Pagina 1 din 2

Citroen Visa 11RE

Scris: Lun 25-Apr-2005 16:40
de George Guiu
Va salut pe toti! Motivul pentru care scriu aici este un Citroen Visa 11 RE, achizitionat de curand. Masina este in stare buna, nu are rugina, 92500 km reali. Fotografii vor fi adaugate in curand.
Ce ar trebui schimbata este lampa stop spate care a fost ciobita si lipita. Daca are cineva asa ceva sunt interesat... Si mai am nevoie de un mecanic/service de nadejde care sa imi curete carburatorul si sa'i faca reglajele de rigoare.
Multumesc si spre sa ne vedem la intalniri.
George Guiu

Scris: Lun 25-Apr-2005 17:10
de MARIAN
Salut si bine ai venit.
Piese nu prea cred ca o sa gasesti pe aici....dar mai cautam(din cate stiu eu nu prea mai sunt posesori de visa pe aici).

Scris: Lun 25-Apr-2005 17:55
de WLD
Bine ai venit!

Din pacate esti singurul proprietar de Visa de pe forum, asa ca nu ai tovarasi de suferinta :)
Pentru reparatii si reglaje iti racomand service-ul lui Ciocarlan de pe Sos. Fundeni sau pe Cristi Stan de la Ploiesti.

Vezi si topicul de la http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=204

Scris: Lun 25-Apr-2005 18:36
de nicum
Cred ca in loc de "lampa spate" ai vrut sa spui dispersor. Se comanda si se inlocuieste. Idem cu curelele. Ce tip de motor ai? Cel racit cu apa?
Reglaje la carburator se pot face in Pantelimon, in doua locuri. Primul e la service-ul Dacia/Renault (sau ce o mai fi acum pe acolo), iar al doilea e service-ul Rompetrol (acolo mi-am reglat eu carburatorul), aflat prin apropiere, spre magazinul Cora. Daca ai carburator dublu corp, acesta se regleza pe banc, nu in spatele blocului.

Scris: Lun 25-Apr-2005 18:49
de MARIAN
Pai Visa 11RE este echipata cu motorul de 1.1cmc racire cu lichid :) .Daca imi aduc bine aminte numai Visa Special-Club a fost echipata cu motorul de 652 cmc racire cu aer.
Care curele?

Scris: Mar 26-Apr-2005 13:04
de George Guiu
Am fost placut surprins de raspunsurile primite. Ieri am patit'o si cred ca sfaturile de aici o sa imi prinda bine. Exact in intersectia de langa casa, motorul a murit. Am reusit sa ajung mai mult impins pana la primul service, care era destul de apropiat, norocul meu. S'a uitat mesterul la carburator, l'a desfacut, curatat, suflat, etc; nici un rezultat. Dupa 30 min vine un prieten la el, se uita de departe la motor, zice ca'i de la aprindere. Se uita mesterul, baga mana, sare ca ars: s'a curentat. Era fisa centrala de la aprindere desprinsa.
Rezultat: de dimineata a pornit greu si scoate fum. Am trecut pe la el: a spus ca are multa benzina in carburator. Sa trec supa-amiaza.
Parca l'as ocoli acum! Din ce am citit pe net, carburatorul e cu o singura camera. Unde'l pot regla la cineva priceput?
Cred ca o sa incerc la Service-ul de langa XXL din Fundeni...

Scris: Mar 26-Apr-2005 13:59
de WLD
Tine minte pe viitor:
-in general, daca motorul se opreste brusc, fara a se poticni inainte, atunci ai o problema de aprindere.
-daca se opreste dupa ce se poticneste, nu mai trage, etc. ai o problema de carburatie.

Carburatorul poti sa-l reglezi si singur. Am toata documentatia necesara si ti-o pot timite pe mail.

Scris: Mar 26-Apr-2005 14:04
de George Guiu
Nu mi s'a parut asa simplu ca masina pornea si mai mergea cativa metri apoi iar se oprea... fisa mai fura curent. cred ca de asta nu s'a prins nici mecanicul.
Trimite'mi te rog documentatia pe mail la:
george.guiu@integrator-group.com
Multumesc.

Scris: Mar 26-Apr-2005 14:12
de WLD
Daca ai turometru acesta poate fi un bun indicator de probleme in aprindere. Cand acesta "moare" subit atunci e clar din aprindere.

Descarca documentul de la http://www.clubcitroen.ro/download/carb1.pdf.zip

Scris: Mie 27-Apr-2005 14:37
de George Guiu
REGLAT! Merge super acum. Trebuie sa mai trec pe la dezmembrari dupa lampa/dispersor (!?!) si un ornament si e gata de poz(n)e! Are si huse noi, hand-made...

Scris: Mie 27-Apr-2005 17:10
de nicum
Unde l-ai reglat? Ai facut si restul reparatiilor care vroiai sa le faci (curele, etc.)?

Scris: Mie 27-Apr-2005 17:19
de George Guiu
La service-ul de pe Fundeni. Am schimbat si cureaua de alternator. Am uitat un detaliu: are radio-casetofon EAGLE (made in Japan) cu scala. Functioneaza impecabil. Cel putin la radio nu se compara cu un LG luat de nou anul trecut. Am mers cu Europa FM pana la Slobozia. (acolo m'am oprit) :) E influentat de mobilele din masinile de la semafor... :shock:

Scris: Joi 05-Mai-2005 11:28
de George Guiu
Consuma 6,23 litri/100km - consum facut pe 400 km din care 130 km in Bucuresti si 270 km extraurban. Imi pare foarte bun, in comparatie cu fosta masina - Renault 5 GTX 1991, 1721cmc care consuma 11-12 in oras si 7,5 afara...

Scris: Joi 08-Dec-2005 18:47
de George Guiu
Inca mai merge...are 100450 km si se pregateste de un nou schimb de ulei - Castol GTX High Mileage. Insa un bou mi'a indoit portiera usor... si tare as vrea sa o indrept.

Merge...

Scris: Vin 07-Apr-2006 13:44
de George Guiu
Am ajuns la 105500km si nu mai pot fara masina asta. Deocamdata nu a picat nimic si am un an de cand o am. Acum ma bate gandul la o Xsara. Oricum nu cred ca o sa o mai vand.