Pagina 1 din 2

Review Renault 25 TXV6 Automatic 1991

Scris: Sâm 29-Iul-2006 19:42
de alexd
In stilul in care v-am obisnuit, am sa scriu si un review despre Renault-ul meu. Chit ca poate unii ma vor trimite pe forumul Reno, le raspund ca imi place mai mult aici, si pentru ca este masina mea, am sa astern acest review in sectiunea..."Masina mea" . Parerea mea este ca un review pe un forum auto oricare ar fi marca discutata, este o pata de culoare,, iti mai clatesti ochii si cu altceva...So....aveti 1 ora sa va impotriviti :D

Scris: Sâm 29-Iul-2006 20:00
de paco
Da-i drumul! Pe unde ai umblatara? :D

Scris: Sâm 29-Iul-2006 20:42
de alexd
Pe unde am umblatara o sa fie subiectul altui thread, va fi interesant, caci am iesit din tara cu Bx-ul, am facut 'fo 3000 km si....nu am ridicat capota decat 1 data. Veti afla de ce la momentul respectiv :D . Pana atunci puteti sa va dati cu parerea, uite, fac si un fel de "test grila" :

De ce am ridicat capota la BX in concediul de 3000 km?

1. sa schimb motorul
2. s-a infundat ralantiul
3. sa-i pun lhm
4. sa-i dau/sting foc(ul)
5. sa pun apa la radiator
6. s-a rupt "cureaua"
7. sa-mi incalzesc ceaiul
8. sa incarc/schimb sferele
9. sa ma uit pe acolo
10. ca nu pornea

Scris: Sâm 29-Iul-2006 21:43
de alexd
Asaaaa. Ora a expirat iata review-ul:

Partea I - Generalitati & exterior

Considerata a fi nava amiral al fabricantului francez Renault, R25, a avut parte de numeroase laude (nu degeaba) la timpul respectiv, gasindu-si cu greu chiar si in ziua de azi, printre multimea de masini "consumer", un rival pe masura.
Exemplarul din posesia mea este fabricat in 1991. Culoarea este "Gris Holograme", in denumire tehnica "Gris 608". Motorul dispus longitudinal este v6, tip z7w, dezvolta in jur de 180 CP, in functie de tara pentru care a fost fabricata masina. A mea a fost pentru Germania/Franta, in concluzie ii lipseste un circuit suplimentar de epurare a noxelor(dar are catalizator) si este varianta cea mai puternica. Cilindreea este de 2849.

Dotarile masinii :

- cutie automata ZF AR4 cu controlul tractiunii pe teren alunecos si frana de motor automata.
- aer conditionat automat
- climatizare automata
- trip computer
- pilot automat
- geamuri electrice fata
- oglinzi incalzite
- dezaburire spate automata
- torpedo cu racire
- volan imbracat in piele
- mobilier tapisat in velour
- radio casetofon Philips (4x30W - atentie, pe atunci inca se mai spunea realitatea, nu erau W p.m.p.o) cu afisaj in tabloul de bord, cu preamplificator si cu egalizator.
- Servo directie cu asistenta variabila
- servo frana cu asistenta variabila ( asistenta la franarea de urgenta)
- Discuri ventilate fata/ discuri spate
- ABS Bosch v 2.0
- geamuri heliomate
- jante aliaj usor
- volan reglabil pe inaltime
- termometru exterior
- inchidere centralizata
- telecomanda infrarosu integrata in cheia de contact
- telecomanda radio pe coloana volanului
- faruri de ceata galbene
Daca cineva intreaba cate din astea mai merg, ei bine, raspunsul este: toate cu exceptia casetofonului, care lalaie banda la sfarsitul casetei.

La prima vedere, masina nu este impresionanta, este placuta privirii, dar nu atrage in mod deosebit. Design-ul se defineste prin discretie la acest model. Exteriorul nu este opulent sau incarcat, exprimandu-si eleganta tocmai prin acest fapt. ornamentele sunt putine, dar bine integrate, nimic nu deranjeaza. Mai neobisnuit poate parea luneta, de o forma aparte, foarte mare, curbata, da senzatia de fragilitate dar nu este catusi de putin fragila.
Capota motorului imbraca aripile fata, iar pozitia pe drept a masinii este usor lasata de spate.

http://img66.imageshack.us/img66/9225/2907061530gw1.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/354/2907061719mm4.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/1904/2907061718ky4.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/7179/2907061717qt5.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/3747/2907061722qm5.jpg

http://img60.imageshack.us/img60/8243/2907061721ti7.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/5783/2907061711mb8.jpg


De remarcat este faptul ca dimensiunile destul de mari ale masinii nu sunt foarte evidente la exterior. Abia in interior realizezi in ce "monstru" te aflii.
Finisarea exterioara este foarte buna, dovada stand faptul ca dupa 15 ani, nu se simte nevoia unei lucrari de vopsitorie. Bineinteles ca exista zgarieturile inerente orasului dar elementele caroseriei s-au mentinut remarcabil .

Scris: Dum 30-Iul-2006 03:40
de paco
Dar traieste bine masina ta, sub o bolta de vita! :)
A, la intrebarea de ce ai ridicat capota la BX in 3000 km, raspunsul e "asa, fara motiv". Am dreptate?

Scris: Dum 30-Iul-2006 12:22
de dj01fad
varianta 7 cumva?? :lol:

Scris: Dum 30-Iul-2006 23:53
de Lucian T
Raspuns la test: Pct. 9.
Inteleg ca daca ghicim vom primi drept premiu povestea BX-ului si a celor 3000 de km? Cand apare?

Scris: Dum 30-Iul-2006 23:57
de tartorul
Eu zic ca 11: Nu aveai ce face :)

Scris: Lun 31-Iul-2006 08:48
de kata
eu zic ca raspunsul corect e:

1. pentru ca 10. si te-ai dus sa 9. crezand ca 2. Nefiind cazu' te-ai hotarat 5., 4. ca sa 7. Atunci ai vazut ca 6. si pentru ca tot n aveai ce face te-ai apucat sa 8. si 3.


nu-mi spune, am ghicit?

Scris: Lun 31-Iul-2006 09:02
de alexd
vad ca e mai interesant testul grila cu bx-ul decat review-ul meu :( . Oricum am ceva probleme cu calculatorul de acasa, cu hardul pe care am scris review-ul , asa ca mai dureaza cel putin azi ca sa recuperez datele.

Raspunsul corect la test este : 2. Adica nu mai tinea ralantiul, un gunoi rebel imi statea in calea spre fericire.

Scris: Sâm 12-Aug-2006 01:03
de cosmin_bogdan_s
Hei, a trecut ziua aia.... Cum ramane cu Renaultul. :lol:

Scris: Sâm 12-Aug-2006 09:32
de alexd
nu am reusit sa recuperez datele din hardul care m-a parasit, si mi-e o lene de ma doare sa scriu din nou, dar daca sunt persoane interesate poate fac un efort....

Scris: Sâm 12-Aug-2006 14:36
de dj01fad
off-topic: @kata: ai nota 25 pentru raspuns :lol:

Scris: Sâm 12-Aug-2006 21:43
de bezz
Interesanta masina, mi-aduc aminte ca in '90 parca, la primul TIB "liber" a fost expus un Renault .... Baccara, desi eram deja obisnuit cu Oltcitul, care sa recunoasteti ca nu are interiorul anost de Dacie, am zis ca acel Reno este cea mai tare masina, nava spatiala etc, ce mai, m-a impresionat puternic pe moment.Acel Baccarat este o versiune speciala a reno 25 cumva?
Lista de dotari oricum ma face sa ma inrosesc de invidie...
S-o stapanesti sanatos si continua cu review-ul.

Scris: Sâm 12-Aug-2006 23:09
de MARIAN
Baccara...