Masina lui, un BX 19 TRD din 1987 a fost cumparata de fratele meu .. care a inceput sa o refaca cum a stiut si putut mai bine ..
a schimbat pragurile si contactul, sferele, franele, conductele, refacuta toata instalatia hidraulica, ambreiaj, distributie, interior nou,incepuse sa lucreze chiar si la AC-ul masinii ..
Numai ca, anul trecut, in lunea dinaintea intalnirii nationale din august, a avut un accident frontal cu ea ..
cam asa arata:

Masina a zacut intr-un sopron in Tulcea peste toamna si a iernat acolo .. Se zbatea intre ideea de a fi refacuta sau sa fie vanduta pe bani de nimic pentru a fi dezmebrata (numai motorul refacut si distributia noua costau mai mult decat banii care ar fi fost luati pe ea)

Pana cand, in urma unor dicutii cu Cristi Stan am decis sa o luam de acolo si incercam sa-i redam gloria de alta data in prima instanta si apoi, de ce nu .. sa o transformam intr-un proiect mult mai ambitios .. primul BX cu motor 3.0 V6!!!!!!!

si asa .. am iceput "procedura de recuperare" .. noi in bucuresti si ploiesti .. masina tocmai in Tulca ..
Prin urmare am urnit BX-urile din dotare intra sambata asta intr-o misiune de salvare care le va testa capacitatile la maxim:

Remorca goala avea o greutat de 680kg .. inchiriata ..
Ajungem in Tulcea, prima intalnire:

ne dumirim ce si cum:

incarcam BX-ul tinta si il pregatim de drum:


cu bacul peste Dunare si prima pauza in Braila. Iata-ne scapati de cea mai dura parte a traseului, dealurile Dobrogei, Macin, Niculitel .. :


Si, dupa o odisee de mai mult de 17 ore, din care cred ca 12 ore la volan, cu 1800 kg remorcate fara dispozitiv de franare la un BX 19 aspirat (din dotare


