Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Aia e protecta 3in1...eu am dat repede peste tabla curatata sa n-o ia rugina,nu e antifon,si e strat subtire...daca e nevoie imediat bag flexul si o curat,dar asta cand montez pabrizul ;)
Acum iau o mica pauza,de azi dimineata ma chinui cu puntea spate,dar intr-un final am dovedit-o(de unu singur...),e sus pe masina
Dupa ce imi termin pauza,merg sa montez si conductele lungi din fata in spate,si apoi si pompa de frana...iar daca gasesc oringurile de la aeroterma(acolo unde vine prins radiatorul ) ii dau o cheie pana diseara
Fiind instalatia goala de lhm,ar trebui sa tin cont de ceva?in afara de a lasa sa mearga motorul cu aerisitorul slabit vreo jumatate de minut...
Bine,trebuiesc aerisite iar franele,asta clar dar in rest?
Acum iau o mica pauza,de azi dimineata ma chinui cu puntea spate,dar intr-un final am dovedit-o(de unu singur...),e sus pe masina
Dupa ce imi termin pauza,merg sa montez si conductele lungi din fata in spate,si apoi si pompa de frana...iar daca gasesc oringurile de la aeroterma(acolo unde vine prins radiatorul ) ii dau o cheie pana diseara
Fiind instalatia goala de lhm,ar trebui sa tin cont de ceva?in afara de a lasa sa mearga motorul cu aerisitorul slabit vreo jumatate de minut...
Bine,trebuiesc aerisite iar franele,asta clar dar in rest?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Sincer,ar trebui,si mihai stan spunea aseara ca franele astea nu-s facute pentru mine daca am terminat un set de placute intr-un an...culmea e ca eu folosesc foarte mult frana de motor
As pune ceva ventilat si de diametru mai mare ,insa e o cheltuiaia care deocamdata nu o am in plan,poate daca pun un turbodiesel pe masina schimb si franele ,altfel raman cu astea
Na ca de bine ce lucram a venit iar ploaia
As pune ceva ventilat si de diametru mai mare ,insa e o cheltuiaia care deocamdata nu o am in plan,poate daca pun un turbodiesel pe masina schimb si franele ,altfel raman cu astea
Na ca de bine ce lucram a venit iar ploaia
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Gata si pe ziua de azi
punte spate "on"
conducte "on"
pompa de frana "on"
vas lhm "on"
Am incercat sa pornesc si motorul dar nu a vrut sa o ia, o fi cumva electrovalva de pe pompa legata in vreun fel cu ceasurile de bord?fiindca alea nu le aveam montate...
Cat a plouat am facut si o proba de vopsea pe o usa veche,eu unul sunt multumit de rezultat,si tare mi-e ca o sa vopsesc masina la "economy",folosind doar spritzchit si vopsea de gard
Pot sa aerisesc instalatia hidraulica fara sa am rotile montate?anul trecut cand am schimbat motorul tin minte ca nu a fost chip sa se ridice de bot pana nu am lasat-o pe pamant...acum e pe butuci fata/spate
punte spate "on"
conducte "on"
pompa de frana "on"
vas lhm "on"
Am incercat sa pornesc si motorul dar nu a vrut sa o ia, o fi cumva electrovalva de pe pompa legata in vreun fel cu ceasurile de bord?fiindca alea nu le aveam montate...
Cat a plouat am facut si o proba de vopsea pe o usa veche,eu unul sunt multumit de rezultat,si tare mi-e ca o sa vopsesc masina la "economy",folosind doar spritzchit si vopsea de gard
Pot sa aerisesc instalatia hidraulica fara sa am rotile montate?anul trecut cand am schimbat motorul tin minte ca nu a fost chip sa se ridice de bot pana nu am lasat-o pe pamant...acum e pe butuci fata/spate
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Materiale pentru vopsit avem,insa mi-am adus aminte ca anul trecut cand am reparat pragurile cu masina pe elevator,usile nu se mai inchideau bine pe partea dreapta,unde a fost lovita in stalp...asa ca am decis sa nu mai vopsesc usile separat,le pun pe masina,si abia dupa ce fac niste ajustari ca la "dacie"
http://www.trilulilu.ro/video-haioase/r ... rica-dacia
o sa o vopsesc integral,fiindca pentu montaj parbriz trebuie sa ajung cu dansa in ploiesti
Daca nu ploua maine o sa bag lhm in instalatie,sa aerisesc franele,si sa vad daca "plange" pe undeva pe la imbinarile conductelor...
Am reusit azi sa matuiesc usile,aripile fata le-am matuit,apoi le-am curatat la interior si le-am dat cu grund si insonorizant
Din pacate nu tine vremea cu mine...
http://www.trilulilu.ro/video-haioase/r ... rica-dacia
o sa o vopsesc integral,fiindca pentu montaj parbriz trebuie sa ajung cu dansa in ploiesti
Daca nu ploua maine o sa bag lhm in instalatie,sa aerisesc franele,si sa vad daca "plange" pe undeva pe la imbinarile conductelor...
