Pagina 1 din 5
de la oltcit la saxo
Scris: Joi 20-Apr-2006 23:17
de christistanciu
pare o nebunie si e o nebunie, de la un oltcit fabricat in 89 sa treci la un saxo. cu gabaritul nu ar fi o problema, insa directia servo si franele par a fi ceva de domeniul fantastic, si celelalte detalii socheaza la primii kilometri, apoi totul este asa cum trebuie, insa socul si mai mare este cand din greseala ajungi din nou in oltcit chiar si pentru un drum mic in oras, atunci imi dau cu adevarat seama diferentza de ani.... pentru mine este o experientza dragutza, sper ca cei ce vor citi aceste randuri se vor amuza

Scris: Joi 20-Apr-2006 23:36
de bezz
hai mai, nu-i oltcitul asa de rau, ti se pare asa greu fara servo?
oltcitul a dat clasa altora la vremea lui, mai ales cele cu motoare franta
Sa-l stapanesti (conduci) cu placere si fara probleme (pe saxo).
Scris: Vin 21-Apr-2006 08:44
de nicum
Nu am inteles care ar fi problema la oltcit. De acord ca este o diferenta si se vede progresul, dar de aici si pina la ce spui tu e cale lunga. Eu spre exemplu la BX n-am servodirectie si nu-i simt lipsa decit atunci cind parchez cu spatele.
Scris: Vin 21-Apr-2006 11:02
de christistanciu
pai daca ati fost posesori de oltcit atunci cu sigurantza stiti si de existentza acelor doua bucse de la volan care se distrugeau periodic si trebuia sa trag de volan ca la camioanele steagu'rosu brasov. si din pacate al meu era RM nu era nimic francez la el decat delcoul si asta probabil din greseala. avea si acea frana de mana de belea care...nu a functionat mai mult de 2 ani. nota 10 pentru oltcit o dau la tabla, aici a dat clasa la dacii, in 16 ani de zile si 170.000 de km, cat am avut masina asta, nu am vopsit-o niciodata. dupa 16 ani a inceput sa rugineasca pe la usi partea de jos si la locurile unde apa sta mai mult. oricum vorba aceea ca sa poti sa pastrezi o masina veche in conditii bune trebuie sa investesti foarte multi bani si rabdare, nimic de zis e o placere sa iesi pe strada o data la luna cu o masina veche care sa arate ca si noua, mi-ar place dar nu imi pot permite...
Scris: Vin 21-Apr-2006 14:33
de eugenro2001
Daca ai fi avut un 12TRS ai fost mult mai indulgent cu Oltcitul.
Scris: Vin 21-Apr-2006 16:12
de MARIAN
Exact

Scris: Vin 21-Apr-2006 16:22
de nicum
RM inseamna romanian modified, adica un oltict la care s-a pus tot ce s-a putut de la dacie.
Scris: Sâm 22-Apr-2006 21:58
de bezz
ai avut ghinion la piese, cel frantuzesc (adica primele loturi) era o placere de condus...chiar nu ai facut nici o dacie la intersectie?
mai greu era cand ploua...dar cu grija si rabdare...
Scris: Dum 23-Apr-2006 22:03
de christistanciu
cu siguranta ca dacia nu statea in fatza la demaraj si in curbe la stabilitate dar consumul era pe masura... daca as fi schimbat jiglerele atunci nu ar mai fi mancat dar nici nu ar mai fi mers. oricum nu mai conteaza acum...saxo is the best...si are demaraj si manca putin si e fabricat in 2001, e super ok pe langa oltcit. comparatia nu poate fi facuta corect intre cele doua...sunt generatii diferite totusi, asta e...
Scris: Lun 24-Apr-2006 20:20
de 2fast4u
este totusi o evolutie...
pt mine olcitul ramane o ciudatenie, prin felul in care arata coarnele alea de langa volan, si...
sa-l stapanesti sanatos!
Scris: Lun 24-Apr-2006 21:46
de bezz
2fast4u : sa vii la o intalnire, sa vezi bordurile la niste modele citroen mai vechi (cx gsa) ca sa vezi de unde se trage si oltcitul...oricum acei sateliti de la volan au fost ceva deosebit fata de ce era pe piata atunci (cam la fel de underground ca bordul de c4 acum

) , iar tata in 15 ani nu a avut nici o problema la comenzi

cam greu de crezut nu? oricum nu prea se omora el cu semnalizatul

Scris: Mar 25-Apr-2006 08:13
de prafuit
Ati atins punctul sensibil cu semnalizarea. Mi se pare cea mai mare idiotenie sa opresti semnalizarea dupa ce ai executat manevra.
Am avut niste peripetii cu un 12 TRS ca....... Si la cata mecanica stiu eu am recomandat RATB/Metrorex
Scris: Mar 25-Apr-2006 08:47
de nicum
Si BX-ul seria I are comenzi fara manete

Scris: Mar 25-Apr-2006 08:52
de paco
Te obisnuiesti si fara manete.
Pe de alta parte, la cele cu manete, de multe ori revine inainte sa fi executat curba, si-atunci e nevoie de inca o interventie.
Pe vremuri, se spunea ca Oltcit-ul are "bord de avion".
Imi placea exagerarea asta...

Scris: Mar 25-Apr-2006 09:37
de christistanciu
din punct de vedere al semnalizarii mi se pare foarte tampit saxo fatza de oltcit ...chiar trebe de doua sau de trei ori sa semnalizez ca tot sare automat inapoi...la oltcit cand am semnalizat am semnalizat
