Pagina 1 din 2

Sphynx: Citroen BX, 1.8 TD, gri

Scris: Joi 08-Sep-2011 11:10
de Sphynx
Salut,am intrat si eu de curand in clubul posesorilor de Citroen... cu un BX 1.8td cu cateva "dotari" 4 geamuri electrice,trapa electrica,servodirectie,etc Fostul proprietar a mai schimbat bordul original care era gri cu unul negru, volan de bx gti,a pus ceasuri cu turometru,stopuri fumurii,alte scaune si banchete,fete de usi pe negru... Motorul este momentan stock,are doar evacuare cap coada pe 60 cred.
o sa revin cu poze

Scris: Joi 08-Sep-2011 11:33
de mbc
"Masina mea" fara poze e ca BX-ul fara hidraulica.

Scris: Joi 08-Sep-2011 14:21
de mihaistan
Daca razvan tot a evoluat , hai sa arunc eu o poza cu masina cand inca era diesel simplu automat !

Imagine

Masina are evacuarea facuta aici , interiorul este de la bx`ul meu break + multe alte piese :D Deja in Ploiesti este o comunitate puternica bx !

Domnule sphynx am inteles ca vreti sa o modificati mai mult ?!?!?

Scris: Joi 08-Sep-2011 17:26
de SilverSpider
Ehe! Bx-ul meu... Sa-l stapanesti sanatos! Bine ai venit in club :)!
O sa revin si eu cu un topic nou cum imi iau alt Citroen.

Scris: Sâm 10-Sep-2011 19:11
de Sphynx
si cateva poze...

Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine
Imagine

Scris: Sâm 15-Oct-2011 15:01
de Sphynx
am scos putin masina la joaca sa vad cum sta ...
vs Golf IV 1.9tdi 101cp stock 1-1
vs Logan 1.5dci 65cp + soft 1-0

Scris: Joi 03-Noi-2011 15:57
de Sphynx
s-a montat un ceas de boost,se pare ca facea doar 0.6 - 0.7 bar,dupa care s-a marit presiunea si debitu de motorina,acum face ~1bar si trage bine bine \:D/ multumiri lui Mihai Stan! :steering:

Scris: Joi 03-Noi-2011 19:20
de abarth_mcm
atunci cand avea cutie automata, masina asta a fost de vanzare ani buni in baneasca cumva?

Scris: Joi 03-Noi-2011 22:18
de SilverSpider
abarth_mcm scrie:atunci cand avea cutie automata, masina asta a fost de vanzare ani buni in baneasca cumva?


Da, din baneasa am cumparat-o eu cu motor 1.9 diesel, cutie automata. De la mine a plecat cu, pe langa altele, motor 1.8 turbo diesel, cutie manuala.

Scris: Joi 03-Noi-2011 22:20
de SilverSpider
Sphynx scrie:s-a montat un ceas de boost,se pare ca facea doar 0.6 - 0.7 bar,dupa care s-a marit presiunea si debitu de motorina,acum face ~1bar si trage bine bine \:D/ multumiri lui Mihai Stan! :steering:


Trebuie sa vii neaparat sa ma dai o tura!

Scris: Vin 04-Noi-2011 07:25
de abarth_mcm
SilverSpider scrie:
abarth_mcm scrie:atunci cand avea cutie automata, masina asta a fost de vanzare ani buni in baneasca cumva?


Da, din baneasa am cumparat-o eu cu motor 1.9 diesel, cutie automata. De la mine a plecat cu, pe langa altele, motor 1.8 turbo diesel, cutie manuala.


Arata bine si atunci masina, fara rugina, etc.
Interiorul nu era f ingrijit,, dar acum cu noul interior pe care i l-ai pus arata mult mai bine.

Scris: Dum 13-Noi-2011 21:29
de Sphynx
nici acum nu are nici un fir de rugina,a avut-o Razvan un an dar a tinut-o in garaj :lol:

Scris: Sâm 19-Noi-2011 18:56
de Sphynx
un weekend la munte ...
Imagine


Imagine

Scris: Lun 21-Noi-2011 19:22
de alexd
Si pana la urma nu inteleg cine si de ce a stricat masina facand-o din automata o banala manuala? :evil:

Scris: Lun 21-Noi-2011 19:36
de SilverSpider
alexd scrie:Si pana la urma nu inteleg cine si de ce a stricat masina facand-o din automata o banala manuala? :evil:

Eu sunt vinovatul. Cutia automata si motorul ala erau perfecte pt oras, dar cum eu nu mergeam prea des prin oras era enervanta si lenta si consuma cu 0,3 litri mai mult asa ca am hotarat sa schimb motorul cu unul de 1.7 turbo diesel cu cutie manuala. Dupa parerea mea cutiile automate vechi (alea in 4 viteze) sunt facute special pt. orase. Acum sincer as prefera o masina cu cutie automata cu 6-8 viteze care ofera masinii performanta si economie.