasele pe unde curge lhm toate schimbate ....
Ce as vrea sa ii mai bag ?
Praguri bx gti 16v
Volan de Gti 16v
Faruri de alea rotunde morrete
Geamuri electrice toate 4
Inchidere centralizata
Si cam atit cine are ceva din acestea scrietzi-mi in privat Mersi!
Scris: Joi 28-Feb-2013 00:36
de vioreaska
- pentru ViperDodo topicul era deja facut ....doar ... nu am mai postat
De atunci de cind am pus pozele masina a suferit ruptul curelei de distributzie , si deja minca ulei .... sau dus si segmentzii ......!
Cautind segmentzi am gasit tot la cineva de la forumul acesta, dar nu prea tzin minte de la cine le am luat exact.....erau pentru xsara 1.4 moturul.
Si a fost o mica problema cu segmentul de ulei din cauza ca canalul pe piston la min este de 3 mm dar segmentul era de 4 mm si am fost nevoit sa maresk ...segmentul cu 1mm... si am mers la risk ca putea sa nu mearga chestia asta. Dar cu ajutorul lui dumnezeu am pus tot bine si frumos .. si merge foarte bine .. masina ...is multzumit de ea.
Poze cind era desfacuta

\
Cam atit sa intimplat cu ea ...nu prea multe!
Acuma urmeaza geamuri electrice,inchidere centralizata si oglinzi electrice.
Deocamdata asta mii planul. Apoi sper sa o revopsesk si sa o indrept care nishte indoituri ... de cind am luat-o era asa.
Am luat-o de la un mos care mergea pe pozitzia care ii cel mai jos si ii toata zgiriata pe la burta care cu ea porumb nebunu
Si eu cu tata meu l-am reinviat un pik :P
Pe masina sau pus STOPURI FUMURII, si volan BX GTI 16V.
Cam atit am de rezolvat problemele cu planetarele si cu placutele de frina fata!
Finish!

Scris: Joi 28-Feb-2013 09:57
de ViperDodo
scuze, nu vazusem pana acum topicul asta!
nu imi dai mie indicatoarele alea de temperatura apa si ulei?
am eu daca te intereseaza instalatia electrica completa si originala (fata - spate) pentru inchidere si geamuri electrice. doar o mufezi in panou!
am si motorasele de inchidere si cele de geamuri, dar am vazut ca ai vorbit deja de ele cu alt coleg, asa ca iti pot da doar instalatia!
nu stiu daca motorasele se pupa direct pe macaralele pe care le ai sau iti trebuie si alea!
