Asaaaa. Ora a expirat iata review-ul:
Partea I - Generalitati & exterior
Considerata a fi nava amiral al fabricantului francez Renault, R25, a avut parte de numeroase laude (nu degeaba) la timpul respectiv, gasindu-si cu greu chiar si in ziua de azi, printre multimea de masini "consumer", un rival pe masura.
Exemplarul din posesia mea este fabricat in 1991. Culoarea este "Gris Holograme", in denumire tehnica "Gris 608". Motorul dispus longitudinal este v6, tip z7w, dezvolta in jur de 180 CP, in functie de tara pentru care a fost fabricata masina. A mea a fost pentru Germania/Franta, in concluzie ii lipseste un circuit suplimentar de epurare a noxelor(dar are catalizator) si este varianta cea mai puternica. Cilindreea este de 2849.
Dotarile masinii :
- cutie automata ZF AR4 cu controlul tractiunii pe teren alunecos si frana de motor automata.
- aer conditionat automat
- climatizare automata
- trip computer
- pilot automat
- geamuri electrice fata
- oglinzi incalzite
- dezaburire spate automata
- torpedo cu racire
- volan imbracat in piele
- mobilier tapisat in velour
- radio casetofon Philips (4x30W - atentie, pe atunci inca se mai spunea realitatea, nu erau W p.m.p.o) cu afisaj in tabloul de bord, cu preamplificator si cu egalizator.
- Servo directie cu asistenta variabila
- servo frana cu asistenta variabila ( asistenta la franarea de urgenta)
- Discuri ventilate fata/ discuri spate
- ABS Bosch v 2.0
- geamuri heliomate
- jante aliaj usor
- volan reglabil pe inaltime
- termometru exterior
- inchidere centralizata
- telecomanda infrarosu integrata in cheia de contact
- telecomanda radio pe coloana volanului
- faruri de ceata galbene
Daca cineva intreaba cate din astea mai merg, ei bine, raspunsul este: toate cu exceptia casetofonului, care lalaie banda la sfarsitul casetei.
La prima vedere, masina nu este impresionanta, este placuta privirii, dar nu atrage in mod deosebit. Design-ul se defineste prin discretie la acest model. Exteriorul nu este opulent sau incarcat, exprimandu-si eleganta tocmai prin acest fapt. ornamentele sunt putine, dar bine integrate, nimic nu deranjeaza. Mai neobisnuit poate parea luneta, de o forma aparte, foarte mare, curbata, da senzatia de fragilitate dar nu este catusi de putin fragila.
Capota motorului imbraca aripile fata, iar pozitia pe drept a masinii este usor lasata de spate.
http://img66.imageshack.us/img66/9225/2907061530gw1.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/354/2907061719mm4.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/1904/2907061718ky4.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/7179/2907061717qt5.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/3747/2907061722qm5.jpghttp://img60.imageshack.us/img60/8243/2907061721ti7.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/5783/2907061711mb8.jpgDe remarcat este faptul ca dimensiunile destul de mari ale masinii nu sunt foarte evidente la exterior. Abia in interior realizezi in ce "monstru" te aflii.
Finisarea exterioara este foarte buna, dovada stand faptul ca dupa 15 ani, nu se simte nevoia unei lucrari de vopsitorie. Bineinteles ca exista zgarieturile inerente orasului dar elementele caroseriei s-au mentinut remarcabil .