Citroen BX 19RD Break 1986

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 19-Mai-2010 11:02

Bunatati pentru BX 8)
duzele de injectoare Bosch France
http://img576.imageshack.us/img576/2262/1001591.jpg


Kit ambreiaj: placa+disc LUK si rulment SKF
http://img198.imageshack.us/img198/9057/1001592b.jpg
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 22-Mai-2010 18:57

Achizitii tot pentru BX:
-proiectoare de ceata galbene ( made in USA )specifice anilor '80. Pont: ca sa nu gauriti bara, puteti sa prindeti de caroserie proiectoarele (sunt deja gauri date acolo unde le-am pus eu..trebuiesc facuti doar suporti)
http://img695.imageshack.us/img695/9356/1001616.jpg
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 01-Iun-2010 20:12

Interesant...
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... /bx-6.html
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... ogie1.html
Cautand pe net, am vazut ca unele BX-uri (seria 1 ce-i drept) au avut proiectoare galbene in genul cum mi-am pus eu...(posibil ca cele din poza de pe net sa fie Cibie, Marchal sau Valeo). Sev Marchal galbene am vazut mai demult la cineva exact ca cele din poza :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 01-Iun-2010 20:31

Sunt cibie majoritatea pt bx ... tatal meu si`a facut un set galbene pt cx .. si mai avem unele in stare mai proasta pe alb :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 01-Iun-2010 21:33

Sincer...nu stiam ca au fost si astfel de proiectoare galbene pe BX..(adica nu montate in bara)
Le stiam doar pe cele montate in bara pe care toata lumea le cauta ;)
Mai gasisem si unele similare albe (Hella), insa nu erau in stare asa buna.
Cele americane pe care mi le-am pus eu nu stiu de pe ce masina or fi fost :lol: important e ca seamana cu cele originale Cibie si sunt in stare aproape noua..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 05-Sep-2010 07:34

Am mai lucrat si la BX un pic.
Pe spate nu mai aveam aerisitoare..erau rupte.Asa ca am inlocuit semietrierul pe partea cu aerisitorul. Era cea mai simpla varianta. (sa schimb tot etrierul nu se putea pt ca ar fi presupus sa pun si alta conducta, nu se desfacea...iar ca sa scot aerisitorul rupt mi-ar fi luat mult timp)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 20-Noi-2010 14:40

Mai lucrez si pe la BX, dar mai rar..asta e de bine oricum :lol:

Noutati: tocmai am schimbat injectoarele. Le-am pus pe cele care le achizitionasem (BOSCH - made in France). Dupa cod par a fi de Mercedes C220.Sunt inca in faza de observare. Motorul parca e mai putin zgomotos. Fum nu scoate, motorul nu bate, sa vedem de dimineata cum porneste. Nu am facut nicio ajustare majora la pompa de injectie (doar i-am dat relantiul mai mare un pic).

Duzele vechi de pe masina erau cele originale din fabrica. Probate pe aparat nu pulverizau absolut deloc, dar bagau toate la fel. Curios e ca inca masina mergea bine cu ele :lol: Insa daca era frig, imi balbaia motorul la rece la pornire un pic...tocmai pt ca nu pulverizau deloc. De aia le-am si schimbat, sa nu ma prinda temperaturile extreme cu ele.

In rest, am verificat si bujiile (sunt ok)..si am schimbat filtrul de motorina.
I-am pus si cauciucurile de iarna.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 29-Noi-2010 21:26

Parti bune dupa schimbatul duzelor:
-motorul nu bate
-nu mai scoate fum, chiar daca e motorul rece. Asta e lucrul cel mai important
-nu trepideaza la pornire..doar cand si cand...dar rar..cum nu am nici soc, e super ok pornitul.

Parti proaste:
-daca o accelerez aproape cu pedala la fund, iar apoi eliberez pedala, motorul incepe cateodata sa tremure ca si cum ar tinde sa se opreasca...dar isi revine daca o accelerez un pic. Nu stiu de ce face faza asta :roll:
Sugestii??
Multumesc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 18-Dec-2010 16:22

Problema s-a rezolvat... imi lacrima de fapt motorina pe la un injector, la imbinarea port-injectorului. I-am pus o pasta si l-am strans bine. Cica ar exista si niste garnituri... :roll: din fabrica nu au avut ce-i drept..
Acum merge f bine cu noile duze si porneste mult mai ok dimineata decat inainte 8)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 13-Feb-2011 12:26

Masina a primit doua claxoane noi-noute, fabricatie anii '60 - care au fost facute pentru Fiat 1800.

Sunetul claxonului e acum mult mai frumos ca inainte :)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos