Xsara HDI

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Xsara HDI

Mesajde cristidica » Dum 01-Iun-2014 13:27

Am masina de 4 ani dar nu eram hotarat sa o prezint
am trecut peste...
deci af 2004 , 2.0 hdi , km momentan 230.000 km

am avut o problema cu debitmetru(pe care l-am schimbat credeam ca sunt injectoarele am pus-o pe lexia printre care 2 injectoare corectie pe 0% , celelalte 2 aveau corectie 1% si 2%
cat de cat oke pt km care ii are.

Imagine

Imagine

Imagine

sa le spun "modificari" : - remap
- egr off ( placuta pt anulare egr )
- catalizator off , downpipe 60 mm
Imagine

Imagine

Imagine

foarte incantat de acest motor . trebuie sa ajunga ceasu de boost , manual boost controleru si intercooleru(mai greu da vine)
ambreiajul am vb cu mihai stan ! momentan e ultima optiune sa le vad pe celelalte sus.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 01-Iun-2014 22:05

Sa-mi fie cu iertare dar downpipe-ul ala e cam urat :P si pare ca-i lipsesc suportii si chiar daca nu mai are catalizatorul,tot i-ar fi trebuit facuti cei 2 suporti,ca sa flexe racordul nu toata evacuarea spre spate :P .. unde e facut? :p

In rest arata bine,la tabla cum se prezina?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Dum 01-Iun-2014 22:26

Da tamponul a fost luat nou nu am mai facut poza eram prea entuziasmat
Oricum tree sa fac si restul evacuarii de la jumate pana in spate sa fie free flow ,se pare ca a luat-o rugina pe mama ei de teava asta de acum fiind mai mare si din inox si 2 mm grosime am facut-o in bucuresti la un baiat care se ocupa de evacuari ,custi pt raliu etc
Am uitat sa zic , ca i-am adaugat pilot automat masinii pe care l-am folosit doar de 3 ori pe an

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Dum 01-Iun-2014 22:36

Se pare ca in bucuresti imi gasesc mereu stergatorul de pe apate tras de el indoit
Nu stiu dc nu sta sus cand il ridici ca cele dupa fata
Fiindu-mi frica sa nu ia vreounu stergatoru si sa de drumu la bratu ala ordinar si sa-mi faca mare gaura in luneta
Asa ca am luat un brat+stergator dnou de peugeot 206 asa ca sa nu raman fara luneta
Am schimbat si bateria care era din 2004 martie am tras de ea ca ochii din cap asa ca am achizitionat o varta 76 Ah si 780 curent la pornire.400lei

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 01-Iun-2014 22:45

Daca te mai duci sa faci si restul evacuarii acolo,sa-i spui ca tevile alea puse cap la cap fara un cot intre ele nu prea au ce cauta pe o masina :P
Dupa ce apuc sa curat evacuarea de la bx de noroi o sa-i pun o poza sa vezi cam cum ar trebui facut :P
pilotul ala automat cred ca e bun mai mult in afara decat prin oras,dar nu se stie niciodata cand o sa-ti fie de folos :P
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Lun 02-Iun-2014 09:19

In oras sincer e periculos pilotul

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 05-Iun-2014 16:53

a ajuns si ceasu de boost
astept manual boost controleru
gatul de admisie de rhz de la nic
si o sa vina usor usor si restu
Imagine

berlingopower
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde berlingopower » Joi 05-Iun-2014 19:00

Ohooo......ce avem noi aiiiici..... sa iti fie de bine cu topicul :P si felicitari pt jucarii.

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 05-Iun-2014 19:25

multumesc
caut un surub cu gaura in el sau nu stiu cum sa ii spun vreau sa il pun in admisie iar la celalalt cap sa pun tubul de la ceasul de boost
deci intr-o parte filet in cealalta parte ridurile alea
atasez o poza sa intelegi

Imagine


cam asa as vrea numai ca asta e pus pe o bucata de plastic , la mine e de aluminiu nu e problema cu datul gauri

Imagine

problema e unde gasesc asa ceva ?
sau daca avetzi voi.
Multumesc

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 05-Iun-2014 19:27

berlingopower scrie:Ohooo......ce avem noi aiiiici..... sa iti fie de bine cu topicul :P si felicitari pt jucarii.


ar fi mai oke ca tevile pt intercooler sa fie inox sau aluminiu ?

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 05-Iun-2014 19:34

Din aluminiu ar fi mai bine,fiindca se raceste mult mai usor,inoxul retine caldura...
Stutul ala se poate face destul de usor la strung,sau se mai gasesc pe la carburatoarele mai vechi ;)
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 05-Iun-2014 21:25

Stut dinala am vazut ca se gaseste pe la magazine de instalatii sanitare ,
Ideea e ca furtunelul asta care il am are cam 6 mm diametru
Partea cu filerul nu ma intereseaza sa fie la fel si doar partea cu riduri

Imagine

Discuri fata + placutze trw implicit ate
Pe spate doar placutze ate + cabluri frana de mana
Cauciucuri vara pirreli cinturato p1 foarte bune la franare pe umed
Poze cu cauciucurile cand o sa am ocazia
Pro / contra pt alegerile facute?

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 05-Iun-2014 22:00

Dar pe admisie nu e nici un furtun care sa mearga a fi taiat si pus un T ?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 05-Iun-2014 22:35

Nu pt ca eu vreau chiar pe galeria de admisie dupa ce aerul ieae din intercooler spre galerie
Si nu este , dar o sa caut nu e asta un impediment.
Pana fac 24 ani vreau sa fac ce mi-am propus

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 05-Iun-2014 22:39

Daca am timp maine o sa arunc si eu un ochi prin fiare,poate gasex asa ceva
Daca munca era buna o luau boierii de mult!


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot