Ieri am profitat de banii pe care ii mai am si am schimbat evacuarea "improvizata" si stricata a masinii cu tevi,detenta si finala, toate noi.
Diferenta in ceea ce priveste zgomotul si vibratiile este de la cer la pamant.
Incantat de lipsa zgomotului am mers cu "lamaia" pana in Codlea si inapoi, timp in care am avut loc sa ii deschid putin "flapsurile" pana pe la 140 km/h.
P.S. Rog un administrator daca poate si vrea sa mute topicul in sectiunea "Masinea mea", cred ca e mai potrivit sa stea acolo.
BX 19 TRD, ex 16 TRS
Moderator: Echipa Tehnica
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Cu masina in ralanti mi se aprinde imediat becul cu stop si cel de la hidraulica. Insa daca apas pe frana si tin apasat se stinge. Masina se lasa si destul de repede de spate. Cred ca sunt suficiente indicii ca ma paste un alt dozator nu ?
Imi recomandati sa incerc unul SH la un pret mai ok sau e mai bine sa imi iau unul nou din magazin si scap de probleme pentru o perioada mai mare ?
Imi recomandati sa incerc unul SH la un pret mai ok sau e mai bine sa imi iau unul nou din magazin si scap de probleme pentru o perioada mai mare ?
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Daca nu tine macar o zi spatele, iti trebuie altul.. Legat de bec..nu am intalnit la a mea faza asta...
Dozatorul iti poate cauza multe neplaceri: roti infranate...pompa hidraulica poate ramane blocata...etc...multe lucruri se pot intampla din cauza lui.Eu am scapat de aceste probleme numai dupa ce am pus alt dozator.
Logic ca unul nou ar fi ideal. Problema e ca ar costa destul de mult...nu e deloc ieftin(e cam 700lei parca cel mai ieftin...asta daca il gasesti cu pretul asta..nu cred ca se gasesti nici usor.).Dar daca iei nou ai scapa de toate problemele legate de dozator.
Faza e ca daca iei unul s-h nu ai de unde sa stii daca e bun (dozatoarele nu se repara apropo). Mergi cam la risc si iti dai seama daca e bun numai daca il pui pe masina(iarasi montajul nu e deloc usor din pricina tevilor...eu m-am chinuit o dupa-amiaza intreaga). (unul s-h in stare buna se vinde in jur de 150 lei din ce am testat piata la multe dezmebrari...atat am dat si eu pe al meu acum un an..)(iti recomand dozator s-h de pe masini care au fost aduse de afara..ai o garantie mai mare...macar ele sigur nu au mers cu H46)
Mult succes .
Dozatorul iti poate cauza multe neplaceri: roti infranate...pompa hidraulica poate ramane blocata...etc...multe lucruri se pot intampla din cauza lui.Eu am scapat de aceste probleme numai dupa ce am pus alt dozator.
Logic ca unul nou ar fi ideal. Problema e ca ar costa destul de mult...nu e deloc ieftin(e cam 700lei parca cel mai ieftin...asta daca il gasesti cu pretul asta..nu cred ca se gasesti nici usor.).Dar daca iei nou ai scapa de toate problemele legate de dozator.
Faza e ca daca iei unul s-h nu ai de unde sa stii daca e bun (dozatoarele nu se repara apropo). Mergi cam la risc si iti dai seama daca e bun numai daca il pui pe masina(iarasi montajul nu e deloc usor din pricina tevilor...eu m-am chinuit o dupa-amiaza intreaga). (unul s-h in stare buna se vinde in jur de 150 lei din ce am testat piata la multe dezmebrari...atat am dat si eu pe al meu acum un an..)(iti recomand dozator s-h de pe masini care au fost aduse de afara..ai o garantie mai mare...macar ele sigur nu au mers cu H46)
Mult succes .
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Salutare,
Ieri am schimbat dozatorul si lucrurile arata bine,mai bine decat atunci cand am cumparat masina. Rotile nu se mai infierbanta, nu mai lucreaza atat de mult ventilatorul, am scapat si de fumul care iesea prin esapament la acceleratiile puternice.
Urmatoarea miscare (sper eu cam in 2 saptamani) presupune schimbarea casetei de directie cu servo impreuna cu disjunctorul (oricum distribuitorul este vai de el si curge destul de tare) cu o caseta fara servo+disjunctor. Dat fiind faptul ca uzurile in elementele de suspensie sunt acceptabile,sferele sunt incarcate de cateva luni si dozatorul nou a mers cu LHM si scapa foarte putin pe retur (picura usor) ma astept sa ma bucur de o hidraulica cat mai lipsita de probleme.
Ieri am schimbat dozatorul si lucrurile arata bine,mai bine decat atunci cand am cumparat masina. Rotile nu se mai infierbanta, nu mai lucreaza atat de mult ventilatorul, am scapat si de fumul care iesea prin esapament la acceleratiile puternice.
Urmatoarea miscare (sper eu cam in 2 saptamani) presupune schimbarea casetei de directie cu servo impreuna cu disjunctorul (oricum distribuitorul este vai de el si curge destul de tare) cu o caseta fara servo+disjunctor. Dat fiind faptul ca uzurile in elementele de suspensie sunt acceptabile,sferele sunt incarcate de cateva luni si dozatorul nou a mers cu LHM si scapa foarte putin pe retur (picura usor) ma astept sa ma bucur de o hidraulica cat mai lipsita de probleme.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vezi ca daca schimbi caseta cu una fara servo trebuie sa schimbi si disjunctorul tot cu unul simplu si difera si retururile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
exact..difera conjunctorul ... se poate sa i astupi gaurile de la conducte pt servo, dar nu as recomanda... mai bine cumpara un conjuctor fara servo(uite eu am dat pe al meu 50 RON si e f bun)
mi se pare ca si furtunul difera..(o sa ma uit exact si iti zic daca vrei)
mi se pare ca si furtunul difera..(o sa ma uit exact si iti zic daca vrei)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Salutare, BX-ul a revenit pe strazile din Brasov
Am o intrebare pentru voi. La serie 1 unde volanul este cu tot cu ax cum il fac sa stea drept, ca directia nu trage insa este stramb cu rotile
drepte. Trebuie sa-l desfac din cuplaj si sa-l repozitionez sau trebuie sa ridic masina pe rampa de directie ?
Multumesc pentru raspunsuri !
Am o intrebare pentru voi. La serie 1 unde volanul este cu tot cu ax cum il fac sa stea drept, ca directia nu trage insa este stramb cu rotile
drepte. Trebuie sa-l desfac din cuplaj si sa-l repozitionez sau trebuie sa ridic masina pe rampa de directie ?
Multumesc pentru raspunsuri !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos