Citroen DSpecial
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Citroen DSpecial
Salutare si Bine v-am gasit!
Ma bucur sa ma alatur comunitatii cu un Citroen DS din 1974, ce se afla in proprietatea mea din iunie 2015.
Pasiunea pentru acest model a venit in 2014 prin primavara cand am zarit in trafic un DS albastru deschis, proaspat restaurat si pe care l-am urmarit si rugat sa opreasca sa imi spuna cateva cuvinte despre acea masina. Proprietarul este un domn ce restaureaza masini clasice si acela era primul DS ce tocmai il terminase si se ducea chiar la RAR sa ii faca autentificarea. L-am intrebat daca ar fi de acord sa inchirieze masina pentru nunta mea care avea loc in cateva luni si a fost incantat de idee desi nu se ocupa cu asa ceva. Ne-am imprietenit si asa am aflat multe despre acest model de Citroen care m-a cucerit cel mai mult din punct de vedere ingineresc si mi-am dat seama ca trebuie sa gasesc si eu un DS al meu. Astfel in 2015 l-am rugat pe noul meu prieten restaurator de DS-uri sa imi gaseasca o masina prin strainatate si prin luna mai m-a sunat din Belgia cu 2 variante: DS20 din 71 alb nepornit de multa vreme si un DS20 din 74, beige, masina de zi cu zi a unui cetatean belgian mai in varsta. Am ales varianta a doua si am asteptat cu nerabdare sa soseasca prin iunie in Romania. Din a doua zi de cand am primit-o am scos numere rosii si am mers aproape zilnic cu ea, inmatriculand-o ca vehicul istoric prin septembrie.
Masina era intr-o stare tehnica buninica, am inlocuit totusi toba de esapament (racord flexibil si finala), placute frana, garnituri sfere suspensie spate. Ar mai fi de reconditionat caseta de directie intrucat pierde ulei si o curatare si reglaj al carburatorului.
Estetic masina are nevoie de o restaurare, aripi fata, praguri, podea portbagaj si sunt in cautare de oferte in acest sens. Daca tot ma apuc de tinichigerie vreau sa fie demontata din bara in bara si facuta profesional.
Masina ma incanta de fiecare data cand o privesc insa placerea cea mai mare este cea de a o conduce. Renumele de "covor zburator" care i-a fost atribuit in trecut este pe deplin meritat. Suspensia in combinatie cu scaunele extrem de confortabile fac din condus o experienta relaxanta chiar si in traficul din Bucuresti.
Iata cateva poze cu zeita...
Ma bucur sa ma alatur comunitatii cu un Citroen DS din 1974, ce se afla in proprietatea mea din iunie 2015.
Pasiunea pentru acest model a venit in 2014 prin primavara cand am zarit in trafic un DS albastru deschis, proaspat restaurat si pe care l-am urmarit si rugat sa opreasca sa imi spuna cateva cuvinte despre acea masina. Proprietarul este un domn ce restaureaza masini clasice si acela era primul DS ce tocmai il terminase si se ducea chiar la RAR sa ii faca autentificarea. L-am intrebat daca ar fi de acord sa inchirieze masina pentru nunta mea care avea loc in cateva luni si a fost incantat de idee desi nu se ocupa cu asa ceva. Ne-am imprietenit si asa am aflat multe despre acest model de Citroen care m-a cucerit cel mai mult din punct de vedere ingineresc si mi-am dat seama ca trebuie sa gasesc si eu un DS al meu. Astfel in 2015 l-am rugat pe noul meu prieten restaurator de DS-uri sa imi gaseasca o masina prin strainatate si prin luna mai m-a sunat din Belgia cu 2 variante: DS20 din 71 alb nepornit de multa vreme si un DS20 din 74, beige, masina de zi cu zi a unui cetatean belgian mai in varsta. Am ales varianta a doua si am asteptat cu nerabdare sa soseasca prin iunie in Romania. Din a doua zi de cand am primit-o am scos numere rosii si am mers aproape zilnic cu ea, inmatriculand-o ca vehicul istoric prin septembrie.
Masina era intr-o stare tehnica buninica, am inlocuit totusi toba de esapament (racord flexibil si finala), placute frana, garnituri sfere suspensie spate. Ar mai fi de reconditionat caseta de directie intrucat pierde ulei si o curatare si reglaj al carburatorului.
Estetic masina are nevoie de o restaurare, aripi fata, praguri, podea portbagaj si sunt in cautare de oferte in acest sens. Daca tot ma apuc de tinichigerie vreau sa fie demontata din bara in bara si facuta profesional.
Masina ma incanta de fiecare data cand o privesc insa placerea cea mai mare este cea de a o conduce. Renumele de "covor zburator" care i-a fost atribuit in trecut este pe deplin meritat. Suspensia in combinatie cu scaunele extrem de confortabile fac din condus o experienta relaxanta chiar si in traficul din Bucuresti.
Iata cateva poze cu zeita...
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
Citroen DSpecial
Superba masina, si mie imi place foarte mult modelul, despre tehnica inglobata la nivelul anilor 70, nu mai vorbim\
Daca se poate, ce pret a avut de achizitie?
Multumesc!
Daca se poate, ce pret a avut de achizitie?
Multumesc!
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Anul trecut am facut din iunie pana prin octombrie aproximativ 4000 km majoritatea prin oras. O folosesc si in timpul saptamanii ocazional si in weekend mai intens.
Cand am decis sa achizitionez un DS am vrut sa fie o masina functionala la care sa nu stau sa repar pana sa o fac functionala. Placerea de a o conduce e mai mare decat cea de a o privi in garaj.
Cand am decis sa achizitionez un DS am vrut sa fie o masina functionala la care sa nu stau sa repar pana sa o fac functionala. Placerea de a o conduce e mai mare decat cea de a o privi in garaj.
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Re: Citroen DSpecial
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Re: Citroen DSpecial
Updates:
- desfacut pompa hidraulica intrucat avea pierderi de ulei (a trebuit sa modelez un dispozitiv tip presa pentru aceasta lucrare)
- reconditionat caseta directie prin inlocuirea unor garnituri si inlocuirea mansoanelor de cauciuc (operatiunea este destul de complexa, multe semne date pentru a stii exact pozitia inainte de a demonta caseta).
- sablat si vopsit electrostatic carcasa filtrului de aer, suportul bateriei si cateva protectii la motor
- indreptat, sablat si vopsit electrostatic jantele si montat anvelope tubeless noi (cele vechi erau fabricate inainte de 2000 si avand camera prezentau riscuri)
Am participat ca nou membru in Clubul Vehiculelor de Epoca la Targul Anticarilor organizat in fata Primariei Sector 2 la inceputul lunii septembrie.
- desfacut pompa hidraulica intrucat avea pierderi de ulei (a trebuit sa modelez un dispozitiv tip presa pentru aceasta lucrare)
- reconditionat caseta directie prin inlocuirea unor garnituri si inlocuirea mansoanelor de cauciuc (operatiunea este destul de complexa, multe semne date pentru a stii exact pozitia inainte de a demonta caseta).
- sablat si vopsit electrostatic carcasa filtrului de aer, suportul bateriei si cateva protectii la motor
- indreptat, sablat si vopsit electrostatic jantele si montat anvelope tubeless noi (cele vechi erau fabricate inainte de 2000 si avand camera prezentau riscuri)
Am participat ca nou membru in Clubul Vehiculelor de Epoca la Targul Anticarilor organizat in fata Primariei Sector 2 la inceputul lunii septembrie.
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
-
- just curious
- Mesaje: 7
- Membru din: Dum 07-Mai-2017 11:39
- Localitate: buzau
- Masina: citroen c6
- 2: ford mondeo
- 3: nu
Re: Citroen DSpecial
Frumoasa foc.
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Re: Citroen DSpecial
Sa mai revigoram topicul...
Citroenul DS a avut parte de restaurare in 2017 iar acum poarta o alta nuanta, Brun Scarabee, mai eleganta dar tot culoare originala din 1974.
In familie a aparut si un Citroen 2CV din '73, mic si simpatic, este o incantare plimbarea cu el in serile de vara cu plafonul coborat.
Anul trecut am participat la primul raliu de regularitate, Raliul Memorial Giurgiu 1904 cu ambele masini si mi-a deschis apetitul pentru acest tip de evenimente, asadar in 2018 sper sa bifez cat mai multe prezente.
Pentru cine doreste sa vada masinile, ambele vor fi expuse la Romexpo in cadrul SIAB 2018, 23 martie - 01 aprilie 2018.
Citroenul DS a avut parte de restaurare in 2017 iar acum poarta o alta nuanta, Brun Scarabee, mai eleganta dar tot culoare originala din 1974.
In familie a aparut si un Citroen 2CV din '73, mic si simpatic, este o incantare plimbarea cu el in serile de vara cu plafonul coborat.
Anul trecut am participat la primul raliu de regularitate, Raliul Memorial Giurgiu 1904 cu ambele masini si mi-a deschis apetitul pentru acest tip de evenimente, asadar in 2018 sper sa bifez cat mai multe prezente.
Pentru cine doreste sa vada masinile, ambele vor fi expuse la Romexpo in cadrul SIAB 2018, 23 martie - 01 aprilie 2018.
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Re: Citroen DSpecial
Cine doreste sa vada cele 2 batrenele, acestea sunt expuse in cadrul SIAB, la Romexpo pana pe 1 aprilie.
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
- sorin69
- pasionat
- Mesaje: 535
- Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
- 2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006
Re: Citroen DSpecial
Acum chiar ca, ma scoti din sarite sunt foarte, foarte invidios ca, nu am si eu macar una din cele doua bijuterii, sa te bucuri de ele si sa le ingrijesti cu nare atentie, spor.
YOU"LL NEVER WALK ALONE
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Vin 29-Ian-2016 08:50
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS 1974
- 2: Citroen 2CV 1973
- 3: Renault Clio RS 2009
- Contact:
Re: Citroen DSpecial
Multumesc pentru apreciere. Va urma si restaurarea 2CV-ului probabil pe la sfarsitul anului, este functionala si vreau sa ma bucur de ea pana atunci.
:: Citroen DS 1974 :: Citroen 2CV 1973 ::
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos