Bunatati pentru BX
duzele de injectoare Bosch France
http://img576.imageshack.us/img576/2262/1001591.jpg
Kit ambreiaj: placa+disc LUK si rulment SKF
http://img198.imageshack.us/img198/9057/1001592b.jpg
Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Achizitii tot pentru BX:
-proiectoare de ceata galbene ( made in USA )specifice anilor '80. Pont: ca sa nu gauriti bara, puteti sa prindeti de caroserie proiectoarele (sunt deja gauri date acolo unde le-am pus eu..trebuiesc facuti doar suporti)
http://img695.imageshack.us/img695/9356/1001616.jpg
-proiectoare de ceata galbene ( made in USA )specifice anilor '80. Pont: ca sa nu gauriti bara, puteti sa prindeti de caroserie proiectoarele (sunt deja gauri date acolo unde le-am pus eu..trebuiesc facuti doar suporti)
http://img695.imageshack.us/img695/9356/1001616.jpg
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Interesant...
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... /bx-6.html
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... ogie1.html
Cautand pe net, am vazut ca unele BX-uri (seria 1 ce-i drept) au avut proiectoare galbene in genul cum mi-am pus eu...(posibil ca cele din poza de pe net sa fie Cibie, Marchal sau Valeo). Sev Marchal galbene am vazut mai demult la cineva exact ca cele din poza
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... /bx-6.html
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... ogie1.html
Cautand pe net, am vazut ca unele BX-uri (seria 1 ce-i drept) au avut proiectoare galbene in genul cum mi-am pus eu...(posibil ca cele din poza de pe net sa fie Cibie, Marchal sau Valeo). Sev Marchal galbene am vazut mai demult la cineva exact ca cele din poza
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Sincer...nu stiam ca au fost si astfel de proiectoare galbene pe BX..(adica nu montate in bara)
Le stiam doar pe cele montate in bara pe care toata lumea le cauta ;)
Mai gasisem si unele similare albe (Hella), insa nu erau in stare asa buna.
Cele americane pe care mi le-am pus eu nu stiu de pe ce masina or fi fost important e ca seamana cu cele originale Cibie si sunt in stare aproape noua..
Le stiam doar pe cele montate in bara pe care toata lumea le cauta ;)
Mai gasisem si unele similare albe (Hella), insa nu erau in stare asa buna.
Cele americane pe care mi le-am pus eu nu stiu de pe ce masina or fi fost important e ca seamana cu cele originale Cibie si sunt in stare aproape noua..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am mai lucrat si la BX un pic.
Pe spate nu mai aveam aerisitoare..erau rupte.Asa ca am inlocuit semietrierul pe partea cu aerisitorul. Era cea mai simpla varianta. (sa schimb tot etrierul nu se putea pt ca ar fi presupus sa pun si alta conducta, nu se desfacea...iar ca sa scot aerisitorul rupt mi-ar fi luat mult timp)
Pe spate nu mai aveam aerisitoare..erau rupte.Asa ca am inlocuit semietrierul pe partea cu aerisitorul. Era cea mai simpla varianta. (sa schimb tot etrierul nu se putea pt ca ar fi presupus sa pun si alta conducta, nu se desfacea...iar ca sa scot aerisitorul rupt mi-ar fi luat mult timp)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Mai lucrez si pe la BX, dar mai rar..asta e de bine oricum
Noutati: tocmai am schimbat injectoarele. Le-am pus pe cele care le achizitionasem (BOSCH - made in France). Dupa cod par a fi de Mercedes C220.Sunt inca in faza de observare. Motorul parca e mai putin zgomotos. Fum nu scoate, motorul nu bate, sa vedem de dimineata cum porneste. Nu am facut nicio ajustare majora la pompa de injectie (doar i-am dat relantiul mai mare un pic).
Duzele vechi de pe masina erau cele originale din fabrica. Probate pe aparat nu pulverizau absolut deloc, dar bagau toate la fel. Curios e ca inca masina mergea bine cu ele Insa daca era frig, imi balbaia motorul la rece la pornire un pic...tocmai pt ca nu pulverizau deloc. De aia le-am si schimbat, sa nu ma prinda temperaturile extreme cu ele.
In rest, am verificat si bujiile (sunt ok)..si am schimbat filtrul de motorina.
I-am pus si cauciucurile de iarna.
Noutati: tocmai am schimbat injectoarele. Le-am pus pe cele care le achizitionasem (BOSCH - made in France). Dupa cod par a fi de Mercedes C220.Sunt inca in faza de observare. Motorul parca e mai putin zgomotos. Fum nu scoate, motorul nu bate, sa vedem de dimineata cum porneste. Nu am facut nicio ajustare majora la pompa de injectie (doar i-am dat relantiul mai mare un pic).
Duzele vechi de pe masina erau cele originale din fabrica. Probate pe aparat nu pulverizau absolut deloc, dar bagau toate la fel. Curios e ca inca masina mergea bine cu ele Insa daca era frig, imi balbaia motorul la rece la pornire un pic...tocmai pt ca nu pulverizau deloc. De aia le-am si schimbat, sa nu ma prinda temperaturile extreme cu ele.
In rest, am verificat si bujiile (sunt ok)..si am schimbat filtrul de motorina.
I-am pus si cauciucurile de iarna.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Parti bune dupa schimbatul duzelor:
-motorul nu bate
-nu mai scoate fum, chiar daca e motorul rece. Asta e lucrul cel mai important
-nu trepideaza la pornire..doar cand si cand...dar rar..cum nu am nici soc, e super ok pornitul.
Parti proaste:
-daca o accelerez aproape cu pedala la fund, iar apoi eliberez pedala, motorul incepe cateodata sa tremure ca si cum ar tinde sa se opreasca...dar isi revine daca o accelerez un pic. Nu stiu de ce face faza asta
Sugestii??
Multumesc.
-motorul nu bate
-nu mai scoate fum, chiar daca e motorul rece. Asta e lucrul cel mai important
-nu trepideaza la pornire..doar cand si cand...dar rar..cum nu am nici soc, e super ok pornitul.
Parti proaste:
-daca o accelerez aproape cu pedala la fund, iar apoi eliberez pedala, motorul incepe cateodata sa tremure ca si cum ar tinde sa se opreasca...dar isi revine daca o accelerez un pic. Nu stiu de ce face faza asta
Sugestii??
Multumesc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Problema s-a rezolvat... imi lacrima de fapt motorina pe la un injector, la imbinarea port-injectorului. I-am pus o pasta si l-am strans bine. Cica ar exista si niste garnituri... din fabrica nu au avut ce-i drept..
Acum merge f bine cu noile duze si porneste mult mai ok dimineata decat inainte
Acum merge f bine cu noile duze si porneste mult mai ok dimineata decat inainte
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos