Pagina 1 din 2

Am trecut de la vw bora la c5

Scris: Mie 06-Iun-2007 20:47
de yo3fuu3
Contrar sfaturilor,am facut acest pas,in primul rind din cauza spatiului din masina,si a unei ocazii.Masina am adus-o din Franta,analizind + si - fata de Bora,c5 e peste.Ramine de vazut fiabilitatea si costul intretinerii,acum are 89000km,si dupa 3000 de km,in afara problemei cu placutele de frina tocite,si a unui cauciuc pe spate ovalizat,s-a comportat excelent.Raportul pret/calitate mi se pare mai bun la c5.O sa revin cu amanunte.
Imagine

Scris: Mie 06-Iun-2007 21:03
de cbx
este o alegere buna ,sa o stapanesti sanatos

Scris: Mie 06-Iun-2007 21:17
de tyyy84
in ce pret ai adus-o??

Scris: Mie 06-Iun-2007 21:21
de yo3fuu3
eu am apelat la o firma specializata din romania,care se ocupa de asa ceva,si am vrut sa merg eu decit un sofer,care nu stiu cum ar fi condus
asa am vazut si cum se comporta la drum.am dat si vw bora la schimb.cu toate taxele,ma duce cam la 12000 de euro,si mai vad ce mai trebuie.

Scris: Joi 07-Iun-2007 09:31
de tyyy84
sa o stapanesti sanatos... :D

Scris: Joi 07-Iun-2007 10:11
de B-01-DRC
Volkswagen si BMW mi se par cele mai SUPRAevaluate masini din presa romaneasca. Nu ca nu ar fi masini bune, dar tot astept si eu sa vad in presa romaneasca de specialitate un DriveTest "VW vs altii" sau "BMW vs altii" in care sa NU castige VW sau BMW.
Apropos de DriveTeste. Ultima stupizenie din presa noastra a fost in ultimul numar AMS. Unde, intr-un DriveTest cu noul RollsRoyce, aparea ceva de genul: "se simte influenta BMW la motorizare". Parerea mea e ca nu o sa apara vreun producator de masini prea curand cu motoare pe benzina mai rafinate si mai fiabile decat cele fabricate de RR. BMW a invatat o gramada de lucruri de la RR in domeniul motoarelor.

Scris: Joi 07-Iun-2007 10:31
de Matrixu
A invatat multe, dar RR a cam stat pe loc in ultima vreme..D-aia a venit BMW ca sa fie si RR up to date cand vine vb de tehnologii si motoare!
SI la ce tehnologii are BMW, nu vad de ce n-ar iesi in fata de fiecare data..Oare degeaba ies motor of the year, motoarele celor de la VW si BMW?

Scris: Joi 07-Iun-2007 10:43
de DanT
OFF (poate): daca tot vorbim de motoare de ce credeti ca tot timpul BMW sau VW ies in fata .. ca ei cotizeaza cel mai mult la revistele de specialitate.

de ce credeti voi ca nu se vorbeste pe nicaieri de Nissan Skyline, de motoarele Koenigsegg, de Pagani ... ?

astea sunt tot timpul manareli de presa si cuvinte ..
oricum masina si motorul le alegi de cum ai tu chef .. numai ca la noi nefiind o opinie publica suficient de matura exista acest "curent" legat de masinile nemtesti .. ca tot vorbesc de ele unii "avizati" .. de cine????

de ce nu au dat faliment in atatia zeci de ani toate celelete firme producatoare sa raman ca producatori doar firmele nemtesti?

Scris: Joi 07-Iun-2007 11:15
de Matrixu
Pagani are motor de la Mercedes
Koenigsegg e facut de ei, si acum au reusit sa scoata vreo 800CP
Skyline e de domeniul trecutului. A fost bun la viata lui, acum deja s-a evoluat, alte tehnologii alte nebunii etc etc...

Or plati astia de la VW si BMW prin Romania, dar chiar asa sa ii plateasca pe toti?

Scris: Joi 07-Iun-2007 13:13
de B-01-DRC
Matrixu scrie:A invatat multe, dar RR a cam stat pe loc in ultima vreme..D-aia a venit BMW ca sa fie si RR up to date cand vine vb de tehnologii si motoare!

Matrixule, daca tu spui aici ca RR au ramas in urma...scuza-ma mon cher, dar asta ma face sa ma gandesc ca tu nu citesti nimic legat de domeniul asta.

Scris: Joi 07-Iun-2007 13:14
de eugenro2001
Va fac topic nou sau stricati thread-ul omului in continuare?

Scris: Joi 07-Iun-2007 13:31
de DanT
da-i pace eugen .. este cumva o dezvoltare mai neortodoxa aaceluiasi subiect ...
prin varii idei incercam sa facem distinctioa untre masinile prusace si celeleate ..
or fi ei nemti .. dar parca nici altii nu sunt prosti ..:)

Scris: Joi 07-Iun-2007 13:37
de Matrixu
B-01-DRC scrie:
Matrixu scrie:A invatat multe, dar RR a cam stat pe loc in ultima vreme..D-aia a venit BMW ca sa fie si RR up to date cand vine vb de tehnologii si motoare!

Matrixule, daca tu spui aici ca RR au ramas in urma...scuza-ma mon cher, dar asta ma face sa ma gandesc ca tu nu citesti nimic legat de domeniul asta.


Poate nu m-am exprimat eu corect...RR a ramas in urma la motoare, d-aia au venit desteptii astia de la BMW !!
Motoare puternice fac multi, motoare puternice de ultima generatie, sunt doar cativa... Cu asta a venit BMW, cu "noul" care combinat cu traditia RR, a rezultat ceva fantastic.

Ia uite ce zic astia de la RR:
Silver Seraph: The last Rolls-Royce model built at Crewe, the Silver Seraph was effectively the first all new Rolls-Royce since the launch of the Silver Shadow more than 30 years earlier. Developed with help from BMW, it was powered by a 5.4-litre BMW V12 engine.

Oare de ce a fost nevoie de BMW sa aiba si ei un motor V12 mai omenesc?

@DanT...nu sunt altii mai prosti,dar intotdeauna trebuie sa existe unul sau mai multi care sunt cei mai buni...

Scris: Joi 07-Iun-2007 15:07
de SAMmy
@Matrix: Motoru' de BMW nu e cel mai bun, e doar foarte bun si ieftin... aici e spilul... ;)

Apropos de BMW, avansuri tehnologice si de Skyline care e de domeniul trecutului...
Cunosc un tehnician BMW care conduce o Honda din '89... care de la mama ei avea motor de 2 litri aspirat 220 CP...
Acum tehnicianul a turbat-o + altele si are vreo 315 CP dar ce m-a impresionat pe mine e motorul standard...
220 CP din 2.0i aspirat, in '89... asta da realizare tehnologica remarcabila... :shock:

Scris: Joi 07-Iun-2007 15:39
de B-01-DRC
Atat mai adaug. RR domina cea mai dura piata de motoare din lume. Dura si din punct de vedere financiar (pret/motor dar mai ales consum/km) si cel mai important, dura din motive de fiabilitate (e nasol daca un motor d'ala se strica). Doar ca aceasta divizie, nu e sub tutela BMW (spre durerea lor...). Aceasta divizie fabrica si motoarele pentru masini. Iar BMW nu le mai cumpara acum, pentru ca sunt mai ieftine ale lor, chiar daca nu au aceeasi calitate.