Am reusit azi sa matuiesc usile,aripile fata le-am matuit,apoi le-am curatat la interior si le-am dat cu grund si insonorizant
Din pacate nu tine vremea cu mine...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Buuun,am reusit sa pornesc motorul,am pus rotile,aripile fata,plasticele pe acolo,bagat lhm,se ridica masina de fata,se ridica si de spate dar e anemica rau; am inversat conductele pe corectorul spate(cea care vine din vana de securitate cu cea de retur de presiune) si masina nu se mai ridica de spate pe pozitia ridicat,ci se ridica maxim pe pozitia minim;le-am inversat cum erau,si ma tot invart in jurul pompei de frana,se aude din ea un sassssssait,dar infranata nu e,iar cand apas frana se infraneaza brusc,si la fel de repede se si misca,deci nu ramane deloc infranata...e posibil sa fie alt model de pompa?ce am putut observa e ca pe fundul ei,are siguranta inel(ca la boltul la piston) iar cea veche are siguranta dinaia cu urechi ce merge scoasa cu un cleste,pot fi diferite la interior,si atunci o pot rezolva doar daca inversez vreo conducta ceva?sau pur si simplu e stricata?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Sigur are ceva,ma gandesc,fiind masina goala,nu ar face-o putin instabila,sau cum sa zic,foarte receptiva la schimbari mici de greutate pe puntea spate?
O sa incerc sa-i montez si usile,sa mai prinda ceva greutate,si sa observ comportamentul...am pornit-o iar si dozatorul de frana nu mai face zgomot la mers in gol,in schimb la apasare pe pedala de frana ssssassssaie ca ala vechi
O sa incerc sa-i montez si usile,sa mai prinda ceva greutate,si sa observ comportamentul...am pornit-o iar si dozatorul de frana nu mai face zgomot la mers in gol,in schimb la apasare pe pedala de frana ssssassssaie ca ala vechi
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Am avansat cu rabla,printre picaturi(la propriu,fiindca a plouat) am reusit sa montez bara spate,stopurile cu instalatia electrica aferenta,pus la punct instalatia electrica,montat alarma,inchiderea centralizata,refacut cablajul la claxoane+releu,montat bara fata,facut montat alt controller pentru aeroterma fiindca cel original mi se tot ardea (merci cristi_S)
Maine cu putin noroc nu ploua si apuc sa pun si farurile+semnalizatoare,un scaun,chedere la usi si haion si daca am timp schimb si pompa de frana cu cea veche,fiindca se pare ca de acolo mi se trag problemele cu suspensia spate...
Maine cu putin noroc nu ploua si apuc sa pun si farurile+semnalizatoare,un scaun,chedere la usi si haion si daca am timp schimb si pompa de frana cu cea veche,fiindca se pare ca de acolo mi se trag problemele cu suspensia spate...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Pana ieri masina a aratat cam asa
Astazi am montat farurile,semnalizatoarele,plasticele de sub geamurile de pe spate,chederele la usi,dopurile de plastic din podele,mecanismul de la stergator,relee la faruri,putina ordine prin fire sub capota,bateria montata definitiv,aeroterma,intrerupatoarele la usi,scaunele si centurile pe fata...si altele care nu-mi vin in minte acum
Am reusit sa dau de cap problemei cu suspensia spate;am pus astazi inapoi dozatorul vechi de frana si evident situatia a fost la fel,fasaaaia si asta si dadea pe retur ca un nemernic,asa ca dupa o discutie la telefon cu Cristi Stan am inversat conductele care merg la puntea spate si s-a rezolvat problema,dupa care am aerisit franele iar,si am tot facut teste ca sa fiu sigur ca e bine,si chiar e;deci problema era de la conductele prin care vine si pleaca lhm de al puntea spate... acum o sa trebuiasca sa pun dozatorul de frana cumparat,sa vad daca e mai bun ca cel de pe masina
Maine dimineata daca nu ploua merg sa montez parbrizul si dupa asta ma pot plimba cu masina in voie pana montez si restul de interior,sistemul audio,bordul etc...
O sa fac si poze cu ea intreaga,azi nu am avut timp ca de obicei...
Astazi am montat farurile,semnalizatoarele,plasticele de sub geamurile de pe spate,chederele la usi,dopurile de plastic din podele,mecanismul de la stergator,relee la faruri,putina ordine prin fire sub capota,bateria montata definitiv,aeroterma,intrerupatoarele la usi,scaunele si centurile pe fata...si altele care nu-mi vin in minte acum
Am reusit sa dau de cap problemei cu suspensia spate;am pus astazi inapoi dozatorul vechi de frana si evident situatia a fost la fel,fasaaaia si asta si dadea pe retur ca un nemernic,asa ca dupa o discutie la telefon cu Cristi Stan am inversat conductele care merg la puntea spate si s-a rezolvat problema,dupa care am aerisit franele iar,si am tot facut teste ca sa fiu sigur ca e bine,si chiar e;deci problema era de la conductele prin care vine si pleaca lhm de al puntea spate... acum o sa trebuiasca sa pun dozatorul de frana cumparat,sa vad daca e mai bun ca cel de pe masina
Maine dimineata daca nu ploua merg sa montez parbrizul si dupa asta ma pot plimba cu masina in voie pana montez si restul de interior,sistemul audio,bordul etc...
O sa fac si poze cu ea intreaga,azi nu am avut timp ca de obicei...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187760
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos