Buna ziua.
Am revenit cu o problema care e din ce in ce mai grava.
Sa incep cu descrierea si evolutia defectiunii.
Prima oara am patit-o pe la inceputul lui iunie intr-o zi calduroasa, cand dupa o oprire, motorul nu a mai vrut sa porneasca decat dupa aprox 20min. Am zis ca e de la supraincalzirea motorului.
A 2-a si a n-a oara am patit-o doar in zilele caniculare si reuseam sa pornesc motorul dupa 30 apoi, progresiv, 40 si chair o ora.
Intr-una din ultimile zile caniculare am patit-o si-n mers. Mi se oprea motorul in mers si-l reporneam inertial din mers, pana ce dupa 1 minut, nu a mai pornit deloc. Am stat cred ca vre-o 50 minute pana a repornit.
Am ajuns cu ea la service
Au bagat testerul, nici o eroare stocata si nici o eroare in test. Motorul avea cca 60 cand a pornit-o, a ajuns la 92 si a pornit ventilatorul. S-a stabilizat pe la 89-90. Deci totul ok.
Am oprit masina si... iar nu a mai pornit.
A pus testerul si acesta nu se mai putea conecta, ca si cum se demufase calculatorul. Au miscat niste fire pe la senzori si nimic. Pana la urma dupa doar 15 minute a pornit.
Apoi si cea mai urata patanie, desi era racoare afara, am mers cu ea cca 15 minute si m-am oprit sa scot niste bani. N-a mai pornit deloc timp de o ora jumatate. Totul era rece la ea si motor si ecu si tot degeaba. Am luat taxiul spre casa si m-am intors dupa vre-o 5 ore s-o iau. A pornit.
Deci ce naiba sa-i fac ca nici cei de la service nu stiu?
Am demontat calclatorul, am curatat tot am aranjat am parfumat, nicio diferenta. Trebuie sa stea cateva ore. Daca nu facea figura cu neconectarea calculatorului, as fi suspectat ceva pe traseul de alimentare cu benzina, dar problema e ca ea in timpul cat sta, nu functioneaza ECU deloc. adica nu se conecteaza la diagnoza.
Va rog, ajutati-ma cu un sfat ca pe la service-urile astea, tare nepriceputi sunt daca-i scoti din tipicul lor de defectiuni.
Sunt dispus sa cumpar un ecu, desi 99.99% e bun al meu, dar doar cu proba inainte. Deasmeneqa, ofer suma buna cuiva care are disponibilitatea sa imi imprumute un ecu pt 15 minute. Ma ocup eu de demontare si remontare, deci clientul, poate sta cu mana in buzunar si sa se uite.
Ajutor! Problema pornire motor , problema ecu sau altceva
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Mar 13-Iun-2006 23:28
- Localitate: Bucuresti-Pantelimon
-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Mar 13-Iun-2006 23:28
- Localitate: Bucuresti-Pantelimon
Exact! Ar fi trebuit sa apara la erori. Oricum am rezolvat-o sambata, ca nu puteam sa stau fara masina. Ca idee, am fost la 3 service-uri cu ea si la unul fara ea(am expus problema) , nici unul nu a fost in stare sa "miroasa' cat de cat problema. D'aia mai intreb si eu pe aici, chiar daca degeaba, ca presupun ca gasesc si oameni mai priceputi decat surubarii din service.
Printre altele, pot sa va spun ca mi-au disparut toate aparatorile de noroi(la contraaripi si la conducte), tabloul de siguranta se tinea in fire, suportul de la baterie era prins intr-un surub din 3, iar tamponul care tine cutia d viteze prins de caroserie are niste suruburi mult mai lungi cu saibe de cate 3 piulite fiecare(era greu sa tau un surub daca nu ai la dimensiune).Si inca o groaza de maruntisuri(fire aiurea, cleme de prindere lipsa, etc), rezultate de atentia "intelectualilor" de prin service-uri.
Printre altele, pot sa va spun ca mi-au disparut toate aparatorile de noroi(la contraaripi si la conducte), tabloul de siguranta se tinea in fire, suportul de la baterie era prins intr-un surub din 3, iar tamponul care tine cutia d viteze prins de caroserie are niste suruburi mult mai lungi cu saibe de cate 3 piulite fiecare(era greu sa tau un surub daca nu ai la dimensiune).Si inca o groaza de maruntisuri(fire aiurea, cleme de prindere lipsa, etc), rezultate de atentia "intelectualilor" de prin service-uri.
-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Mar 13-Iun-2006 23:28
- Localitate: Bucuresti-Pantelimon
E clar o problema particulara si greu de crezut sa mai pateasca cineva asa ceva.
Exista in blocul de sigurante, cutia aia neagra de plastic, un alt ansamblu dintr-un fel de plastic galben care are practic tot cablajul care leaga sigurantele, mufele si relele. In ea printre alte mufe intra 2 mufe late cu pinii la vedere, care sunt pini mama. La una dintre mufe care nu mai statea fortat infipta pt ca se largise un pic locasul, unul dintre pini facea contact slab si la caldura dilatandu-se putin , deci marindu-si diametru, nu mai facea contact deloc. M-am strofocat ceva sa-l gasesc deoarece nu se putea vedea nimic, dar am avut norocul ca miscand de mufe, tacanea. Si mergand progresiv pe sigurante am descoperit la care nu mai reactiona cand miscam. Si uite asa l-am depistat. Cosmarul e fost sa demontez tot, ca are ditamai legaturile de fire care sunt foarte scurte si m-au tinut cocosat la motor.Evident ca le-am intarit pe toate, le-am curatat si le-am fixat si cu un surub cu saiba sa le tina strans. Deci nici o sansa sa se mai intample asa ceva. Ce ma deranjeaza, ca pt cine are habar cum functioneaza electrica, era destul de usor sa-i dea seama, pt ca acel fir alimenta printere altele si calculatorul.
Exista in blocul de sigurante, cutia aia neagra de plastic, un alt ansamblu dintr-un fel de plastic galben care are practic tot cablajul care leaga sigurantele, mufele si relele. In ea printre alte mufe intra 2 mufe late cu pinii la vedere, care sunt pini mama. La una dintre mufe care nu mai statea fortat infipta pt ca se largise un pic locasul, unul dintre pini facea contact slab si la caldura dilatandu-se putin , deci marindu-si diametru, nu mai facea contact deloc. M-am strofocat ceva sa-l gasesc deoarece nu se putea vedea nimic, dar am avut norocul ca miscand de mufe, tacanea. Si mergand progresiv pe sigurante am descoperit la care nu mai reactiona cand miscam. Si uite asa l-am depistat. Cosmarul e fost sa demontez tot, ca are ditamai legaturile de fire care sunt foarte scurte si m-au tinut cocosat la motor.Evident ca le-am intarit pe toate, le-am curatat si le-am fixat si cu un surub cu saiba sa le tina strans. Deci nici o sansa sa se mai intample asa ceva. Ce ma deranjeaza, ca pt cine are habar cum functioneaza electrica, era destul de usor sa-i dea seama, pt ca acel fir alimenta printere altele si calculatorul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187752
Total subiecte 18613
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdnanS2024