de la oltcit la saxo

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

de la oltcit la saxo

Mesajde christistanciu » Joi 20-Apr-2006 23:17

:roll:
pare o nebunie si e o nebunie, de la un oltcit fabricat in 89 sa treci la un saxo. cu gabaritul nu ar fi o problema, insa directia servo si franele par a fi ceva de domeniul fantastic, si celelalte detalii socheaza la primii kilometri, apoi totul este asa cum trebuie, insa socul si mai mare este cand din greseala ajungi din nou in oltcit chiar si pentru un drum mic in oras, atunci imi dau cu adevarat seama diferentza de ani.... pentru mine este o experientza dragutza, sper ca cei ce vor citi aceste randuri se vor amuza :)
Visez la un C4 WRC...Imagine

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Joi 20-Apr-2006 23:36

hai mai, nu-i oltcitul asa de rau, ti se pare asa greu fara servo?
oltcitul a dat clasa altora la vremea lui, mai ales cele cu motoare franta
Sa-l stapanesti (conduci) cu placere si fara probleme (pe saxo).
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 21-Apr-2006 08:44

Nu am inteles care ar fi problema la oltcit. De acord ca este o diferenta si se vede progresul, dar de aici si pina la ce spui tu e cale lunga. Eu spre exemplu la BX n-am servodirectie si nu-i simt lipsa decit atunci cind parchez cu spatele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Vin 21-Apr-2006 11:02

pai daca ati fost posesori de oltcit atunci cu sigurantza stiti si de existentza acelor doua bucse de la volan care se distrugeau periodic si trebuia sa trag de volan ca la camioanele steagu'rosu brasov. si din pacate al meu era RM nu era nimic francez la el decat delcoul si asta probabil din greseala. avea si acea frana de mana de belea care...nu a functionat mai mult de 2 ani. nota 10 pentru oltcit o dau la tabla, aici a dat clasa la dacii, in 16 ani de zile si 170.000 de km, cat am avut masina asta, nu am vopsit-o niciodata. dupa 16 ani a inceput sa rugineasca pe la usi partea de jos si la locurile unde apa sta mai mult. oricum vorba aceea ca sa poti sa pastrezi o masina veche in conditii bune trebuie sa investesti foarte multi bani si rabdare, nimic de zis e o placere sa iesi pe strada o data la luna cu o masina veche care sa arate ca si noua, mi-ar place dar nu imi pot permite...
Visez la un C4 WRC...Imagine

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 21-Apr-2006 14:33

Daca ai fi avut un 12TRS ai fost mult mai indulgent cu Oltcitul.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 21-Apr-2006 16:12

Exact =D>

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 21-Apr-2006 16:22

RM inseamna romanian modified, adica un oltict la care s-a pus tot ce s-a putut de la dacie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Sâm 22-Apr-2006 21:58

ai avut ghinion la piese, cel frantuzesc (adica primele loturi) era o placere de condus...chiar nu ai facut nici o dacie la intersectie? [-(
mai greu era cand ploua...dar cu grija si rabdare...
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Dum 23-Apr-2006 22:03

cu siguranta ca dacia nu statea in fatza la demaraj si in curbe la stabilitate dar consumul era pe masura... daca as fi schimbat jiglerele atunci nu ar mai fi mancat dar nici nu ar mai fi mers. oricum nu mai conteaza acum...saxo is the best...si are demaraj si manca putin si e fabricat in 2001, e super ok pe langa oltcit. comparatia nu poate fi facuta corect intre cele doua...sunt generatii diferite totusi, asta e...
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
2fast4u
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Lun 24-Apr-2006 16:24
Localitate: bucuresti

Mesajde 2fast4u » Lun 24-Apr-2006 20:20

este totusi o evolutie...

pt mine olcitul ramane o ciudatenie, prin felul in care arata coarnele alea de langa volan, si...

sa-l stapanesti sanatos!

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Lun 24-Apr-2006 21:46

2fast4u : sa vii la o intalnire, sa vezi bordurile la niste modele citroen mai vechi (cx gsa) ca sa vezi de unde se trage si oltcitul...oricum acei sateliti de la volan au fost ceva deosebit fata de ce era pe piata atunci (cam la fel de underground ca bordul de c4 acum :lol: ) , iar tata in 15 ani nu a avut nici o problema la comenzi :shock: cam greu de crezut nu? oricum nu prea se omora el cu semnalizatul :lol:
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mar 25-Apr-2006 08:13

Ati atins punctul sensibil cu semnalizarea. Mi se pare cea mai mare idiotenie sa opresti semnalizarea dupa ce ai executat manevra.

Am avut niste peripetii cu un 12 TRS ca....... Si la cata mecanica stiu eu am recomandat RATB/Metrorex

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 25-Apr-2006 08:47

Si BX-ul seria I are comenzi fara manete :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 25-Apr-2006 08:52

Te obisnuiesti si fara manete.
Pe de alta parte, la cele cu manete, de multe ori revine inainte sa fi executat curba, si-atunci e nevoie de inca o interventie.
Pe vremuri, se spunea ca Oltcit-ul are "bord de avion".
Imi placea exagerarea asta... :lol:

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Mar 25-Apr-2006 09:37

din punct de vedere al semnalizarii mi se pare foarte tampit saxo fatza de oltcit ...chiar trebe de doua sau de trei ori sa semnalizez ca tot sare automat inapoi...la oltcit cand am semnalizat am semnalizat :D
Visez la un C4 WRC...Imagine


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo