Repet, aerul conditionat functioneaza cu motorul oprit. Trebuie doar sa pun contactul.
Totusi, instalatia de aer conditionat mi-a dat impresia ca ar fi cam "firava". Adica nu stiu in ce masura va face fata iarna pe cancerul ala sau vara pe caldura torida. Am ceva dubii.
Am mers cu rezervorul plin (36 litri capacitatea maxima...

), si cu parintii mei (adunati dau 160 kg) + cateva chestii in portbagaj la munte, de la Pitesti la Moeciu, mai exact Gradistea. Kinda offtopic, in Moeciu am vazut parcat C4-ul lui BAW. ;)
Masina s-a comportat ireprosabil, am tot citit review-uri de genul "datorita cuplului mic, masina nu poate urca usor la deal sau atunci cand este incarcata." Nu inteleg ce s-a vrut a se zice prin chestia de mai sus, dar as zice ca am urcat cat se poate de simplu, in turatii de rodaj, ba chiar am facut depasiri in panta pe care nu le-as fi facut cu C4-ul.
Daca as compara o mica intrecere cu un C4, as zice ca Aygo ar fugi prima ar lua un avans frumos, dupa care ar fi prinsa din urma de C4. Concluzia asta o trag dupa cateva zeci de semafoare de la care plec intotdeauna primul. Am vorbit strict in termeni de mers la bun simt, nu stiu cum ar sta treburile in caz de blana.
In oras, sprinturile astea bruste si dimensiunile reduse ajuta enorm in depasiri si sa te bagi in fata altora.
Drumul denivelat este un calvar, probabil si datorita distanei reduse intre rotile din fata si cele din spate. Masina troncane urat, iar daca in portbagaj ai chestii nefixate, acolo sigur va fi bairam. Evident, pe un drum bun, totul ar fi nice & smooth.
Plasticele troncane si ele la drum denivelat, sunt cativa greierasi suparatori. Sa vedem cum ii "fixez".
Confortul nu este punctul forte nici el, nu ai manere sa te tii cu mana de sus, si nu ai nici un suport decent sa tii cotul pe el. Locul unde tii cotul ar fi probabil potrvit pentru Cleopatra Stratan, nu pentru niste oameni maturi. Kinda sucks, pentru ca ar fi fost loc destul pentru designerii Toyota sa faca ceva frumos acolo.
P.S. Directia la Aygo este asistata electric.
P.S.2. Nu avea rost sa iau "inca" o frantuzoaica, am zis sa incerc si o japoneza.

Am cumparat Aygo pentru ca este masina care imi place. As fi regretat probabil daca as fi cumparat un C1 sau 107 si mi-as fi dat seama ca am cumparat o masina care nu ma atrage.